Každý rok onemocní v České republice kolem 7000 lidí rakovinou prsu. Více než 70 % z nich se úspěšně vyléčí. Je nesmírně důležité podchytit tuto nemoc včas, a proto významnou roli hraje prevence. Tesco si to dobře uvědomuje, a proto se rozhodlo podpořit projekt Go pink!, který má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu.

Říjen je řadu let spojován s bojem proti rakovině prsu. Pokud si během tohoto měsíce v obchodech Tesco koupíte balené houby nebo řezané květiny v růžovém obalu, bude část zisku z prodeje věnován organizaci Mamma HELP na podporu aktivit zaměřených na prevenci rakoviny prsu. Akce proběhne ve všech prodejnách Tesco po celé zemi.

Tesco

Sortiment výrobků vyhrazených pro tuto akci čítá 9 typů balených hub a 7 typů řezaných květin v růžovém obalu, aby byly dobře vidět a aby je zákazníci snadno našli. „Tímto způsobem chceme naše zákazníky i spolupracovníky upozornit na to, jak důležitá je prevence a jak důležité je ji nepodceňovat. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří vybrané produkty zakoupí v kamenných prodejnách nebo přes internet,“ říká Martin Beháň, představitel společnosti Tesco pro Českou republiku a dodává: „Jsem velice rád, že můžeme pomoci tak vážené organizaci, jakou je právě Mamma HELP a pacientkám s našimi zákazníky spoluvytvářet lepší prostředí pro boj s jejich nemocí.“

Tesco

Dlouhodobou spolupráci se společností Tesco oceňuje i ředitelka organizace Mamma HELP Jana Drexlerová: „Moc si vážíme toho, že jsme se i pro letošní rok mohli stát neziskovým partnerem společnosti Tesco v rámci akce Go Pink. Výtěžek, který naše organizace Mamma HELP, která pomáhá ženám s rakovinou prsu již od roku 1999, z projektu získá, bude použit na naši novou kampaň „Udělej uzel!“, která apeluje na důležitost prevence, tedy hlavně na pravidelné provádění samovyšetření prsu a návštěvy odborných lékařských pracovišť.“

Tesco

http://itesco.cz/

Reklama