Rodina

U Simona se projevují homosexuální sklony, jeho matka se s tím nemůže smířit

Zorka má se svým manželem dva syny, dnes čtrnáctiletého Davida a sedmnáctiletého Simona, u kterého se začaly projevovat homosexuální sklony. Nemůže se s tím smířit.

homosexual

Nějaká klukovina

Poprvé si toho Zorka všimla ve chvíli, kdy si Simon zničehonic začal odbarvovat vlasy a přibarvovat řasy. To mu bylo asi 15.
„Ty jsi ten, jak se jim říká, metrosexuál?“ zeptala se svého syna.
„A co ti vadí?“ odsekl Simon.
„Nic, Simone, já jen že s těmi výraznými řasami vypadáš dost divně.“
„No jasně, tobě se pořád něco nelíbí,“ odsekl syn a zavřel se ve svém pokoji.

Bavila se o tom se svým manželem, a ten jí řekl, že je to určitě nějaká klukovina
„Znáš to, kluci se vsadí o nějakou blbost, co my jsme se jich nadělali, i v dámském oblečení jsem chodili.“
„Dnes je to jinak,“
řekne Irena.
„Prd je jinak, pořád se blbne. Jen si vzpomeň, jak jsem třeba já nosil upnuté džíny, ani sednout si v tom nešlo. Co jsem si od našich vyslechl.“

To je můj přítel

Další šok však nastal ve chvíli, kdy Zorka přišla nečekaně domů dřív z práce a v předsíni uviděla dvoje boty.
Hned poznala, že jedny patří Simonovi, druhé nepoznala.
„Já ho zabiju, zase se fláká a je za školou. Za rok má maturovat, s takovou ho ani nepustí k maturitě, poslední dobou jsou s ním jenom problémy. Ještě, že mladší David je v pohodě.“
Odhodila tašku a letěla si to se synem vyřídit do pokoje.
Bylo zamčeno.
„Simone, otevři, jak to, že nejsi ve škole? S kým tam jsi?“
Dlouho byl klid a pak se otevřely dveře.
Místo očekávané návštěvy nějaké slečny se za synem objevil rozcuchaný kluk s rudýma ušima.
„Co tady děláte?“ vykoktala ze sebe Zorka. „To je spolužák?“
„Ne, to je Michal, můj přítel.“

Zorce se zatmělo před očima. Nikdy neměla nic konkrétního proti sexuálním menšinám, ale proč zrovna Simon? Proč zrovna její syn? Je to definitivní? Není to jen nějaký pubertální vzdor? Proboha a co na to řeknou lidi a co manžel? A co mladší bratr?
V hlavě se jí honilo tisíce myšlenek.
„Vypadněte,“ vysoukala jen ze sebe a šla si dát do kuchyně panáka.

Je to pravda?

Simon se vrátil večer domů, jako by se nic nestalo. Ani jeden se o tom nebavili. Nebavili se vlastně spolu vůbec.
„Co se děje?“ Zeptal se manžel, neboť si nešlo nepovšimnout jejich mlčení.
„Nic,“ odpověděla Zorka.
Mám mu to říct, nebo nemám? Stejně se to dozví. Podívala se na Simona, ten mlčel.
Večer to Zorce nedalo a zašla za svým starším synem do pokoje.
„Simonku, tobě se opravdu líbí kluci?“
„No a co, vždyť je to normální, ne?“
„Moc normální to teda není. A jak si to jako představuješ dál? Co lidi...?“
„Mami, prosim tě, nech si ty přednášky, jestli ti to tak vadí, můžu se odstěhovat k Michalovi.“
„Proboha, vždyť ještě nemáš ani maturitu, a co táta, mám mu to říct?“

Simon pokrčil rameny: „Jak chceš.“

Zorka celou noc nespala, myšlenka, že její milovaný syn je homosexuál, jí připadala neuvěřitelná, až nenormální. To nebudu mít nikdy z jeho strany vnoučata? To mi domů dotáhne místo nevěsty nějakého Michala? Panebože, kde jsme udělali chybu?
Rozhodla se, že manželovi ještě nic neřekne, ale zajde se poradit k psychologovi, jak se vyrovnat s touto situací, a jak ji až poté sdělit i manželovi. Vědět by to měl.

