Vztahy

Těžká volba: Přítel, nebo zvířátka

Marcela je úplně normální ženská, jakých jsou kolem nás tucty. V dvaadvaceti se vdala, založila rodinu. Děti už byly dospělé, když bohužel manžel paní Marcely po dlouhé a těžké nemoci zemřel. Jeho lásku jí nahradily zvířátka.

Povím vám příběh své kamarádky, které neumím poradit. Je to tím, že jsem sama „naštěstí“ nic podobného nezažila, nedokážu se vcítit do její situace, tudíž nevím, co jí vlastně konkrétně říct.

Samota tíží

Když Marcele po třiadvaceti letech manželství zemřel muž, upnula se na svoje dvě děti. Jenže ty už měly svoje vlastní životy, svoje zájmy. Maminku sice psychicky podržely, ale nemohly s ní být ve dne v noci. Starší syn odjel po čase za prací do zahraničí, dcerka studuje v Praze, doma nebydlí. Marcela zůstala najednou sama.

Noví „čtyřnozí“ členové rodiny

pesBydlí sice na paneláku, ale přesto jsem jí poradila, ať si pořídí nějakého menšího pokojového pejska, aby jí nebylo tak smutno. A skutečně, zhruba půl roku po manželově smrti si pořídila roztomilého maltézáčka a rok po něm ještě jednoho. A pak se ještě naší další kamarádce, tedy její kočce, narodila koťátka, a Marcela z nich byla tak unešená, že si vzala rovnou dvě. Má tak doma dva pejsky a dvě kočičky. Jsou pro ni jako její děti.

Nový přítel

Před necelým rokem mi Marcela volala, že se seznámila s mužem, se kterým je jí fajn, ale pořád neví. Od manželovy smrti uběhlo už skoro pět let, řekla jsem jí, že láska ke zvířátkům je sice krásná, ale to neznamená, že bude celý život žít jako jeptiška, tak stará ještě není. Jejich seznamování bylo jako z filmu pro pamětníky. Pomalé a ostýchavé. On je rozvedený, bezdětný, bydlí sám, také v paneláku, v jednopokojovém bytě. Nejdříve byla na návštěvě ona u něho a asi až po třech měsících on u ní. Prý byl zpočátku překvapen, že má ve dvoupokojovém bytě „tolik“ zvířat.

Její nový přítel nepije, nekouří, občas nakoupí i pro ni, jelikož sám nemá děti, takže přijal bez problému i ty její (ony si s ním také rozumí), spoustu jí toho v bytě opravil, je k ní milý a pozorný. Jenže je i takový hodně „pintlich“. Jeho jednopokojovka je prý jako ze škatulky. Marcela doma přímo bordel nemá, ale přece jen, ve srovnání s ním, čtyři zvířátka, ta neposedí.  Ale za nic na světě by je nedala. Myslím, že i díky nim se dostala z nejhoršího.

ALE...

Je tady ale také muž, který by s ní chtěl začít žít, ALE… poslední dobou jí začal nenápadně vyčítat, že zvířata do paneláku nepatří, že mu vadí všude chlupy, a ať raději chodí ona k němu než on k ní. Také přišel s tím, že ji chtěl pozvat na dovolenou, ale co se zvířaty, a že kdyby spolu chtěli bydlet, tak by musela dát aspoň některé pryč. Prostě pořád něco. Navíc nevím, jestli to ta zvířata vycítí, ale prý vždycky, když přijde na návštěvu, tak od něho utíkají.

Necelý rok vztahu není sice moc, ale ani málo. Marcela má strach, že už si nikoho nenajde. Po smrti manžela hodně přibrala, vypadá starší, než ve skutečnosti je, nepatří ani k takovým těm koketkám, pro které je nový vztah bezproblémovou záležitostí. A přece jen jí ještě chybí i to mužské objetí.  

Na druhou stranu se říká, kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi. Tak nevím, co jí poradit. Myslím, že i kdyby se přestěhovali někam do menšího domečku, tak by mu ta zvířata vadila. Je to prostě taková povaha a ona bude muset jednou zvolit.

Čtěte také:

   
04.05.2012 - Ona s ním - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [86] saruz [*]

    Já bych volila zvířátka, ty jsou věrná a nezradí.

    superkarma: 0 25.09.2012, 23:28:16
  2. avatar
    [85] ahoi [*]

    No... tohle je těžké, já bych si předně hledala partnera, který má zvířata rád :-). Protože jich taky doma pár mám, jsem šťastná že mému partnerovi to nevadí... a kdyby ano? Bez zvířátka by mi bylo prostě smutno. Chlapů je všude dost, někdy jsou na nás zlí, podvádí, nechápou a lžou. Zvíře nikdy :)

    Ale už tady padl docela fajn názor - bydlet zvášť

    superkarma: 0 24.05.2012, 08:43:55
  3. avatar
    [84] SNÍŽEK [*]

    jedině bydlet každý sám a jen se navštěvovat Sml80

    superkarma: 0 11.05.2012, 16:08:49
  4. [83] Jala [*]

    No jak tak čtu diskusi, tak je jasné, že by se Marcela měla s nápadníkem rozejít a radovat se po zbytek života se svými mazlíčky.

    Ještěže tyto starosti nemám.

    superkarma: 0 11.05.2012, 13:54:51
  5. [82] abcdefgh [*]

    Irena66 — #11 Sml31  Co takhle brouzdat na internetu po pracovní době ???  Sml68

    superkarma: 0 09.05.2012, 23:40:14
  6. avatar
    [81] LadyZa [*]

    Teď jsem si to přečetla podruhé a řekla bych, že pán je pěknej manipulátor a zajímalo by mě, proč se rozvedl. Vidí samotnou ženskou, která by mohla být ráda, že o ni jeví zájem. No to bych se snažila udržet ve fázi každý za svý a ve svém jak nejdýl to půjde a nepočítala bych ve slavný konec. Užívala bych si toho a počítala s tím, že to za chvíli skončí.

    superkarma: 0 09.05.2012, 14:04:05
  7. avatar
    [80] LadyZa [*]

    Tohle je z desatera pro důchodce, tak by se to mohlo hodit ne.

     

      Pokud máte nového partnera/partnerku, nesnažte se dělat falešný dojem, že se s partnerem

         chystáte založit další rodinu a mít další děti. Tahle hloupá snaha je jen nedostatek sebevidění

         a sebepoznání. Život po přechodu je krásný svou svobodou. Buď druhému pomůžete a

         prospějete - nebo jděte dál. Nelepte se na nikoho.

    superkarma: 0 09.05.2012, 13:57:28
  8. avatar
    [79] LadyZa [*]

    Marcelu potkalo to nejlepší, co ji potkat mohlo. Má dvě skvělé děti, domácí mazlíčky, kteří ji milují a přítele, který ji má taky rád. Proč měnit něco na tom, že bydlí každý ve svém a když chtějí mohou se sejít. To je na tom to nejlepší. Nemusí na něj prát, žehlit, posluhovat mu a poslouchat jeho bolístky. Oni dva už žádnou rodinu zakládat nebudou, tak proč se sestěhovávat, věřte mi, takhle je to lepší. Ano opraví mi něco v bytě - proč ho za to nepozvat na oběd, který s láskou uvařím a ještě mu dám na druhý den obídek sebou.

    Ke mně nažehlenej ode mě zmuchlanej !!!!

    Předpokládám, že to spolužití nenápadně navrhuje on, takže bacha !!!!

    Sml16Sml15

    superkarma: 1 09.05.2012, 13:53:09
  9. [78] babočka12 [*]

    dadma — #56 napsala jste to moc hezkySml67,naprosto s vámi souhlasím.paní M.dá pryč zvířátka,a co pak pán bude chtít pak?,když je pintlichSml80

    superkarma: 0 07.05.2012, 12:38:15
  10. [77] cilani [*]

    Nevyměnila bych zvířata, která miluju za chlapa, co mu vadí. Pro mě jsou to přátelé a věrní společníci. Neztrácím čas s lidmi, kteří zvířata nemají rádi a je pro ně důležitější naklizený byt/barák než pohoda a příjemné prostředí.

    Julča — #68  zvířata nejsou hračky ani věci a ti, co je milují je nepotřebují odkládat, ale věnují se jim a přináší jim to štěstí

    Eliz87 — #76 a kolik je ten správný počet?

    superkarma: 0 07.05.2012, 12:33:23
  11. [76] Eliz87 [*]

    Taky se mi zdá, že je to moc zvířat na jeden byt.

    1. na komentář reaguje cilani — #77
    superkarma: 0 07.05.2012, 08:55:03
  12. [75] ellienka [*]

    kobližka — #70 to je fakt. Já chovám hady a rybičky, a jsou to mí nejlepší přátelé.

    superkarma: 0 07.05.2012, 08:08:25
  13. [74] JessikaJessika [*]

    já bych nemohla být s někým kdo nemá rád zvířata, zvířata prostě k životu patří,chápu,že je někdo nemá rád,ale sám sebe ochuzuje

    superkarma: 0 06.05.2012, 19:49:37
  14. avatar
    [73] cibulicka [*]

    Každé zvíře je opravdový přítel,někdy i dokonce lepší,než dvounohý....Sml15

    superkarma: 0 06.05.2012, 15:18:19
  15. avatar
    [72] Alka1 [*]

    Lehká volba. Zbavila bych se přítele. Před časem tu některé z vás psaly, že by nemohly mít partnera s jinými politickými názory - já bych nikdy nemohla žít s mužem, který nemá rád zvířata.     

    Bez chlapa si život dokážu představit, bez zvířat ne...

    superkarma: 3 06.05.2012, 12:13:21
  16. avatar
    [71] kobližka [*]

    Julča — #69 A co jako?Já tu můžu diskutovat jako každý jiný....

    superkarma: 1 05.05.2012, 23:04:51
  17. avatar
    [70] kobližka [*]

    Julča — #68 To máš pravdu,to s tebou souhlasím.Jen ne v té poslední větě ne - klidně napiš,že zvířata jsou PRO TEBE ten nejhorší koníček,ale nepiš to všeobecně.A vůbec si myslím,že zvíře není koníček,ale přítel.

    1. na komentář reaguje ellienka — #75
    superkarma: 2 05.05.2012, 22:53:37
  18. avatar
    [69] Julča [*]

    kobližka — #67 Proboha, to psala Rikina, já jsem jí odpovídala. Ty ses do toho vetřela Sml28

    1. na komentář reaguje kobližka — #71
    superkarma: 0 05.05.2012, 22:52:10
  19. avatar
    [68] Julča [*]

    A vůbec, každý je jiný a podle toho by si měl hledat partnera. Někdo má rád zvířata, někdo zahradu, někdo holky, vdolky, sport, zábavu, kulturu, tanec, počítače. Je jen na každém, jestli to dokáže skloubit dohromady. Zvířata jsou nejhorší koníček, to je živý tvor  a nejde odložit.

    1. na komentář reaguje kobližka — #70
    2. na komentář reaguje cilani — #77
    superkarma: 0 05.05.2012, 22:50:11
  20. avatar
    [67] kobližka [*]

    Julča — #66 Kde jsem to psala?

    1. na komentář reaguje Julča — #69
    superkarma: 1 05.05.2012, 22:46:45
  21. avatar
    [66] Julča [*]

    kobližka — #64 Vůbec nechápu tvou logiku, že zvířata a starost o barák může mít souvislost Sml57

    1. na komentář reaguje kobližka — #67
    superkarma: 0 05.05.2012, 22:42:53
  22. avatar
    [65] Julča [*]

    kobližka — #64 Logiku to má tu, že i když pán nemusí zvířata, nemusí být městský typ a  na údržbové práce kolem baráku může být zvědavej Sml32

    superkarma: 0 05.05.2012, 22:40:38
  23. avatar
    [64] kobližka [*]

    Tohle píše Rikina

    21] Rikina [*]

    ToraToraTora — #20 s chlapem, kterého znám necelý rok, a ještě jen z občasných návštěv, a ještě když to bylo "ostýchavé" - to bych teda tak hrr do měnění bytů a do společného domku nebyla. http://zena-in.cz/images/smiles/sml80.gi... http://zena-in.cz/images/smiles/sml57.gi... To si člověk leda zkomplikuje život, a kdo by se o nemovitost staral, ten pán asi je městský typ a na údržbové práce kolem domu nebude zvědavej. http://zena-in.cz/images/smiles/sml80.gi...

    a jí odpovídáš : To vůbec nemusí být pravda. Nemám a nechci doma zvíře a jsem z vesnice a nemám doma sterilní prostředí http://zena-in.cz/images/smiles/sml16.gi...

    Tak jakou to má logiku?

    Neříkám,že každý musí mít doma zvíře,ale zrovna jako ty máš ráda domov bez nich,jsou jiní,co je doma chtějí.

    1. na komentář reaguje Julča — #65
    2. na komentář reaguje Julča — #66
    superkarma: 1 05.05.2012, 22:33:12
  24. avatar
    [63] Julča [*]

    kobližka — #61 Proč mimo mísu? Ne, každý musí mít kolem sebe haldu zvířat. Soudhlasím s Evou, že se jsou u nás zvířata důležitější víc, než lidi.

    superkarma: 0 05.05.2012, 22:21:40
  25. avatar
    [62] Julča [*]

    Já jsem pro chlapa, zvířata k životu nepotřebuju. Nechápu to, mít doma mraky zvířat. Když už, tak jedno, ale čtyři? Ať je paní sama se ZOO, chlapa nepotřebuje Sml80

    superkarma: 0 05.05.2012, 22:17:41
  26. avatar
    [61] kobližka [*]

    Julča — #60 Promiň,ale ty na ten příspěvek Rikiny reaguješ nějak mimo mísu.....Sml80ona jen píše,že třeba pán je prostě městský typ,co není do baráku.Stejně například jako můj brácha.

    1. na komentář reaguje Julča — #63
    superkarma: 0 05.05.2012, 22:09:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Julča [*]

    Rikina — #21 To vůbec nemusí být pravda. Nemám a nechci doma zvíře a jsem z vesnice a nemám doma sterilní prostředí Sml16

    1. na komentář reaguje kobližka — #61
    superkarma: 0 05.05.2012, 22:04:20
  2. [59] Trefa [*]

    Trefa:ja mam taky rada zvirata,zustala bych ve svem byte,se svymy zviraty,kdyz Vas bude mit rad,tak si zvykne i na zvirata.

    superkarma: 0 05.05.2012, 20:30:45
  3. [58] JessikaJessika [*]

    nejdřív mu začnou vadit zvířátka a pak kdoví co nebo kdoví kdo podle chování lidí ke zvířatům se dá hodně odhadnout lidská povaha

    superkarma: 0 05.05.2012, 17:01:59
  4. avatar
    [57] kobližka [*]

    Já myslím,že ono je to trošku složitější.Asi nejde jen o ta zvířátka.V pětadvaceti se snadno přizpůsobíte snad jakékoliv situaci,ale v padesáti je to horší.Každý už má zažité návyky,svůj styl života a není už tolik ochotný slevovat z toho svého.Jestli pán ani neměl žádné děti,nedivím se,že je na pořádek.Není zvyklý na rozházené hračky,na dětský křik,na to,že se jim žena věnuje.Proto ještě nemusí být vyvrhel.Ani paní nemusí být ještě "bordelářka",jak tu od někoho zaznělo,jen proto,že má doma čtyři zvířata.Pořádek se dá udržet i tak,zeptejte se DanyD,ta by mohla vyprávět.

    Ono taky asi nebude tak jednoduché hned vyměnit byt za domek,třeba si chce každý zachovat svoje bydlení a třeba se za čas i rozejdou....kdo ví...než se trápit tímhle,raději bych se snažila se sebou něco udělat,když její postava neodpovídá tomu,co by chtěla.

    superkarma: 0 05.05.2012, 16:24:09
  5. [56] dadma [*]

    Zde jak píše kamarádka Marcely je každá rada drahá ,nejsme v té situaci.My máme doma pejska a i když mě někdy, pěkně štve a hrozím mu útulkem,nedovedu si představit,že bych ho dala pryč.Také nemůžeme s manželem na dovolenou bez psa,všude ho bereme s sebou.Prostě partner by se musel vyrovnat s tím, že ty zvířata mám.Navíc chlap jak píšete"pintlich" no nevím ,nevím.To nevěstí nic dobrého.Znala jsem jednu rodinu ,kde chodil manžel doma s bílou rukavicí a děti si nesměly hrát, aby nebyl nepořádek.Zatím každý bydlí sám,má svůj byt.Nevím i kdyby se kamarádka zvířat vzdala a sestěhovali se dohromady, jaké nároky by takový muž měl?Já bych to zatím nechala tak,každý svůj byt.Na dovolenou by mohli jet,jak píšete dcera studuje v Praze, tak v létě by mohla přijet pohlídat zvířata.Já bych krok ke společné domácnosti moc a moc zvažovala.

    1. na komentář reaguje Juričková — #78
    superkarma: 0 05.05.2012, 15:25:02
  6. [55] babočka12 [*]

    já osobně být na místě paní Marcely,tak bych se zvířátek nevzdala,byly jí oporou v nejtěžších chvílích.a také zastávám názor,že kdo nemá rád zvířata nemá rád lidi.Sml22.a zvířata vycítí,jaký je člověk,takže se ani nedivím,že se klidí pryč,když on přijde.To je mi líto,paní Marcely,konečně našla někoho s kým si rozumí...ale...Zatím bych se s pánem navštěvovalal,na dovolenou bych jela,poprosila bych buď děti o hlídání,anebo bych si dala zvířátka pohlídat do útulkuSml16.a na dovolené by se třeba líp poznali...Ale zvířátek bych se nevzdalaSml23

    superkarma: 0 05.05.2012, 10:51:51
  7. avatar
    [54] ekleinovka [*]

    Eva_Fl — #53 Tak to tu pročítám,různé úvahy.Co člověk,to názor. Ale také vidím nesoulad...a docela zásadní..Milovnice zvířat/já se jí nedivím,ve chvílích smutku a samoty jim věnovala veškerou péči a pomohli ji se postavit znova na nohy/ versus pán,bezdětný,tudíž zvyklý na úplně jinou situaci - určitě by se nechtěl přizpůsobovat paní a jejím domácím mazlíčkům. Já bych s ním opravdu také jen randila,jestli by se našly nějaké společné zájmy tím lépe,ale každý ve svém....

    superkarma: 0 04.05.2012, 20:33:36
  8. avatar
    [53] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #51 Sml22

    At je to , jak je, je proste mezi nimi zasadni rozdil. Tam o nejakem kompromisu asi nemuze byt ani rec. Ja bych si tezko vybrala milovnika zvirat a zivot na farme. Protoze bych to neustala. Fakt nechapu, proc spolu ti dva proste jen tak nechodej, pokud se jinak maji radi. Kde bydlet maji, deti uz zjevne nechtej, tak co? Sml80

    1. na komentář reaguje ekleinovka — #54
    superkarma: 1 04.05.2012, 19:58:23
  9. avatar
    [52] Dudlajlama [*]

    P. S. Mas pravdu, jestli je pani bordelarka, nejspis by byla i bez tech zvirat. Pokud je pan nadmerecne cimprdlich, vadil by mu i jediny zapomenuty chlup.

    superkarma: 0 04.05.2012, 19:44:44
  10. avatar
    [51] Dudlajlama [*]

    Eva_Fl — #50 ja si myslim, ze tady ani tak nejde o zvirata jako o princip. V podstate spolu jeste nebydli a pan si diktuje. Da se tusit, ze u zvirat by to neskoncilo. Chyba je v tom, ze to maji v zivote nastavene jinak. Nejak tohle omezovani nechapu, to je jako kdybych si nasla chlapa a okamzite(ci plizive) mu zacala diktovat, ze tohle tedy ne, nelibi se mi jeho motorky, fotbal, muzika, atd. I kdyz u tohoto typu chlapa bych nijak vzrusive konicky neocekavala, spis tak sbirat znamky ci napichovat motylum prdelky a rovnat do krabicek. Proste neco, kde se moc nenasviniSml57.  Bud si lidi sedi a tam se pak daji DILCI ustupky ocekavat nebo si nesedi a spokojeni nebudou. Byt Marcelou, tak ho nadale jenom navstivuju a je to. P. S. Pokud je Marcela hodne silna, nemela by s temi psy vic behat a spis se soustredit na zdravotni kondickuSml58?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #53
    superkarma: 1 04.05.2012, 19:42:14
  11. avatar
    [50] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #49 ale mozna ma pan doma cisto uplne normalne a pani bordel jak v tanku. Sml80 A mela by ho i bez zvirat, co my vime...?

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #51
    superkarma: 0 04.05.2012, 19:01:18
  12. avatar
    [49] Dudlajlama [*]

    moula — #42 Sml67Tomu panovi by vadil nejspis i jeden pes nebo kocka. Booooze, kocky jsou nezavisle a clovek o nich skoro nevi a dva mali psi taky nejsou tragedie. Holt clovek musi vic surovat domacnost. Kdyz mu za to ta zver stoji, dela to radSml58

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #50
    superkarma: 1 04.05.2012, 18:39:26
  13. avatar
    [48] Eva_CZ [*]

    Koukam, jak mate divne nastaveny hodnoty : zvirata na 1.miste. Pred lidmi. Pak se nedivim, ze to tam vypada, jak to tam vypada. Sml24

    superkarma: 3 04.05.2012, 17:43:44
  14. avatar
    [47] ladouch [*]

    Kdybych měla volit, tak u mě jsou zvířátka na prvním místě neumím si představit, že bych se jich zbavila, už bych nikdy nebyla šťastná, kdybych viděla ta jejich vyčítavá očička, vždyť oní jí pomohly z nejhoršího a teď by se měly dočkat vyhazovu NIKDY.Sml23Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 2 04.05.2012, 17:30:12
  15. avatar
    [46] carmi [*]

    Anai — #28 Soudím podle sebe. Já si partnera našla ve 54 a není ani pedant, ani suchar. Nemusela jsem slevovat a nevím, proč bych to dělala. Když chci s někým být, musí mi vyhovovat, jak s ním jinak vydržet? Jo a zvířátka má rádSml16

    superkarma: 1 04.05.2012, 17:24:57
  16. avatar
    [45] capkova [*]

    Samozřejmě obojí - někdy má přednost jeden, jindy zase druhý...

    superkarma: 0 04.05.2012, 17:13:10
  17. [44] Lydia001 [*]

    Já beru nejlépe oboje. Ale nejdřív toho přítele.

    superkarma: 0 04.05.2012, 16:58:43
  18. avatar
    [43] daska59 [*]

    Zvířátka bych nedala Sml23. Za to žádný chlap nestojí. Ten co je citově v pořádku, nemůže mít nerad zvířata. Ještě bych chápala kdyby byl alergik, ale i tak by musel počkat až moji přátelé skončí ve zvířecím nebi Sml16

    superkarma: 0 04.05.2012, 16:43:44
  19. avatar
    [42] moula [*]

    Vime toho malo, ale pani urcite chodi s pejsky na prochazku a potkava jine pejsky s primerene starymi panicky. Mela by hledat v takove skupine a mela by o problem min. v jejim veku muze mit jeste 40 let pred sebou a zaneradit si je s nekym, s kym si nerozumim v pro me zakladnich vecech neni zrovna nejlepsi.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #49
    superkarma: 1 04.05.2012, 16:36:07
  20. [41] Rikina [*]

    Ona každá mince má dvě strany - a my známe jen tu jednu, a to ještě z druhé ruky vyprávěnou. Sml80 Jestli paní na randeti každých 5 minut kouká na hodinky, že musí už letět domů, protože její miláčci jsou tam sami opuštění, a na dovolenou jet odmítá, protože by se nikdo druhý o zvěř dostatečně nepostaral, tak se ani nedivím, že na to pán nemá nervy, a že se opovážil něco poznamenat. I láska ke zvířatům by měla mít nějaké hranice a neomezovat člověka v jiných aktivitách či vztazích. Podle mě to není nejlepší, žít jenom se zvířatama, a na lidi kašlat. Sml80 

    superkarma: 2 04.05.2012, 16:04:18
  21. [40] Rikina [*]

    pajda — #32 no jo, ale když chodí ona k němu, tak mu jednak udělá nepořádek v tom jeho "sterilním" bytě a natahá mu tam chlupy zvířat na svém oblečení a tak, a druhak on aby furt připravoval nějaké to pohoštění. Navíc když ona k němu jde, nikdy neví, kdo ji vidí... ještě by o něm drbny začaly říkat, jak si vodí domů ženský. Sml57 

    superkarma: 0 04.05.2012, 15:55:18
  22. [39] Nadinka [*]

    Co poradím,žádné zvířátko bych nikomu nedala ani neopustila.Ať si najde na internetu pána který bude mít vztah ke zvířátkům,ten nynější nemá žádný vztah ke zvířátkům.Časem by musela opustit vše k čemu cítí náklonnost a co jí dává lásku.Trpěla by moc a dávala si vinu za to co provedla těm nebohým bytostem,které by po ní tesknily.Sml79

    superkarma: 1 04.05.2012, 15:35:32
  23. avatar
    [38] Eva_CZ [*]

    pajda — #32 aha, promluvil psycholog Pajda. Pan je kurevnik. Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 04.05.2012, 15:26:55
  24. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    Anai, ze se v padesati blbe hledaji chlapi prece neznamena, ze budu slevovat. Sml23 Bez nich se da bajecne zit.

    superkarma: 0 04.05.2012, 15:25:57
  25. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    ..... chtel ji pozvat na dovolenou si prekladam : pozval ji na dovolenou a ona odrekla, protoze kdo by se postaral o hladove chlupate krky? Jestli je to tak, at si pani i s kockama vysere oko. Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 1 04.05.2012, 15:25:00
  26. [35] step1 [*]

    Když to neklape po všech stránkách, tak nemusí bydlet spolu. Každý bude mít to svoje a navzájem sebe. Budou se těšit na společně strávené chvíle a při tom bude mít každý své soukromí, jak je zvyklý.

    superkarma: 0 04.05.2012, 15:20:05
  27. avatar
    [34] ekleinovka [*]

    Take jsem toho nazoru,scházet se u nej,chodit na večeře,jezdit na výlety,klidne na dovcu - tam se lepe poznaji,budou spolu stále a pak se uvidí,jestli se ma ve vztahu pokracovat.....

    superkarma: 0 04.05.2012, 14:49:46
  28. avatar
    [33] Zázvorka [*]

    Ať se rozhodně nevzdává zvířat! On by si pak přítel vymyslel zase něco jiného, co mu vadí!!! Ať se klidně scházejí u něj, ať jedou na dovču (zvířata někdo určitě pohlídá, nebo existují hotely pro zvířata) a ona za čas pozná, že chlapovi vadí i jiné věci! Asi to není ten pravý!!

    superkarma: 0 04.05.2012, 14:40:45
  29. avatar
    [32] pajda [*]

    Rikina — #30 no vidíš, a já tam četla: ...začal nenápadně vyčítat...že mu vadí všude chlupy...ji chtěl pozvat na dovolenou, ale co se zvířaty...Prostě pořád něco

    Přeloženo: než by ji pozval na dovolenou, raději se vymluvil na zvířata (dneska přece není žádný problém si sjednat péči - sama nechávám doma běžně celé hospodářství)

    Má chodit jen ona k němu - to asi nebude chlupama, pokud pán není alergik a to bychom asi četly. Spíš možná neohřívá jen jedno prostěradlo...když má přijít ona k němu, musí se s ním napřed domluvit a je to pohodlnější, ne? Když jde on k ní, nikdy neví, kdo ho vidí...

    a "pořád něco" je celkem jasné - nebudou-li zvířata, bude jiná záminka...

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #38
    2. na komentář reaguje Rikina — #40
    superkarma: 0 04.05.2012, 14:19:31
  30. [31] Rikina [*]

    ToraToraTora — #26 Sml22 tak to taky mám zkreslený pohled, neb jsem si kdysi vzala pána, se kterým jsme se znali víc než 10 let, od dětství. Sml57 A stejně jsme se nakonec rozvedli. Takže dneska už bych se vůbec do nějakého sestěhovávání nehrnula, a to nemám ty morčata... Sml80

    superkarma: 0 04.05.2012, 13:08:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme