Zlatá éra supermodelek končí. Nebo už skončila. Nevěříte?

Na přelomu 80. a 90. let bylo jednoduché rozeznat mezi půvabnými tvářemi ty nejslavnější. Linda, Claudia, Naomi, Cindy, Christy… Objevovaly se všude. Nejen na předváděcích molech, obálkách časopisů, v reklamních kampaních, ale i ve společenských rubrikách. Topmodelky byly prostředkem, který dokázal prodat i největší zbytečnost na světě. Reklamní agentury, firmy a velké společnosti se předháněly, aby mohly zaplatit těch pověstných deset tisíc dolarů za den, kvůli kterým byla Linda Evangelista ochotna vstát z postele. Pamatujete na ten výrok?
Dnes táhnou herečky, zpěvačky, sportovkyně.

No jen se podívejte na televizi, prolistujte stránky jakéhokoliv módního časopisu a uvidíte: Penélope Cruz, která natřásá své temné lokny v reklamě na šampony, Millu Jovovich, špulící svůdné rtíky v rtěnce L’Oréal, Monicu Bellucci, jak prolévá vášnivé slzy pro parfém Sicily, či chladnou krásku Nicole Kidman, která se stala zatím poslední tváří legendární vůně Chanel 5. A mohla bych jmenovat desítky dalších.

 

 

 

 

 

 



Čím to je?
Všechno se jednou přejí. I honba za dokonalostí. Ženy se snáze ztotožní s konkrétními osobnostmi z masa a kostí než s dokonalými věšáky na šaty. Mají větší šanci se jim podobat, protože mají duši, charakter, ale i nedostatky.


Nikdo neví, jak dlouho bude tento fenomén trvat. I bývalé topmodelky vystrkují opět růžky a už to nejsou jen bezchybné tvářičky, ale i z nich se pomalu stávají ženy s minulostí. Mají své rodiny, věnují se charitě.
Ale bude to stačit, aby sesadily herečky z trůnu?
Uvidíme, co nám přinese další desetiletí.

Reklama