Pokud se snažíte získat ploché břicho, cvičení je nepochybně nejlepší způsob, jak jej docílit. Velkou roli ale hraje samozřejmě i strava.
Ne, neexistuje žádná zázračná rada ani kouzlo, jak mít přes noc bříško ploché a krásné jako modelky v magazínech. Stačí ale, když se budete držet pár pravidel a vyhnete se potravinám, které mají pro naše tělo nepříznivý vliv. Tady jsou...

Sýr

Studie v časopise American Journal of Clinical Nutrition ukázala, že dieta bohatá na triglyceridy středního řetězce, na rozdíl od triglyceridů s dlouhým řetězcem, snižují celkově tuk v břišní oblasti. V mléčných výrobcích jsou přítomny triglyceridy s dlouhým řetězcem. To ale neznamená, že mléčné výrobky jsou na černé listině. Sáhněte třeba po odstředěném mléku, dodá tělu bílkoviny a vápník. Sýr je na oproti tomu tučný téměř ve všech případech. Pokud máte zájem o štíhlejší střed těla, dejte alespoň na nějakou dobu této pochoutce sbohem.

Šumivé nápoje

Šumivé nápoje jsou oslazeny umělými cukry a kukuřičným sirupem s vysokým obsahem fruktózy. Podle studie v Journal of Nutrition, konzumace velkého množství fruktózy vede ke zvýšení intraabdominálního tuku, který se ukládá právě na břiše. Rada je snadná - vyhněte se zcela sladkým i šumivým nápojům a dejte přednost vodě.

Alkohol

Co si budeme povídat, alkohol, to není žádná velká dietka.
Podle jedné vědecké studie je pitný režim stejně důležitý jako váš výběr alkoholu. Během 30denní studie měli lidé, kteří měli více než jeden drink během jednoho večera, i když to bylo jen jednou týdně, více tuku na břiše než ti, kteří častěji vypili malé množství alkoholu, ale pravidelně. Co to pro vás znamená? Nemusíte hned začít abstinovat, stačí se jen držet se na uzdě. Odborníci doporučují každý večer sklenku červeného vína s večeří. Skvělá medicína pro váš kardiovaskulární systém.

Pečivo

Rafinované sacharidy jako je pečivo, jsou další potraviny, které by měly být omezeny zdravou výživou. Jedna studie zjistila, tento typ potravin podporuje záněty a přírůstek hmotnosti. Zkuste nahradit sendviče něčím zdravějším - myslete na bílkoviny a ovoce. Možná si všimnete i rozdílu v tom, jak se budete cítit a kolik energie budete mít.

Uložit

Uložit

Uložit

Reklama