.

Tváří jarní kampaně Avonu je topmodelka Daniela Peštová, společnost se zaměří na náročné zákazníky

Styl

Tváří jarní kampaně Avonu je topmodelka Daniela Peštová, společnost se zaměří na náročné zákazníky

Společnost AVON si na jarní sezónu přichystala reklamní kampaň, jejíž tváří se stala topmodelka Daniela Peštová. Kampaň komunikuje vylepšenou řadu omlazující kosmetiky Anew Reversalist a probíhá souběžně v České republice a na Slovensku.

„Velice si ceníme toho, že můžeme spolupracovat s osobností, jakou je Daniela Peštová,“ prohlásila ředitelka Avon pro Českou republiku a Slovensko Andreea Moldovan. „Daniela je pro nás symbolem krásy a ženskosti a my věříme, že svým šarmem okouzlí všechny, kteří novou reklamu uvidí,” dodala.

AVON

V České republice kampaň proběhne v tiskových médiích určených ženám, a to zejména v prestižních titulech. Kampaň odstartovala na počátku dubna a potrvá 5 týdnů. Čtenáři se mohou setkat s celostranami i dvoustranami. AVON na dvoustranách využil velkého prostoru a zobrazuje všechny produkty z řady Anew Reversalist.

Ústředním prvkem kampaně je slogan „My vyhladíme vaše vrásky, vy zaujmete oslnivou pletí.“ Kampaň akcentuje schopnosti vylepšené řady prémiové kosmetiky Anew Reversalist, která dokáže obnovit produkci elastinu do jednoho týdne a je určená ženám nad 35 let.

Produkty Anew Reversalist vyhlazují jemné linky a vrásky, obnovují kožní buňky a zpevňují pleť. Zcela nový produkt na rozhraní krému a pudru, Obnovovací vyhlazující krém pro zdokonalení pleti Anew Reversalist, dokáže během chvilky vyplnit vrásky a pleti navrátit mladistvý vzhled.

„Moje pleť je neustále zatěžována. Make-upy, líčení, cestování, únava, vnější podmínky. Jako modelka ale musím vypadat neustále skvěle, a proto si z pleťových krémů vybírám tu nejlepší a nejúčinnější péči. Vsadila jsem na řadu Anew od Avonu. Věk je jen číslo, nemyslíte?“ řekla tvář kampaně Daniela Peštová.

Součástí kampaně je také PR podpora, jejíž součástí byla tisková konference a naplánovány jsou také soutěže, advertorialy a PR články. Za kreativou reklamní kampaně stojí agentura Badger & Winters, adaptaci měla na starosti TAG Worldwide. Mediální plánování zajistila Starcom MediaVest. PR podporu AVON připravil interně ve spolupráci s agenturou Publicis PR.

AVON také dokončuje přípravy ke spuštění nového projektu, v rámci kterého se hodlá zaměřit na náročné zákazníky. Pro ženy, které upřednostňují nejvyšší kvalitu, společnost vytvořila značku AVON Premium, pod kterou brzy zahájí prodej prémiových výrobků nejvyšší kvality: Anew a Luxe. Součástí nové strategie bude zcela nový web AVON Premium, který bude propojený s online obchodní platformou, a zákazníkům tak opět umožní nakupování přes internet. Zboží zákazníkovi zdarma doručí AVON Lady – domů, do práce nebo třeba do oblíbené kavárny. Stránky, které budou spuštěny v polovině dubna, a které budou dostupné na adrese www.avonpremium.cz, připravuje agentura Moneyball.

Pro propagaci značky AVON Premium firma využije bannerovou kampaň, PR články, advertorialy, soutěže a další speciální projekty. V nich pracuje s exkluzivním partnerstvím s klinikou Yes Visage a Prim. MUDr. Monikou Kavkovou; a také partnerství s předním českým vizážistou Pavlem Bauerem.

Součástí projektu AVON Premium je i speciální minibrožura AVON Premium, která byla distribuována v síti Avon Lady / Avon Gentlemanů a také byla vložena do celoplošného nákladu OK! Magazínu.

 

   
08.04.2014 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [2] samecka [*]

    Peštová je kočkaSml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 08.04.2014, 12:07:21
  2. [1] Ivushka12 [*]

    Ráda bych ji vyszkoušela, ale je opravdu pro náročné....pro mě náročná na peněženku...Sml15

    superkarma: 0 08.04.2014, 08:24:19

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme