Zdraví

Tip na zdravý jídelníček pro očistu organismu

Už v dávné historii věděli, že pravidelná očista nám velmi prospívá. Po jarním úklidu budeme mít více energie, kvalitnější spánek, jasnější pleť a zmizí chutě na sladké.

Penam

Co do očisty nepatří

Z kuchyně odstraňte vše, co do očisty nepatří: uzeniny, tučné maso, tavené sýry, polotovary, sladkosti, konzervy, smažená jídla, alkohol a kávu. Také nepoužívejte bujóny ani kořenící směsi, sůl omezte na minimum. Nebuďte překvapeni, když se vám po očistě k některým z nich nebude chtít vrátit zpátky!

Čistící jídelníček

K jídlu přidejte zeleninu, hlavně tu čerstvou a tmavě zelenou. Místo knedlíků z bílé mouky zkuste: rýži natural,
celozrnné obiloviny, celozrnné pečivo od Penamu z řady Fit den (např. celozrnný pochoutkový chléb z řady FIT DEN-obsahuje dokonce 11,32 g vlákniny ve 100 g, 4 plátky snadno pokryjí její doporučené denní množství), celozrnný kuskus nebo rané brambory. Ovoce a zelené bylinky (máta, petržel, kopřivy) také patří do čistícího jídelníčku.

Penam

Další tipy

  • Popíjejte teplou vodu s citronem a bylinkové čaje
  • Místo smažení upravujte jídlo v páře či v troubě
  • Rozhýbejte svůj lymfatický systém pravidelnou pohybovou aktivitou
  • Dopřejte si dostatek spánku
  • Tohoto lehkého režimu si užívejte alespoň 2-3 týdny

Více informací o správném životním stylu, soutěže, fórum, cvičení, naleznete na www.penam.cz

   
30.04.2012 - Zdraví - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme