Novinky

Teribear stánek Nadace Terezy Maxové vyrostl v centru Chodov

Oblíbený medvídek Teribear, symbol úspěšného charitativního projektu nadace Terezy Maxové, je od 14. listopadu k vidění v Centru Chodov. V rámci speciální spolupráce zde totiž vyrostl pop-up shop designových produktů TERIBEAR Nadace Terezy Maxové dětem.

Zákazníkům centra umožní pomoci dobré věci a zároveň zakoupit originální vánoční dárky ozdobené logem medvídka. Z každého prodaného kusu zboží z dočasného stánku TERIBEAR se automaticky odvádí příspěvek na pomoc pěstounským rodinám. Pop-up shop stojí v prvním patře Centra Chodov a jeho návštěvníky bude vítat každý den až do 23. prosince.

Široký sortiment pop-up shopu, ze kterého mohou zákazníci Centra Chodov vybírat v prvním patře (naproti prodejně Lindex) do 23. prosince 2014, zahrnuje řadu designových produktů s logem červeného medvídka: obaly na iPhone, povlečení pro děti i dospělé, zápisníky, diáře či plánovací kalendáře, hru pro děti, plyšáky, polštářky, hrnky, magnetické záložky do knih, klíčenky či mentolové bonbóny. Umístěním dočasného stánku TERIBEAR Centrum Chodov navázalo na spolupráci s Terezou Maxovou, která se stala amabasadorkou jeho kampaně Módní Chodov. „Naší snahou  je povýšit charitu na běžnou součást dennodenního života. Rádi bychom, aby produkty TERIBEAR přinášely radost hned dvakrát. Těm, kdo si je zakoupí, i dětem, které se díky projektu budou moci vrátit domů,“ uvedla Tereza Maxová. Dlouhodobou snahou její nadace totiž je poslat co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí. Tuto myšlenku podporují i známé osobnosti z TERIBEAR dreamteamu, jako Česká Miss 2013 Gabriela Kratochvílová, módní návrhářka Klára Nademlýnská či modelka Renata Langmannová, patronka projektu.

„S blížícími se Vánoci, každý z nás ještě více myslí na druhé. Pomoc potřebným považujeme za velmi důležitou, a proto se v Centru Chodov už podruhé objevil pop-up shop TERIBEAR nabízející oblíbenou charitativní kolekci TERIBEAR Nadace Terezy Maxové dětem. Naši zákazníci zakoupením některého z produktů s designem medvídka Teribeara přispějí na podporu aktivit nadace v rámci pomoci pěstounským rodinám. Věřím, že tuto možnost uvítají, a doufám, že se nám podaří pomoci nadaci Terezy Maxové co největším dílem,“ uvedla Marcela Hrdličková, ředitelka Centra Chodov.

yscfy

TERIBEAR pomáhá dětem vyrůstajícím v náhradní rodinné, zejména pěstounské péči, ale také těm, kterým hrozí odebrání z rodiny do dětského domova. Projekt reaguje nejen na aktuální situaci, ale i fakt, že Česká republika se v evropských srovnáních opakovaně umisťuje na prvním místě v počtu dětí vyrůstajících mimo rodinu (na počet obyvatel). V daném ohledu za ČR zaostává dokonce i Bulharsko, Ukrajina či Rumunsko. Hlavním cílem projektu TERIBEAR se proto stalo snížení počtu dětí vyrůstajících v ústavní výchově a jejich návrat domů.

Více informací naleznete na www.centrumchodov.cz nebo na www.facebook.com/centrumchodov.

 O TERIBEAR

TERIBEAR je „méďa hrdina“ a současně hlavní symbol stejnojmenného projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Symbol médi v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Jméno TERIBEAR vzniklo hravou kombinací jmen teddy bear (plyšový medvídek anglicky) a Tereza, podle patronky nadace. Jedním z cílů projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátních TERIBEAR produktů. Více na www.teribeashop.cz

O společnosti Unibail-Rodamco

Společnost Unibail-Rodamco SE, která vznikla v roce 1968, je největší  evropská akciová společnost investující do komerčních nemovitostí. Společnost působí ve 12 zemích Evropské unie a hodnota portfolia skupiny k 31. prosinci 2013 byla oceněna na 32,1 miliard euro. Skupina je investorem, developerem a zároveň i provozovatelem svých aktiv – jejím cílem je pokrýt celý hodnotový řetězec nemovitost.i
Unibail-Rodamco zaměstnává 1 500 profesionálů, kteří svoje zkušenosti zúročují ve vysoce specializovaných segmentech trhu, jimiž jsou například velká nákupní centra v evropských metropolích a rozsáhlé kongresové, výstavní a kancelářské prostory v oblasti Paříže. Skupina se odlišuje od konkurence zejména svým důrazem na co nejkvalitnější architektonické, urbanistické a ekologické zpracování svých projektů. Její vizí, založené na dlouhodobosti a trvalé udržitelnosti, je development či redevelopment jedinečných míst, kde lidé mohou nakupovat, pracovat a odpočívat. Skupina věnuje velkou pozornost ekologické, ekonomické a sociální trvalé udržitelnosti, což jí zajistilo místo v indexech DJSI (celosvětový a evropský),  FTSE4Good a STOXX Global ESGL Leaders. Skupina je také v indexech CAC40, AEX 25 a EuroStoxx 50 a drží rating A od ratingových agentur Standard & Poor's a Fitch.

Více informací naleznete na webových stránkách: www.unibail-rodamco.com.

scfaf

   
25.11.2014 - Redakční novinky - autor: (red)

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme