Příběhy

„To dítě mi za podvod stojí!“ je přesvědčená Aneta

Mít další dítě? To je rozhodnutí, na němž by se měli shodnout oba partneři. Tedy v ideálním světě. Aneta (43) v něm ovšem, jak sama říká, nežije. Proto se rozhodla připravit svému muži překvapení, o které nestojí…

„Chci miminko. Neskutečně po něm toužím a nemyslím na nic jiného. Procházím dětskými oddělením v obchoďácích, dívám se do kočárků a hlídání půlroční dcerky mojí kolegyně je pro mě svátkem. Jenže když jsem se svěřila se svým přáním manželovi, jen si ťukal na čelo. Prý jsem se ve svých letech nejspíš zbláznila! On je rád, že jsou naše děti už samostatné a chce si konečně užívat života. Musím říct, že mě jeho sobeckost dost zklamala,“ říká Aneta, která se ovšem ani tak nechce svého přání vzdát.

muž

„Moje skoro dospělé děti už mě nepotřebují a doma se skoro neobjevují. No a v práci nejsem spokojená. Mít další dítě by pro mě bylo ideální řešení, nechápu, že to manžel nevidí. Nevydělává zrovna málo, nic nesplácíme, tak vážně nevidím důvod, proč do toho nejít. Stará si taky rozhodně nepřipadám. I doktor mi řekl, že se z mé strany není čeho obávat. A tak jsem se už rozhodla, že si to vyřeším po svém,“ svěřuje se Aneta a přiznává, že na manžela šije boudu.

„Už jsem tajně vysadila prášky a nakoupila různé preparáty k podpoře otěhotnění. Ty mám samozřejmě v práci, aby na ně nepřišel. A až otěhotním, svedu to na nespolehlivou antikoncepci. Tu si pro jistotu nechávám dál předepisovat, jen ji házím do záchodu,“ líčí Aneta. Dodává ale, že není tak naivní, aby čekala, že jí manžel stoprocentně uvěří. „Možná bude hodně naštvaný a skončí to hádkou. Jenže nakonec si zvykne a bude z miminka nadšený, jako já. Uznávám, že to vůči němu není úplně fér. Jenže co v životě je? A dát život malému človíčkovi za takový podvod přece stojí,“ myslí si Aneta.

Čtěte také:

   
31.03.2016 - Příběhy - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [83] lorja [*]

    Aneta by měla uvažovat i o tom,že se manžel bude cítit podvedený a opustí ji.Pak zůstane na dítě sama.Sml68Sml68

    superkarma: 0 20.03.2017, 06:45:07
  2. avatar
    [82] navia [*]

    Lídy — #42 Sml67

    superkarma: 0 02.08.2016, 09:34:12
  3. avatar
    [81] koralek59 [*]

    ... Musím se omluvit, toto nepatří k tomuto tématu. Nějakým nedopatřením, se to dostalo sem, ale psala jsem to úplně k něčemu jinému! Tímto: OMLUVA Sml15.

    superkarma: 0 04.05.2016, 19:44:57
  4. avatar
    [80] koralek59 [*]

    Zatím jsem se s touto značku ještě nesetkala, ale vím co to znamená ....Sml59Takže až ji někde uvidím, budu vědět co se jedná Sml67.... Ne všichni to vědí, jak jsem měla možnost to zjistit u známých Sml30....

    superkarma: 0 04.05.2016, 19:40:34
  5. [79] Keltka [*]

    Keltka — #78 Pardon - mám tam chybku - namísto za antikoncepci na dítě - například na dudlíky nebo na plínky.

    superkarma: 0 20.04.2016, 15:50:26
  6. [78] Keltka [*]

    Janki — #33 Souhlasím, nechápu, že paní tu antikoncepci kupuje. Pokud chce mimino, tak ať raději spoří penízky místo za antikoncepci za dítě. Asi to bude ten typ, kdy většinu věcí platí manžel, tak jí to nevadí?! A pokud jí manžel nebude chtít věřit, tak jí stejně neuvěří!

    1. na komentář reaguje Keltka — #79
    superkarma: 0 20.04.2016, 15:49:32
  7. [77] Keltka [*]

    Mickey Mouse — #44 Já si upřímně myslím, že do tohoto tématu by se muž vůbec neměl zapojovat. Jak si může muž představit porod? Jak si může představit těhotenství? Jak si může představit bolest u porodu? Případné komplikace? A další...? A jak první týdny, měsíce po porodu - péči o mimino? Ano, on je ten, který vše vidí z okolí, z přednášek, z knih, z reálného porodu, z videí na internetu. Ale zkušenost, je milý muži, naprosto nepředatelná. Dokud jsem nerodila, nevěděla jsem o porodu nic. A můžu říct-žádná sranda to není, i když je porod naprosto přirozený. Čím je žena starší, tím je to samozřejmě jen horší-co se týče ať už jejího zdravotního stavu, ale i dítěte a porodu a jeho průběhu samotného. Třeba je Aneta v perfektní kondici. Ale pokud by mi můj manžel řekl: "necítím se na to", a já ho nepřesvědčila, tak už bych si na jejím místě asi taky našla jiné zájmy, i vzhledem k tomu věku. Nechápu trošku, že když třetí dítě tolik chtěla a asi už byla s manželem, že čekala tak dlouho-až do 43. roku svého života. Sml80

    superkarma: 0 20.04.2016, 15:47:31
  8. [76] Keltka [*]

    Beruška1 — #72 Souhlasím s tím, že je sama sobec a ještě obviňuje svého manžela, že je sobec on. On je jen upřímný a sděluje jí svůj názor a své pocity-to vůbec není sobecké-ba naopak! Sobecké by bylo, kdyby se na nějaký čas přizpůsobil, zalhal, a pak by se divila, kdyby zpětně řekl, že se na to necítil. Řekla bych, že její muž je naopak formát a že ji správně označil, když řekl, že se úplně zbláznila. :-)

    superkarma: 0 20.04.2016, 15:39:12
  9. [75] Keltka [*]

    ratonito — #73 Hihi no to budou jistě všichni úplně nadšením bez sebe... Sml79Sml59Sml16Sml16

    superkarma: 0 20.04.2016, 15:37:48
  10. [74] Keltka [*]

    Zarazila mě věta: "Musím říct, že mě jeho sobeckost dost zklamala".

    Aneta sama je velice sobecká, když chce o pořízení si dítěte rozhodovat sama (za oba) a na přání manžela se neohlíží.

    On chce už mít svůj klid, což chápu, asi mu je taky přes 40. A nestojí asi o "nevyspání, přebalování miminka, živení manželky na mateřské", a další věci, které malé dítě obnáší.

    Na druhou stranu mám dost kamarádek, které do dítěte ještě šly - samy. Následkem toho byly většinou hádky v partnerství a asi polovina z těchto vztahů skončila rozvodem. Polovina z nich spolu zůstala.

    Někdy je těžké říct a rozhodnout, co je správné. Věk 43 let není na dítě zrovna také 2x ideální, v 50ti letech maminky může být dítěti teprve 4, 5 let (počítám, že otěhotnění nějakou dobu trvá). A v podstatě v 60ti mu bude třeba 14, 15. V 70ti pak 24, 25. To je věk, kdy dítě stále své rodiče potřebuje a rodiče budou nejspíš v důchodu a finančně neaktivní.

    Pokud se ale přes to všechno Aneta na děti cítí a cítí, že ještě dítě má mít, tak je to jen na jejím rozhodnutí-se všemi následky i důsledky. Pak už jen - pozor na to, aby vůbec v tomto věku ještě otěhotněla...

    superkarma: 0 20.04.2016, 15:36:21
  11. avatar
    [73] ratonito [*]

    No, mám kamarádku, které bylo minulý týden 40 let. Má dvě holky 10 a 13 let. Doma to má všelijaké, s chlapem už jen žijí, nespali spolu prý 4 roky. Teď je těhotná, (docela čerstvě) samozřejmě s někým jiným. Miminko prostě strašně chtěla, taky za každou cenu. Manželovi to řekla, jak jinak taky, že... Našel si byt, odstěhoval se. Kamarádka bude mít tento víkend narozeninovou oslavu s rodinou, na které se to všem chystá oznámit. Je nadšená, podle jejich slov budou nadšené i dcery, až se to dozví a vůbec celá rodina asi bude nadšená.

    No nevím.

    1. na komentář reaguje Keltka — #75
    superkarma: 0 14.04.2016, 11:11:37
  12. avatar
    [72] Beruška1 [*]

    Paní je hodně velký sobec. A navíc si miminkem chce řešit pouze nespokojenost v práci. Měla by si najít uspokojující práci, nějaké koníčky a pomalu se těšit na vnoučátka Podrazem přijde tak maximálně o manžela a zůstane sama.

    1. na komentář reaguje Keltka — #76
    superkarma: 0 12.04.2016, 20:42:21
  13. [71] rychenza [*]

    Kdoze je v tomhle pribehu sobec? Manzel urcite ne.

    Takovou Sml31 aby jeden pohledal.

    superkarma: 0 03.04.2016, 21:16:31
  14. avatar
    [70] Matinea [*]

    Rikina — #69Ano, tvoje vyjadřování je brilantní...i když teď tedy sem tam vsuvku vidím - ale je to k věci. Čtenáře mám ráda Sml57.

    Chtěla jsem jen vyjádřit, že si s Myšákem notujete ve stejné tónině.

    superkarma: 0 01.04.2016, 19:53:37
  15. [69] Rikina [*]

    Matinea — #67 Inu, čistě jen za sebe mohu pouze poznamenat, že hodně čtu. I knihy. A to by jeden nevěřil, jak se pomocí této metody naučí - éh, co jsem to chtěla - jo, brilantně formulizovat ty myšlénky, že, používat ty cizí termity, že aby vypadal jako vzdělanec, a speciálně stavět ty věty bez všelijakých vsuvek a slovního balastu, že jo, no a taky jako že aby nakonec možná i mu lidi rozuměli, vo čem že to vlastně psal, né, čéče? V tom jsou léta dřiny. Sml22 Sml57

    1. na komentář reaguje Matinea — #70
    superkarma: 1 01.04.2016, 17:51:51
  16. [68] Rikina [*]

    Davidek — #62

    superkarma: 0 01.04.2016, 17:42:43
  17. avatar
    [67] Matinea [*]

    Dudlajlama — #66 Hlavně by se ideálně schodli v otázkách kolem ideálního věku reprodukce. Někdy mi přijde, že jsou jedna duše, jedno tělo. Dokonce podobně staví věty, ale Myšák dělá mezi odstavci mezeru Sml57.

    1. na komentář reaguje Rikina — #69
    superkarma: 2 01.04.2016, 16:37:07
  18. avatar
    [66] Dudlajlama [*]

    Davidek — #62 ZeSml58?

    kareta — #64 Sml52Sml67

    1. na komentář reaguje Matinea — #67
    superkarma: 0 01.04.2016, 16:25:47
  19. avatar
    [65] Janki [*]

    Rikina — #59 Souhlasím, ženský v té době byly fakt chuděry. Ale bylo to asi normální, lidé žili jinak, deset lidí v jedné světnici pohromadě, sex pod peřinou "šup, šup" pro uspokojení chlapa. Děti se museli od malička zapojovat do práce, starší děti se staraly o ty mladší. Tak to měla i moje tchýně, která byla nejstarší z osmi dětí. Dle vyprávění neměla zrovna šťastné dětství. Když jí umřel tatínek, nemohla se ani vyučit, protože musela doma pomáhat mamince s těmi sourozeni a tak. Ale rodina byla vnímána jinak, lidé žili víc pro sebe, byli skromnější, hlavně děti byly víc cepované. Dnešní doba je jiná, na všechny jsou kladeny jiné nároky, model rodiny se změnil. Dnes si mohou děti v pozdním věku dovolit akorát tak boháči, peníze na zajištění dětí v budoucnosti, když už jako nebudou... Ale co to dítě? Já například hodně často přemýšlím o tom, co mají v hlavičkách například holčičky Karla Gotta, když mají tak starého tatínka, co by měl být spíš dědeček, když určitě vnímají to, že jim pravděpodobně odejde dříve než jiní tatínkové jiným dětem.

    superkarma: 0 01.04.2016, 09:13:19
  20. avatar
    [64] kareta [*]

    Mickey Mouse — #61v tom případě mám dojem, že hovoříš o pralidechSml80 Ti skutečně končili reprodukci dřív, ačkoliv i v té zoo u goril rodila nejstarší po 40+.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #66
    superkarma: 5 01.04.2016, 09:02:37
  21. [63] cilani [*]

    Mickey Mouse — #61 Sml52 Ty ti ale šláply na kuří oko. Sml30

    superkarma: 0 01.04.2016, 08:23:50
  22. avatar
    [62] Davidek [*]

    .. tak se mi jeví že Rikina a Mišák by byl ideální páreček ..

    Sml24

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #66
    2. na komentář reaguje Rikina — #68
    superkarma: 2 01.04.2016, 00:37:50
  23. avatar
    [61] Mickey Mouse [*]

    kareta — #60 Trvám na tom, že to běžné nebylo. Sml24

    Jasně, že se to dělo. Stejně jako dnes rodí ženy i v padesáti. Ale běžně to taky není. A odkazy na vaše babičky jsou mi šumák. Protože to už je generace, která ve čtyřiceti zažila penicilín, čili poprvé měla šanci přežít horečku omladnic, otravu krve a podobné dříve naprosto běžné komplikace porodu.

    1. na komentář reaguje cilani — #63
    2. na komentář reaguje kareta — #64
    superkarma: 2 01.04.2016, 00:29:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] kareta [*]

    Rikina — #59nikdo nepsal, že je to snadné a zábavné, jen že to bylo běžné rodit po 40+. Ne každá je ovšem Ida Raskenová, co plodila jak jabloň, i bez antikoncepce má žena dané přírodou, kolik toho porodí, jo, pár je plodných jak ten sttrom, ale většina by se zasekla na 6ti a fertig.Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #61
    superkarma: 0 01.04.2016, 00:01:37
  2. [59] Rikina [*]

    Mno, osobně teda neznám žádnou, která by po 40 rodit chtěla, ba dokonce znám poměrně dost takových, co se do rození dětí nehrnou vůbec. Sml80 Pochybuju, že kdyby ženy v jmenovaných dobách měly na výběr, tak by si dobrovolně vybraly mít 12 či víc dětí. To byla z 90% nutnost - účinná antikoncepce prostě nebyla, a přerušovaná soulož, to by musely napřed toho chlapa nějak přemluvit, aby se obtěžoval přerušovat. Sml57 V literatuře je popsáno dost příběhů nešťastných žen, které celý svůj život trávily těhotné, a snažily se aspoň co nejdéle kojit v domnění, že kojící matka znovu neotěhotní. Což jim samozřejmě nebylo příliš platné. Taky dost kvetla profese andělíčkářek, a plno žen snahu nemít další dítě zaplatilo zdravím i životem. Jsem velice ráda, že v takové době nežiju a že jsem si mohla vybrat, zda a kolik dětí mít. Rodit každý rok, a pak se koukat, jak mi děti umírají na nemoci a dospělosti se jich dožije v lepším případě třetina, a někdy ani to ne, to není nic, oč by člověk stál - i když podle reakcí zde se začínám divit, proč nemá každá druhá těch 12 dětí, když je to tak snadné a zábavné. Sml32

    1. na komentář reaguje kareta — #60
    2. na komentář reaguje Janki — #65
    superkarma: 1 31.03.2016, 23:57:59
  3. avatar
    [58] SNÍŽEK [*]

    mermomocí si prosadit svoje se jí nemusí vyplatit,měla by si raději počkat na vnoučata Sml22

    superkarma: 0 31.03.2016, 22:11:07
  4. avatar
    [57] kareta [*]

    Mickey Mouse — #29já si myslím, že myslíš blběSml52. Po 40+ nechtěly rodit vznešené číňanky, to pak našly chlapovi konkubínu, aby měly pokoj (P:S Bucková, Pavilon žen), ale rodilo se furt, když to šlo. Oni to tenkrát až tolik neřešili a nebyla každá křehká jako Božena Němcová. Proto taky byl ideál holky krev a mlíko a ne vysušená treska. navíc dětui byl mj. zdroj levné pracovní síly a zajištění na stáří. Antikoncepci samozřejmě znali všichni příčetní, přerušovaná soulož je známá už od biblických dob, akorát ji nedoporučovala církev. Jinak ideál je samozřejmě porodit všechny děti do 30ti a pak si dát oraz. Ale jinak pokud jsou síkly a chuřt a obou stranách, tak nechť si děti rodí třeba padesátnice. taková tykačová si švihla poslední dítě v 46, asi má nějaké ty chůvy, ale i tak má můj obdiv, neb pokud vím, je to její 6 dítě. proč ne, když na to má...Sml80

    superkarma: 4 31.03.2016, 21:32:43
  5. avatar
    [56] Jandywoman [*]

    Mickey Mouse — #44 Sml23 nesouhlasím, ... moje tchýně byla zdravá jako řípa, chudá jako kostelní myš a rodila jedno děcko za druhým. Nejmladší syn se jí narodil ve 46 letech. K tématu zde: souhlasím s většinou, sobecká Aneta by si měla kompenzovat pocit nespokojenosti a syndrom prázdného hnízda u mimča přítelkyně, popř. někde v dětském kolektivu a později u vnoučat

    superkarma: 0 31.03.2016, 21:23:40
  6. avatar
    [55] risina [*]

    Mickey Mouse — #44 Moje prababička (pokud vím, tak měla obecnou školu a možná měšťanku, měli malý statek) porodila od svých 24 do 45 let 12 dětí - na přelomu 19. a 20. století. A myslm, že nebyla až takovou výjimkou.

    superkarma: 1 31.03.2016, 20:39:50
  7. [54] MaVy [*]

    Mickey Mouse — #44já žasnu kolik a zkolika oblastí toho tolik víte Sml80Sml80, jen škoda,že se i dost často pletete Sml24

    superkarma: 8 31.03.2016, 20:25:26
  8. avatar
    [53] *Lefff* [*]

    Podraz. Jiné slovo pro to nemám.

    superkarma: 0 31.03.2016, 20:18:51
  9. avatar
    [52] Lídy [*]

    Mickey Mouse — #44 Babička pocházela z obyčejné, chudé rodiny. Sourozence měla čtyři. O té době mi hodně vvyprávěla a nevím nic o tom, že by se tenkrát ženy děsily rození po čtyřicítce. A taky co vím, tak to nebylo nijak ojedinělé.

    superkarma: 1 31.03.2016, 19:46:24
  10. avatar
    [51] kobližka [*]

    Dudlajlama — #50 Ano,je obdivuhodný,kolik toho ví.Na předávání svých znalostí na ženském magaznu je ho škoda Sml34

    superkarma: 5 31.03.2016, 19:44:04
  11. avatar
    [50] Dudlajlama [*]

    kobližka — #45Ze? Neni uniku, zadne a tema a obor nezustane usetrenySml58.

    1. na komentář reaguje kobližka — #51
    superkarma: 5 31.03.2016, 18:34:10
  12. [49] Karo Líná [*]

    Proboha, kolik má ta pani IQ? Kupovat si antikoncepci a házet ji do záchoda Sml28 Jak je stará, tak je hloupá.

    Ale byla bych v klidu, ten podraz jí vysoce pravděpodobně nevyjde. V tomhle věku už to neklapne. Mně bylo 41, když mi doktorka navrhla vybrání spodku Sml6 Prý abych už měla pokoj. Ani na vteřinu ji nenapadlo, že bych třeba ještě chtěla děti. Já teda samozřejmě nechtěla, nicméně ani její návrh mě neoslovil Sml24 Stáří není pěkné samo o sobě, nač si ho ještě přibližovat.

    superkarma: 2 31.03.2016, 18:16:24
  13. avatar
    [48] diblice [*]

    kikinous — #46tak já mám rozdíl mezi dcerou a vnukem 7 let a je to výborný, když tu malej je, tak má parťáka, ale rodila jsem poslední dítě v 38, po 3 letech mně další choutky rychle přešly

    superkarma: 1 31.03.2016, 18:00:17
  14. avatar
    [47] OlgaMarie [*]

    Pentlička — #30 Sml22 Za to, že zde jsem, mohu poděkovat svým prapraprababičkám, které měly moji praprababičku také po 40 ještě v 19. století!

    superkarma: 1 31.03.2016, 16:52:44
  15. [46] kikinous [*]

    Takový podfuk na manžela trvale podkope vztah (že by další článěk? Sml30)... Odnesou to všichni, včetně starších dětí. Paní Aneta totiž bude matkou na plný úvazek a tak nebude mít čas na případná vnoučata. Mám kamarádku, co má 2letého syna a 10-ti letou sestru. Moc ji mrzí, že se její mamka o svého vnuka vůbec nezajímá, protože má prostě co dělat se svou druhou dcerkou.... Sml15

    1. na komentář reaguje diblice — #48
    superkarma: 1 31.03.2016, 16:32:28
  16. avatar
    [45] kobližka [*]

    Mickey Mouse — #44 Ano,chápu,že ty víš všechno Sml22

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #50
    superkarma: 10 31.03.2016, 16:22:02
  17. avatar
    [44] Mickey Mouse [*]

    Lídy — #41 kobližka — #37 Ano, stávalo se, že žena porodila i starší. Ale byly to naprosté výjimky. V té době se ženy doslova děsily těhotenství po 40. roce života, protože to byl hazard. Tehdy se říkalo, že "těhotná stařena rodí siroty".

    Také jako starší rodily spíše vzdělané ženy z majetnějších rodin, které dostaly přeci jen lepší zdravotní péči a o jejich děti bylo postaráno.

    Ve skutečnosti chudší ženy jako starší už ani moc otěhotnět nemohly, protože často měly po předchozích porodech (a komplikacích s nimi spojených) trvalé zdravotní následky a nefunkční reprodukční orgány. Stačí si přečíst nějaké knihy o zdravotnictví v té době.

    1. na komentář reaguje kobližka — #45
    2. na komentář reaguje Lídy — #52
    3. na komentář reaguje MaVy — #54
    4. na komentář reaguje risina — #55
    5. na komentář reaguje Jandywoman — #56
    6. na komentář reaguje Keltka — #77
    superkarma: 1 31.03.2016, 16:16:12
  18. [43] Boros [*]

    Janki — #33 ten doktor je blbec, že jí v tomhle věku antikoncepci píše. A pak, to do toho záchoda může naházet rovnou peníze

    superkarma: 0 31.03.2016, 16:07:02
  19. avatar
    [42] Lídy [*]

    Touhu té paní po miminku bych celkem chápala, ale ty důvody mě dost zarážejí. Hlavně ale ten postoj ublíženého dítěte, které prostě tu svou hračku CHCE a CHCE. Jestli svého manžela vidí jako sobce, nevím, jak svoje jedání chápe sama. Mít dítě za každou cenu se jí může vymstít - co když se manžel jednou o jejím podvodu dozví a odejde? Nebo co když se dítě nenarodí zdravé?

    1. na komentář reaguje navia — #82
    superkarma: 0 31.03.2016, 16:00:16
  20. avatar
    [41] Lídy [*]

    Mickey Mouse — #29 Nesouhlasím, mamince mojí babičky bylo 49 roků, když porodila svoje poslední dítě (babička byla ročník 1914, prababičku jsem neznala). Tehdy si doktor myslel, že má nádor na a měla jít na operaci. Těsně před odjezdem na sál ale prababička poznala podle prvního nepatrného pohybu, že je těhotná! Babiččin bratr se narodil naprosto zdravý, jen ho pak okolí v dospělosti (když už jeho maminka nežila) považovalo za babiččina syna.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #44
    superkarma: 0 31.03.2016, 15:53:31
  21. avatar
    [40] kobližka [*]

    AmeA — #39 A jéjé...tam bych asi nevydržela Sml16

    superkarma: 0 31.03.2016, 15:49:25
  22. avatar
    [39] AmeA [*]

    Njn do rodiny kam jsem se vdala měli muži toto pořekadlo:

    Žena by měla rodit jako jabloň, aby neměla roupy Sml15 Sml23

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    superkarma: 0 31.03.2016, 15:36:16
  23. avatar
    [38] denkas [*]

    diblice — #36 Sml30Sml30Sml30tak to je hezkýSml59Sml59Sml52

    superkarma: 0 31.03.2016, 14:41:33
  24. avatar
    [37] kobližka [*]

    diblice — #36 No,tak jistě,že něco znaly a nějak si pomáhaly,ale prostě obyčejné ženy rodily jako na běžícím páse až do doby,kdy nastal přechod.Někteří chlapi byli jako bejci Sml30 ovšem ne všechni muži a ne všechny ženy.Je to případ od přpadu.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #44
    superkarma: 0 31.03.2016, 13:09:06
  25. avatar
    [36] diblice [*]

    kobližka — #35nevím, jak který ženy, moje babička byla ročník 1916, první dítě mela až ve svých 27 letech a s dědou se znala dost dlouho, ale její heslo, která nám předávala bylo "mlátí se ve stodole a vyklepává před stodolu", takže nějaká antikoncepce byla Sml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #37
    2. na komentář reaguje denkas — #38
    superkarma: 1 31.03.2016, 12:44:28
  26. avatar
    [35] kobližka [*]

    Mickey Mouse — #29 Taky bych si s tebou dovolila nesouhlasit.Dříve ženy skutečně rodily až do pozdního věku,prostě dokud to šlo.Alespoň ty z chudší třídy.Antikoncepce nebyla a odmítat muže nepřicházelo do úvahy.Hovoříš o tom,že pak by pravděodobnost úmrtí při takových porodech byla vysoká.Však ona taky byla Sml22 V dobách,dejme tomu (ať nezacházím zase příliš daleko) ,tak v 19.století a do půlky toho dvacátého,ženy moc o tom,zda chtějí dítě,či ně,nerozhodovaly.

    1. na komentář reaguje diblice — #36
    superkarma: 0 31.03.2016, 12:36:18
  27. avatar
    [34] gerda [*]

    Mickey Mouse — #29Josef Lada se taky narodil hodně staré mamince - měla už 43.

    superkarma: 0 31.03.2016, 12:35:39
  28. avatar
    [33] Janki [*]

    Mám dva syny ve věku 26 a 19 let. Ještě jsem dlouho toužila po holčičce, jenomže jsme se rozvedli a s novým mužem jsme to tak dlouho odkládali až... Teď je mi 45 let a musím říct, že ještě tak před třemi roky jsem smutnila podobně jako Aneta z článku. Ale nikdy bych neudělalato co ona. A to už jsem mohla dávno, v mladším věku, s mužem jsem od 29 let... Ale hrozně bych se styděla. Nedávno jsme se doma bavili o tom, že jsme už mohli mít třeba pětiletého mrňouse - společného, jenže vše je tak jak má být. Do teď se ještě potýkáme s pubertou mladšího syna a nedovedu si představit, že bych to měla prožívat znovu v pozdějším věku. Navíc i energie ubývá. A pak, loni mi zemřela mamča a mám ve svém věku pocit, že mi odešla moc brzy. Co pak to chudák dítě, které se narodí takhle pozdě?! Ta ženská je blbka, a že háže antikoncepci do záchoda, to je fak trestuhodné, ono to z té vody jen tak nezmizí, ani po vyčištění.

    1. na komentář reaguje Boros — #43
    2. na komentář reaguje Keltka — #78
    superkarma: 5 31.03.2016, 12:23:59
  29. [32] mulzik [*]

    Kdo tenhle článek zase vymyslel? Sml52

    superkarma: 1 31.03.2016, 12:11:29
  30. avatar
    [31] diblice [*]

    tak v tomhle věku se určitě zbláznila a myslím, že si koleduje o rozvod

    superkarma: 0 31.03.2016, 12:10:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme