Rodina

Tesco již počtvrté vítězí v anketě Česká máma!

Výsledky spotřebitelské ankety Česká máma ukázaly, že české maminky nejraději míří na nákupy pro své ratolesti do obchodů Tesco. Řetězec totiž nabízí velký výběr kojeneckého a dětského oblečení, hraček a zejména široký sortiment dětských hygienických potřeb. Tuto kategorii Tesco před třemi lety obohatilo o svoji privátní značku Tesco Loves Baby, která zahrnuje plejádu produktů určených především pro novorozence a batolata.

Hypoalergenní a bez parabenů

Narození miminka přináší do života spoustu radosti, ale také nemálo starostí. A to zejména s tím, aby našim nejmenším nic nechybělo a byli naprosto spokojení. A co to pro miminko zejména znamená? Aby bylo v suchu, čistotě a bez opruzenin. Tesco se rozhodlo péči o miminka rodičům usnadnit právě nabídkou produktů značky Tesco Loves Baby, kdy se rodiče nemusí rozhodovat mezi kvalitou a cenou. Privátní řada obsahuje celkem 26 druhů výrobků od těch pro čerstvě narozená miminka po batolata a větší děti. Celá řada je navržena tak, aby vyhovovala nejvyšším standardům všech rodičů.  Výrobky jsou doporučené pediatry, neobsahují parabeny, jsou hypoalergenní.

mama

„Výrobky naší značky Tesco Loves Baby jsou kvalitativně srovnatelné s jinými značkovými produkty určenými pro nejmenší děti. Jejich cena je ale oproti těmto výrobkům o 15–20 % nižší,” uvádí Kateřina Neznajová, nákupčí sortimentu Tesco Loves Baby, a dodává: „Stejně tak šíře sortimentu je srovnatelná. Maminky a tatínkové mají opravdu z čeho vybírat. Mezi téměř třemi desítkami produktů jsou například čtyři různé druhy plen, až osm druhů vlhčených ubrousků a velký výběr v sortimentu dětské kosmetiky, od dětských šamponů, přes pudry, krémy na opruzeniny, vlhčený toaletní papír až po aviváž vhodnou pro citlivou dětskou pokožku.“

 

Nejprodávanější jsou plenky od českého výrobce

Mezi zákazníky jsou v řadě Tesco Loves Baby nejoblíbenější plenky, které se vyrábějí v Česku a jsou dostupné ve čtyřech variantách – New born, Extra dry, Super fit a Easy fit. Každá z těchto variant je specifická svými vlastnostmi dle potřeb od novorozenců až po větší děti. Všechny produkty jsou označeny jasně červeným logem ve tvaru srdce. Navíc je najdete v nových, atraktivnějších obalech a u některých výrobků i ve výhodnějším balení.

 

Vítězství v anketě Česká máma

Anketa Česká máma hledá nejoblíbenější značky a prodejce zboží pro kojence, batolata a předškoláky v České republice. Maloobchodní řetězec Tesco se této anketě již po čtvrté umístil na prvním místě v kategorii Supermarket s dětským sortimentem. V této anketě hlasují spotřebitelé a také odborná porota. „Tohoto ocenění si velmi vážíme a máme z něj velkou radost zejména proto, že nás oceňují právě rodiče, kteří v našich obchodech nakupují a vybírají si také ze sortimentu našich vlastních značek jako je Tesco Loves Baby nebo oblečení F&F, uzavírá za Tesco mluvčí Václav Koukolíček.  

Více informací najdete na www.tescocr.cz

   
02.03.2016 - Rodina - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [4] Darmovzalova [*]

    Sml59

    superkarma: 0 14.03.2016, 07:07:15
  2. [3] bobani [*]

    Sml59Sml59Sml59

    superkarma: 0 02.03.2016, 18:20:58
  3. [2] Pavlína Süserová [*]

    Sml59

    superkarma: 0 02.03.2016, 11:16:45
  4. avatar
    [1] RenataMor [*]

    Sml22

    superkarma: 0 02.03.2016, 09:48:57

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme