Zdraví

Tři kila za tři dny

Jedno je nutné předeslat. Takzvaná hollywoodská dieta, o níž tu je řeč a kterou občas doporučují i některé zdejší celebrity, není dietou v pravém slova smyslu. Není to nic, co by se dalo dodržovat dlouhodobě a zhubnout tím spoustu kil. Daleko spíše ji berte jako krátkodobý očistný  program, pomocí nějž si můžete rychle upravit váhu, ale jen o málo. Pozor, nehodí se pro jedince alergické na zmíněné druhy ovoce.

Dvě až tři kila dole:
1. den 700 gramů ananasu, dva banány
2. den 10 kiwi, 200 gramů hroznového bílého vína
3. den 5 kiwi, 300 gramů ananasu, 300 gramů hroznového bílého vína

Během programu je třeba hodně pít, alkohol je však tabu.

   
20.01.2005 - Zdraví - autor: Anna Příhodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [70] f.mamina [*]

    To se vám to řekne, když já pracuji jako kuchařka.

    superkarma: 0 23.01.2005, 13:48:18
  2. [69] dofinka [*]

    No tak tohle bych vydržel opravdu je tři dny

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:41:35
  3. avatar
    [68] tortora [*]

    misenecka:myslím,že to nebyl zase takovej souboj ale já nikde nepsala,že nejím maso,já jím v podstatě všechno,steaky mám ráda,dokonce jím spousty nezdravýho,ale snažím se jíst víc lehčí stravy,míň sladkýho a víc sportovat,podle mě si každý musí najít co mu vyhovuje,každý extrém není dobrý a toho se snažím držet,já se jen snažím předcházet civilizačním chorobám,které vznikají právě ze špatné stravy a abych se cítila dobře a v pohodě

    superkarma: 0 21.01.2005, 10:19:50
  4. avatar
    [65] tortora [*]

    jasně,je to o postoji k životu,o myšlení apod....je toho víc...je fakt,že když jsem byla ve stresu a měla těžký období,tak jsem nabírala a nabírala,ani jsem nějak zvlášť nejedla,to tělo vědělo,že je těžký období,tak si dělalo zásoby teď jsem relativně v pohodě a ono to jde úplně samo dolů...

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:38:07
  5. avatar
    [64] Vivian [*]

    tortora:
    ono to všechno taky není jen o té výživě...

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:35:37
  6. avatar
    [63] tortora [*]

    já samozřejmě nikomu nevnucuju svůj názor,je to každýho věc,žejo,každej má svůj rozum a pokud je v pohodě,tak proč ne pokud by měla nějaký problémy,tak by to udělal i bez nás i ten pán,co s ním doma bydlím jí hrozně nezdravě,nejraději má guláš apod.,je fakt,že podle toho vypadá ale nic mu nevnucuji,na druhou stranu to sám poznává a snaží se s tím něco dělat,kdybych ho k něčemu nutila,tak máme doma itálii nebo rozvod a za to mi to nestojí o tom ten život není,ee jsme tady relativně "chvilku" tak bysme se měli mít všichni rádi a prkotiny pustit k vodě

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:32:31
  7. avatar
    [62] Vivian [*]

    tortora: petruška je, myslím, stejně stará jako já, 24.
    Ale ona se, myslím, až tak nezdravě zase nestravuje. Navíc píše, že hodně aktivně sportuje, tak snad na tom s tím zdravím tak špatně nebude .

    Já jsem změnu stravování taky hodně pocítila na zdraví

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:22:20
  8. avatar
    [61] tortora [*]

    Vivien:díky,přeně tak to myslím,ale Petruška je furt nějak mimo,ale to je "její" názor,tak jí he nebudeme brát,ona to za pár let pozná podle psaní je jí tak 23 a to je člověk jakoby stále ve vývinu a je žravější,i já taková byla a i když nejsem ještě stará,mám o nějakej roček víc,tak už vím o čem výživa je...však potom pozná třeba kornatění tepen,vysoký tlak a podobný problémy a ať bude či nebude chtít,tak s tím bude muset něco dělat a pokud je nechce mít,tak jim musí v mládí předcházet a o to se snažím a můžu srovnávat s vrstevníkama a už to začíná být sakra rozdíl,někdy mám pocit,že jsou to staří páprdi a páprdky ale ne všichni,ti co se snaží sportovat a trochu dbát na výživu,tak je to vidět,sorri Petruško,ale ty na to časem přijdeš

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:14:32
  9. avatar
    [60] Vivian [*]

    petruška: ale jinak si myslím, že není nutné, abychom se tady kvůli stravě hádaly, protože názory na stravu se různí, co svět světm stojí, a my dvě tady tímhle stejně asi nic nevyřešíme. Každý si budeme jíst, co chceme, a nebudeme si kvůli tomu ničit nervy v hádkách

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:11:55
  10. avatar
    [59] Vivian [*]

    petruška 2: však já přece nikde nepíšu, abys jedla jen ovoce a zeleninu
    Papriky nejím, ty jsou drahý, radši si místo nich dám mrkev nebo zelí... Ale to máš to samý s masem. Taky si nekoupíš třeba jehněčí, ale "jen" kuře, protože je levnější...
    Bílkoviny jsou přece součástí všeho živého
    A vápník se dá podle tebe brát jen z mlíka nebo z pilukek? Vápník je přece i v neživočišných zdrojích, zkus si to najít na netu... Kde asi beru vápník já, mléko nepijíc a pilule nekonzumujíc? A nechybí mi
    O amerických výzkumech jsem se, pokud vím, nikde nezmiňovala, FDA je americký úřad pro potraviny a léčiva. A není to jediná odborná instituce, která hovoří o vegetariánské stravě jako o zdraví prospěšné alternativě.

    Taky neříkám, že by člověk měl jíst jen zeleninu a ovoce. Ale zase že by musel jíst všechno, to je trochu odvážné tvrzení. Ty jíš vážně všechno?
    No pokud je jídlo radostí tvého života...
    Já si radosti života představuju trochu jinak, jídlo je spíš prostředek k získání důležitých živin a tak...
    No ale každému, co jeho jest, já ti nic nevymlouvám

    A špekáčky opékám akorát občas v létě, to se snad smí, ne?

    superkarma: 0 20.01.2005, 16:08:25
  11. avatar
    [57] Vivian [*]

    petruška 2: promiň, že ti do toho vstupuju, ale myslím, že pleteš několik věcí dohromady, protože třeba vegetariánství není totéž, co makrobiotika.
    Myslíš si, že jediným zdrojem bílkovin je maso a mléko?
    A pak, pokud byla Vondráčková nějak nemocná, pak to jistě nebylo tím, že by nejedla maso. A podívej se na lidi, kteří maso jedí. Jsou to snad vzory zářného zdraví?

    Četla jsi někdy nějaké odborné texty o vegetariánské stravě? Není na ní nic nezdravého a tuším, že americká FDA ji dokonce doporučuje jako zdravou stravu...

    Já osobně vegetarián nejsem, ale vím, že maso nepotřebuju, dám si ho jednou za čas, spíš jen na chuť. A možná by ses divila, kolik vegetariánů je mezi sportovci /z čeho asi budují svalovinu, když ne z masa? /

    Taky někde píšeš, že ovoce a zelenina je zásah do rozpočtu... to nechápu. Ovoce a zelenina je mnohem levnější než třeba to maso. Kilo jablek stojí kolem patnácti korun (a vystačí ti na kolik dnů), kilo pomerančů kolem 30 korun (a taky ho nesníš za den), kilo mrkve asi deset korun, zelí deset korun... kde jsou ty horentní sumy? Nevím, kolik vyděláváš, ani kolik dáš denně za jídlo, ale zrovna ovoce a zelenina mi jako ty nejdražší potraviny nepřipadají

    Myslím, že pokud někdo chce žít zdravě, tak stačí chtít a trochu popřemýšlet .
    Toť můj názor.

    superkarma: 0 20.01.2005, 15:48:36
  12. avatar
    [56] Tanzi [*]

    petruška 2: ad bílkoviny..koukni se na www.merrylinky na EH tabulky..je tam toho opravdu hodně..kj, tuky, sacharidy a i bílkoviny i dokonce GI.
    Takže si to prostuduj a vybírej.

    superkarma: 0 20.01.2005, 15:23:05
  13. avatar
    [55] tortora [*]

    a navíc je hodně přetížená...

    superkarma: 0 20.01.2005, 15:21:18

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [54] tortora [*]

    pokud vím,tak mu vařila normální jídla,jinak já moc takový časopisy nečtu,protože tam píšou jen samý kraviny,ale Lucka je tak akorát,když se podíváš na jejího otce,tak asi pochopíš po kom je taková hubená,ten je taky chodící kostlivec myslím,že jenom tou stravou to nemá,někdo to má ještě holt navíc v genech

    superkarma: 0 20.01.2005, 15:20:36
  2. avatar
    [51] tortora [*]

    chloe1 naprostá pravda souhlasím s tebou

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:58:40
  3. avatar
    [50] tortora [*]

    myslím,že Lucka je naprosto v pohodě a je

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:58:06
  4. avatar
    [47] tortora [*]

    ještě pro petrušku2:chodím dávat krev a moje výsledky jsou takové,že by mě mohl kdekdo závidět tak to se mnou asi tak špatný nebude

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:50:04
  5. avatar
    [46] tortora [*]

    Žádná multivitamíny apd.neberu,ee a jsem zdravá a v pohodě,ale opravdu to nejde všechno ze dne na den,je to pomalý a postupný proces přechodu na jinou stravu,která ti bude vyhovovat,já osobně brokolici miluji,ale někomu může dělat problémy,teoreticky nejlepší je makrobiotika,ale tam už to chce hodně velký přesvědčení a vůli,ale na to ještě nemám,jen si vždycky vzpomenu na kamaráda,který k tomu už dospěl a vidím ty úžasný změny na něm a všechny ty problémy co měl a nemá...

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:40:45
  6. avatar
    [45] tortora [*]

    Petruška2:je sice fakt,že je maso nezdravý,alá já ho jím,ne každý den,ale jím,a z mléčných výrobků jsem zatím neodbourala sýry a tvaroh,jen omezila,jo a sojový maso je výborný,jen to chce se s ním naučit vařit a není to tak těžký,jen se musí pořádně dochutit,jinak není dobrý..

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:36:57
  7. avatar
    [43] tortora [*]

    Pavluška:Přiznám se,že to nevím,protože jsem si ho nikdy ještě nekoupila,ale pokud je opravdu vyrobený ze soje,tak by to mělo být v pohodě,ale tohle fakt nevím,nemám to na sobě vyzkoušený,sojový maso vařím,to je v pohodě...

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:33:46
  8. avatar
    [40] tortora [*]

    jo a taky je to trochu o myšlení a o tom,jak moc člověk něco chce

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:23:06
  9. avatar
    [39] tortora [*]

    Jo,po páté když mám hlad,tak si dám polívku nebo ovoce nebo zeleninu,ale hlady rozhodně netrpím,koncentrák taky nejsem,myslím,že když si člověk upraví režim a jídelníček,tak muže zhubnout i na trvalo a bez nějakého drasťáku...aspoň já si nepřipadám,že bych se týrala,týrám jedině svoje tělo,abych byla v kondici,ale samy ty kila neubydou a tzv.jojo efekt,rozhodně nechci

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:21:48
  10. avatar
    [38] tortora [*]

    Jenom pro vysvětlení...je normální v přírodě,že mláďata jakmile přejdou na běžnou stravu už mlíko nekonzumují,jenom lidi mlíko využívají celý život a jak určitě dobře všichni víte,mlíko a mléčný výrobky zahleňují a to tak,že hodně,já jsem byla hroznej mlíčňák,pár dní bez mlíka pro mě znamenalo katastrofu a pak jsem dala litr na ex,ale problémy se zahleněním mě donutili se zamyslet jestli tohle k životu opravdu potřebuju nebo ne,dokonce i můj doktor mi řekl ať si místo mlíka dám raději slivovici,změnit návyky mě stálo hodně úsilí a nebylo to ze dne na den,snažila jsem se prostudovat různý nározy na diety a stravování,většina se shodne na tom,že musí být pohyb,pohyb,pohyb,zelenina,ovoce a moc to nepřehánět právě s mléčnými výrobky...

    superkarma: 0 20.01.2005, 14:18:01
  11. avatar
    [34] Ťapina [*]

    No, jíst tři dny jen ovoce, tak se vych.. z podoby tak, že by ty tři kila fakt mohly být dole. Ale já taky někdy ráda vylezu ze záchoda a jdu se podívat ven

    superkarma: 0 20.01.2005, 13:46:10
  12. avatar
    [33] Vivian [*]

    Holky, co se vztekáte, vždyť je tady jasně napsáno, že je to jen krátkodobá záležitost.
    Třeba když potřebujete rychle shodit do plesových šatů nebo tak...
    Samozřejmě je jasný, že to není nastálo.
    Nechápu, proč by to tady nesmělo být...

    superkarma: 0 20.01.2005, 13:22:38
  13. avatar
    [31] Eva_CZ [*]

    Bisou: Jeden z mala rozumnych navrhu tady vubec....

    Poste se i tady psalo, ze nejist po 5.vecer je nesmysl v pripade, ze jdete spat o pulnoci, ale....

    Pomilionte - nic, co neni nafurt, nefunguje. Nebo funguje jen docasne. Takze to chce fakt zmenit zivotni styl, mene jidla, vic pohybu. Nic jineho v tom neni.

    superkarma: 0 20.01.2005, 11:42:29
  14. avatar
    [29] Tanzi [*]

    Dájka: to je tzv dieta cvičební

    superkarma: 0 20.01.2005, 11:25:23
  15. avatar
    [28] Dájka [*]

    No, ale ještě jsem tu nenašla dietu rozumnou, co by vedla k více masu na kostech a míň sádlu pod kůží...

    superkarma: 0 20.01.2005, 11:19:05
  16. avatar
    [27] Dájka [*]

    jojo, svatá pravda. Pak dostane tělíčko po 12 hodinách konečně papu a všechno si schová do zásoby...

    superkarma: 0 20.01.2005, 11:16:56
  17. avatar
    [20] Tanzi [*]

    berusqa: a pak?????????????????

    superkarma: 0 20.01.2005, 10:58:19
  18. avatar
    [18] Jájja [*]

    jo a umřu hlady

    superkarma: 0 20.01.2005, 10:41:15
  19. avatar
    [17] lightblue [*]

    TAK TO JÁ můžu všechny výše zmíněné druhy ovoce, ale bohužel se obávám, že bych to nevydržela. Ovoce a ještě na to pít třeba vodu, to bych měla v žaludku ovocný žáby

    superkarma: 0 20.01.2005, 10:33:02
  20. avatar
    [16] Tanzi [*]

    Enya: tak tedy já nevím jak u tebe, ale mě se žaludek stáhnul až asi po necelém měsíci...a chuť k jídlu?? ta se musí kontrolovat a hlídat pořád !!
    Neříkej, že po třech ovocných dnech jsi " za vodou"

    superkarma: 0 20.01.2005, 10:09:53
  21. avatar
    [15] Žábina [*]

    w4ceva: hladovka se má držet nejvýše 24 hodin...

    superkarma: 0 20.01.2005, 10:06:09
  22. avatar
    [14] Enya [*]

    Já myslím, že je to dobrý, protože za ty tři dny se hezky stáhne žaludek a člověk už nemá takovou chuť k jídlu, navíc je povzbuzenej tou ztrátou kil Mám to na sobě vyzkoušený

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:43:54
  23. avatar
    [13] Gwendylon [*]

    Tortoro, taky jsem takhle zhubla, patnáct kilo za šest měsíců. Byla jsem v pubertě a nechtěla jsem do tanečních vypadat jako klon Marie Terezie , tak jsem jedla jem do pěti a večer ovoce nebo zeleninu, jen syrové.Od ledna do konce školního roku bylo pryč přes 15 kilo a v novém školním roce v tanečních jsem byla holka k nakousnutí

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:43:26
  24. avatar
    [12] tortora [*]

    já jsem zhubla během měsíce 7 kila bez diety,jen jsem omezila sladký trochu jsem zmenšila porce,snažím se vynechat mléčné výrobky,určitě co je špatný jsou všechny jogurty,i když každá dieta hlásí jak jsou zdravý,ale opak je pravdou,míň pečiva,jinak hlavně celozrnný,ale to nejdůležitější je snažit se nejest po 17 hodině!!!!je to hodně krutý ze začátku,ale pak si člověk zvykne,samozřejmostí je pohyb a pití...a taky pevná vůle,přeji hodně zdaru všem

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:32:36
  25. avatar
    [11] Ferdulka [*]

    Ananas,víno,banány beru.Ale ta kiwi-tak jedno nanejvýš a mám dost

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:24:43
  26. avatar
    [9] Trinitty20 [*]

    3 dny ovoce? No sice možná shodím ale potom to naberu zaručeně zpět! Tohle není dieta ani v nejmenším

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:13:27
  27. avatar
    [8] Jenny [*]

    Tak po téhle dietě budu krásně štíhlá s oteklou hubou plnou oparů

    superkarma: 0 20.01.2005, 09:01:46
  28. avatar
    [6] richa [*]

    Pavluska: za tři dny 3 kg dole a za 10 dní 5 nahoře

    superkarma: 0 20.01.2005, 08:47:48
  29. avatar
    [4] Kelly [*]

    Kiwi jen olíznout, tak jsem na intenzivce ...

    superkarma: 0 20.01.2005, 08:41:55
  30. avatar
    [3] Avilka [*]

    nesmiem anananás

    superkarma: 0 20.01.2005, 08:37:07

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme