Máte sedavé zaměstnání, často vás bolí záda a navíc vás trápí i nedostatek času? Pak právě pro vás jsme společně s naší lektorkou jógy Bárou připravili cviky, které vás nechtěné a únavné bolesti zad zbaví již za dvacet minut denně…

Minulý týden jsme si společně s lektorkou Bárou zkusily jednoduchou jogínskou sestavu, která by nás měla brzy hodit do formy a hlavně pomoci k větší flexibilitě našich mnohdy neohebných těl.
Dnes se ale společně zaměříme na cviky, které nám pomohou od bolesti zad, jimiž občas trpí prakticky každý z nás. Sestavu, kterou pro nás Bára připravila tentokrát, si můžeme zacvičit ráno, během dne či večer a nezabere nám více než 20 minut. „Všem čtenářkám vřele doporučuji, aby své tělo takto protáhly každý den, jelikož každodenní cvičení je nejlepší obranou proti chronické bolesti zad,“ doporučuje Bára. „Cviky v této sestavě se zaměřují jak na protahování svalů, tak i na jejich posilování. Pevné břišní a zádové svalstvo je pak nutné k správnému držení našeho těla,“ vysvětluje Bára a my už se můžeme rovnou přesunout k dané sestavě….

Jogínská sestava pro uvolnění bolavých zad

Ve fotogalerii najdete přesné instrukce s popiskami:

Čtěte také:

Reklama