Novinky

To je ale rozmazlený fracek!

Čtenářka malinke-kote splnila včerejší slib a poslala příspěvek k dnešnímu tématu. Píše o tom, jak si představuje, že jednou bude vychovávat své děti. Díky malinke-kote za Váš příspěvek.

Přeji všem pěkný den,
 
původně jsem si říkala, že na dnešní téma nic nenapíšu, protože bych nevěděla co, ale nakonec jste mě některé čtenářky natolik navnadili, že jsem se nakonec rozhodla také napsat. Vím, že děti nemám, ale přesto není důvod nenapsat svůj názor jak to vidím, jak to bylo u mě v dětství a jak bych to chtěla realizovat já osobně až děti budou.
 
Asi každý v rodině se najde někdo, kdo děti rozmazluje. U každého záleží jak si to sám vynaloží. Každé dítě je rozmazlováno ať už maličkostí a nebo větším přínosem. Někteří děti jsou rozmazlovány natolik, že mají opravdu vše co chtějí i když by to tak nemělo být. Mělo by se dítěti vysvětli, že nemůže dostat vše co si zamane. Přeci jen si vzpomeňte kolikrát jste řekli „to je ale rozmazlený fracek“ na účet svých sousedů, kamarádek, příbuzenstvu atd. Nakonec možná si to také říkají ti druzí o vašich dětech. Rozmazlené děti se nerodí, ale vyrábějí si je sami dospělý. Jsou situace, kdy je jasné, že rodiče výchovu dítka příliš nezvládli. Rozmazlování pro mě představuje nevhodný přístup rodiče, který ukazuje dítěti pouze jednu stranu současného světa, a to pouze tu pozitivní. Podle mě by měl rodič ukázat dítěti, že existují také i negativní emoce.
 
Proto já doufám a věřím v tom, že svoje děti nebudu natolik rozmazlovat, aby si mysleli že vše můžou a vše je jim povoleno. Samozřejmě, že rozmazlováním jiného typu bych nějak přežila. Přeci jenom jsou to naše děti a někdo se vždy najde kdo ho bude rozmazlovat. U nás to tak také bylo, že nás naše babička od mamky rozmazlovala, ale opravdu jen zřídka. Také proto jsme k naší babičce rádi chodily a chodíme stále. U nás ale byl problém v tom, že jsme se neustále hádali kdo u ní bude a nebude spát. Vnoučat nás bylo bohužel více a tak si mohla vždy nechat přes noc jenom dvě.
 
Určitě až budu mít své děti tak budu naslouchat nejen svým rodičům ale i rodičům od přítele a přemýšlet nad rady, které mi budou dávat. Mám představu jak se ke svému budoucímu dítěti chovat, ale ne vždy to bude na 100%. Vychovávala jsem dost dětí. Pomáhala jsem sousedce s kterou jsme se skamarádili starat o její tři děti. Vím dost věcí o dětech. Jak se o ně postarat, jak je přebalovat, koupat a vše co je potřeba. Vše jsem si právě na těchto dětech vyzkoušela. Ráda jsem s nimi chodila na procházky a bylo to fajn. Už se na svoje děti strašně těším, ale ještě si pár let na ně bohužel budu muset počkat. Teď musím dodělat svoje plány a potom se může plánovat na založení rodiny.
 
Já osobně jsem nebyla moc hodné dítě, strašně rozmazlené, ale naštěstí to ze mě vše postupem času zmizelo a jsem úplně normální člověk, který ví co rozmazlenost způsobuje a proto toto realizovat na svoje děti nehodlám. Vím, že si teď asi budete říkat, že jsem blázen, ale prostě jsem se snažila vše vydupat. Dříve jako dítě jsem byla závislá na počítači, musela jsem  se střídat se sestrou a tak jsem se snažila vše vydupat, ale marně. Dokonce si vzpomínám, že jeden den kdy nešel snad internet nebo jsem nemohla na počítač dostala jsem vysloveně hysterický záchvat a mlátila i hlavou o zeď. Doufám, že to co jsem teď napsala mě nebudete nijak odsuzovat a říkat si, že jsem byla opravdu blbé dítě. Z tohodle všeho jsem naštěstí opravdu vyrostla a už tomu naštěstí tak není. Dokonce jsem ze vzteku i kousla svojí o rok starší sestru až skoro do masa. Taky jsem zato dostala. Nemám ráda, když někdo dít
 ě uhodí, ale tohle jsem si zasloužila a pár facek přes zadek vařečkou také. Nic jiného rodičům také nezbývalo.
 
Doufám, že já takové děti mít nebudu jako jsem byla já sama když jsem byla mladší. Snad mě to drželo do mých 15ti let. Byla jsem opravdu protivné a blbé dítě. Sama jsem si to už dávno uvědomila a tak doufám, že můj článek nebudete nějak extra kritizovat a ani to, že vlastně jsem šla trochu zcela mimo téma, ale tak trochu jsem se rozepsala až jsem sama nevěděla proč to píšu. Asi to ze mě jednou muselo jít ven, aby se mi ulevilo a ještě více si uvědomila jaká jsem byla a jaká jsem dnes a jsem zato ráda, že pro jsem zvládla pro sebe tak velkou změnu. Říká se, že rozmazlené dítě se těžko odvychovává, aby rozmazlené nebylo a čím starší je tím je to ještě horší.
 
Přeji všem pěkný zbytek dne a užívejte si svých dětí dokud to jde i když je budete trošičku rozmazlovat. Vždyť to k životu patří. Nemůže každý dítě být úplně skvělý a nebýt na něm ani jedna malá vada, kdy se někdy rozmazlenost projeví.
 
malinke-kote
 Příspěvek nebyl redakčně upraven


Dnes máme téma dne:

Mluví vám někdo do výchovy vašich dětí?

  • Rozmazluje vám je?
  • Jak to snášíte?
  • Kterou radu jste si vzala k srdci a jste za ni vděčná?
  • Která rada vám přišla nejabsurdnější?
  • Kdo radí víc? Vaši rodiče, nebo „tchánovci“?
  • Už jste se někdy kvůli dobře míněným radám pohádala?
  • Do čeho byste si nikdy nenechala mluvit?
  • Umíte asertivně rady odmítnout, když se vám nelíbí?
  • Žádala jste vy sama o radu? Ptala jste se, jaké jste byla dítě a co na vás platilo?

redakce@zena-in.cz

A jedna z vás, ta která bude mít zítra, v pátek 13. v 8 hodin ráno pod svým příspěvkem nejvíce reakcí, získá luxusní přívěšky z kolekce SWAROVSKI ELEMENTS od společnosti www.svet-koralku.cz  

sperkxy

   
12.04.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [116] maje [*]

    malinke-kote — #114 hloupé malé uštěkané dítě. a co je to život a hlavně nemoci, vůbec netušíš.  věř mi, že zdravotních problémů jsem měla víc než dost (dokonce jsem byla v nemocnici víc než 1/2 roku a rozhodně ne na pozorování). a postoj, že sis dala reverz a šla domů, fakt není dospělácké ani trošku. dětí si pořiď, kolik chceš, ale počkej, až opravdu dospěješ. takhle by se jen dítě staralo o další dítě. k nadávkám už se vyjadřovat nehodlám.

    superkarma: 0 19.04.2012, 14:21:15
  2. avatar
    [115] phoebe24 [*]

    to redakce: nedalo by se nějak zabránit vulgárním a urážlivým příspěvkům pod články? Třeba bloknout určitého uživatele? Myslím, že vulgarita některých  přesáhla hranice slušnosti i pro tento e-způsob komunikace.

    superkarma: 0 18.04.2012, 07:36:38
  3. avatar
    [114] malinke-kote [*]

    monkee — #113tak nekomentuj vůbec a uděláš lépe .. na tvoje stupidní a debilní kecy nejsem vůbec zvědavá Sml23

    1. na komentář reaguje maje — #116
    superkarma: 0 17.04.2012, 21:11:42
  4. avatar
    [113] monkee [*]

    malinke-kote — #110 Naivní dítěSml80 Kolem sebe rafající, neschopné aspoň drobné sebekritiky. Proto nejsi dospělá...

    Na pozorování v nemocnici jsem byla ve čtvrté třídě na 14 dní. No a co s tím?Sml80 Co ti to řekne?

    Problémy nemohou být na váhu, ale s váhou, s postavou. Váha nemůže kolísat dolů Sml23 Může jen kolísat (okolo nějaké hodnoty). A víc už ty tvoje krindy pindy nekomentuju.Sml68

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #114
    superkarma: 1 17.04.2012, 17:54:02
  5. avatar
    [112] cicinka [*]

    malinke-kote — #110 Věř zkušeným. Taky jsem si myslela jaká je to pohoda vychovávat děti a skutečnost je úplně jiná. Život ti ukáže.Sml22

    superkarma: 0 17.04.2012, 15:11:01
  6. avatar
    [111] datura [*]

    malinke-kote — #110 To budeš ještě koukat, co to obnáší, vychovávat dítě, teorie vypadá jinak než praxe. A dopředu se netěš, to přináší smůlu. Já jsem se takhle na dítě těšila 3x zbytečně.Sml52

    superkarma: 0 17.04.2012, 15:04:52
  7. avatar
    [110] malinke-kote [*]

    átéčko — #109 vyspělá jsem a vím co je to mít dítě a umět se o něj postarat a vychovávat ho .. nejsem hloupá ... je jasné že člověk nikdy n eví jaké dítě se narodí a ani moje mamka to nevěděla a musela kvůli mě strávit semnou hned po narození cca 2 měsíce, protože nevěděli co semnou je, proč nepřibírám na váze atd ... do teď nato nepřišly a já pořád někde lítala po doktorech ale teď už je vše naštěstí snad vpořádku a bezproblému zatím na váze přibírám a nemám problémy ... ještě nedávno jsem měla asi ve 20ti letech nějakých pouchý 36 kg protože moje váha stále stála a nebo kolísala dolu ... měla jsem hodně problému v životě ... pořád jsem se něčím léčila a v deváté třídě na základní škole jsem musela být týden v nemocnci na pozorování, stejně na nic nepřišly a já šla raději na reverz domu, protože mi chtěla dělat jednu zbytečnou věc a to je cévkování ... odmítla jsem a šla raději domu. Samozřejmě dělali planý poplach ... no ale to je jedno ... můj život tě stejně nezajímá ... jen jsem chtěla říct že o tom všem ví, že ne vždy to bude růžové a ne vždy se dítě narodí zdravé a člověk nemůže očekávat že narozenému dítěti se nic nestane a nebo se nenarodí zdravé ... musí každý brát ohledy na všechny možné okolnosti a já i když děti chci tak se právě onen porodu bojím. Bojím se že budu mít velké problémy na mojí váhu, na mojí postavu atd ... ale mít dítě je to nejkrásnější v celém svém životě a já se na něj opravdu těším a budu se snažit dělat vše proto abych dítě zvládla vychovat a aby vše šlo tak jak má a chci se snažit aby dítě mělo vše potřebné co potřebuje ale to jsou jenom sny a nikdy člověk neví jak to ve skutečnosti skončí ...

    1. na komentář reaguje datura — #111
    2. na komentář reaguje cicinka — #112
    3. na komentář reaguje monkee — #113
    superkarma: 0 17.04.2012, 13:27:45
  8. avatar
    [109] átéčko [*]

    K obsahu se vyjádřil málokdo. Malinké-kotě, ty nemůžeš vědět, jaká z tebe bude matka! Nemůžeš vědět, zda na dítě nebudeš čekat půl těhotenství v nemocnici, nevíš, zda se narodí zdravé, nevíš zda po narození nebude nemocné a ty se strachy nevyspíš...nevíš jak budeš reagovat. Rozmazlování není jen plnění všech přání, sladkosti a místo u počítače. Sama jsi ještě nevyzrálá a jen si myslíš, že občasné pohlídání sousedčiných dětí je výchova. Ta je něco zcela úplně jiného! To poznáš, až úplně vyspěješ.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #110
    superkarma: 1 17.04.2012, 09:09:29
  9. avatar
    [108] tajnostii [*]

    datura — #107 jj dobrý

    superkarma: 0 16.04.2012, 17:33:15
  10. avatar
    [107] datura [*]

    tajnostii — #105 tak si přečti, na co jsem odpovídala Sml16

    1. na komentář reaguje tajnostii — #108
    superkarma: 0 16.04.2012, 15:52:17
  11. avatar
    [106] Jeliska [*]

    malinke-kote — #100 V každým případě se jedná o učivo základní školy. A je taky pravda, že střední školy nabírají studenty a jde jim o kvantitu a ne kvalitu. Tudy by se měla ubírat reforma.

    superkarma: 1 14.04.2012, 22:47:16
  12. avatar
    [105] tajnostii [*]

    datura — #104 Ahoj,promiň,ale to jsem nepochopila,já vím nebylo to pro mě ,ale stejně mi to vrtá v hlavěSml30

    1. na komentář reaguje datura — #107
    superkarma: 0 14.04.2012, 15:58:38
  13. avatar
    [104] datura [*]

    cicinka — #102 z toho si nic nedělej, já jsem zase byla pro zdejší ženy in "náplava" Sml30Sml30Sml30 není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem Sml22 

    1. na komentář reaguje tajnostii — #105
    superkarma: 1 14.04.2012, 15:54:54
  14. avatar
    [103] tajnostii [*]

    Máme krásný den -Vážte si ho a užívejteSml30

    superkarma: 0 14.04.2012, 09:05:50
  15. avatar
    [102] cicinka [*]

    Panebože....Sml6 A mně tu kdysi nazývaly ploštěnkou, co pomalu nevidí nad ten svůj kámen. Sml28

    1. na komentář reaguje datura — #104
    superkarma: 1 14.04.2012, 09:00:30
  16. avatar
    [101] tajnostii [*]

    To chce klid děvčata-vždyť jsme lidi a máme se rádiSml30

    superkarma: 0 14.04.2012, 08:38:06
  17. avatar
    [100] malinke-kote [*]

    Marcela Jelínková — #98 je nejsem středoškolačka s maturitou ... já nebyla na střední škole ale na učňáku .. maturitu jsem si jenom dodělala ... můj první papír byl výučák a maturitu jsem udělala jenom proto že vše bylo opakování z učňáku!! ale to už jsem tu také psala několikrát tak mě nemusíš zařazovat mezi středoškoláky s maturitou

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #106
    superkarma: 0 14.04.2012, 06:44:20
  18. avatar
    [99] malinke-kote [*]

    maje — #94 nevím proč sem pleteš budoucí práci .... v práci pracuji na 100% bez chyb a bez problému tak nevím co to sem motáš když to sem nepatří ... v práci nepotřebuji znát gramatiku ... v práci nebudu psát nějaké slohovky a když bude po mě chtít vypracovat nějaký dopis tak není problém .. když jsem ho zvládla na praxi, zvládnu ho i v práci ... a když budu ve fabrice, tam nepotřebuji znát český jazyk už vůbec ... mě je jedno kde budu pracovat, hlavně že budu pracovat ... takže klidně pujdu i do fabriky .. jsem zvyklá z brigády ... jediné kam na 100% nepujdu je vrátnice. ..stačily mi brigády a tam člověk také nepotřebuji znát gramatiku ...

    superkarma: 0 14.04.2012, 06:42:23
  19. avatar
    [98] Jeliska [*]

    malinke-kote — #93 Je až k neuvěření, že toto napíše středoškolačka s maturitou. Nechci snižovat úroven školy, ale je to bída.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #100
    superkarma: 4 13.04.2012, 10:29:13
  20. avatar
    [97] Ivásek [*]

    maje — #96 Sml52Sml52Sml52 ano, ví toho dost, ale musí si to nejdřív přečíst, protože to, co ví, tak si nepamatuje Sml59Sml59Sml59 chápu, nechápu - ty to chápeš? asi milionkrát se tě na to zeptala a tys jí na to vůbec neodpověděla Sml30 lopatičkou ne! dává facky vařečkou na prdelku... Sml58Sml58Sml58 ale dost legrace, začíná humor! Sml57

    superkarma: 0 13.04.2012, 09:25:31
  21. avatar
    [96] maje [*]

    Ivásek — #95 tak o tom vím dost ... i když bych si to musela přečíst, protože si to nepamatuji - holka, chápeš ty její výjevy? nebo vadí ti snad že mám krátkodobou paměť? chvíli ji má chvíli ne,..Sml52Sml52Sml52 no hlavně, že kolem sebe pořád kope a tluče lopatičkouSml52Sml52Sml52

     

    1. na komentář reaguje Ivásek — #97
    superkarma: 2 13.04.2012, 09:21:50
  22. avatar
    [95] Ivásek [*]

    maje — #92 to je marnýýýýýý... ona to nepochopí, ani prd z toho... nic... házej na zeď hrách a bude to přínosnější, než jí neustále vysvětlovat jak co člověk myslí... Sml31

    1. na komentář reaguje maje — #96
    superkarma: 2 13.04.2012, 08:26:27
  23. avatar
    [94] maje [*]

    malinke-kote — #93 chtěla bych vidět výraz tvého nadřízeného, až místo omluvy přijdeš se svojí další výmluvou a neochotou cokoli na sobě měnit

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #99
    superkarma: 2 13.04.2012, 07:28:52
  24. avatar
    [93] malinke-kote [*]

    Marcela Jelínková — #90 chyby budou vždy a buď se s tím někdo smíří a nebo ne je mi to jedno Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #94
    2. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #98
    superkarma: 0 13.04.2012, 07:11:51
  25. avatar
    [92] maje [*]

    malinke-kote — #79 jen hloupé výmluvy, jako vždycky. psychologii jsem měla 4 roky, takže vím, co je jaká paměť. a proč neodpovíš i na ten začátek? chceš, aby tě lidi brali jako dospělou, ale jsi jen nevycválaný ukřičený a vymlouvající se polodospělý. máš pravdu - ultuč a ukřič všechny, co s tebou nesouhlasí. jestli si teda vzpomínáš, co to je. (nedělám si srandu z toho, že máš problémy, ale z toho, jak se pořád na cokoli vymlouváš). buď dospěj, nebo se smiř s tím, že se k tobě budou chovat jako k dítěti. protože se tak fakt chováš.

    1. na komentář reaguje Ivásek — #95
    superkarma: 3 13.04.2012, 06:54:55
  26. [91] jerenika [*]

    řinka — #88 no právě Sml57

    superkarma: 0 12.04.2012, 23:26:27

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Jeliska [*]

    Už jsem si tak nějak zvykla na ty Tvoje články - takže jako obvykle jsi nepřekvapila - je to slátanina a jako vždy plná chyb.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #93
    superkarma: 3 12.04.2012, 23:24:13
  2. avatar
    [89] risina [*]

    Technická: Facka je přes tvář, ne přes zadek.

    superkarma: 0 12.04.2012, 22:53:30
  3. avatar
    [88] řinka [*]

    jerenika — #87 Krásný rypáček neSml57

    1. na komentář reaguje jerenika — #91
    superkarma: 0 12.04.2012, 22:48:30
  4. [87] jerenika [*]

    řinka — #84 no toto Sml57

    1. na komentář reaguje řinka — #88
    superkarma: 0 12.04.2012, 22:45:29
  5. avatar
    [86] malinke-kote [*]

    black.bird.third — #85 Sml30 nj vtipy o blondýnkách jsou nejlepší Sml52 ale tenhle  neznám ... díky za něj Sml30

    superkarma: 0 12.04.2012, 21:49:21
  6. avatar
    [85] black.bird.third [*]

    Tvá věta začínající slovy: "Vím, že děti nemám,..." mi připomněla vtip:

    Stojí těhotná blondýnka u zrcadla, hladí si těhotenské bříško a říká: "Doufám, že je to moje..." ...

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #86
    superkarma: 1 12.04.2012, 21:47:11
  7. avatar
    [84] řinka [*]

    Fakt si připadám,že jsem v rypákově.Zařekla jsem se,že nebudu reagovat ale musím.Prostě kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde.

    1. na komentář reaguje jerenika — #87
    superkarma: 1 12.04.2012, 21:16:04
  8. [83] Reni [*]

    Výchova musí být v určitých mezí. Není udělat šablonu. Každé dítě je jiné a musí být jednotlivý přístup.

    superkarma: 0 12.04.2012, 21:03:52
  9. avatar
    [82] malinke-kote [*]

    kometa — #80 no to jsi možná jediná ze 23 lidí ...  takže zbytek jsou její Sml52

    superkarma: 0 12.04.2012, 20:29:21
  10. avatar
    [81] ekleinovka [*]

    Kotě,teď jsem dočetla Tvůj článek a myslím,že budeš dobrá máma svých dětí...a rozmazluj - rozumně,ale rozmazluj..možná to za Tebe budou dělat babičky,máte oba rodiče....To co do dětí vložíš,se ti po letech vrátí jako bumerang - buď v dobrém,nebo se může leccos i zvrtnout...ale máš to všechno ještě před sebou.

    A to,že ses vztekala,to v pubertě dělá převážná většina mladých,ani my jsme nebyli jiníSml16Sml16Sml16

    superkarma: 0 12.04.2012, 20:23:49
  11. avatar
    [80] kometa [*]

    malinke-kote — #57 já jsem jí ho dala

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #82
    superkarma: 0 12.04.2012, 20:03:30
  12. avatar
    [79] malinke-kote [*]

    maje — #78 budu ti odpovídat pouze na poslední odstavec ... nevím oco ti pořád jde ... vadí ti snad že mám krátkodobou paměť? asi jo jak tak koukám ... asi neznáš prášky na krátkodobou pamět co? víš vůbec co to je krátkodobá a dlouhodoná pamět? měla jsi vůbec někdy na škole psychologii? já z toho budu dělat absolutoriu tak o tom vím dost ... i když bych si to musela přečíst, protože si to nepamatuji .. nepamatuji si ani co bylo minulý týden natož včéra ... nepamatuji si co jsem včéra dělala a nedělala ... nemám důvod sdi pamatovat tatkovo narozeniny když si musím pamatovat jiné důležitější věci což je pro mě ted momentálně škola ... nepamatuji si ani co jsem dělala před půl rokem ... nepamatuji si nic  ... už chápeš co je krátkodobá pamět? doufám že jo ... nepamatuji si ani co jsme dnes brali ve škole .... musela bych se podívat do zápisku chápeš??!!! pokud jo tak asi pochopíš proč si nepamatuji tátovo narozeniny, proč si nepamatuji přesně kdy má mamka narozeniny ... pamatuji si jen některé, které mi utkvěli v paměti .. v paměti mi toho opravdu moc nezůstalo .. ani si nepamatuji jaké známky jsem měla z maturity ani co sjem měla za otázky .... nic ...

    1. na komentář reaguje maje — #92
    superkarma: 0 12.04.2012, 19:45:52
  13. avatar
    [78] maje [*]

    malinke-kote — #75 sama jsi psala, že nemáš ráda, když je někdo sprostý. čteš, co píšeš? i já píšu hodně rychle, ale neurážím a čtu po sobě. a to tvoje ohrazování se na každý příspěvek a zvlášť na ty kritické: to není, že si hájíš pravdu. mám z tebe pocit, že tu svou pravdu hodláš vykřičet a překřičet ostatní názory. už jsem psala dřív, že problém není jen gramatika, ale hlavně ti chybí  pokora a ohleduplnost. nezlob se na mě, ale takhle se vážně chováš jako malé dítě. vykřičet, vydupat, hlavně když bude po tvém.Sml80Sml80

    p.s. už jsi zjistila, kdy má tvůj tatínek ty narozeniny? já jen, že si pamatuji nejen všech narozeniny, ale i datum, kdy táta zemřel i kdy měl pohřeb. a hlavně nepiš, že nemáš tu dlouhodobou paměť. v tom to není.

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #79
    superkarma: 2 12.04.2012, 19:33:27
  14. avatar
    [77] malinke-kote [*]

    femme — #76 to že neumím gramatiku mě hned nemusíte kritizovat a nadávat mi že neumím psát a at raději nepíšu ... zrovna kvůli vám psát nepřestanu .. někomu se to líbí a někomu bohužel ne .. každý má jiný vkus .. také neříkám že tvoje články se mi nelíbí, pokud nějaké píšeš .. také nepíšu někomu že ten článek je hrozný a k ničemu a zbytečný a že je hrozný a nedává smysl a prostě blbost a hnus ... každý píše podle sebe a nehodlá se rozhodně orientovat podle ostatních ... někdo moje články chápe a někdo bohužel ne .. .takový je svět a v něm se musíš také orientovat a ne brát vše jenom podle sebe a že ty by jsi to zvládl lépe tak ostatní musí taky ....

    superkarma: 0 12.04.2012, 19:16:44
  15. avatar
    [76] femme [*]

    malinke-kote — #75  tak asi takhle, nikdy ses nezamyslela nad tím, proč já, a spolu se mnou další, máme k tvým výtvorům kritické poznámky??? asi ne, takže zapoj svou šedou hmotu mozkovou a třeba na to přijdeš sama Sml58 

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #77
    superkarma: 4 12.04.2012, 19:14:34
  16. avatar
    [75] malinke-kote [*]

    femme — #74 nevím naco si tady pořád hraješ ... chceš tu snad dělat ze sebe chytrou nebo co??? stačí vidět tvůj nick a hned mě z prominutím nasereš ... stačí, že napíšeš jedno slovo, jednu větu a štveš mě ... tvoje komentáře vždy byli na bodu mrazu a vždy byli nechutné a nepříjemné ... vždy si musíš na mě otevřít hubu Sml31

    1. na komentář reaguje femme — #76
    2. na komentář reaguje maje — #78
    superkarma: 0 12.04.2012, 18:59:56
  17. avatar
    [74] femme [*]

    malinke-kote — #73  ale jdi ty, brepto Sml30

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #75
    superkarma: 1 12.04.2012, 18:56:12
  18. avatar
    [73] malinke-kote [*]

    femme — #72 no já raději ani nebudu psát co jsi ty ... Sml80 tvoje komentáře jsou vždy ubohé a trapné Sml80

    1. na komentář reaguje femme — #74
    superkarma: 0 12.04.2012, 18:53:38
  19. avatar
    [72] femme [*]

    malinke-kote — #57  ty seš ale vážně blbka Sml28

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #73
    superkarma: 4 12.04.2012, 18:46:52
  20. avatar
    [71] malinke-kote [*]

    denkas — #48 no nevím .. neznám žádné takové dítě, které by robilo takovéto věci ... robila jsem toho hodně a prostě jsem ráda za to že moji rodiče vůbec mojí výchovu zvládly a že se ze mě nestal opravdový grázl jako to bylo v dětství Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:30:41
  21. avatar
    [70] malinke-kote [*]

    medulka — #47 podle některých čtenářek asi ne ... včéra mě pár čtenářek navnadilo nakonec napsat a tak jsem napsala ... já jsem sice nevychovávala žádné vlastní dítě, ale vychovávala jsem dost dětí od příbuzných, sousedů a různých dětí .. já děti miluji a tak v budoucnu alespon jedno chci i když raději dvě ...

    také bych si přála mít chlapečka a holčičku, ale tohle se přát nedá, to je vrozené a u nás v rodině skoro žádný kluk není ... je to smůla .. jsme samé holky skoro Sml30 jak je to u přítele to netuším ... co znám tak jsou to také skoro samé holky Sml30 i když možná že je to tak půl na půl Sml30

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:29:35
  22. avatar
    [69] malinke-kote [*]

    Makova_panenka — #43 opravdu moc pěkně napsané Sml59

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:26:51
  23. avatar
    [68] malinke-kote [*]

    ajjana — #42 nevidím důvod proč bych měla být vytočená .... není proč Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:25:30
  24. avatar
    [67] malinke-kote [*]

    vmarta — #41 no alespoň nějaký normální komentář i když není přímo k mému dnešnímu článku .. ale tady asi někteří nepochopí, že ne každý dokáže psát na 100% a i přesto že to neumí tak se snaží napsat aby ostatní článek pochopily i když tady se nikdo nikdy nikomu nezavděčí ... a já nemám důvod kvůli těmto co se moje články nelíbí přestat psát ... několikrát jsem jim to říkala ... nelíbí se ti moje články tak neivdím důvod proč je pořád čteš a kritizuješ Sml80 je tu dost článků které mohou číst a jeden když vynechají tak se svět nezhroutí Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:24:56
  25. avatar
    [66] malinke-kote [*]

    maje — #40 tak tenhle komentář od tebe opravdu hezký nebyl ... jak můžeš vědět zda neumím odůvodnit svůj vlastní názor ... neměla jsem čas ... pospíchala jsem do školy a málem mi ujel trolejbus .. teprve před půl hodinou jsem přišla ze školy .. když nechce abych jí to napsala teď a pochopila co jsem myslela tak nevidím důvod to psát ... i když kdybych to napsala, alespoň by jsi zjistila že se pleteš Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:22:55
  26. avatar
    [65] malinke-kote [*]

    maje — #37 děkuji za upřímná slova .. ano máš pravdu ... občas musím mít poslední slovo ale to hned neznamená že jsem kvůli tomu stále rozmazlená ... když vím že mám pravdu tak si za pravdou budu stát a budu neustále psát a mluvit dokud jak se říká "moudřejší ustoupí" ano nepatřím mezi ty moudré že musím ustoupit, pokud k tomu není důvod ...

    co se týká výchovy už jsem to tady psala .. je jasné že mít představu výchovy a realizovat je velký rozdíl ... proto také nepočítám s tím, že vše co mám v plánu se splní a bude to tak jak chci ... to nikdy neříkám :-)

    co se týká proč jsem psala článek, nebylo to kvůli tomu abych vyhrála, protože jsem počítala s tím že budu mít více komentářů ... rovnou říkám že nebudu a jak jsem psala předem ekleinovce to přeji ...

    psala jsem článek proto, že jsem si právě sní a ještě s jednou normálně pokecala a někdo mě navnadil ať napíšu, tak jsem tak učinila .. neměla jsem vůbec v plánu napsat .. vždy píšu ráno ale na dnešní článek jsem psala už včéra ...

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:20:33
  27. avatar
    [64] malinke-kote [*]

    tetička25 — #36 no nevím kam jsi tím teď mířila ale vše co jsem psala je z mé vlastní hlavy ale je pravda že píšu rychleji než myslím ... přeci jenom zkus si zpomalit psaní, když někdo píše 330 úhozů za minutu .. to prostě nejde ... pomaleji už bohužel psát nemohu ... takže je pro mě těžké nad tím trošku více přemýšlet co vlastně píšu ... proto se snažím to alespon jednou po sobě přečíst ale asi jednou je málo Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:16:55
  28. avatar
    [63] malinke-kote [*]

    datura — #34 tak to si počkáš minimálně dva roky než moje první dítko v tom kořárku bude Sml67

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:14:23
  29. avatar
    [62] malinke-kote [*]

    řinka — #33 pěkný komentář, děkuji ti za něj Sml16

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:13:39
  30. avatar
    [61] malinke-kote [*]

    Vera.Macík — #32 děkuji za milý komentář Sml16 jak už jsem se včéra zminovala, kritiku beru ale do určité míry ... někdy to občas někdo natolik přežene, že se nedokážu ovládat a musím se bohužel ozvat ... když je kritika úplně normální, žádná nadávka, žádná výhružka a žádné blbé kecy tak mi to vůbec nevadí a kritiku beru bezproblému Sml16

    co se týká výchovy tak máš ve všem pravdu ... každý si to představuje jednoduché a má plány jak dítě vychovat ale nikdy se to nepovede na 100% a také záleží jak se to dítě narodí, zda je klidné nebo protivné už od narození .. s tím musí člověk počítat a snažit se vychovat natolik dítě aby tu protivnost odnaučil a snažit se dítě nějak nerozmazlovat ... ale to je také těžké ... to je to samé jako když na mě kouká náš pejsek smutnýma očima, že chce a já mu tvrdím že nemůže ... přesto neodolám a dám mu to co by nesměl Sml80

    superkarma: 0 12.04.2012, 18:12:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme