Bulvár

Trest smrti pro arabskou čarodějnici


Hluboce humánní smýšlení islámského právního systému se opět projevilo. Tentokrát pro změnu v Saudské Arábii. Možná si ještě pamatujete na loňský šokující případ, kdy byla žena, nevinná oběť únosu a znásilnění, odsouzena k těžkému žaláři a dvěma stům ranám bičem. Samozřejmě podle logiky tamějšího soudnictví si za to mohla sama a navíc muže k takovému jednání vyprovokovala. To dává smysl, že?

Ropný superstát má nyní na kontě další podobně absurdní případ. Americká organizace pro lidská práva Human Rights Watch (HRW) sleduje vývoj případu, který se táhne od roku 2005. Tehdy Úřad náboženské policie (podobnost se Svatým úřadem inkvizice jen čistě náhodná?) zatknul pro obvinění z čarodějnictví nevzdělanou venkovanku Favzu Falih. Jako jeden z hlavních svědků vystoupil muž, kterého prý uřkla, díky čemuž se z něho stal impotent. Aby se důvodné podezření potvrdilo, bylo z ženy následně přiznání vymláceno policií.

Zástupci HRW apelují na saudsko-arabského krále Abdulaha, protože se díky předešlým soudním procedurám stal nyní jedinou osobou, která může zvrácený vývoj událostí zastavit. Navíc požadují potrestání strážců zákona, kteří se podíleli na jejím mučení. Favza Falih byla sice již jednou osvobozena, nicméně soud vyšší instance ji opět shledal vinnou. A to i díky tomu, že neměla k dispozici obhájce.

Zdroj: BBC

Myslíte, že Favza Falih dostane na mezinárodní nátlak od krále milost? Co si myslíte o systému tamějšího soudnictví? Lze prokázat, že jde o justiční omyl, nebo společnost postavená na demagogických principech takovou možnost neuzná?

 

   
15.02.2008 - Společnost - autor: Michal Chalupa

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [93] Polarka [*]

    Dasule,to by ale podle islamskych pravidel nikdy nesmeli mit sex! Veno a zeniny pozdavky, to je dneska duvod proc muzi (hlavne ti s nizkymi platy) hledaji zenu mimo arabske zeme. Nedavno jsem mluvila asi s 23 letym Eguptanem,pracuje pro americkou firmu, takze na to neni tak zle (velice hodny kluk, nikdy nemel sex) a sel si rict o tri divky. Prvni mu rekla ze studuje na zdravotni sestru a vezme si pouze doktora, druha, ze se behem studii vdavat nebude a treti mela takove financni pozadavky, ze od toho sam ustoupil. Mimo vena zadala trikopojovy byt v Kahire napriklad.
    Dalsi muj znamy pracuje v egyptskem letovisku v Dahabu v internetove kavarne a vydelava 75 dolaru mesicne. Z toho moc na veno neusetri. Nasel si divku v Rumunsku a bude si ji brat. Je mu 27, taky nikdy nemel sex a divka se mu nelibi, ale jake ma jine moznosti? Vi ze po nem nebude chtit veno a jeji pozadavky na zivot budou minimalni.A jeho zivotni sen je mit tri deti. .Uz ma pro ne i jmena. Tak to je zase asi ten typ Arabu s kteryma se clovek bezne neseznami, protoze neotravuji holky na plazich nebo na ulicich. Povazuji to za ostudu muslimu.
    Saudsti arabove jsou na tom trochu lip. Studenti jsou placeni na to ze studuji a tatinkove maji na to aby jim zaplatili svatbu a dali na veno. Takze tam se muzi zeni driv. Spousta si jich bere svoje sestrenice, coz je geneticky problem, kterych maji spoustu.. Doslo to uz tak daleko, ze nez je jim povolena svatba, musi byt oba prohednuti lekarem a bez teto prohlidky je nikdo neodda.Je to na ochranu pristi generace. O tom problemu s tou obchodnici vim, to je proste kde se to nejak prezene a vymkne z ruky. Jinak tam ale nechodi mutawajove po ulici a netlucou zeny. Spis honi mlade muze aby neobtezovali divky, i kdyz tem divkam to zase moc nevadi. Vim, ale o pripadu v roce 2002 kdy nepustili z horici budovy 15 divek protoze nemely hijab and abaje a ony tam uhorely.
    Za homosexualitu je trest smrti.A nedaji si vysvetlit ze za to ten clovek nemuze.

    superkarma: 0 18.02.2008, 15:35:19
  2. avatar
    [92] Dášule [*]

    Polarka: Myslím, že kdyby u nás byly rozvody po finanční stránce takové, jako rozvody v muslimských zemích, naši chlapi by se raděj něženili. Jenom ta představa, že musím dát ženě peníze, ona si za polovinu nakoupí věno a druhou polovinu dostane po rozvodu. Vím, že toto nařízení v islámu je. Na druhé straně zase naprostá poslušnost ženy, protože muž se s ní sice nerozvede, ale prostě ji doma ztříská. V článku tuším na seznamu ještě mluvili o obchodnici, která se setkala někde na veřejnosti s obchodním partnerem a má taky problémy. S tou homiosexualitou máš pravdu, nedávno byl tento problém nějak tvrdě řešen v Iránu. Prezident se dokonce vyjádřil, že oni problémy nemají, protože v Iránu homosexualita není. Pokud vím, pokud je, jsou za ni velmi přísné /i na muslimské země/ tresty.

    superkarma: 0 18.02.2008, 09:27:36
  3. [91] Polarka [*]

    Evelyno ono to tak predne neni. A rozvest se neni jednoduche ani pro toho chlapa a radeji to nedelaji. Uz jenom ze veno ktere zene musi dat pred svatbou neni zanedbatelne a to ji zustava. A rozvod je cmouha na cele rodine nejenom te zeny. Chlapi nebo zeny ktere se vodi za ruku, to je tam normalni., jako stejne ze se tituluji milacku a podobne. To neznamena homosexualitu, to je proste zvyk. Naopak....homosexualita je tam prisne trestana.A tam tresty sranda nejsou.Manzel zenu za ruku drzet muze, ale az po svatbe.

    superkarma: 0 17.02.2008, 23:33:42
  4. avatar
    [90] evelyn [*]

    Polarka: nejen synove, deti obeho pohlavi patri po rozvodu otci, jestlize se chlapovi zenska nelibi, proste se s ni rozvede a ona k tomu nema co rict. Samo, ze se chlapum tento zpusom libi, jasny patriarchat, zen muze mit kolik chce, neni pravda, ze musi uspokojit vsechny materialne a telesne. Zenske tam ve velke mire udrzuji homosexualni styky, vlastne i chlapi, klidne tam dva chlapi muzou jit drzic se za ruku, aniz to nekoho pobouri, ale manzel drzet za ruku svou zenu nemuze, to okamzite zasahne policie s obusky Opravdu raj na zemi

    superkarma: 0 17.02.2008, 21:30:04
  5. [89] Polarka [*]

    Kazda knizka je psana jednostrane a tyhle zvlast. Davam prednost se ptat se a mluvit s vice lidmi....i tech kteri jsou v tom systemu spokojeni, i tech kteri nejsou.Mladi kluci reknou "silena nuda" starsi a zenati zase ze je to nejlepsi system pro rodinu. Nektere zeny opravdu trpi. Asi nejhorsi je, ze pri rozvodu syn patri zene, ale jenom do dvou let veku. Pak ho musi matka predat otci, pokud se ji nepodari prokazat u soudu, ze manzel se nedokaze o rodinu postarat. Ted mi vykladal jeden znamy o svoji sestrenici, ze ma jednoho syna a jeji manzel ji nedava penize, nekdy ona i dite hladovi cele tydny. Kdyz ji otec da penize, vezme ji je manzel. Chce se rozvest, ale boji se ze prijde o syna. No a ted jeste k tomu otehotnela podruhe. No tak to neni taky zadna legrace. A to co se deje te holce z Qatifu a ted te "carodejnici" to si myslim, ze by to nemelo byt lidem jedno. Na druhe strane moc zasahovani taky neni dobre. Oni se snazi predevsim udrzet moralitu, coz vlastne dneska v zapadnim svete nejak zanika.
    Dasule ja vim, ze to bylo taky ve filmu, ja jsem ho nevidela a presne podrobnosti jsem si nezapamatovala. Takze dik.

    superkarma: 0 17.02.2008, 21:23:09
  6. avatar
    [88] evelyn [*]

    Dášule: nechal ji zabit deda, princ Muhammed, bratr krale Khaleda, ktery s tim sice nesouhlasil, ale nemohl moc delat proti vuli bratra, ktery rozhodl, ze zostudila rodinu

    superkarma: 0 17.02.2008, 20:45:21
  7. avatar
    [87] kemy [*]

    superkarma: 0 17.02.2008, 20:24:38
  8. avatar
    [86] Dášule [*]

    idiska: Možná by ti to jednou vadilo, kdyby si všichni řekli, že se do toho nemají motat. To si myslíš, že těm ženám to vyhovuje? Většině ne, ale co mají dělat. V souvislosti s tím psali například o jedné obchodnici, která bude souzena, že se sešla s cizím mužem - v hotelu na obchodním setkání. Kdyby nebylo světové odezvy, tak ta dívka odsouzená k bičování zemřela - 200 ran bičem se nedá přežít. Přitom ji bránil i její manžel - ale musel dost opatrně, protože kdyby opravdu bránil jejímu potrestání dostal by přesně stanovený počet ran holí. Protože to, co ona udělala není prohřešek proti manželovi, ale proti náboženství. Ono se snadno říká co tě nepálí nehas. Ale jenom do té doby, kdy tě začne něco pálit a ostatní to nehasí.

    superkarma: 0 17.02.2008, 19:56:45
  9. avatar
    [85] Dášule [*]

    Polarka: Princezna Miša se nevdala proti vůli rodičů. Donutili ji k sňatku a ona se rozhodla utéct. 3 letušky, které jí pomáhaly našly podříznuté. A ta poprava byla navíc veřejná, ale to, že ji popravili prosadil její příbuzný - tuším strýc. Její přítel už byl v letadle, mohl se zachránit, ale vrátil se.

    superkarma: 0 17.02.2008, 19:49:39
  10. avatar
    [84] idiska [*]

    OlgaMarie: no právě...každopádně dík za tip, na film se určitě kouknu

    superkarma: 0 17.02.2008, 19:21:02
  11. avatar
    [83] OlgaMarie [*]

    idiska: Právě v dobrém.Jinak je to film filmů.Tam si dovolila zamilovat jedna vdova...a nebyl do svět islámu.Ono také velmi dlouho trvalo zde,než se změnil úhel pohledu na neprovdané matky.

    superkarma: 0 17.02.2008, 18:51:08
  12. avatar
    [82] idiska [*]

    OlgaMarie: ne, tan jsem, bohužel, neviděla, takže vlastně ani nevím, jak jsi to myslela ...ale to byl jen příklad...prostě oni to tam tak mají dané, tak co se jim do toho má kdo motat...

    Canadian: přesně ...ve finále jsme magoři vlastně všichni

    superkarma: 0 17.02.2008, 17:25:50
  13. avatar
    [81] evelyn [*]

    Polarka: precti si biografii Carmen bin Ladin, at si udelas obrazek i z jineho pohledu, jak to chodi v Saudske Arabii

    superkarma: 0 17.02.2008, 17:04:52
  14. [80] Polarka [*]

    Tak ta co onehdy rikala jak je to v Saudske Arabii uzasne mam bejt asi ja. No je to vytrzeno z kontextu,za uzasne to rozhodne nepovazuju, davam prednost zivotu v Canade, ale moje kamaradka Anne je tam spokojena (kdo neveri nemusi) ma svuj pas, saudske obcanstvi a jezdi kazdy rok i se svymi detmi do Statu.Rekla mi, ze tohle co se stalo je naprosto absurdni, navic chybi jakakoliv evidence proti te zene , neudelala vubec nic a je si jista ze kral to nedovoli, stejne jako nedovolil zbicovani divky z Qatifu.Je to pry dobry kral.Velice doufam, ze to tak dopadne. . Navic Saudska Arabie za carodejnictvi nema trest smrti.Jo je tam toho hodne divneho. Zena nesmi treba brat antikoncenci bez manzelova povoleni,nemuze nastoupit bez jeho povoleni do nemocnice a podobne. Ze nemuze ridit je spis trest pro muze, protoze zvlast kdyz maji nekolik deti (zajmove krouzky a tak podobne) bud musi mit vlastniho sofera a nebo byt soferem sam. A Arabi se pro deti rozkraji. No a aby zena mohla odcestovat.....kolik zen odcestovalo samo z Ceske republiky pred listopadovou revoluci? a to nam nehrozil takovy trest jako by hrozil ji kdyby ji chytili. Nikdy jste neslyseli o saudske princezne, ktera se pokusila utect protoze si vzala manzela se kterym taticek kral nesouhlasil? Zabili je oba.
    Jinak ale za vrazdu jsou tam tezke tresty. Vetsinou smrt.


    I
    a

    superkarma: 0 17.02.2008, 16:28:46
  15. avatar
    [79] evelyn [*]

    Canadian:

    superkarma: 0 17.02.2008, 16:22:21
  16. avatar
    [78] Canadian [*]

    Heduš: mluvis aniz bys o nich cokoliv vedela no, ze jsi s nimi nemluvila, to ani zduraznovat netreba.

    Arabove si o Evropanech mysli, ze jsou magori.
    Evropani si o Arabech mysli, ze jsou magori.
    A pak existuje jeste hromada jinych, v principu odlisnych, kultur (Spanele a Japonci, napriklad).
    A imho je magor ten, kdo sebe stavi nad ostatni a sve zakony nad zakony jejich. At si ve sve zemi delaji co chteji a ziji jak uznaji za vhodne a kazdej at si pripadne brani ten svuj vykolickovanej placek

    superkarma: 0 17.02.2008, 15:59:22
  17. avatar
    [77] Mánička [*]

    Heduš: Těmi "názory" myslíš tohle??
    Nemůžeš se divit, že jsi sklidila, co jsi zasela. Názor by totiž měl být podepřen argumenty, jinak je to blábol . V tomto případě se tu, obávám se, vyskytuje ve své krystalické formě

    15.2.2008 12:46:52 - Heduš (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    Majucha: Já je nestudovala, vím o nich opravdu jen z novin. Jejich svět mě nezajímá. Jsou to dospělí lidi! Horší je, když někde umírají děti nebo se odkládají...
    Jen chci říct, že tady s tím rozhodně nehnem a ani nějaká organizace...

    9.

    15.2.2008 12:36:11 - Heduš (Odpovědět) (Poslat vzkaz)
    No je to děs, co se tam děje! Ale my - jednotlivci s tím určitě nic nezmůžem... Mají ženský odcestovat, jak to dělají všude. Pokud se jim tam chce žít, tak to je bohužel jejich volba...


    superkarma: 0 17.02.2008, 10:44:32
  18. avatar
    [76] Heduš [*]

    Věnujte se článkům a nedrbte tu pořád...

    superkarma: 0 17.02.2008, 09:34:06
  19. avatar
    [75] Heduš [*]

    No chtěla bych Vás vidět, kdyby Vás někdo přirovnával ke kydačce hnoje, jak byste na to nic neodpověděly... zrovna Vás! K článku jsem normálně připojila svůj názor.

    superkarma: 0 17.02.2008, 09:31:15
  20. avatar
    [74] Suzanne [*]

    Ta diskuse mi připomíná hlášku jednoho "jednoducha": Vysokoškolák a takovej debil

    superkarma: 0 16.02.2008, 23:57:02
  21. avatar
    [73] OlgaMarie [*]

    idiska: Nevím, zda jsi někdy měla možnost vidět film Řek Zorba .Vybavil se mi, když jsem četla "...jí ukamenujou na ulici".

    superkarma: 0 16.02.2008, 20:12:41
  22. avatar
    [72] idiska [*]

    tak tuhle diskuzi jsem si nemohla nechat ujít ...vysokoškalák teda nejsem , ale jinak dobrý
    k článku: je to těžké je tak soudit...dobře, tak zasáhne nějaká organizace, ženskou král osvobodí, ale jako co pak ...jí ukamenujou na ulici ...jedna vlaštovka jaro nedělá, tohle si musí urovnat v hlavě oni sami...a pokud jim to tak vyhovuje

    a mmch, myslíte, že u nás je to všechno uplně dokonalé...taky se najdou mouchy, za které nás může leckdo kárat (a že to tak občas dělají), třeba ve vztahu k cigánům ...takhle z dálky se všechno vidí lehce a jasně

    superkarma: 0 16.02.2008, 19:49:24
  23. avatar
    [71] Jupíí [*]

    fialinka: ppodívej , podle jejich zákonů zaslouží čarodějnice trest smrti. Do toho nemáme co mluvit. Jsou to jejich platné zákony :-))
    Baba čarovala a nechala se chytit , její smůla.

    superkarma: 0 16.02.2008, 18:09:47

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [70] fialinka [*]

    jejda, asi bych taky potřebovala examinaci, protože Heduš moc nerozumím.... a k tématu - ano, zdá se mi to hrozné, nelíbí se mi to, a možná že třeba v tomto případě bude ta žena osvobozena. ALe kolik je takových, o kterých nevíme...? Ale všechno k tomu už asi řekla v prvním příspěvku Gerda.

    superkarma: 0 16.02.2008, 16:14:09
  2. [69] mindulinka [*]

    OlgaMarie: aha, tak jsem byla mimo chápání já .To jo, jdu si dát nějaký povzbuzovák, abych lépe četla přemýšlela

    superkarma: 0 16.02.2008, 13:22:54
  3. avatar
    [68] kareta [*]

    Třeba ho opravdu UŘKLA

    superkarma: 0 16.02.2008, 10:48:46
  4. avatar
    [67] Janecka [*]

    chudinka, myslí, že ji nikdo nepomůže. A pokud ano, tak si stejně už vytrpěla svý.

    superkarma: 0 16.02.2008, 10:38:23
  5. avatar
    [66] OlgaMarie [*]

    mindulinka: Právě tak jsem to pochopila.

    superkarma: 0 16.02.2008, 10:35:45
  6. [65] mindulinka [*]

    OlgaMarie: já jsem neplakala, já jsem tím chtěla říct, jak pomalu to jde v našich "civilizovaných zemí" a jak strašně se divíme, proč to jinde nejde rychleji - odbourat staletí zakořeněné příšerné tresty apod.

    superkarma: 0 16.02.2008, 10:06:29
  7. avatar
    [64] wich [*]

    Nemyslím si, že pokud by se do případu začaly plést "mimoarabské" organizace, pomohlo by to té ženě. Je také dost možné, že by chudáka holku popravili ještě dřív, jako protest proti znevažování arabského soudnictví. Je to stejné, jako s tento týden zmiňovanou obřízkou, žijí tam zkrátka úplně jinak, mají jiné hodnoty, jiné smýšlení. My je nepochopíme, oni nepochopí nás. Pravda není ani na jedné straně.

    K diskuzi: Šílená . Občas chápu, proč se ženám říká slepice

    superkarma: 0 16.02.2008, 09:56:45
  8. avatar
    [63] OlgaMarie [*]

    mindulinka: Někdy žasnu, jak se pláče a žasne, nad postavením a utrpením žen kdesi...Připadá mi to spíš jako téma, které má odvrátit pozornost od toho, co je přímo před nosem.Hlavně ať ZDE nechtějí něco měnit a od odborů požadují dál kolekci k vánocům...

    superkarma: 0 16.02.2008, 08:34:42
  9. [62] mindulinka [*]

    OlgaMarie: Jo a to, že my ženy v ČR můžeme volit - děkujme pí Masarykové a roku 1918 (myslím). A ve Francii můžou ženy volit od roku +- 1950. Tak to je taky pěkný pokrok a běh na dlouhou trať.

    superkarma: 0 15.02.2008, 22:08:41
  10. avatar
    [61] *daisy* [*]

    Stejne jako krestanstvi nebo jiny nabozenstvi..v 80% takovychto pripadu se jedna o zneuziti nejakeho nabozenstvi ve svuj prospech prekroucenim "posvatnych" textu
    A na to fakt nezabere nejaky natlak zvenci, ale vyvoj - zel ten nikdy nejde nejak rychle

    Heduš:

    superkarma: 0 15.02.2008, 20:45:23
  11. avatar
    [60] OlgaMarie [*]

    Martaaa: No,ale CocaCola jim jede,ne? V 9. a 10. stolení se u nás mohly dívky ještě běžně učit číst a psát.V 11. už žena,která to uměla, byla "divná".(U nás -myslím v Evropě.)A od kdy mohly na univerzitu? Opravdu je to běh na dlouhou trať.Kdy zde bude pravidlem stejná práce,stejná mzda bez rozdílu pohlaví.

    superkarma: 0 15.02.2008, 20:15:01
  12. [59] Martaaa [*]

    Samozřejmě, že jako žena ze "západu" nesouhlasím. Na druhou stranu nechci toto ani soudit. Víte, o problematiku muslimských a především uprchlických žen se velmi zajímám a určité zkušenosti z této oblasti mám. Je pro mě šílené, neuvěřitelné, jaké tam platí zákony, pravidla. Ale, kdybychom jim je vzali, myslíte, že by byli šťastní? Ne! Ženy mlčky trpí, přesto svou zemi nade vše milují a své dcery učí stejné pokoře jako jejich matky učily je. Smějí se evropským feminstkám, které bojují proti tomu, aby na ně muži přestali nazírat jako na sexuální objekty - vždyť jim k tomu stačí kousek látky. Je třeba jim nabídnout jiný pohled na řešení situace, ale ne jim ho nutit - stanou se ještě více zarputilí a oddáni zákonům svého vyznání.

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:58:29
  13. avatar
    [58] mirienka [*]

    gentiana: bohužel máš pravdu. Lecjaký inženýr nestojí ani za hovor. Ale stejně si myslím, že nějakého rozumného sedláka bys potkala. Moc jich není a už je jim určitě kolem 80. let.

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:40:29
  14. avatar
    [57] tyrkys [*]

    Vivian: nebo exhumaci?

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:20:11
  15. [56] gentiana [*]

    mirienka: Nojo, ale zdravého rozumného sedláka dnes nepotkáš, to je ten problém. To je buďto samej zemědělskej inžinýr nebo zahnojený vidlák.

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:14:47
  16. avatar
    [55] Vivian [*]

    potřebovaly byste všechny examinaci

    superkarma: 0 15.02.2008, 19:14:08
  17. avatar
    [54] aiša [*]

    no tady to zase

    superkarma: 0 15.02.2008, 18:31:05
  18. avatar
    [53] paníliška [*]

    Teda tady to zas jede!
    Heduš: my Tě nemít, musely bychom si Tě vymyslet.

    superkarma: 0 15.02.2008, 18:06:02
  19. avatar
    [52] Dudlajlama [*]

    Majucha: ty ukrutnice cizoslovna, asi te vyloucim ze sveho auditka

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:58:40
  20. avatar
    [51] OlgaMarie [*]

    gentiana: Maxim Gorkij napsal Moje university

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:57:21
  21. avatar
    [50] trdlo [*]

    Tady je vetsi sranda nez nekde v kabaretu

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:39:58
  22. avatar
    [49] mirienka [*]

    gentiana: prostě jsem tím myslela normální zdravý selský rozum a ten se školou nemá tak docela co dělat.

    superkarma: 0 15.02.2008, 17:38:06
  23. avatar
    [48] kominice [*]

    Kam až jste se to dostaly.... Tady se perlí jedna radost.

    superkarma: 0 15.02.2008, 16:39:00
  24. avatar
    [47] Kassy [*]

    Heduš: Hele a co ti připomíná ten telefonát? Jediný, kdo se tady vzrušuje kvůli vysoké škole a titulům, jsi ty. Nikdo z nás se tady žádnými tituly neoháněl a dokonce i tvoje urážky na toto téma jsme přešly mlčením.

    A k těm faktům, o která ti tolik jde - ve tvých příspěvcích jsou kde, prosím?

    Mánička: Nesnaž se, logika je jenom pro ty intošské vysokoškoláky. To je pod úroveň paní Heduš

    superkarma: 0 15.02.2008, 16:34:59
  25. avatar
    [46] Ťapina [*]

    Mánička: Zase cizí slovo! Máte potřebu se zviditelňovat, že tomu rozumíte, co?

    superkarma: 0 15.02.2008, 16:23:52
  26. avatar
    [45] Mánička [*]

    Heduš: Ne, o používání cizích slov mi opravdu nejde. Mně šlo spíš o takovou divnou věc... logiku...

    superkarma: 0 15.02.2008, 16:13:39
  27. [44] gentiana [*]

    mirienka: Bohužel vrozenou inteligencí a životními zkušenostmi argumentuje i můj děda, kterej měl zamlada IQ ne více než 82 a dneska je rád, že trefí domů. Nebo máš opravdu na mysli "vrozenou inteligenci a životní zkušenosti" a nepoužíváš uvozovky jako módné, leč nesmyslný doplněk? V druhém případě máš pravdu.

    Amálie: Bejrút není v Saúdské Arábii. V Saúdské Arábii jsou ženy majetkem svých mužů a musí od něho mít povolení, když chcou pas. A zahalené chodit taky musí. A manžel nebo tata je může zabít, když se mu chce. A tak.

    Majucha: nojo, dnes je to tu samý suterén.

    superkarma: 0 15.02.2008, 16:02:29
  28. avatar
    [42] Heduš [*]

    Majucha: Holka, ty musíš být hodně nešťastný a zakomplexovaný člověk... Nechceš vyhledat pomoc?!

    superkarma: 0 15.02.2008, 15:56:15
  29. avatar
    [40] Heduš [*]

    Některých, zde přítomných, starosti, bych fakt nechtěla mít!!!

    Mánička: Klidně používej i cizí slova, jestli Ti jde o to.

    Podívejte, dámy, soudím, že i Amélie (promiň, že Tě beru do pusy) má vysokoškolské vzdělání, ale na rozdíl od Vás používá fakta ! To jestli má Majucha akademické vzdělání je jen pro tento titul ostudou! A připomíná mi to jeden telefonát, kdy se jedna paní oháněla jen tituly, až to došlo i na tituly svého manžela a soutěží, které ona v republice vyhrála... Kam až jsme se to dostaly od trestu smrti...

    superkarma: 0 15.02.2008, 15:42:00
  30. avatar
    [39] Mánička [*]

    Heduš: polopaticky, jo? Mirienka se Tě v příspěvcích 27-28 nezastává, jen si spletla diskusi . Takže to, že si myslíš, že Tě tu chrání před šílenou Majuchou, je jedna z těch chybných premis (česky předpokladů), ze kterých tu vycházíš? Zatím dobrý, můžu pokračovat?

    superkarma: 0 15.02.2008, 15:04:50

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme