Vztahy

To dítě není našeho mrtvého syna!

Byli dva, on a ona. Měli se rádi, na týden se sice rozešli, ale dali se zase dohromady a měli miminko. On zemřel a ona šla bydlet k jeho rodičům.

teh

Tenhle příběh je pravdivý. Jeho aktéry znám, ale změnil jsem jim jména.

Byli dva, Hana a Zbyněk. Měli se rádi. Jemu bylo  27, jí 24 let. Chodili spolu dva roky a přišla malá krize. Rozešli se na týden a pak se k sobě vrátili. Zjistili, že jeden druhému chybí. Za měsíc Hana zjistila, že je těhotná.

Naplánovali svatbu a těšili se. Stejně jako jejich rodiče. Zbyněk měl motorku. Jezdil na ní rád a hodně. Týden před svatbou se na ní zabil. Nedal přednost, přehlédl osobák a zaplatil za to.

Haně se zbořil svět, ale nosila jeho dítě. Zbyňkovi rodiče jí nabídli bydlení, měli v rodinném domku spoustu místa a chtěli mít synova potomka blízko sebe.

Narodil se chlapeček Zbyněk, a všichni si ho zamilovali. Díky tomu novému životu zapomněli na bolest ze zmařeného života.

Zbyňkovi rodiče děťátko milovali, bylo tak podobné jejich zemřelému synovi, ale chtěli mít jistotu, že je skutečně jeho. Citlivě Janu požádali, aby jim dovolila udělat genetické testy. Trochu se jí to dotklo, ale byla si jistá.  Rodiče testy zaplatili.

Přišel výsledek. Zbyněk není Zbyňkův. Křičeli na ni, jak je to možné. Zpočátku nevěděla, a pak jí to došlo.

Jak se na týden se Zbyňkem rozešla, šla s kámoškou na diskotéku. Potkala tam sympatického kluka, který ji balil. Před tím, ani po tom ho již nikdy neviděla. Vyspali se spolu, ale ona při tom myslela na Zbyňka. Hned další den Zbyňkovi zavolala a vrátili se k sobě. Ona ten úlet zcela vytěsnila z paměti.

Sbalila dítěti i sobě věci a s pláčem utekla z domu Zbyňkových rodičů.

Za jeden malý úlet tvrdě zaplatila. Nejen ona, ale i malý Zbyněk a Zbyňkovi rodiče. Ti přišli o syna i vnouče.

Je to normální, hodná a slušná holka.


Tento příběh jsem sepsal k dnešnímu tématu dne, kterým je: Co vám vzala, nebo dala nevěra.

  • Poznala jste díky nevěře toho pravého?
  • Vzala vám nevěra partnera?
  • Zachránila vám nevěra vztah?
  • Co vám vzala?
  • Co vám dala?

redakce@zena-in.cz

Nejzajímavější příspěvek odměním poukázkou do online sexshopu za 1 000 korun .

A pokud si to budete přát, vaši identitu nezveřejním.

   
22.09.2011 - Ona s ním - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [67] Ginger20 [*]

    Ono mu bylo podobné no...... Ještě že ty testy existují!!!Sml30

    superkarma: 0 04.10.2011, 13:30:05
  2. avatar
    [66] pajda [*]

    Hmmmm.  Fascinuje mě ta diskuze, proč že se ty testy dělaly. Řekla bych, že rodiče buď nebyli nadšení z plánované svatby, nebo že malý přece jen nebyl až tak to tátovi, ale za sebe si myslím, že je to fuk. Každopádně mi není jasné, proč si dotyčná v první řadě neujasnila, KDO je opravdu otcem - ještě než se nastěhovala ke Zbyňkovým rodičům. A nevěřím, že by si nepamatovala, že nespala sama...to by pak chlapec na diskotéce asi za moc nestálSml57

    superkarma: 0 23.09.2011, 17:43:58
  3. avatar
    [65] átéčko [*]

    cilani — #55 Tak se omlouvám,znám pouze takové, co neuznávají prezervativ, buď "jsou ne něj alergické", anebo jde o tak spontánní akci, že nemyslí na nic jiného.Sml30

    A že jich znám dost.

    (S vizáží si starosti nedělají.)

    Ta známá je víc, než mrcha. Nechápala jsem. Ale jakýmsi šestým smyslem vycítila že je v tom, a že ten kluk se asi zabil v autě. Prý měla divný pocit...

    superkarma: 0 23.09.2011, 13:35:41
  4. [64] astrolog [*]

    Nějak jsem se nikde nedočetla, zda rodiče měli ještě nějaké jiné vlastní dítě, příp vnoučata. A chápu, že pak příp. d+ědictví by mělo jít pouze po vlastní linii.Prostě by se mělo, ať se to líbí či nikoliv, vyjasnit vše v době právně odpovídající. Nejedná se tedy pouze o ty 2 o kterých se píše, ale o širší okruh lidí.

    superkarma: 0 23.09.2011, 12:53:12
  5. avatar
    [63] rusalka2008 [*]

    syrrit — #59  to nevím... ale alimenty by platit měl...

    superkarma: 0 23.09.2011, 09:16:02
  6. avatar
    [62] OlgaMarie [*]

    Solei — #61 Sml20 A já manželovi dodnes vyčítám, že si ode mě vzal 25,-Kč za vyhotovení rysu. Je to už 41 let!Sml52

    superkarma: 0 23.09.2011, 07:40:41
  7. avatar
    [61] Solei [*]

    hanes24 — #60 Můj muž mi dodnes vyčítá, že na prvním rande nedostal pusu.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #62
    superkarma: 0 23.09.2011, 07:35:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] hanes24 [*]

    risina — #49 Díky, pokud vím, tak platívalo, že chlapi mají rádi holky co dělají okolky.

    1. na komentář reaguje Solei — #61
    superkarma: 0 23.09.2011, 05:51:02
  2. avatar
    [59] syrrit [*]

    Mně to přijde jako příběh se šťastným koncem. Dítě má otce, není to chudák siroteček. Hana si ještě musí vzpomenout, co to bylo tenkrát za chlapa, uhnat ho a bude z nich šťastná rodina

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #63
    superkarma: 0 22.09.2011, 20:39:29
  3. avatar
    [58] enka1 [*]

    cilani — #56 Sml22situace dost bestiální.

    superkarma: 0 22.09.2011, 15:48:39
  4. avatar
    [57] Barbucháč [*]

    cilani — #56 nejsi, omlouvá jí jedině hormonální nerovnováhaSml68

    superkarma: 0 22.09.2011, 15:43:32
  5. [56] cilani [*]

    cilani — #55 Jo, a ta známá je podle mého normální mrcha. Ne kvůli tomu, že se vyspala s jiným (i když to taky nemám ráda), ale to co provedla té paní na pohřbu je docela hnus. Asi jsem cejťa.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #57
    2. na komentář reaguje enka1 — #58
    superkarma: 0 22.09.2011, 15:42:44
  6. [55] cilani [*]

    átéčko — #54 Není pravda, že Štírky se ze zásady nechrání. Já se ze zásady chráním. Nějaká rychlovka se známým či neznámým mi žíly nezkrátí, ale odmítám si z toho odnés bonus v podobě děcka nebo nemoci. Možná se to časem změní, ale snažím se být věrná. Ne že by to s mou vyzáží měl být nějaký závratný problém Sml57

    1. na komentář reaguje cilani — #56
    2. na komentář reaguje átéčko — #65
    superkarma: 0 22.09.2011, 15:41:33
  7. avatar
    [54] átéčko [*]

    Měla jsem známou, byla vdaná a měla, jak říkáš úlet s klukem,co se jí moc líbil. A protože Štírky s ze zásady nechrání, úlet nezůstal bez následků, Dtačilo by se jen vyspat s manželem a dítě by nikdo nevyšetřoval geneticky...Jenže milenec se za pár týdnů zabil v autě. Známá se dověděla a šla mu na pohřeb. Tam ji napadle fakt kravina. Řekla matce nebohého účastníka úletu, ž e čeká dítě s jejím synem. Ta přestala plakat, rozzářily se jí oči, že rod nevymře, načež jí má známá řekla, že už je objednaná na interrupci.

    A kdo tady je hajzl?

    Co kdyby si to dítě nechala, odešla od manžela,což později stejně udělala?

    A co kdyby na ni pak ti rodiče nebožtíka vyrukovali s genetickými testy?

    Je to sice nepravděpodobné, ale ona by je asi nakopala už při té nabídce gen.testů.

    1. na komentář reaguje cilani — #55
    superkarma: 0 22.09.2011, 15:30:09
  8. avatar
    [53] enka1 [*]

    risina — #49 Sml30Máš bod

    superkarma: 0 22.09.2011, 15:27:53
  9. avatar
    [52] Radek Kříž [*]

    risina — #49 Sml52

    superkarma: 0 22.09.2011, 15:24:56
  10. avatar
    [51] peetrax [*]

    Radek Kříž — #50 není zač... aspoň mě to donutilo číst dál, jak to tedy bylo. Sml16

    superkarma: 0 22.09.2011, 15:20:15
  11. avatar
    [50] Radek Kříž [*]

    peetrax — #48 díky za upozornění...

    1. na komentář reaguje peetrax — #51
    superkarma: 0 22.09.2011, 15:15:12
  12. avatar
    [49] risina [*]

    hanes24 — #47 To, že tys vždycky musel dívky dlouho uhánět, nemusí nic vypovídat o jejich (ne)lehkomyslnosti, ale o tve (ne)přitažlivosti Sml30Sml30Sml30.

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #52
    2. na komentář reaguje enka1 — #53
    3. na komentář reaguje hanes24 — #60
    superkarma: 1 22.09.2011, 15:14:11
  13. avatar
    [48] peetrax [*]

    Již první věta je matoucí - byli dva, ona a ona... Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #50
    superkarma: 1 22.09.2011, 15:11:46
  14. [47] hanes24 [*]

    Rikina — #1 Naprosto souhlasím a nikdo neví jak by se sám zachoval, jenom k té dívce - nikdy jsem osobně nesbalil ženu, která by hned na poprvé se mnou spala, vždycky jsem ji musel dlouho uhánět než k něčemu došlo, takže opravdu byla velmi lehkomyslná, ale co teď pozpátku, už se stalo a určitě není ani první ani poslední.

    1. na komentář reaguje risina — #49
    superkarma: 0 22.09.2011, 14:52:13
  15. avatar
    [46] OlgaMarie [*]

    Přečetla jsem si názory a ubezpečila se v tom, že největší hloupost udělali Zbyňkovi rodiče. Mohli mít ve své blízkosti ženu, kterou měl jejich syn rád, v domku by bylo sluníčko, které si syn přál a takhle mají jen větší smutek. Třeba jejich syn ani děti mít nemohl. To je ani nepotěšilo, že právě s jejich synem si Hana dítě přála? Jí pomoc nabídli stejně jen proto, že jim porodí náhradu za syna.

    superkarma: 1 22.09.2011, 14:18:24
  16. [45] Karotka [*]

    Zajímavé by bylo vědět s čím porovnávali DNA dítěte, když předpokládám, že DNA syna neměli. Pokud s DNA dědy, tak jakou měli jistotu, že Zbyněk byl jeho? Třeba to babička tak chtěla, protože věděla, že nemůže být shoda a Hana se jí nelíbila.

    Toť otázky!

    superkarma: 0 22.09.2011, 14:06:50
  17. avatar
    [44] Solei [*]

    Barbucháč — #35 Barbucháči, zkus si přečíst pozorněji to co jsem napsala.

    superkarma: 0 22.09.2011, 13:34:25
  18. avatar
    [43] Zázvorka [*]

    ToraToraTora — #42 jo, jo Sml22 a ještě bych mohla přidat další a další.....Sml79

    superkarma: 0 22.09.2011, 13:13:05
  19. avatar
    [42] ToraToraTora [*]

    Zázvorka — #41 Sml52 Ty taky? Sml52Sml57

    1. na komentář reaguje Zázvorka — #43
    superkarma: 0 22.09.2011, 12:47:19
  20. avatar
    [41] Zázvorka [*]

    ToraToraTora — #16 Sml25Sml32 fakt mnoho Sml52

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #42
    superkarma: 0 22.09.2011, 12:44:57
  21. avatar
    [40] Barbucháč [*]

    Radek Kříž — #39 aha, tak to jsem netušila. Asi se holt předpokládá, že v podobných případech nikdo špekulovat nebude. To je zas celkem dobré zjištění.

    Aspiková — #37 no ale ona žádné jeho přihlášení k otcovství neměla, pokud tady čtu dobře

    superkarma: 0 22.09.2011, 12:39:47
  22. avatar
    [39] Radek Kříž [*]

    V sedmdesátých letech minulého století stačilo, když kamarádi mého zesnulého otce napsali, že jsem jeho dítě a přiznali mi sirotčí důchod.

    Dnes to půjde také a domnívám se, že genetické testy vytvoří nárok na dědictví po otci i přes nesouhlas rodiny zemřelého, stejně tak i nárok na sirotčí důchod.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #40
    superkarma: 0 22.09.2011, 12:27:51
  23. [38] tetička25 [*]

    A kde vzali genetický materiál na testování, to si rodiče nechali pramínek vlasů od syna, nebo šli kopat na hřbitov?

    superkarma: 0 22.09.2011, 12:25:05
  24. avatar
    [37] Aspiková [*]

    Barbucháč — #35 Do porodnice musíš mít s sebou oddací list a v případě, že nejste sezdaný, tak musí být potvrzení od matriky, kde se otec přihlásí k otcovství. Nevím jestli se po jeho smrti řeší testy DNA. Řeka bych,že ne.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #40
    superkarma: 0 22.09.2011, 12:08:37
  25. avatar
    [36] ToraToraTora [*]

    Myslím, že na důchod by mělo nárok jen v případě, že by byl zapsán v jeho rodném listě. Pak se otcovství neprokazuje kůli důchodu. Pokud by tam zapsán nebyl, musel by soud přezkoumat otcovství a rozhodnout an co je nárok.

    superkarma: 0 22.09.2011, 11:55:55
  26. avatar
    [35] Barbucháč [*]

    Solei — #32 počkej, to chceš říct, že to děcko má nárok na sirotčí důchod rovnou, protože matka řekla, že zesnulý byl jeho otcem? To se mi nějak nechce zdát. Tady bych viděla jako důvodný ten test.

    1. na komentář reaguje Aspiková — #37
    2. na komentář reaguje Solei — #44
    superkarma: 0 22.09.2011, 11:46:59
  27. avatar
    [34] Solei [*]

    Co se týká důchodu jako takového. Sirotčí důchod nesouvisí s dědictvím. To že na něj dítě bude či nebude mít narok neovlivňuje jestli na něj prarodiče přepíšou majetek. Jedná se o vnouče, tedy dědice v druhém pořadí (vnuk dědí jedině v případě, že zemřelý nemá žijícího potomka).

    superkarma: 0 22.09.2011, 11:29:15
  28. avatar
    [33] Solei [*]

    Barbucháč — #31 Nic takového jsem nepsala. Psala jsem přesný opak.

    superkarma: 0 22.09.2011, 11:26:50
  29. avatar
    [32] Solei [*]

    Radek Kříž — #30 JJ, přesně tak jsem to myslela. Na sirotčí důchod má nárok bez ohledu na zápis na ouřadu, jen jsem si nebyla jista jestli to náhodou není právě podmíněno prokázáním úmrtí partnera. Něco jiného by nejspíš bylo kdyby byli sezdaní, tam by to nikoho nezajímalo a nárok by byl automatický.

    Takže když to tak čtu. Tak to pro ty prarodiče bylo spíš pro dobrotu na žebrotu. Chtěli aby vnouček měl sirotčí důchod.... a ejhle, on to není jejich vnouček.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #35
    superkarma: 0 22.09.2011, 11:25:41
  30. avatar
    [31] Barbucháč [*]

    Radek Kříž — #30 Sml22jj, to jsem pochopila jako hlavní důvod k udělání těch testů.

    Reagovala jsem na Solei, která psala, že nárok na sirotčí důchod dítě má rovnou. To by mělo pouze v případě, že rodiče byli manžely.

    1. na komentář reaguje Solei — #33
    superkarma: 0 22.09.2011, 11:22:46

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme