Vztahy

Třicítka za mnou a chlap nikde!

 

Mám na chlapy smůlu? Nevím... Možná ano. Každopádně třicítka už je za mnou a mimo pár náhodných a letmých známostí se v mém životě doposud neobjevil muž, který by se dokázal zanořit hluboko do mého srdce.

 

Když mi bylo dvacet, mamka mi stále říkala: Ležíš jenom v knihách, pořád myslíš na školu... že si holka taky trochu neužiješ? Počkej, až ti bude třicet, budou se kolem tebe už motat děti a na zábavu nebudeš mít ani pomyšlení!

Když si na ta slova vzpomenu, musím se jen smát... Jak vidno, i matky se mohou mýlit.

 

Nedávno jsme měli sraz se spolužáky ze střední... moc jsem se tam těšila, opravdu. Spoustu z nich jsem léta neviděla – a to i přesto, že jsme na škole byli výtečnými kamarády. Těšila jsem se na to, jak si popovídáme, popijeme, budeme vyprávět o životě.... Och, jak já se mýlila.

 

Stalo se to, co se dalo čekat. Nejen spolužačky, ale i spolužáci již měli svoje rodiny, a celý večer se nemluvilo o ničem jiném než co manžel, manželka, co děti, jaký byl porod...

 

Víte, až když jsem kolem sebe viděla spolužačky, se kterými jsem bývala skutečná kamarádka, a náhle jsem zjistila, jak moc jsme si vzdálené, dolehla na mě samota jak veliký, přetěžký balvan.

 

Ten večer jsem odešla jako první, úplně bez nálady a s hlavou plnou podivných myšlenek.

 

Co když se nikdy neobjeví ten pravý?

Co když se nikdy nevdám?

Co když nebudu mít nikdy děti?

Začínala jsem nabývat jistoty, že chyba není v mužích, ale ve mně. Vlastně jsem se nikdy moc nezabývala tím, zda JÁ nejsem ten, kdo je DIVNÝ....

Ta myšlenka přerostla v jistotu a nedala mi spát.

 

Víte, co je nejhorší? Když máte trápení, skutečné trápení a náhle zjistíte, že se nemáte komu svěřit... S rodiči jsem si nikdy od dob puberty nebyla tak blízká, abych za nimi mohla přijít s citlivým problémem, a kamarádky? Vlastně nemám kamarádky.... Mám kolegyně, to ano, ale přítelkyni, tedy skutečnou přítelkyni nemám.

 

Hodně jsem začala přemýšlet o svém životě a zjistila jsem jeden holý fakt. Obětovala jsem studiu a následné kariéře vše. Než se chodit bavit, raději jsem se učila, či pracovala, a ano, je tudíž logické, že šance na seznámení byla opravdu mizivá.

 

Poté, co jsem si prohlédla sama sebe z nitra, rozhodla jsem se, že je na čase s tím něco dělat a ne jen plakat na rozlitým mlékem. Jenže náhle jsem zjistila, že nevím, jak a co s tím dělat...

Zábava a diskotéky mi nic neříkají, nerada chodím do společnosti a jít jen tak někam s myšlenkou, že třeba někoho sbalím a náhodou to bude ten pravý, tak na to opravdu nejsem stavěná.

 

Asi před měsícem jsem si podala inzerát. Přišlo několik odpovědí a některé z nich byly i celkem pěkné. Ale náhle se ve mně něco vzpříčilo a já nebyla ani schopna na ten dopis odepsat. Říkala jsem si, že to stejně nemá smysl, že stejně z toho nic nebude... Je to jen ztráta času.

 

A tak tu sedím, vypisuji se ze svého trápení a přemýšlím, co dál. Přeci jen, čas běží a já se opravdu bojím toho, že (jak se říká) zůstanu na ocet....

   
04.05.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [192] Hana Novotná [*]

    Nezoufej, je spousta ženských, který jsou v manželském chomoutu a chtěly by ven, bejt zas svobodná... Nenech se tlačit okolím k nějakejm zbrklejm krokům, kterých bych pak litovala. Možná. Nevím, jestli toho správnýho mužskýho najdeš zrovna na inzerát - i když někdy to vyjít může - jako třeba u Miciny. Ale raději zkus jet s kamarádkou na dovolenou, nebo se přihlaš na nějaký kurs - jazykový,počítače....to už je fuk. Důležitý je bejt mezi lidma, užívat si každej den a nehledat v každým chlapovi, kterej se na tebe usměje hned potencionálního manžela. Každej chlap vycejtí, že si na "zoufalém honu" a zdrhne. Jednoduše řečeno, užívej života, nikoho nehledej, ten pravej si tě najde sám - neboj. Držím palce

    superkarma: 0 06.05.2005, 22:53:40
  2. avatar
    [187] koza roza [*]

    ad.astra: ,
    gratuluji k
    opravdu ve třiceti ještě není pozdě

    superkarma: 0 04.05.2005, 22:31:31
  3. avatar
    [185] pomeranca [*]

    No jedna moje známá se vdala kdyz ji bylo asi 37, takze....

    superkarma: 0 04.05.2005, 20:54:16
  4. [184] 7kraska [*]

    Jo a jeste chci dodat, ze i kdyz se nekdy doma strasne hadame a mame plno starosti s novym bytem a stehovanim v mem 8. mesici (s tim klukem, co jsem ho potkala ve 36 letech na www.rande.cz), tak jsem mnohem a mnohem spokojenejsi nez kdyz jsem bydlela sama, porad pracovala, sluzebne cestovala do ciziny, nosila kostymky, vydelavala velike penize a marne nekoho hledala (nebo mela kluky, kteri mi nevyhovovali - a nekdy i znamosti na jednu noc, proc to nepriznat). Staci, kdyz se Jirka prituli a koukne na mne modryma ocima a kdyz si povidame o ocekavanem mimcu....rozhodne bych se zpatky do minulosti nevratila. Jeste urcite prijdou krizove momenty, ale porad lepsi nez zit sama a trapit se tim - mivala jsem silene pocity beznadeje, a to jsem jinak normalni.

    superkarma: 0 04.05.2005, 20:33:20
  5. avatar
    [183] ad.astra [*]

    Tragicky bych to rozhodně neviděla. Chlap, co stojí za to se najde i v mnohem pozdější době. Vdal jsem se mladá, děti přišly, starosti přišly, problémy...a ve čtyřiceti jsem už takhle žít nechtěla. A současného partnera jsem potkala náhodou na xchatu, kde jsem klábosila s mladejma, jeden takovej mladej řekl svému kamarádovi, že s touhle se dá docela dobře pokecat, tak se mi ozval a jsme spolu už třetím rokem a i to mimčo jsme si pořídili. Přítel je mladší, rozvedený a já můžu s klidným srdcem říct, že tohle je ten pravej chlap, co stojí za to, aby s ním člověk byl hrozně rád. Takže žádnej vlak ti neujel, ten ještě čeká ve stanici :-))

    superkarma: 0 04.05.2005, 19:47:55
  6. avatar
    [182] medved [*]

    Manx: ja si zase spis myslim, ze je lepsi kdyz se z kamose stane manzel nez rana do hlavy...to se zase neosvedcilo me
    me se nahodou clanek Martiny libi...diva se na veci realisticky a chce je resit tak nejak na me cisi, ze je vlastne spokojena tak jak je a kdyby nebylo srazu (zazila jsem nemlich stejny ), tak by ji ani neprislo, ze ma nejaky problem
    myslim, ze holky v tomhle veku maji jeden velky problem...nekoho by chtely, ale nejsou zvykle s nekym byt...a u chlapu je to to same...takze to sladeni, ktere jde ve dvaceti samo, je najednou ve tricitce problem ...partnerstvi je hlavne o kompromisech a vlastne o omezovani se...otazka je jenom jak moc to clovek musi a je ochoten delat...a chlapi po tricitce jsou k tomu jeste min ochotny nez zensky...holt hodiny netikaji tak zurive
    martino, uvolni se, zacni ZIT...uzivej si sveho zivota plnymi dousky, delej to, co si vzdycky chtela, ale nemela si na to cas...a verim, ze nejaky chlapek se urcite objevi ...a snad i to sladeni vyjde, drzim palce ...byt sam je fakt smutny

    superkarma: 0 04.05.2005, 18:25:43
  7. avatar
    [180] Meander [*]

    V jednadvaceti jsem se zamilovala na první pohled, trvalo to vteřinu a byla jsem v tom až po uši. Doslova jsem toho chlapa urvala. Sbalila jsem ho a byla bych vraždila, kdyby po něm šla jiná. Byl o 11 let starší. Výtvarník s vizáží a postavou brýlatého studenta. Žili jsme spolu 5 let, dokud on na třídním srazu z gymplu nepotkal svou školní lásku a nespálil mosty. Ona taky. Rozvedla se kvůli němu. On ale zůstal mým homme fatal a i kdybych měla po zbytek života zůstat sama, tak těch pět let mi za to stálo. Od té doby jsem nepotkala nikoho, kdo by mu sahal po kotníky.

    superkarma: 0 04.05.2005, 17:41:41
  8. avatar
    [179] Landriel [*]

    tortora: já tam dělám taky!!!

    superkarma: 0 04.05.2005, 17:32:41
  9. avatar
    [178] peguša [*]

    Mám kámošku ve tvém věku a s podobným osudem.
    U ní je problém ten, že už si docela zvykla být sama. Tím nechci říct, že by jí to vyhovovalo, to ne. Chce chlapa a chce taky dítě,ale.... když už s někým je, tak jí vadí, že nemůže více času trávit se svými kamarádkami, protože ten, s kým chodí, chce být často s ní. Mě to přijde normální, ale jí ne. Mám z ní pocit, že by chtěla chlapa, kterej by čumákoval doma, zatímco ona by se chodila bavit s kámoškama. Eventuálně by se mohl ještě starat i o případného potomka. Navíc když jde do společnosti a napije se, je protivná a vede vysloveně oplzlé řeči. Kterýmu chlapovi by se to líbilo? S tímhle přístupem s ní ale nikdo dlouho nevydrží a ona je z toho pak nešťastná. Jenže dokud se nezmění ona sama, bude sama pořád. Ono se partnerskému vztahu nadarmo partnerský neříká. A nějaké ústupky jsou nutné z obou stran.
    Netvrdím, že jsi stejná, ale možná ti můj názor pomůže. Zamyslíš se, porovnáš a zařídíš se podle toho, nebo taky ne. Ale rozhodně to nevzdávej a těmi inzeráty můžeš začít. Není to hanba. Můj brácha se kdysi ženil s dívkou na inzerát a už jsou spolu skoro 30 let.

    superkarma: 0 04.05.2005, 16:56:30
  10. avatar
    [175] peguša [*]

    Radka S: Nojo, ale jak chceš poručit srdci, aby se nezamilovalo? Na chemii je rozum krátký. Když se tzv.splaší hormony, všechny logické a reálné argumenty berou za své.

    superkarma: 0 04.05.2005, 16:30:44
  11. [173] Radka JS [*]

    Tak já si ještě taky něco přidám. Chlapy jsou, je jich dost, ale těch, se kterýma se zakládá rodina není zase až tolik!!
    Já se vždycky nejvíc bála, že si se mnou pohraje, já se zamiluju a one mě pak opustí.. Heslo zní, nezamiluj se hned, lepší je začít přátelstvím, poznat se, naladit se na podobnou/stejnou notu a pak se rozhodnout. Výhoda kamarádů je, že jich můžeš mít několik a nikdo Ti to nevyčítá.
    Osvědčilo se mi, že takové to bum prásk, láska jako trám z čistého nebe nějak nemá moc šancí na dlouhodobý vztah - neříkám že nikdy!!

    superkarma: 0 04.05.2005, 16:00:34
  12. avatar
    [170] tortora [*]

    sari:já dělám za rohem od tebe na Křence

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:53:28
  13. avatar
    [165] SARI [*]

    Jo, jo.S chlapama je to těžký, trenky by nejraděj nosili týden a ponožky nesundávali vůbec... a nejraděj ani nic nevařit, aby nebylo nádobí.Teď vážně, já mám toho svého 14 let, poznali jsme se ještě na škole a jsme spolu doteď.Dokonce spolu i děláme, takže se vidíme 24 hod denně!Bomba!Nevím, jestli bych takovýho ještě našla.Každopádně najít po třicítce hodnýho chlapa, to je jako hledat jehlu v kupce sena.Nechci nikomu brát iluze, ale samozřejmě, že vyjímky určitě jsou.Chce to "jenom" mít štěstí....

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:45:33
  14. avatar
    [160] vlcice [*]

    Milá Martino.
    Tak trochu souhlasím s Jane11. Ale není to jen o oblékání, ale i o chování. Mluvím z osobní zkušenosti.
    Dobře vím, jak se cítíš a vím, jak velmi těžké to pro tebe je.
    Zažila jsem něco podobného s tím rozdílem, že ty jsi měla již několi známostí, ale já jsem do svých 25 neměla žádnou známost. Styděla jsem se za to a to velmi moc. Připadala jsem si ošklivá a neschopná a měla jsem pocit, že zůstanu starou pannou.
    Chyba ovšem byla skutečně ve mně. Nikdy jsem nebyla ošklivá. Byla jsem ovšem velmi silný introvert a jakákoliv komunikace s osobou opačného pohlaví zkrachovala a já jsem nevěděla o čem se bavit. Večně jsem ležela v knihách, občas jsem zašla s kamarádkami na diskotéku, ale to mne nebavilo a tak jsem se vždy vrátila ke svým knihám, snila sny o tom pravém a čekala až se nějaký objeví.
    Když mi bylo 18 začala jsem si uvědomovat, že musím mezi lidi, aby mne někdo objevil. Jednoho dne jsem se dočetla, že v ČR existuje Liga lesní moudrosti, která sdružuje různé oddíly se zaměřením na indiánskou tématiku. Zaujalo mne to a jednoho dne jsem vyrazila na víkend mezi tyto lidičky. Díky nim jsem zažila spousty zážitků a trochu se otrkala. Získala jsem řadu opravdových přátel. Ale i tak jsem zůstávala sama. Všichni kamarádi totiž byli zadaní a zůstali jen ti o dost mladší nebo o dost starší. Stále jsem nedokázala dostatečně komunikovat s lidmi a navíc jsem se oblékala dost nenápadně a tak mne všichni brali jen jako kamarádku, ale nikdy ne jako opravdovou ženu. Jednoho dne jsem za tím vším udělala tlustou čáru. Postupně jsem nakoupila nějaké oblečení, které zvýraznilo mou štíhlou postavu, ostříhala si po pás dlouhé vlasy na modernější střih, začala se častěji malovat a začala jsem cvičit (i když jsem to moc nepotřebovala).
    Všechny tyto změny probíhaly pomalu a trvalo asi 3 roky, než jsem se zcela změnila. Najednou si mne začali muži na ulici všímat a já se začala cítit mnohem sebevědoměji. Pak jsem poznala ještě pár další přátel, díky nimž jsem se ještě víc otevřela světu a začala být mnohem víc komunikativní. Jenže to už mi bylo skoro 25 a já jsem si uvědomila, že nemohu čekat na to, až se někdo objeví, ale že musím jednat. Odpověděla jsem na dva inzeráty na internetu. Ani v jednom případě jsem si s dotyčným mužem nepadla do oka, tak jsem to brzy ukončila. Ale ani pak jsem se nevzdala a napsala jsem si svůj inzerát. Odpovědělo hodně mužů. Začala jsem si se třemi psát, ale jeden z nich mě obzvlášť zaujal. Časem jsem se s ním sešla a teď už jsme spolu tři roky a uvažujem o svatbě. Jsem velmi šťastná. Vím, že jsem musela ujít hodně dlouhou a náročnou změnou, ale stálo to za to.
    Doufám, že ti můj přiběh pomůže. Ty nejsi rozhodně o nic horší než ostatní. Jen se nesmíš hned vzdávat! Možná si jen dostud nenarazila na toho pravého. Ale ty ho najdeš.
    Držím moc a moc pěsti, ať se ti to podaří.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:41:15
  15. avatar
    [155] SARI [*]

    tortora: Brno zdraví Brno!

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:37:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [151] tortora [*]

    jane11,feng:já jsem taky z Brna

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:29:58
  2. avatar
    [149] Avilka [*]

    Feng: k Plzákovi a máš neveru brať ako príjemný experiment na zlepšenie partnerských vzťahov.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:29:22
  3. avatar
    [145] Avilka [*]

    Jane11: ja se načančám, ja se načančám Neblbni, máš recht. Ja som tiež investovala do oborníka. Hlava mapa je jedna vec, ale prvý dojem stále platí.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:26:46
  4. avatar
    [141] Avilka [*]

    Feng: prsatou? A to dal na tretie miesto, hmmm kluk sa nezdá.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:20:16
  5. avatar
    [139] Avilka [*]

    Feng: prsatou? A to dal na tretie miesto, hmmm kluk sa nezdá.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:18:55
  6. avatar
    [133] Avilka [*]

    Vraj staršia dáma a mladší partner sú in.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:13:54
  7. avatar
    [129] Bella [*]

    Majucha: Abych teda byla úplně upřímná, tak ta moje kamarádka má jednu obrovskou vadu. Myslí si, že to s ní není tak špatné a dívá se právě jen po samých krasavcích. Ale věru nevím na co je chce nalákat. A jí se tento kamarád taky nelíbil, protože nepatří k nepřitažlivějším. Takže si asi nemají co vyčítat . Ale at si mi proboha nestěžují

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:07:52
  8. avatar
    [128] Avilka [*]

    Feng: To si píš, že nemajú. Mohli by objaviť ich senilitu.

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:07:00
  9. avatar
    [124] Bella [*]

    Avilka: No jo, je pravda, že to není jenom v tom oblečení. Ona je takovej ten typ "šedá myška". Malá, tenká, nevýrazný rysy, brejličky. Ale fakt, kdyby se dala do rukou odborníků, tak věřím, že by s ní něco udělali. Mně si pořád stěžovala na to, že se jí hodně mastí vlasy. Tak jí říkám: Musíš investovat do kvalitních přípravků a umývat si vlasy klidně každý den. A ona na to: Každý den? A kde bych na to brala prosím tě čas? No tak na to se opravdu nedá nic odpovědět.
    Feng: No jo, něco na tom je. Hold vrána k vráně sedá, ne nadarmo se říká a rovný rovného si hledá. Ale v tomto případě to nebylo, že si ten můj kamarád netroufnul na vzdělanou. Sám je vzdělaný až až!

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:04:05
  10. [121] Rikina [*]

    Jak jsem zde zmínila mou sestru, tak ona tedy je ne snad přímo modelka, ale pěkná by byla, i štíhlá, a oblékat se umí taky dobře a vkusně, i do společnosti chodí, a nebojí se s chlapem promluvit. Jednou to i vypadalo, že bude svatba, ale pak se zjistilo, že představa nastávajícího je, že ona přestane pracovat, a bude doma s dětmi, ne na mateřské, ale pořád. Jako jeho matka. No a to neprošlo. Čili v jejím případě ten problém je spíš v tom, že samostatná žena zvyklá řešit jenom sebe, a svoje problémy, najednou nepřijme úplně jiný model, a nedokáže změnit svůj život od základu tak, aby do něj ten partner zapadl. Druhá věc je, že ona má na dohled mě jako odstrašující příklad rozvedené matky dvou dítek, se všemi důsledky z toho plynoucími, a tak se jí nechce riskovat, že dopadne podobně

    superkarma: 0 04.05.2005, 15:02:13
  11. avatar
    [119] Avilka [*]

    Feng: 113-

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:58:56
  12. avatar
    [116] Avilka [*]

    Bella: Tak buď miesto druhej vysokej školy mala investovať do vizážistu, alebo si hold bude musieť klofnúť nositeľa nobelovej ceny.
    Ješkove oči, ona je ale tak zaneprázdnená, že ani na to radne nebude mať čas.

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:57:12
  13. avatar
    [111] Bella [*]

    Majucha: Nebyl to blb. Neupřednostňoval vzhled před její povahou. Jen se prostě bál toho dne, kdy by ji třeba musel upozornit, jestli by si do divadla mohla koupit jiný kalhoty. Prostě nejlepší je zlatá střední cesta. Já jsem spíš typ že si kupuji na oblečení hodně nových věcí a manžel mi říká, že bych měla být spořivější. Ale ona je pravej opak. Ona nemá skříně nacpaný hadrama, ale je zas ten druhej extrém.

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:50:53
  14. avatar
    [107] Bella [*]

    Feng: Nepracuje na nějakým vysokým postu, ale v malinké rodinné firmičce v malém městě. Je ambiciózní spíš co se vzdělání týče. Dělá už druhou vysokou školu, ještě je hudebně založená, hraje na zobcovou flétnu v jedné kapele, takže i ten hudební rozhled ji nechybí. Ten kamarád si nestěžoval jen na vzhled, ale i na to, co s takovou "chytrolínou" bude dělat. Je super že je tak vzdělaná, ale takový to co dělá tu pravou ženskou ji chybí. Ten sexapeal, živočišnost a určitá nestrojenost. Jako řekněmě si to na rovinu, chlapi netouží moc po vzdělaných manželkách. Spíš chtějí ty normálnější, ne kariéristky. Takže se často stává, že ty krásný a úspěšný taky nikdo nechce.

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:46:31
  15. avatar
    [92] Bella [*]

    Majucha: Ale něco na tom "oháknutí" je. Mám jednu kamarádku, velmi chytrou, vzdělanou, abmiciózní, je jí 28 a taky vážná známost ne a ne přijít. Je velmi milá a strašně dobře se s ní sedí a vykládá, jako kamarádku ji mám strašně ráda. Ale bojím se jí říct, že jestli se sebou něco neudělá tak to bude špatný. Tak ji aspoň utěšuji, že ten pravej určitě někde čeká, ale jestli bude pořád nosit ty jedny umoulosaný kalhoty a fialový ponožky do polobotek, tak nevím jestli ji ten "pravej" taky bude chtít. Dávala jsem ji dohromady s jedním mým volným kamarádem. Všechno bylo O.K., ale nevyšlo to. Když jsem se ho pak ptala proč, tak po dvou panácích mi řekl, že to bylo kvůli tomu vzhledu. Že na mastný neupravený vlasy a vytahanej svetr by si asi nezvykl.

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:34:11
  16. avatar
    [88] Gabi [*]

    Jane11: nevím, jestli tohle je univerzální rada Co když je Martina naopak dokonalá krasavice se super vohozem a většina chlapů se lekne ? Se sebevědomím je to taky těžké, když se to přežene, tak je to spíš zaručená cesta na chlapa pro život nikdy nenarazit ...

    superkarma: 0 04.05.2005, 14:29:30
  17. avatar
    [80] Luciš [*]

    Rikina: na rozvedený mi nešahej, s jedním mi to už čtyři roky celkem jde, vychovanej je už od svojí mámy, to bych mu zas křivdila Není to svobodnej sobeček a pořád lepší než ženatej když jsme u toho a ty články, co tu čas od času vycházejí jsou pravda

    superkarma: 0 04.05.2005, 13:32:06
  18. avatar
    [79] Meander [*]

    Majucha: Mám malý byt. Takže jsem zatím na dvou

    superkarma: 0 04.05.2005, 13:26:47
  19. [77] hajcena [*]

    Já myslím, že na lásku není nikdy pozdě. Děti už se dneska taky rodí v pozdějším věku, tak co? Neházej flintu do žita a ono se to spraví

    superkarma: 0 04.05.2005, 13:19:46
  20. avatar
    [76] Meander [*]

    xenie:

    superkarma: 0 04.05.2005, 13:11:25
  21. [74] xenie [*]

    Rikina: ale částečně má Tvá sestra v něčem pravdu, oni pánové si často opravdu myslí, že manželka je na to,a by jim zajišťovala full servis...o to má stát ?

    superkarma: 0 04.05.2005, 13:01:56
  22. [73] Rikina [*]

    Takovou mám sestru, napřed studia, pak jezdila po světě jako au-pair, aby se naučila jazyky, pak práce, kariéra - a najednou překvapení - ono je jí 35 a chtěla by miminko, jenže jaksi není s kým. Protože, podle jejích vlastních slov, není výběr - pánové jsou buď ženatí, nebo rozvedení ( a to je podezřelé, kdoví proč se rozvedli ), nebo svobodní ( taky podezřelé - určitě mají nějakou chybu, že je doteď žádná nechtěla ) nebo mrtví. Kromě toho ona přece nebude nějakému chlapovi prát jeho smrduté ponožky, uklízet po něm, neřkuli mu vařit, copak je nějaká služka ? Tak si pořídila kočku

    superkarma: 0 04.05.2005, 12:47:02
  23. [70] xenie [*]

    ono někdy stačí se podívat po zadaných nebo vdaných kamarádkách a známých... kolik z nich znáš že jsou opravdu v pohodě a šťastní ? cca z 10 manž.párů ve svém okolí znám 1, slovy jeden kde to jakž takž funguje... ne díky, nechci

    superkarma: 0 04.05.2005, 12:26:23
  24. avatar
    [68] Kocicka [*]

    moje kamarádka chodila s klukem a asi v 25 se s ní rozešel, taky propadala depresim že si nikoho nenajde a bude sama. Hodně dlouho se modlila za muže a už se smířila i s tim že ji bůh chce možná nechat samotnou. A v tom jí dal toho nejlepšího muže - jak ona o něm i ted po více jak 3 letech mluví, bylo jí 30 let když se vdávala. Takže na děti jen tak tak. První jim dokonce zemřelo u porodu a nemohla znovu otěhotnět. A nyní se již 7 dní radujeme z toho že jim Bůh dal holčičku Noemi! Sláva!
    Taky mě tyhle věci v mých 24 letech trápí, ráda bych se vdávala a měla děti,ale vím že to mohu svěřit Bohu!

    superkarma: 0 04.05.2005, 12:01:56
  25. [65] a.... [*]

    je to zvláštní,ta, která manžela ještě nemá,ho hrozně chce a ta, která ho už má dýl,by se ho nejradši zbavila.Hlavně by každá,která po manžílkovi a rodince tolik touží měla vědět,že to není nic trvalýho, napořád.Většina mých známých, kteří se brali mezi 20-25 teď, když je jim kolem 40 spolu už dávno není.Zkrátka myslím,že ve většině případů to nevyjde....

    superkarma: 0 04.05.2005, 11:37:28
  26. avatar
    [62] Gabi [*]

    Manx: mám děti a manžela a prudím je - oni mě ne Je to zvláštní - od dětství jsem měla představu, že důležité je studium a rodina. Když mi kolem 18 naznačili, že asi děti nééé, nasadila jsem si masku "děti nesnáším a bez nich je to lepší" a vyprdla jsem se na to. A pak se to povedlo, i když to nikdo nečekal. Je fakt, že jsem všechny svoje krize prožila s partnerem, kterej mě fakt podržel (a to upozorňuju, že za krize považuju taky třeba svatbu nebo narození vymodlenýho mimča - ono to nic není bílý nebo černý).
    Takže, když si to tak srovnám: vystudovat - jasně, pracovat - pro mě dost důležitý, mít dobrýho partnera je fajn, mít děti je skvělý (i když zlobí a choří a nefungujou podle manuálu). Ale z duše jsem vždycky nesnášila "plánování podle pětiletky" a kecy typu "užij si, dokud nemáš děti". Užila jsem si bez dětí dost, ale s nima mnohonásobně víc .
    Docela mě překvapuje, že Martina se ocitla mezi samými "hospodyňkami", já spíš mám pocit, že dneska je děsně IN být single a říkat, že děti má jen šílenec nebo socka .

    superkarma: 0 04.05.2005, 11:16:00
  27. avatar
    [61] LinaX [*]

    Manx 47: je to tak

    superkarma: 0 04.05.2005, 11:10:46
  28. avatar
    [59] Juana [*]

    Na srazu po 10 letech od maturity jsme tedy děti ještě skoro nikdo neřešil. Až teď, po 20 letech, jsme se chlubili. To už i kluci - někteří mají až teď první dítě.Hodně z nás porodilo taky až po 30 nebo se i vdávaly pozdě.
    Sestře teď bylo 35, je několik let rozvedená, děti nemá. Máma taky pořád otravovala, kdy si už někoho najde. A teď je zrovna na dovolené s novým přítelem, přitom ho zná už dlouho a až teď se dali dohromady.

    superkarma: 0 04.05.2005, 11:05:54
  29. avatar
    [53] Markýza [*]

    Manx 47: 100% souhlas

    superkarma: 0 04.05.2005, 10:10:42
  30. avatar
    [52] grofka [*]

    ja se vdala az po tricitce a do te doby jsem delala co m bavilo, taky bylo dost depresi, ze nemam chlapa, hlavne diky rodicum a srazum ze skol. Ale ted vim, ze jsem zazila vic nez me vrsevnice s detmi a mam vic rozumu

    superkarma: 0 04.05.2005, 10:10:07

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme