Rodina

Učitelka J. z Prahy: Mít tu pravomoc, pohlavkovala bych některé děti od rána do večera

Jako poslední příspěvek k dnešnímu tématu jsem se rozhodla zveřejnit příspěvek, který poslala čtenářka, jenž se podepsala jako učitelka J. z Prahy.

Krásný páteční den

Ráda bych zareagovala k zadání dnešního tématu. Ano, jsem za snížení hranice věku zodpovědnosti za trestný čin, neboť ta hranice byla stanovena v době, kdy děti byly ještě děti, kdy i ty, které tu trestnou činnost v převážné většině páchají, musely chodit do školy a jejich rodiče do práce, kdy vás na ulici neokřikovali, pokud jste dala pohlavek svému vlastnímu dítěti.

A pro co bych ještě byla? Abychom měli volnou ruku všichni, kteří se s těmito nevychovanci setkáváme. Jsem učitelkou na základní škole a mít tu pravomoc, pohlavkovala bych některé děti od rána do večera, takhle můžu jedině čekat, že zpohlavkují oni mě. O přístupu některých rodičů raději ani nemluvím.

Nechci házet všechny do jednoho pytle, poznatek z mé dlouholeté praxe je však takový, že pokud dítě pochází z rodiny, kde rodiče udržují jakési rodinné tradice, včetně toho, že jsou spolu sezdaní, tak ty děti nejsou tak problematické jako ty, kde žijí v rodinách na volno, dříve se tomu říkalo na psí knížku. A o těch druhých, to ani nemluvím, ty do školy nechodí vůbec.

Omlouvám se, ale svoje celé jméno neuvedu

Přeji vám, ať se vám vaše děti vydaří

učitelka J. z Prahy

pozn.red. Text nebyl redakčně upraven

___________

Děkuji i za Váš příspěvek, jsem ráda, že napsal i někdo přímo z centra dění, tedy od školní tabule.

Přeji Vám krásný víkend a v pondělí zase ve škole - pevné nervy.

Saša

Téma dnešního vydání 16. září 2011 zní: Hranice zodpovědnosti

Svými příspěvky posunutí věkové hranice zodpovědnosti za trestné činy asi neovlivníte, ale přesto bych byla ráda, kdybyste mi napsaly své názory.

Hodně z vás píše báječné komentáře, zkuste je tentokrát k tomuto závažnému tématu vložit také do příspěvku.

  • Byla byste pro snížení věkové hranice za trestný čin z 15ti na 14 let?
  • Máte zlé zkušenosti s dětmi a mládeží? (viz. můj dnešní článek)
  • A nebo naopak, dobré?
  • V jakém duchu vychováváte svoje děti?
  • Proč si myslíte, že je dnes už i v malých dětech tolik zla, agrese a násilí?
  • Kde se to bere?
  • Dá se vůbec ještě proti tomu něco dělat?
  • Jaký je váš názor na šikanu učitelů ve školách?

Pouštíme se spolu na tenký led, ale já doufám, že pod námi vydrží a nepraskne.

Děkuji za vaše příspěvky, pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu z vás odměním knihou z edice Knižní klub s příznačným názvem k dnešnímu tématu: Ďáblovy housle. A až ďábel dohraje, můžete si dát pro uklidnění čaj s názvem: Pohlazení duše.  

darek

   
16.09.2011 - Příběhy - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [51] Eva_CZ [*]

    risina — #50 to je porad o tom, ze Cesko nejak podivne pochopilo demokracii. Protoze demokracie neni bordel, ale poradek. A ten zacina v lidech. Musela jsem se tady hodne ucit. Pred mistnimi uciteli se hluboce klanim, z poldu mam respekt jak silena, dodrzuji pravidla. Tady opravdu neexistuje, aby nekdo nalil nezletilemu. A mimo jine i proto ( krome toho, ze by se dopustil trestneho cinu a sel do vezeni ), ze by mohl prijit o licenci na prodej alkoholu. A tu je velice tezke ziskat. 

    Je hodne veci, ze ktereho by si melo Cesko vzit priklad, jen mi pripada, ze si bere priklad z toho nejhorsiho. Sml15

    superkarma: 0 19.09.2011, 01:51:09
  2. avatar
    [50] risina [*]

    Eva_Fl — #48 Učíme ěch 33 týdnů mezi prázdninami Sml30.

    Já nemlátím, nejsem ten typ - i vlastní děti odě mě dostaly valmi málo "výchovných". Jeslti jsou děti horší, si netroufnu stručně a jednoznačněříct. V čem horší? Horší než kdy? Nebo než kde?

    Ale že obecně mají nízký (čím dál nižší) respekt k autoritám a pravidlům, to je fakt. Jenže to je taky odraz celé společnosti. Vem si to, jak v USA lidi respektují dopravní pravidla, zákony (třeba o nepodávání alkoholu lidem pod 21), jak se bojí policie - to všechno je tady jiný Sml80. Tak kde se to ty děti mají naučit?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #51
    superkarma: 0 19.09.2011, 00:47:42
  3. avatar
    [49] Eva_CZ [*]

    Risi, spis by me zajimalo ( jelikoz patris k tem, kterych si VELMI VAZIM! ), jestli si myslis, ze dnesni deti jsou horsi a je treba je mlatit. Sml58

    superkarma: 0 19.09.2011, 00:23:50
  4. avatar
    [48] Eva_CZ [*]

    risina — #47 kdy vy vubec ucite? Sml52

    1. na komentář reaguje risina — #50
    superkarma: 0 19.09.2011, 00:22:19
  5. avatar
    [47] risina [*]

    Něco k tomu volnu - je to skutečně víc než běžných 4-5 týdnů. Máme 40 dní dovolené (výhradně o školníchích prázdninách) a 12 dní studijního volna. Jinak chodíme o vedlejších prázdninách do práce.

    Letošní rozpis na naší škole:

    Vážené kolegyně, vážení kolegové,

    na pedagogické poradě ve středu (31.

    8.) jsem nastínil návrh jak s pracovními dny ve školním roce 2011/12, kdy

    studenti nemají výuku.

    Dle zákona 563/2004 Sb., §27 odstavec 7 máte

    nárok na 12 dní studijního volna formou samostudia.

    Počet pracovních

    dní bez vyučování je však větší.

    Z organizace školního roku 2011/2012

    vychází, že studenti budou mít 17

    dní bez výuky. Vašich 12 dnů pro studium

    volno studentů nepokryje.

    Dny bez výuky budou pokryty takto:

    (1.) 26. 10. podzimní prázdniny (1. studijní volno)

    (2.) 27. 10.

    podzimní prázdniny (2. studijní volno)

    (3.) 18. 11. ředitelské volno pro

    studenty (pracovní den)

    (4.) 23. 12. vánoční prázdniny (3. studijní volno)

    (5.) 27. 12. vánoční prázdniny (4. studijní volno)

    (6.) 28. 12. vánoční

    prázdniny (5. studijní volno)

    (7.) 29. 12. vánoční prázdniny (6. studijní

    volno)

    (8.) 30. 12. vánoční prázdniny (7. studijní volno)

    (9.) 2. 1.

    vánoční prázdniny (pracovní den)

    (10.) 3. 2. pololetní prázdniny (pracovní

    den)

    (11.) 27. 2. jarní prázdniny (8. studijní volno)

    (12.) 28. 2. jarní

    prázdniny (9. studijní volno)

    (13.) 29. 2. jarní prázdniny (10. studijní

    volno)

    (14.) 1. 3. jarní prázdniny (11. studijní volno)

    (15.) 2. 3.

    jarní prázdniny (12. studijní volno)

    (16.) 5. 4. velikonoční prázdniny

    (dovolená 1. den)

    (17.) 6. 4. velikonoční prázdniny (dovolená  2. den -  3.- 40. den v červenci a srpnu)

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #48
    superkarma: 0 18.09.2011, 23:59:23
  6. avatar
    [46] Sonne [*]

    Když jsem se dostala na pajdák, řekla mi moje skorošvagrová: "Tssss, pajdák udělá každej!" Sml57

    Chtělo se mi tehdy říct, že možná, ale že ne každej vydrží učit... Sml30

    superkarma: 0 18.09.2011, 21:54:59
  7. avatar
    [45] kebulkaevulka [*]

    Eva_Fl — #35 Já miluji učitelku,mého syna,je úžasná a skvělá a dala bych za ní ruku do ohněSml24.

    Jinak dámy,mrskat,mrskat,mrskat,škoda rány,která padne vedle,tak jsem byla vychovávaná jáááSml15

    superkarma: 0 18.09.2011, 19:50:13
  8. avatar
    [44] enka1 [*]

    Eva_Fl — #40 Sml16 Já si chci taky rejpatSml54

    superkarma: 0 18.09.2011, 19:35:21
  9. avatar
    [43] enka1 [*]

    Tak si to tady, já učitelka, čtu, usmívám se. Prvotní diskuze je o pohlavcích - tím si nikdo autoritu nezíská, ale myslím si, že kdyby na stolku ležela rákoska a děti by věděly, že ji smím použít, ležela by tam určitě celý rok nečinně.

    Prázdniny - ano máme víc volna, nemít ho, jsou přecpané Bohnice. Ani ne tak z dětí, spíš z neustále se měnících nařízení a plánů. Jedny prázdniny jsme trávili tvorbou a sepisováním "revolučního" RVP-ŠVP - kravinou, kterou si jedno z ministerstev vymyslelo a to byla za dobu mé praxe už třetí skvělá reforma a můžu vám prozradit, že všechny byly stejné, jen jinými slovy vyjadřovanéSml24

    Někdo se tu zmínil o promarozených volnech, to můžu potvrdit. Nastřádané viry se vyderou v první den, kdy vycítí, že je vůlí nikdo nepotlačuje. Vzpomínám na jedny vánoční prázdniny, kdy jsme si každé ráno s manželem(učitelem,jsme taková zazobaná rodinaSml16) změřili teplotu a kdo měl menší, šel nakoupit.

    A teď jsem zapomněla, k čemu jsem se chtěla ještě vyjádřit, třeba si ještě vzpomenuSml16

    superkarma: 0 18.09.2011, 19:33:59
  10. avatar
    [42] Sapita [*]

    Eva_Fl — #40 Sml22Sml67

    superkarma: 0 18.09.2011, 18:51:49
  11. avatar
    [41] Eva_CZ [*]

    Sasa — #39 Sml30 Sml8

    superkarma: 0 18.09.2011, 18:49:37
  12. avatar
    [40] Eva_CZ [*]

    Sapita — #38 mela jsem par bajecnych na gymplu, mela jsem vsechny bajecny tady. Sml22 S moji mamou hodne zametli a ji to poznamenalo. 

    A Sasa je jedna z tech, ktere mam rada, my do sebe uz roky rejpeme. Sml30

    1. na komentář reaguje Sapita — #42
    2. na komentář reaguje enka1 — #44
    superkarma: 0 18.09.2011, 18:48:23
  13. [39] Sasa [*]

    Eva_Fl — #34 že jo, třeba časem, co ty víš Sml30Sml67

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #41
    superkarma: 0 18.09.2011, 18:39:47
  14. avatar
    [38] Sapita [*]

    Eva_Fl — #36 al vážně, třeba zrovna moje máma je jako učitelka skvělá a pro MArtina bych si takovou hrozně p´řála a te´d jen doufám, že taková bude- tj. základka, první třída, tchán roky na střední lesnické škole, má "svůj" přístup, ale ty kluky naučil a měl autoritu... a pak samozřejmě spousta mimo rodinu Sml30   a taky spousta blbejch, ale to je stejný, jako všude jinde... já prostě jenom nemám ráda to zobecňování - učitelka-diagnoza, blondýna-diagnoza, policajt-blbec.... tohle prostě nemusím a neuznávám

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #40
    superkarma: 1 18.09.2011, 18:04:16
  15. avatar
    [37] Sapita [*]

    Eva_Fl — #36 přijeď :-)

    superkarma: 0 18.09.2011, 18:00:55
  16. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    Sapita — #32 ukaz mi 10 chytrejch. Sml58

    1. na komentář reaguje Sapita — #37
    2. na komentář reaguje Sapita — #38
    superkarma: 0 18.09.2011, 17:38:40
  17. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    kebulkaevulka — #30 hele, ja jsem to mela doma. Ja ucitelky proste rada nemam. Az na par vyjimek. Sml80

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #45
    superkarma: 0 18.09.2011, 17:38:15
  18. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    Sapita — #32 kdyz tech chytrych je tak malo... Sml57Sml80

    Saso, no vidis, ze to jde. Pomalu, ale prece. Sml54

    1. na komentář reaguje Sasa — #39
    superkarma: 0 18.09.2011, 17:35:51
  19. [33] Sasa [*]

    Sapita — #32jsou lidé,kteří mne opravdu urazit nemohou

    superkarma: 0 18.09.2011, 16:26:24
  20. avatar
    [32] Sapita [*]

    kebulkaevulka — #30 ale jo, já vím, "známe se" už dlouho a v lecčems chápu a souhlasím, ale tohle šmahem - učitelka - úča-nízké IQ mi přišlo neadekvátní...

    1. na komentář reaguje Sasa — #33
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #34
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #36
    superkarma: 0 18.09.2011, 16:12:37
  21. [31] Sasa [*]

    Eva_Fl — #28 Eva_Fl — #27 Evííííííííííííííííííííííí, no ty nezklameš!!!!! Ale fakt, já debilka, pochopila, to je co????? Sml30

    superkarma: 0 18.09.2011, 16:11:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kebulkaevulka [*]

    Sapita — #29 Protože tohle je Evči stylSml22

    1. na komentář reaguje Sapita — #32
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #35
    superkarma: 1 18.09.2011, 15:46:26
  2. avatar
    [29] Sapita [*]

    Eva_Fl — #28 Prosím tě, proč hned urážíš? NerozumímSml80... A proč házet do jednoho pytle....

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #30
    superkarma: 1 18.09.2011, 15:34:48
  3. avatar
    [28] Eva_CZ [*]

    Sasa — #23 dnes uz nejsou soudruzi? Sml52Sml52Sml52 Vidim, ze sis vybrala adekvatne svemu IQ. Uca.Sml15Sml79

    1. na komentář reaguje Sapita — #29
    2. na komentář reaguje Sasa — #31
    superkarma: 0 18.09.2011, 14:52:02
  4. avatar
    [27] Eva_CZ [*]

    Sasa — #23 pro UCITELKY ZNOVU :  Jejich tehdejsi soudruzka reditelka mela rada volno.

    Jestli tomu stale nerozumis, muzeme zkusit hlaskovat. 

    1. na komentář reaguje Sasa — #31
    superkarma: 0 18.09.2011, 14:50:39
  5. avatar
    [26] wich [*]

    Mám vystudovaný pajdák (poměrně čerstvě, poslední promoce 2009), čili většina mých spolužaček jsou učitelky, vychovatelky atd. Poznatky z praxe - všechny mají celé letní prázdniny volno Sml22, do školy se chodí poslední týden prázdnin, kdy se dělají plány, ty zmiňované údržby kabinetů, reparáty atd., mají podzimní, vánoční, jarní prázdniny (o jarních prázdninách chodí holky, co dělají vychovatelky, ale je to dobrovolná směna). Některé chodí o jarních třeba na 2-3 dny na 4 hoďky, záleží na řediteli. Většina je spokojená, mají těžkou práci, náročnou na psychiku a imunitu, ale když vidí tu krátkou pracovní dobu (placenou jako osmihodinovku), spousty volna a volnou ruku při práci, za sezení v kanclu 8 hodin + jako mlaďošky max 20 dní dovolené by neměnily.

    superkarma: 0 18.09.2011, 14:17:54
  6. avatar
    [25] Robot1 [*]

    femme — #21 souhlas 100 % Sml67. Každé dítě vyvede nějakou kravinu, ale drzost některých dnešních  dětí je za touto hranicí.

    Že učitelé nemají skoro žádnou autoritu, stejně jako příslušníci policie je škoda, ale bohužel to umožnil režim. Ve většině případů mají jak v kárném, tak trestním řízení přednost peníze před morálkou a odpovědností. Ryba smrdí od hlavy. Naštěstí se stále najde dost slušných lidí.

    superkarma: 0 18.09.2011, 11:42:32
  7. avatar
    [24] kebulkaevulka [*]

    Nezlobte se na mě,ale když já jsem chodila do školy,byl pro nás učitel autorita,dneska,klidně pošlou svého třídního do prdele,ano je to dobou a výchovou,ale právě takovýhle spratky,bych fackovala kdekoliv by mě naběhli.Ne ne ne nezávidím učitelům jejich práci a volna a dovolené,jim přeji,já bych to nedělala,ani za nic,jsem nervák,hned by mě zavřelySml30

    superkarma: 0 18.09.2011, 10:17:33
  8. [23] Sasa [*]

    Eva_Fl — #22 oni už dnes nejsou soudruzi, prober se!!!!

    Já jsem učitelka!!!! Před tím jsem nebyla učitelka, ale běžný zaměstnanec. Takže mohou porovnat.

    Ano, 8 týdnů je nadstandard, ale za jakou cenu????

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #27
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #28
    superkarma: 0 18.09.2011, 10:02:45
  9. avatar
    [22] Eva_CZ [*]

    Sapita — #20 myslim, ze to zalezi na vedeni ty skoly. Jejich tehdejsi soudruzka reditelka mela rada volno. Sml22

    1. na komentář reaguje Sasa — #23
    superkarma: 0 18.09.2011, 01:03:13
  10. avatar
    [21] femme [*]

    spíš si myslím, že nakopáno by měli dostat rodiče těch nevychovaných děťátek Sml24

    1. na komentář reaguje Robot1 — #25
    superkarma: 0 17.09.2011, 23:03:07
  11. avatar
    [20] Sapita [*]

    Eva_Fl — #19 tak moje mamka opravovala sešity doma denně a i něco jako přípravy si dělala, a volno měla fakt jen těch 8 týdnů v létě, zimní a jarní prázdniny vždycky něco povinného ve škole - kabinety, školení, porady...

    a ségra - ve školce to samé, 8 týdnů a šlus, s tím rozdílem, že tam má nějakou malou možnost si dovolenou někdy nějaký den vybrat i přes rok...díky prázdninovému provozu školky

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #22
    superkarma: 0 17.09.2011, 22:33:11
  12. avatar
    [19] Eva_CZ [*]

    Sapita — #18 moje matka ucila cca 4-5 hod. denne, o pripravach se uz nedalo mluvit, za ty roky snad ani zadne nedelala, prazdniny mela vsechny, jen musela do skoly NEKDY driv, nez jeji zaci.

    1. na komentář reaguje Sapita — #20
    superkarma: 0 17.09.2011, 22:26:19
  13. avatar
    [18] Sapita [*]

    mafi — #17 ano, to je 8 týdnů, to je jediný jejich nadstandart, a ani to nejsou celé prázdniny.... a prázdniny přes rok NEMAJÍ, děti ano, učitelé ne. A jen pro jistotu, NEJSEM UČITELKA

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #19
    superkarma: 0 17.09.2011, 22:08:42
  14. [17] mafi [*]

    Co je to za kecy, ucitelky maji 40 dni dovolene + prazdniny pres rok. Prominte, ale bezny clovek ma 4 tydny, tedy 20 dni.

    1. na komentář reaguje Sapita — #18
    superkarma: 0 17.09.2011, 20:48:30
  15. avatar
    [16] Eva_CZ [*]

    Jindriska8 — #14 myslis?

    superkarma: 1 17.09.2011, 15:55:56
  16. avatar
    [15] Sapita [*]

    evitaevita — #10 proboha, jaké prázdniny, jaká volna? mají normální dovolenou, ktarou si naopak musí vybrat v době práznin a prakticky nikdy jindy. a ty "prázdniny" malé-pdzimní, velikonoční....) ty ve skutečnosti většinou nemají, jsou ve škole a dělají přípravu, úklid v kabinetech... prostě to, na co při běžné výuce nemají čas!!! a navíc, neexistuje pro ně si třeba v lednu vyjet na hory a nebo v červnu, říjnu levně k moři...

    superkarma: 0 17.09.2011, 15:53:24
  17. avatar
    [14] Jindriska8 [*]

    Sml67Záleží na rodině v které vyrůstají,ta je má naučit slušnosti a učitělka jim má dát vědomosti.Pohlavek ještě nikomu neublížil.Sml67

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #16
    superkarma: 0 17.09.2011, 14:03:36
  18. avatar
    [13] Suzanne [*]

    wich — #12 Tak tak, člověk si může občas láskyplně zanadávat na parchanty, ale tenhle článek zavání vyhořením, a to je špatněSml22

    superkarma: 1 17.09.2011, 13:11:36
  19. avatar
    [12] wich [*]

    Suzanne — #11 Taky se přikláním k této verzi. Učitelé mají opravdu psychicky náročnou a neadekvátně ohodnocenou práci, která vyžaduje, pokud má být kvalitně odvedená, dlouhou přípravu. Já jim ty placené prázdniny přeju, vždyť kolik učitelek s každými Vánocemi lehne pod celoročním náporem na imunitu... Ale právě zde, stejně jako v pomáhajících profesích, je třeba uvědomit si, kdy člověk vyhoří a jít dál.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #13
    superkarma: 0 17.09.2011, 12:39:18
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    evitaevita — #10 tohle není o prázdninách či volnu - to mají učitelé opravdu zasloužené, protože ta práce prostě JE psychicky náročná. Ale tahle paní je evidentně unavená a už na to nestačí. Možná by ji jiná práce osvěžila a pomohla by jí.

    1. na komentář reaguje wich — #12
    superkarma: 1 17.09.2011, 11:53:22
  21. [10] evitaevita [*]

    Paní učitelko J pokud Vám vadí  učit můžete jít makat  do fabriky. Nechápu na co si pořád stěžujete pořad mate prázdniny a ředitelská volna to že nezvládáte děcka ve třídě je Váš problém asi nemáte autoritu.!

    1. na komentář reaguje Suzanne — #11
    2. na komentář reaguje Sapita — #15
    superkarma: 2 17.09.2011, 11:35:20
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    Zhruba před patnácti lety dostala naše dcera nového třídního, který se přistěhoval z Prahy. Po první třídní schůzce jsem měla chuť dát dceru do jiné třídy. Pan učitel byl uzlíček nervů a z jeho proslovu jsem měla dojem, že holky rostou pro E55 a kluci je tam budou pástSml57. Přitom předchozí kantorky si na ně nikdy nestěžovaly. Po pár měsících se pan učitel zklidnil a dokonce se mi po roce přiznal, že netušil, že s ostravskými dětmi je radost pracovat. Měl nervy v háji z pražské sídlištní školy a měl štěstí, že jako třídní dostal třídu po skvělé kantorce, která to s dětmi uměla, měla je ráda a měla obrovské kouzlo osobnosti. Děti ji milovaly a rodiče taky. Dokázala v každém dítěti najít, co je v něm dobré a stavět na tom.

    superkarma: 1 17.09.2011, 11:16:29
  23. avatar
    [8] Suzanne [*]

    Bubuhlubla — #2 Tak já jsem v dnešních školách poměrně častoSml58 A co? Normální děti. Jiné než před dvaceti či čtyřiceti lety, ale to není JEJICH problém. Problém mají pedagogové, kteří by chtěli, aby děti byly stejné jako kdysi. Nebudou, protože společnost je jiná. Ale to neznamená, že když jsou jiné než tenkrát, že jsou horší. Ty do školy někdy zajdeš?

    superkarma: 2 17.09.2011, 11:00:15
  24. avatar
    [7] wich [*]

    Sasa — #5 Kopu v podstatě do vlastních řad Sml30 Učitelek se zastávám, je mi jich více-méně líto, ale také nějak neakceptuji ty zkostnatělé "chudinky", co se zasekly ve filmech pro pamětníky a nezvládají dnešní žáky...

    superkarma: 1 17.09.2011, 10:35:47
  25. avatar
    [6] Barbucháč [*]

    Sml52ještě že jsem si pořídila děti do manželství, hned mám kus práce ušetřenoSml32

    superkarma: 0 17.09.2011, 10:05:07
  26. [5] Sasa [*]

    No jo, opět je potřeba se trefovat do učitelek....Sml80

    1. na komentář reaguje wich — #7
    superkarma: 0 17.09.2011, 09:09:13
  27. avatar
    [4] wich [*]

    Prvně jsem se při přečtení příspěvku smála, hlavně u toho konce o těch pro děti krizových nesezdaných párech Sml52 Ale - kdo tuhle generaci dětí vychovává? Tihle dospělí Sml80 A je zajímavé, že některé učitelky, klidně i holky po škole, si udrží autoritu i u kluků v pasťáku a některým se zboří třída i ve školce Sml80 Někdy učitelky zapomínají, že i ony jsou výchovným elementem a je třeba holt brát tuhle generaci dětí takovou jaká je a snažit se při své práci vycházet z toho, ne ze vzpomínek na komunistické školství.

    A ano,taky bych to bila Sml57, ale jako Eva - především rodiče.

    superkarma: 0 17.09.2011, 08:49:52
  28. avatar
    [3] Eva_CZ [*]

    Bubuhlubla — #2 ja bych je taky mlatila, proto jsem nemohla jit ucit. Ale do drzky by potrebovali predevsim jejich rodice. A ucitelky, ktery je nezvladaji. Myslim, ze americky deticky jsou parchanti na entou, ale do skoly chodej rady a jsou tam v klidu. Jak to? Sml80 Chodi sem par ucitelek a nemyslim, ze deti mlatej a maji s nima problemy. S jednou uz roky kamaradim a v zivote jsem od ni neslysela nic, ze by deti byly jine, horsi. Jenze ona je Pani Ucitelka. Moje mama ucila cikany na ZS. Soudruzi ji nemohli potrestat vic. Presto ve tride bylo ticho a klid a disciplina. Zajimave, ze?

    superkarma: 4 17.09.2011, 00:17:31
  29. [2] Bubuhlubla [*]

    Evo,zkusila jsi někdy zajít do dnešní školy?To nejsou děti jako jsme byli my.Jsou drzé,vědí,že si můžou dovolit všechno a mnozí ani nemají zájem se něco naučit.Papínkové je dostanou kam chtějí,ničeho a nikoho si neváží.Já bych je třískala 3x denně místo jídla.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #3
    2. na komentář reaguje Suzanne — #8
    superkarma: 2 16.09.2011, 22:35:37
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Zase jedna takova ceskoslovenska uca. Sml28 Te nekdo nutil delat tuhle praci? Nebo ses jinam na vejsku nedostala, kachno?

    Sml58

    superkarma: 2 16.09.2011, 17:39:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme