Styl

To je ZADIG!

Zadig & Voltaire – typicky francouzská módní značka zrozena v Paříži – uvádí na český trh své báječné vůně pro ni a pro něj. Její jméno je spojeno s přezdívkou zakladatele Thierryho Gilliera, který je zastáncem Voltairova způsobu myšlení. Poznejte, co je to andělský rock.

Zadig

TROCHU HISTORIE

Píše se rok 1997. Život rockového hrdiny Zadiga a revolučního filozofa Voltaira inspiroval Thierryho Gilliera vytvořit novou luxusní francouzskou značku. Trendy a ležérní. Mladou, uměleckou, pařížskou. Pro ženy i pro muže. Měla být víc než každodenní kolekce, svobodomyslná s rockovým přístupem. Zahánějící stereotyp a nechávající se obklopit moderností.

Značka Zadig & Voltaire přišla s novým stylem pletených šatů: látka je prodřená, plstěná, oblečení má nadměrnou velikost, viditelné švy a roztřepené okraje. Je to styl, který má vlastní identitu. Kolekce, které nevyjdou z módy, inspirované současnými umělci a designéry. Móda s identitou, které je umění inspirací. Je zde pouze jedno pravidlo: buďte sví, a to úplně. Takové jsou neomezené ambice módního manifestu značky. Pohodlná móda. Pohodlný život. Pohodlný luxus. To je ZADIG! 

Thierry Gillier absolvoval vysokou školu designu Parsons School v New Yorku. Je vášnivým sběratelem současného umění, ze kterého čerpá i svou absolutně moderní a rockovou inspiraci. Jeho oblíbené kousky umění vystavené ať už v kancelářích, prodejnách či u něj doma vládnou kouzlu jeho kolekcí. Je to opravdový manifest barvité, trendy a ležérní módy. Příležitost svobodně se vyjádřit, a to úplně. „V umění je pravda.“

INSPIRACE – ROCK V KRVI!

Značka Zadig & Voltaire vytvořila charakteristickou siluetu, která je mrštná, dynamická a rocková, ovlivněná jak městem, tak krajinou. Nenechá vás klidným. Být rock znamená být sám sebou. Svobodní, vědomi si své rebelské elegance, cítíte se dobře ve své vlastní kůži. Platí jediné pravidlo: buďte vždy připraveni na cokoliv! „Zadig vyjadřuje životní styl, jedinečný vzhled a pocit svobody,“ říká Cecilia Bönström – umělecká ředitelka Zadig & Voltaire.

DESIGN!

Únik stereotypu, který svou nonšalancí vytváří vizuální setkání dvou hrdinů a jejich vůní. Flakóny samy o sobě vyzařují revoluci lásky. Vášnivá láska v podobě černé a bílé. Umělecký vzhled je zasazen do rocku. Dámám patří bílá. Mužům černá. Ve světě harmonií a přírody hrají společně ona a on opojnou hru svůdnosti. Jednobarevné flakóny splynou vedle sebe v jeden. Každý z nich má své vlastní nekonečné kouzlo. „Design flakónu je jednoduchý a elegantní, inspirovaný současným uměním. Naším cílem bylo vytvořit minimalistický vzhled. Černá a bilá symbolizují protiklad mezi mužem a ženou, kteří se přitahují,“ vysvětluje Cecilia Bönström.

VŮNĚ!

„Nedovedu si představit život bez vůní. Libí se mi, jak za sebou zanechávají stopu a utváří osobnost. Je to alchymie mezi vámi a někým dalším,“ zakladatel značky Thierry Gillier.

Od módy k vůním... Módní značka je založena zejména na rockovém trendy stylu, který udělal revoluci v módě. K vytvoření identity vůní značky Zadig & Voltaire přispělo partnerství se společností Beauté Prestige International (BPI), která vložila DNA značky do flakónů a utvořila tak vůně s dvojím já. Ona, on: protiklady, které se přitahují. Svoboda v Paříži, umění jako inspirace. Tradiční pravidla tvorby vůní jsou roztříštěna stejně jako flakóny obou vůní. Vytvářejí napětí a vypráví příběh: alchymie páru, navždy mladého.

Nová dvojice vůní Zadig & Voltaire staví na hodnotách značky a přichází tak s něčím nečekaným... spojením dvou nekonečných vůní. Manifest vůní HIM/HER nabízí jedinečné spojení vzácných složek, každý tón ztělesňuje ležérní a trendy styl značky. Vrchní tóny odráží silnou a jedinečnou osobnost: jasmín pro ni, citrusy pro něj. Kaštan, sladká vanilka a vonná pryskyřice udávají vůním harmonii. Pánská černá a dámská bílá nachází dokonalou rovnováhu v nepředvídatelném. Zanechávají za sebou stopu uměleckého pařížského života: santalové dřevo, typickou návykovou složku Zadig & Voltaire.

This is HER!  (To je ONA!).

ZadigDřevitá, květinová vůně vytvořená Sidonií Lancesseur a Michelem Almairacem (Robertet).

Bílá. Pravdivá. Pařížská elegance obalená smyslným hedvábím a kašmírem. Neposedná mladá kráska elegantně rosí pugét arabského jasmínu ozdobeného bílým pepřem. Sladkost s rockovým nádechem vytvořeným kaštanem a vanilkou. Je stejně nespoutaná jako její vzhled, její ženskost posiluje intenzivní, dřevitý a mléčný tón santalového dřeva, které je typickou složkou značky Zadig & Voltaire.  Sebevědomá, nepředvídatelná, neodolatenlá. To je ONA!

„K vůni THIS IS HER! si představuji kapelu hrající v pařížském apartmánu energickou píseň,“ doplňuje Michel Almairac (Robertet).

Doporučená cena: 1650 Kč (30ml), 1950 Kč (50ml), 2690 Kč (100ml). Dostupné exkluzivně v parfumériích Douglas.

This is HIM! (To je ON!).

ZadigDřevitá orientální vůně vytvořená Nathalií Lorson a Aurélienem Guichardem (Firmenich).

Černá. Mocná. Džentlmen s rockerským přístupem. Tento městský tulák posiluje své sebevědomí kořenitou vůní grapefruitu a černého pepře. Mužnost s něžným srdcem – napůl vanilka, napůl pryskyřice. Nespoutaná duše a divokými instinkty: santalové dřevo, typická složka Zadig & Voltaire. Svobodný moderní hrdina, neskutečně mužný. To je ON!

  „K vytvoření vůně THIS IS HIM! jsem se inspirovala hodnotami značky,“ sděluje

Nathalia Lorson (Firmenich)

Doporučená cena: 1550 Kč (30ml), 1650 Kč (50ml), 2250 Kč (100ml). Dostupné exkluzivně v parfumériích Douglas.

   
22.09.2016 - Vůně - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme