Pěkný pevný zadek chceme mít asi všichni. Toho docílíme posilováním svalstva v této partii. Vybrala jsem pro vás tři nenáročné cviky, které vám dopomůžou k pěknému pozadí.

Možná to nevíte, ale hýžďové svalstvo má také vliv na naše držení těla, konkrétně pánve. Ochablé hýžďové svaly mohou být příčinou některých bolesti v bederní oblasti.

Původně jsem měla v plánu natáhnout na sebe legíny, tílko a zapózovat ve cvičebních polohách, ale protože jsem se (v tomto případě to byla docela klika) vzbudila se zablokovaným krkem, musíte se spokojit s náčrty nevalné výtvarné kvality.

Cvik 1

cvikLežíme na boku, hlavu si podpíráme rukou. Obě nohy zvedněte ze země. Zatímco tu blíž u země držíme několik centimetrů nad podložkou, druhou nohou kmitáme nahoru a dolů. Cvik provádíme tak dlouho, jak nám výdrž dovolí. Pak se otočíme na druhý bok a pokračujeme.

Cvik 2

cvikLežíme na břiše, čelo si podepřeme rukama. Natažené nohy zvedneme nad podložku a pomalu počítáme do dvaceti. Pak pomalu pokládáme, chvilku si odpočineme a zase zvedáme. Když tentýž cvik uděláte v poloze na zádech, posílíte si břišní a stehenní svaly.

Cvik 3

cvikSedneme si, nohy natáhneme před sebe, ruce necháme podél těla a dlaněmi se opíráme o podložku. Zvedneme jednu nataženou nohu, co nejvíc to jde, a v této pozici opět vydržíme. Počítáme do dvaceti, pomalu položíme a opakujeme u druhé nohy.

 


 

Perlička na konec. Páni vědci kdysi učinili důležitý objev. Podle jejich výzkumu se má ženské pozadí zaoblovat tehdy, je-li jeho nositelka delší dobu sexuálně neaktivní. Má to prý fungovat jako jakési lákadlo pro samce. Co je na tom pravdy, jsem bohužel zatím nezjistila.

Reklama