Česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. oslovila široký vzorek svých zaměstnanců z ČR a SR, aby zjistila jak je to v dnešní moderní a uspěchané době s tradicí vánočního kapra. Z průzkumu vyplývá, že tuto tradici dodržuje přes 63% agenturních Čechů a Slováků. Navíc 60% z těchto milovníků tradičních vánoc si svého živého kapra odnáší domů s sebou. Otázkou pak zůstává, kolik procent skončí na talíři a kolik se vrátí zpět do Vltavy či Dunaje…

kapr

Jako mezinárodní česko-slovenská agentura, která zaměstnává stovky zaměstnanců po celé České republice a na Slovensku, jsme si dovolili takový malý vtípek a oslovili je s otázkou tradičních vánoc s kaprem. Jsme rádi, že z průzkumu, kterého se zúčastnilo přes 450 lidí vyplývá, že tradice s kaprem stále patří k nepostradatelné atmosféře vánočních svátků“, říká Juraj Fábry, jednatel a finanční ředitel společnosti Sales House s.r.o

kapr

Porovnáme-li obě země samostatně, jsou na tom Češi s tradicí kapra o něco lépe s necelými 75% oproti Slovákům, kde hodnota dosahuje 55%.

kapr

S živým kaprem domů

V průzkumu byla položena i otázka, zda ti, co dodržují klasické vánoce s kaprem, si odnášejí kapra s sebou domů živého nebo „ špinavou“ práci nechávají na prodavači. Překvapivě došlo ke zjištění, že 60% Čechů a Slováků si odnáší kapra živého. Zde naopak Čechy lehce předčili Slováci, kdy až 73% preferuje kapra živého s sebou domů.

A jak jste na tom vy? Zúčastněte se naší ankety na http://www.saleshouse.cz/novinky nebo http://www.saleshouse.sk/novinky

O průzkumu:

Průzkum probíhal v období 10. – 13. 12. 2012 mezi zaměstnanci agentury Sales House s.r.o. v Čechách a na Slovensku. Celkem se průzkumu zúčastnilo 453 zaměstnanců, a to 181 Čechů a 272 Slováků.

Zdroj dat: Sales House s.r.o.

Reklama