Zdraví

TRX, jumping nebo H.E.A.T.: sporty, které vás budou bavit

Přemýšlíte, jakým sportem obohatit svůj volný čas? Máme pro vás tři tipy, u nichž se náležitě zapotíte, potrápíte zdravě své tělo a budete se cítit jako znovuzrozené. Seznamte se blíže s TRX, jumpingem a H.E.A.T.

Posilování s vlastní vahou – TRX

Zkratka TRX znamená Total body Resistence Excersice, závěsný systém (dva popruhy s madly), u něhož pracujete s vlastní vahou a zatížíte prakticky všechny svaly těla. Za madla se držíte rukama nebo se můžete zavěsit za nohy, vždy ale pracuje celé tělo.

S velmi jednoduchou formou tohoto systému už pracovali sportovci v antickém Řecku, později si ho ve velkém oblíbili američtí námořníci, kteří potřebovali cvičit a posilovat tělo i mimo základnu. Dnes už je běžnou součástí téměř každého fitka. Důvod? Je nejen účinné, ale i zábavné. Při cvičení máte vždy jednu část těla zavěšenou v TRX závěsném systému a druhou jste na podložce. Při cvičení využíváte jen váhu svého těla a gravitaci a nepotřebujete už žádnou další pomůcku. Cviky se provádí tlakem, tahem, pohybem dopředu i dozadu. Cvičí se vestoje, vsedě, v kleče i v leže.

Vyskákejte se ze špatné nálady – Jumping

Dobrá hudba a hodina skákání, to vám jednoduše zlepší náladu. Jumping neboli skákání na malých trampolínkách se řadí mezi neúčinnější cvičební aktivity, co se počtu spálených kalorií týče. Spálíte až 1500 kcal za hodinu. Trampolínky jsou skvělou zábavou a sportem v jednom pro téměř jakoukoliv váhovou kategorii, pro osoby s bolavými koleny, klouby nebo kyčlemi. Během tréninku se kromě jiných svalů zapojují do práce i hluboké vnitřní svaly ve středu těla a svaly v oblasti páteře. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silové prvky v kombinaci s prvky pro vyrovnávání perfektního kardio tréninku.

Nejpřirozenější pohyb na světe – H.E.A.T.

Chůze je tím nejpřirozenějším, co svému tělu můžete dopřát. Zkratka H.E.A.T. znamená High Energy Aerobic Training a jak sám název napovídá, jedná se o aerobní cvičení s vysokým energetickým výdejem. Tato aktivita je velmi snadná, jedná se o chůzi na speciálním běžeckém pásu. Pás simuluje chůzi v terénu, můžete si na něm regulovat převýšení i rychlost. Hudba, projektor a trenér vás přenesou do nejrůznějších míst a vám tato hodinka uteče jako voda, a ještě zlepšíte svou kondici a vytrvalost.

Také si přečtěte:

   
30.05.2017 - Efektivní hubnutí - autor: Marie Cicvárek Fléglová

Komentáře:

  1. [5] bobani [*]

    to už pro mně není

    superkarma: 0 30.05.2017, 20:44:10
  2. [4] MARIE MATEJKOVA [*]

    TRX máme doma, suprova věc Sml59

    superkarma: 0 30.05.2017, 15:45:35
  3. [3] MARIE MATEJKOVA [*]

    TRX máme doma, suprova věc Sml59

    superkarma: 0 30.05.2017, 15:07:39
  4. avatar
    [2] lennulik [*]

    Jumping je určitě super, pokud chcete zhubnout nebo zpevnit postavu. Chodila jsem na něj asi půl roku a výsledky byly brzo vidět, bohužel jsem to pak vzdala, protože mě při skákání vždycky bolelo břicho Sml15 Ale moc mě to "skákání na hudbu" bavilo Sml16

    superkarma: 0 30.05.2017, 09:55:41
  5. avatar
    [1] luneta [*]

    Jumping je skvělejSml67

    superkarma: 0 30.05.2017, 09:06:56

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Výhodné nabídky dovolené

Doporučujeme