Také vás občas napadne, jak asi řešili běžné, přirozeně lidské záležitosti lidé v dobách dávno minulých? V dnešní době, plné všelijakých technických vymožeností, nám mnohdy již ani nepřijde jako něco výjimečného taková obyčejná záležitost, jakou je splachovací záchod.

A co teprve tolatení papír! Nad něčím tak normálním se ani nepozastavujeme. Jeho důležitost si uvědomíme ve chvíli, kdy nám nečekaně dojde a my musíme zvolit náhradní řešení. Ti z nás, kteří pamatují „šťastný“ život v době vzkvétajícího socialismu, si jistě vzpomenou, jak jsme v druhé půlce osmdesátých let obíhali drogérie a marně sháněli alespoň jednu roličku této spásné a nanejvýš potřebné součásti našich domácích WC.

Naštěstí dnes již můžeme tyto – z dnešního pohledu humorné – situace zasunout někam hluboko. Na pultech obchodů a supermarketů se to hemží zbožím všeho druhu a ani toaletní papír není výjimkou. Každý z nás si může vybrat takový, který mu vyhovuje jak po stránce cenové, tak především po stránce kvality.

Protože i toaletní papír prochází vývojem a inovacemi, mnohdy se v té záplavě výrobků těžko orientujeme Říkáme si: „To je jedno, vždyť je to jenom na....“ Jenže ona to není tak úplně pravda. Naše tělo si v těchto choulostivých místeh zaslouží jemnou péči, a proto bychom i takovou zdánlivě banální věc, jakou je toaletní papír, měli vybírat pečlivě a zodpovědně. Vždyt ho používají i naše děti.

Firma Kimberly-Clark  patří mezi přední výrobce hygienických pomůcek a přichází na trh s novinkou v oblasti toaletního papíru.

Novinka – KLEENEX® Veltie

Nový toaletní papír Kleenex® Veltie je k dispozici ve čtyřech oblíbených barvách – bílá, žlutá, růžová a modrá. Je dvouvrstvý s reliéfním potiskem motýlků. Velikost XXL značí celkovou délku jedné role, která je téměř o 20 % delší než u běžného toaletního papíru. Hlavním motivem a „mluvčím“ značky je známé štěňátko, které si podle výzkumů vybavuje téměř 20 % spotřebitelů v souvislosti s toaletním papírem Kleenex®, a to bez zásadní televizní podpory. Jedná se o výborný výsledek vzhledem k tomu, že intenzivní televizní kampaň v Čechách běžela naposledy před 4 lety. Kariéra tohoto „světoběžníka“ je opravdu strmá. Začala již v roce 1972, kdy se štěňátko poprvé objevilo pod značkou toaletního papíru Kimberly-Clark ve Velké Británii, a vyvrcholila v roce 2004 tím, že jeho replika byla umístěna v muzeu voskových figurín Madame Tussaud v Londýně.

Toaletní papír je k dostání v obchodech ve dvou typech balení – čtyřrolové balení přibližně okolo 35,- Kč a osmirolové okolo 65,- Kč. Osmirolové balení bude navíc v praktické tašce s uchem.


Reklama