Názor odborníka, psycholožky Mgr. Alice Kuchařové

V pubertě, kdy ještě mnohé není pevně stanoveno, se může objevit znatelný příklon ke stejnému pohlaví. Tyto kontakty a zážitky jsou však normální součástí dospívání a experimentu s vlastní životní rolí. S dosažením dalšího vývojového stadia se mladý člověk většinou opět přiklání k opačnému pohlaví.

Homosexualita je formou lidské existence, která musí být respektována stejně jako všechny ostatní. Každý člověk má právo se rozhodnout, komu věnuje svou lásku a jakým způsobem bude chtít prožívat svou sexualitu. Homosexualita není nemoc ani úchylka a neměla by být stíhána pomluvou, nedůvěrou a nepochopením.

Samozřejmě pokud se rodiče něco takového dozví o svém dítěti, nebudou to mít jednoduché. Mnoho z nich propadá panice, v jejich hlavě se okamžitě vyrojí spousta otázek: Je naše dítě v pořádku? Ví, co dělá? Neudělali jsme v něčem chybu? Co ho ještě všechno čeká? Jaký vliv to bude mít na sourozence? Je to přirozená a pochopitelná reakce, která by ale neměla vést k tomu, aby mladistvý nabyl dojmu, že teď se o sebe musí postarat sám.

Důležitá je velká dávka trpělivosti, tolerance a absolutní vůle vytrvat při svém dítěti. Dát mu jasně najevo, že má stále otevřené dveře a rodič je kdykoliv ochoten mu pomoci a vyslechnout ho.

Má-li rodič pocit, že to nezvládne, je dobré seznámit se s rodiči, kteří jsou na tom stejně, anebo klidně i navštívit odborného poradce v oboru psychologie.

Čtěte také:

   
22.10.2012 - Děti - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [58] anina4 [*]

    chce to notnou dávku tolerance,ale nevím jak sama bych se s tím vyrovnávala,asi by to chvíli trvalo,ale určitě bych dítěti nezavřela dveře domů, jednou je to moje dítě,tak bych se snažila s tím smířit,ale chce to určitě i čas

    superkarma: 0 03.11.2012, 09:13:48
  2. avatar
    [57] kapkamore [*]

    S tím se nedá nic dělat, nechat to být..

    superkarma: 0 29.10.2012, 23:10:24
  3. [56] leontieen [*]

    SNÍŽEK — #55 Moje řeč. Jak se zpívá v jedné písni ještě horší věci jsou.

    superkarma: 0 29.10.2012, 17:54:11
  4. avatar
    [55] SNÍŽEK [*]

    s tím nejde nic dělat,jen se smířit a snažit se pochopit Sml80

    1. na komentář reaguje leontieen — #56
    superkarma: 0 22.10.2012, 23:23:29
  5. avatar
    [54] carmi [*]

    Ano, v podstatě není důležité, zda naše děti jsou homo nebo hetero. Ale fakt jsem ráda, že hetero. A to se prosím obábám, že vnoučata stejně nebudouSml57

    superkarma: 0 22.10.2012, 22:33:47
  6. avatar
    [53] risina [*]

    Lukáš Čejka — #37 Je to zřejěm myšleno tak, že i lidi od narození heterosexuální experimntují se stejným pohlavím, pdobně jako homosexuálnové experimentují s pohlavím opačným - prostě jednak se hledají a jednak si shctějí něco vyzkoušet.

    superkarma: 0 22.10.2012, 19:53:52
  7. avatar
    [52] daska59 [*]

    Znám bezvadného mládence s bezva přítelem. Jsou fakt skvělí, přesto jsem ráda že syn má přítelkyni.

    superkarma: 0 22.10.2012, 17:58:46
  8. avatar
    [51] margot [*]

    Altamora — #18 ne, nedostalo, a věř mi, že mi dcera vůbec není lhostejná. pro mě není vůbec důležité, jestli je hetero nebo homo. záleží mi jen na tom, jestli bude v životě šťastná. zrovna tak bych se nehroutila z toho, že např. by nebylo z její strany vnouče, kdyby děti mít jednou nechtěla.

    superkarma: 0 22.10.2012, 17:23:02
  9. [50] jithule [*]

    magic11 — #49 ano

    superkarma: 0 22.10.2012, 16:55:12
  10. [49] magic11 [*]

    jednou je to moje dítě a kdo jiný ho má podržet, než jeho rodiče? Nechápu, za svoje děti se budu bít, i kdyby měli koňská kopyta a sloní hlavu Sml22Sml22 a celý svět stál proti nim

    1. na komentář reaguje jithule — #50
    superkarma: 2 22.10.2012, 15:00:23
  11. avatar
    [48] v.poho [*]

    dadma — #47 Jenomže právě v okamžiku, kdy k něčemu takovému dojde, je té tolerance nejvíc zapotřebí, jak chce taková matka, aby její dítě přijali cizí, když ho není schopna přijmout a podpořit sama? Její syn si přece svůj osud nevybral. Tak proč mu ho ještě ztěžuje otázkami, co lidi a jak si to představuje dál? Takhle by se ptala, kdyby se jí narodil syn bez nohy? Protože to je to samé.

    Ano, je jasné, že se s tím i ta máma potřebuje vyrovnat. Ale ať svoje problémy, které s tím má, nepřenáší na kluka. Ten má svých problémů už tak dost.

    superkarma: 2 22.10.2012, 14:47:20
  12. [47] dadma [*]

    Je to velmi zajímavé.Všichni jsme tolerantní dokud se to nedotkne nas osobně.Byl by to pro mě také šok.Potřebovala bych nějakou dobu než bych si to v sobě utřídila,zrovna ,tak jako kdyby si děti zvolily partnera jiné barvy a kultury.Můj syn žije se starší ženou,která má dítě na vozíku.Přitom ve škole za ním holky bláznily.Pokud chceme se synem vycházet museli jsme jeho rozhodnutí akceptovat.Také mě vadí, že nebudu mít od něho vnoučata.

    1. na komentář reaguje v.poho — #48
    superkarma: 0 22.10.2012, 14:06:31
  13. avatar
    [46] tajnostii [*]

    Každý se s tím těžko vyrovnáSml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 14:02:05
  14. avatar
    [45] Makova_panenka [*]

    v.poho — #7 dneska se naštěstí ví, že homosexualita je vrozená a že za to můžou hormony (a další faktory)...

    Trefa — #14 nejenom dneska, jen se o tom více mluví...

    superkarma: 0 22.10.2012, 13:55:17
  15. avatar
    [44] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #42 Já se nezlobímSml16.

     Sml22Paní psycholožka řekla víceméně prd, jako máma vím vícSml58

    superkarma: 0 22.10.2012, 13:13:15
  16. [43] step1 [*]

    Každý rodič by se s tím vyrovnával těžko. Ale jsou i jiné problémy v rodinách, které chtějí velkou dávku tolerance.

    superkarma: 1 22.10.2012, 13:09:21
  17. avatar
    [42] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #40 na me se nezlob, to jsou slova te psycholozky Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #44
    superkarma: 0 22.10.2012, 13:01:12
  18. avatar
    [41] vmarta [*]

    ja bych se s tim rychle vyrovnala...a co ? jeden je taky a druhy onaký...

    superkarma: 0 22.10.2012, 12:47:13
  19. avatar
    [40] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #37

    To je ale zmatený,

    jasně je to vrozený.Sml24

    Výsledky experimentů s pomůckami ze sex shopů, by pak mohly vést k robertkosexuálům?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #42
    superkarma: 4 22.10.2012, 12:46:09
  20. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    ToraToraTora — #38 to neni spor, to je jasne, to je dane  - nahore Sml57Sml54

    superkarma: 0 22.10.2012, 12:35:30
  21. avatar
    [38] ToraToraTora [*]

    Lukáš Čejka — #37 Ani ne nabourává jako spíš posouvá homosexualitu na úroveň věčného sporu zda nechávat prkýnko nahoře nebo dole. Sml30

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #39
    superkarma: 0 22.10.2012, 12:34:09
  22. avatar
    [37] Lukáš Čejka [*]

    V pubertě, kdy ještě mnohé není pevně stanoveno, se může objevit znatelný příklon ke stejnému pohlaví. Tyto kontakty a zážitky jsou však normální součástí dospívání a experimentu s vlastní životní rolí. S dosažením dalšího vývojového stadia se mladý člověk většinou opět přiklání k opačnému pohlaví.

    to trochu nabourava onu predstavu homosexuality jako nceho vrozeneho a dela z ni nejaky vysledek experimentu Sml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #38
    2. na komentář reaguje enka1 — #40
    3. na komentář reaguje risina — #53
    superkarma: 0 22.10.2012, 12:07:57
  23. [36] Saritka [*]

    Těžko bych se s tím vyrovnávala, ale  pořád je  to vaše dítě.Sml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 12:01:21
  24. avatar
    [35] enka1 [*]

    Rikina — #31 Já ani na panáka nešla a o těch vztazích v rodině máš pravduSml58

    superkarma: 0 22.10.2012, 11:46:14
  25. avatar
    [34] v.poho [*]

    Alenka0010 — #29 ...asi tak. Sml16

    superkarma: 0 22.10.2012, 11:43:28
  26. [33] Karo Líná [*]

    Ano, skutečně nejdůležitější na světě je mít vnoučata Sml57 Z tohohle názoru opravdu nemůžu. Uvědomuje si ta paní, že by nemusela mít vnoučata i kdyby byl syn heterosexuál? Nemusí děti chtít, může být neplodný, nemusí poznat tu pravou,..... toho se může stát.

    A pak taky uvažování "To mi domů dotáhne místo nevěsty nějakého Michala?" - tak takové mamince bych pro jistotu nedotáhla domů nikdy nikoho. Ani kdyby to byla sama princezna švédská Sml57

    Děkuji bohům, že mám normální rodiče. Že se se mnou baví i přesto, že ode mě nemají vnoučata. /Ne, nejsem teplá./

    superkarma: 3 22.10.2012, 11:38:33
  27. avatar
    [32] gerda [*]

    ale napadlo mi, že by se k nim měla chovat tak, jako kdyby to byl heterosexuální pár. Jestli je kluk ještě nezletilý, tak prostě zavést řád. Na stěhování k příteli je přece jen trochu mladý, to by přece dceři nedovolila. Kvůli homosexualitě nedělat výchovné ústupky, jakoby to byl obvyklý vztah se vším všudy, i s disciplínou.Sml24

    superkarma: 1 22.10.2012, 11:05:18
  28. [31] Rikina [*]

    No, panáka bych si asi šla dát taky. Sml57 Ale ty dialogy, to je přímo strašlivé - copak takhle opravdu nějaká matka hovoří s téměř dospělým synem? Sml80 O tom dobývání se do zamčených dveří nemluvě. A že se nic neřekne otci, to už vůbec nesvědčí o dobrých vztazích v rodině. Homosexualitu bych brala v této situaci jako ten nejmenší problém. Sml57 Ostatně, když mi můj jednoznačně heterosexuální synek ve svých 17 letech dovedl domů slečnu a prohlásil "mami, to je Lenka a bude u nás bydlet, protože ji rodiče vyhodili z domova a ona nemá kam jít", tak to bylo taky na panáka. Sml39 Sml16

    1. na komentář reaguje enka1 — #35
    superkarma: 4 22.10.2012, 11:03:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] petulka132 [*]

    Na tom se holt nedá nic změnit. Je to tak

    superkarma: 0 22.10.2012, 11:02:51
  2. avatar
    [29] Alenka0010 [*]

    v.poho — #7 Před 25ti lety se tchýně hroutila z toho, když jsme s manželem chtěli svatbu jen ve 2, co by prý tomu řekli lidi. Teď nedávno už neřešila ani to, když měla neteř dítě jako svobodná matka....holt se ty hranice posouvají, za pár let nebude nikdo řešit ani ty homosexuály. Dnes bych z toho asi radost neměla ani já, ale rozhodně ne proto, že bych neměla vnoučata. Synovi a dceři je 24 a 23 a zatím to nevypadá, že by se je chystali vůbec mít. Nejspíš by mě to trápilo kvůli nim samým, protože vím, jaký přístup k homosexualitě naše společnost zatím bohužel stále má.

    1. na komentář reaguje v.poho — #34
    superkarma: 1 22.10.2012, 10:41:48
  3. avatar
    [28] ladouch [*]

    Bylo by to těžké, ale pořád by to bylo moje dítě.Sml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 10:31:05
  4. [27] doginka [*]

    Musí to být šok,ale je dobře,že se rozhodla zajít k psychologovi

    superkarma: 0 22.10.2012, 10:28:08
  5. avatar
    [26] xx-b [*]

    já vím, že to není nemoc, ale asi bych se s tím u svých dětí dost těžko smiřovala Sml15

    superkarma: 0 22.10.2012, 10:23:02
  6. avatar
    [25] Kytinkak [*]

    vím, že jako máma  bych to asi těžko nesla, ale přeci jen vyhrává láska

    superkarma: 0 22.10.2012, 09:49:18
  7. avatar
    [24] Jindriska8 [*]

    Já bych se s tím smiřovala dost dlouho,ale když bych viděla štastné dítě,tak bych tomu nechala volný průběh.Sml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 09:26:11
  8. avatar
    [23] Hanula [*]

    Sml16co se dá dělat - hlavně zdravíčko....

    superkarma: 0 22.10.2012, 09:23:54
  9. avatar
    [22] enka1 [*]

    Altamora — #18  Proč s nadšením, bez mrknutí oka ne, ale jde to v klidu a pohodě. Altamora — #16 PP se mi taky moc nelíbí, ale nesu je líp než sešny neofašistů, krutý nájezdy fotbalových fanoušků...........

    superkarma: 3 22.10.2012, 09:21:24
  10. avatar
    [21] v.poho [*]

    Altamora — #18

    Altamora — #16 Nikdo netvrdí, že tě to nepřekvapí a že snad máš být nadšená. Ale kdyby mi okolí opakovalo, jak neví, jak by to přijalo atd., to je teda fakt to poslední, co paní potřebuje. A v reálu o tom lhaní si do kapsy asi tak: kdybych se měla

    rozhodnout mezí tím, co jsem skutečně řešit musela, stále řeším a řešit

    budu, věř mi, že skáču u homosexuality radostí kozáčka. Sml57 I s celým příbuzenstvem.Sml54  Přesto to poslední, na co jsem vždycky v tomhle případě myslela, jsem byla já, moje pocity a co tomu řekne okolí. Lidi jsem řešila pouze co do myšlenky, že lepší bude, když to bude řešit s kýmkoli jiným z nás, jen ne s nemocným.

    Paní myslí jen na sebe.

    superkarma: 1 22.10.2012, 09:03:50
  11. [20] Anime Otaku [*]

    Nechápu proč by nemohl mít děti? Je snad neplodný? Znám jednoho homosexuála co má dítě a je šťastný. Prostě měl kamarádku, která nechtěla chlapa a toužila jen po dítěti. Mají krásného klučinu a fungují lépe než kdejaký rozvedený pár.

    superkarma: 2 22.10.2012, 08:55:51
  12. avatar
    [19] OlgaMarie [*]

    "To nebudu mít nikdy z jeho strany vnoučata?" FUJ! Myslí na sebe, ne na něj. Ona bude mít vnoučata a kluka nešťastného. Šok to tedy je a nevím, nevím, jak bych to v reálu přijala. Nejlepší rady se dávají těm druhým.

    superkarma: 4 22.10.2012, 08:52:48
  13. avatar
    [18] Altamora [*]

    margot — #10 Někdo se hroutí z celulitidy a  kila nad BMI 15. A někdo předstírá, že mu nevadí metrák. Opravdu by tě ani trochu nedostalo, kdyby tvoje dcera přišla s tím, že je lesba? Hodně rodičů se hroutí z kérek a piercingu svých potomků. Je třeba neplést si toleranci a lhostejnost. Mnohé toleruji, ale neznamená to, že jsem nadšená, když se to týká mě nebo mých blízkých.

    1. na komentář reaguje v.poho — #21
    2. na komentář reaguje enka1 — #22
    3. na komentář reaguje margot — #51
    superkarma: 0 22.10.2012, 08:49:38
  14. [17] Bébina [*]

    Jsou na světě mnohem mnohem horší věci. Takhle aspoň žádnou nepřivede nechtěně do jiného stavu :-).

    superkarma: 0 22.10.2012, 08:49:13
  15. avatar
    [16] Altamora [*]

    Miroslava Gregorová — #13 Říkáš to přesně. U cizích je nám to většinou jedno, u vlastních nám vadí i to, že víme, jak špatně se jim s tím bude žít, i když u nás je tolerance (alespoň deklarovaná) dost velká. Akce jako Prague Pride lidi spíš znechucují než by zvyšovaly přijatelnost odlišnosti pro většinovou populaci. Za homosexualitu nikdo nemůže, kdo ale říká, že by to u svého dítěte přijal bez mrknutí oka, ten si lže do kapsy.

    1. na komentář reaguje v.poho — #21
    2. na komentář reaguje enka1 — #22
    superkarma: 0 22.10.2012, 08:45:35
  16. avatar
    [15] Žofie [*]

    Miroslava Gregorová — #13 poctivý názor, mám ho i jáSml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 08:41:17
  17. [14] Trefa [*]

    Trefa:nic se stim delat neda.takovych lidi jedneska spoustu.

    1. na komentář reaguje Makova_panenka — #45
    superkarma: 0 22.10.2012, 08:36:53
  18. [13] Miroslava Gregorová [*]

    Nemám problémy s homosexualitou pokud se to týká jiných,ale opravdu nevím jak bych reagovala, kdyby se to týká mé rodiny.

    1. na komentář reaguje Žofie — #15
    2. na komentář reaguje Altamora — #16
    superkarma: 2 22.10.2012, 08:28:48
  19. avatar
    [12] átéčko [*]

    Nejdůležitější je to, co si pomyslí lidiSml30Sml30Sml30.

    A "Jak si to představuješ dál?" je taky dobrá otázka! Moje kamarádka se taky hroutila s homosexuality své dcery. Už je ok.

    superkarma: 0 22.10.2012, 08:27:19
  20. [11] a.Verisek [*]

    Určitě není jednoduché se s tím vyrovnat, ale je pravda, že jsou mnohem horší věcí. Přítelův kolega má dva syny. Starší se narodil s nějakou poruchou, takže i ve svých 12 se chová jako 3leté dítě a starat se o něj je velmi složité, takže s největší pravděpodobností bude muset do ústavu. Mladší syn se narodil zdravý, ale ve třech letech mu zjistili leukemii. Takže buďte ráda, že máte zdravé děti a co říkají lidi, vám může být ukradené  Sml22 

    superkarma: 0 22.10.2012, 07:53:01
  21. avatar
    [10] margot [*]

    nechápu, že se v dnešní době může někdo z homosexuality pomalu hroutitSml80 vždyť to není smrtelná nemoc proboha...

    1. na komentář reaguje Altamora — #18
    superkarma: 1 22.10.2012, 07:51:27
  22. avatar
    [9] enka1 [*]

    v.poho — #7 Tak, takSml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 07:50:09
  23. avatar
    [8] gerda [*]

    co se dá dělat - přijmout to s pokorou a bez scén. Pořád je lepší mít syna homosexuála, než ho svým chováním vyštvat a nemít žádnéhoSml80

    superkarma: 3 22.10.2012, 07:49:30
  24. avatar
    [7] v.poho [*]

    enka1 — #6 Však o to si myslím, že taky jde.Co tomu řekne sousedka nebo kolega v práci?

    Dneska už se toho o homosexualitě tolik napsalo, společnost v ČR je vůči homosexuálům celkem tolerantní.

    Proboha! Může jí být tak maximálně líto, že nebude mít děti.

    1. na komentář reaguje enka1 — #9
    2. na komentář reaguje Alenka0010 — #29
    3. na komentář reaguje Makova_panenka — #45
    superkarma: 3 22.10.2012, 07:46:38
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    v.poho — #5 Sml22

    "nejradši" mám argument: co na to lidi

    1. na komentář reaguje v.poho — #7
    superkarma: 3 22.10.2012, 07:39:27
  26. avatar
    [5] v.poho [*]

    Myslím, že to máma nezvládá a měla by se rychle sebrat. Jo, chápu, že je těžké si na to zvyknout. Je to jistě šok. Jenže: její dítě je zdravé, zdá se spokojené a v podstatě bude žít normálním životem. Jak by to zvládala, kdyby byl syn na vozíku? Kdyby měl rakovinu? Samozřejmě, okolí by ji aspoň litovalo.Sml22 Jak by to ale zvládala, kdyby její syn byl duševně nemocný? Kdyby byl schizofrenik? Taky by se musela vyrovnat s reakcí okolí. A potom ještě co půl rok se stresem, až by se nějaký nezvladatelný objevil v hlavní zpravodajské relaci.

    A propos: kolik bylo homosexuálů, které jejich rodina nepřijmula a pokusili se třeba o sebevraždu?

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    superkarma: 2 22.10.2012, 07:33:49
  27. avatar
    [4] Žofie [*]

    lenig — #3 Super napsáno a souhlasím. A psát, že je potřeba tolerance a pochopení... Nevím, nevím, po počátečním šoku, možná někdy, ale určitě bych se s tím nesrovnala hnedSml23

    superkarma: 0 22.10.2012, 07:27:55
  28. avatar
    [3] lenig [*]

    musí to být velký šok  a myslí, že nikdo, koho se to přímo nedotýká, nemůže vědět, jak by se zachoval...je to hodně individuální záležitost a i kdybychom si 100 x říkaly, že "to bych zvládla, to je dneska běžné", nemyslím, že bychom to zvládly tzv. "levou zadní" Sml80

    1. na komentář reaguje Žofie — #4
    superkarma: 0 22.10.2012, 07:14:42
  29. avatar
    [2] blesksoft [*]

    takovéhle věci bych ani neřešila, hlavně že je zdravý jsou na světě horší věci

    superkarma: 2 22.10.2012, 07:14:41
  30. [1] lidicka [*]

    Samozřejmě, je to šok pro rodiče, ale dá se s tím vypořádat. Je potřeba hlavně tolerance jak u rodičů, tak i ze strany dítěte. Vím o čem mluvím. Prožila si to moje blízká příbuzná.Sml22

    superkarma: 0 22.10.2012, 06:36:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme