Reklama

Milé dámy,

minulý týden šedesát z Vás degustovalo kávu NESCAFÉ GOLD. Než bude testování vyhodnoceno, pojďte si přečíst, jaké změny káva NESCAFÉ GOLD letos na jaře přinesla.

Příští týden uvidíme, jak jste tyto změny zaregistrovaly Vy…

Odhalte i vnitřní krásu kávy NESCAFÉ GOLD…

NESCAFÉ GOLD - elegantní, vyšší a štíhlejší… Moderní, stylová, luxusní… Oděná do příjemně teplých barev působí velice sympaticky a mezi ostatními ji určitě nepřehlédnete… Taková je od března 2004 nová sklenice kávy NESCAFÉ GOLD, nejoblíbenější z vymražovaných káv, jejichž obliba podle průzkumu agentury MEMRB v posledních letech roste.

Kromě nového designu přišla káva NESCAFÉ GOLD s průlomovou inovací na trhu rozpustných káv - „aroma v šálku“. Poprvé v historii rozpustných káv Vás bohaté aroma kávy překvapí nejen při otevření sklenice, ale i v připraveném šálku kávy! Díky nové unikátní technologii uchování aroma, vyvinuté firmou Nestlé. Rozpustné kávě NESCAFÉ GOLD tak přibylo další prvenství.

Nová receptura přinesla nejen aroma v šálku, ale především dále zdokonalila i samotnou chuť kávy NESCAFÉ GOLD. Ta je po zvýšení podílu kávových zrn Arabica ještě lahodnější a jemnější. „Každý milovník kávy si tak může ještě více vychutnat lahodný šálek kávy NESCAFÉ GOLD,“ říká Hana Chybová, brand managerka značky NESCAFÉ. „Pocit ze skvělé chuti a vonícího šálku nové kávy NESCAFÉ GOLD je prostě dokonalý.“

Proměňte i ten nejvšednější den na výjimečný a vychutnejte si novou kávu NESCAFÉ GOLD. Ať už s příjemnou hudbou, dobrou knihou nebo ve společnosti dobrých přátel.