Bulvár

Tereza Kostková: Anonymní kritiku neberu jako tvůrčí opozici

Herečku Terezu Kostkovou můžete aktuálně vidět v novém seriálu televize Prima Vinaři nebo v zábavné show Muži proti ženám, kterou po boku Dalibora Gondíka moderuje. Jak se právě má, na čem pracuje a co plánuje, se dozvíte z našeho rozhovoru.

Jste krásná žena a vaše podoba po mamince je markantní. Co jste zdědila po tatínkovi?
Máma říká, ze jsem cely táta... :) Temperamentem prý a otevřeností, zájmem o věci. Asi ano, a přidala bych nezlomnou touhu po pravdě, snad doufám i sklon dívat se na věci s humorem...

Tereza Kostková

Máte tři sestry, kde berete inspiraci pro výchovu syna? Není vám díky tomu ženskému světu z dětství vzdálený klučičí svět?
Víte, jsem v podstatě jedináček. :-) V době mého dětství byly holky už na Prahu dospělosti. Byla jsem věkové blíž k jejich dětem, tedy coby mladá tetička. I tam byla vždycky a stále je převaha holek, ale klučičí svět mi cizi není. Jednak jsem se v dětstvi vykazovala hojným kamarádství spíše s kluky, a ostatní objevuji „za pochodu“. Právě s Toníkem.

Už chodí do školy?
Ano, do druhé třídy.

Často se stáváte i modelkou některým návrhářkám, například Táně Kovaříkové, značce Infinite. Sledujete módní trendy, nebo máte svůj vlastní styl? Jak byste ho popsala?
Sleduji trendy, abych se orientovala, ale beru to jako proud, který určuje momentální módní scénu, nikoli jednotlivé osobnosti, a ty se tedy po pochopení toho umělého proudu skoro „musí“ vymezit a odklonit ke svému vlastnímu stylu. I za cenu kritiky. Žádná módnost by neměla zastínil individualitu (tu vnitřní i vnější), náladu, stav a okolnost. Ja osobně se inspiruji a současně hned módnímu trendu vymezuji. Prostě musím to být vždycky já, ať už je to z hlediska kohokoli in či out. Spolupráce s českými návrháři mi přijde skvělá pravé proto, ze se povětšinou o výrazné a osobité lidi jedná a ještě jsou v oboru zasvěceným profesionálem.

Vystupujete v reklamě spojené s parfémy. Jsou pro vás vůně důležité?
Nejsou důležité, jsou „pouze“ krásné, někdy omamné, prchavé, a současně tak schopné zachytit a evokovat životní okamžiky i dlouho po vyvonění...

Jaké máte ráda?
Silné, orientální, nebo květinové...

Máte jich víc a střídáte je podle nálady?
Ano... mám takový harémek: favoritku a pár v záloze. :-)

Na svých stránkách píšete, že máte ráda štrúdl, ledovou sprchu a hvězdnou oblohu, ráda stojíte na břehu moře a líbí se vám, když se lidé kolem vás usmívají... vše kromě té sprchy mám ráda také... jak to máte s tou sprchou?
Zkuste vydržet a pochopíte... :-) Na závěr po horké sprše... nádhera (rano ideál).

Jako pro většinu hereček a moderátorek je pro vás profesionální líčení téměř denním chlebem - líčíte se i v soukromí?
V Praze lehce ano, takové to denní líčení, ne tuny make-upu. Ty v podstatě se stoupajícím věkem omezuji i na fotky. Tučný make-up neschová tolik, jako ukáže... :-) O prázdninách se pak nelíčím vůbec, moc mi to k přírodě nebo moři nepasuje.

Mluvíte do líčení vizážistkám? Stalo se vám někdy, že jste to nebyla vy, jak vás nalíčily?
Často, ale jako herečku mě baví se s momentální obličejem ztotožnit. :-) Líčení je také součást prezentovaného modelu či akce. Někde je výrazné či atypické přímo nutností k dotvoření celku. Jindy je stejně efektní jen lehká nenápadnost. Je třeba brát to v kontextu, oblečení i konkrétní společenské události.

V sobotu odstartoval první díl zábavné show Muži proti ženám. Jak jste se k moderování tohoto pořadu dostala?
Nabídli mi to!

Oddělujete sama mužský a ženský svět? Přijde vám, že by měli muži a ženy soupeřit?
Neodděluji a nesoupeřím, ona ta přirozená rozdílnost vydá sama za sebe. Je roztomilé to sledovat... někdy... někdy děsivé... jako vždy i zde je důležité zapojit inteligenci, humor a lásku... pak je to božské!

Kdo to soupeření podle vás bere vážněji - muži, nebo ženy?
V životě vlastně nevím. V naší soutěži sice chlapi tvrdili, jak jsou nad věcí, ale soupeřili pěkně. :-)

Promítá se to, co právě prožíváte v civilním životě, do divadelních a filmových rolí? Nebo uděláte tlustou čáru, než vstoupíte na jeviště nebo před kameru?
Tlustá čára je podle mě nesmysl. Je to jen touha člověka zapomenout, škrtnout, oddělit. Jenže život plyne a prolíná se. Já už dnes po mnoha zkušenost nechávám také plynout a prolínat. Tedy i profesi s běžným životem. Chvíle na jevišti či před kamerou je jen jeden z dalších specifických přítomných okamžiku. Nic víc s tím nedělám.

Pojďme k Vinařům... Aktuálně excelujete v seriálu Vinaři. Takže se nabízí otázka, jaký máte sama vztah k vínu?
Pokládám ho za jednu z možných voňavých a dokonce v přiměřené míře i tělu prospěšných tekutin, která se podle chutí a situace objevuje v mém jídelníčku. O poznání více než tvrdý alkohol, ale o poznání méně než čistá voda.

Máte o víně trochu přehled, nebo by vás mohli označit za „tu z Prahy“, co přijela na Moravu na víno?
Našli by se jistě jedinci, kteří by mě tak označili, i kdyby většího experta nebylo. Ale ne, nejsem expert. A ne proto, že jsem „ta z Prahy“, ale protože mám jiné zájmy, než je vinařství.

Dovedla byste popsat víno tak, jak to dělá vaše postava Kateřina? Pohled na převalující se víno, nasátí vůně a ochutnání. Následně charakteristika o vlastnostech, barvě a chuti, o kyselinkách a jiskře, kterou víno má?
Ne, neuměla bych to. :-) Poznám, jestli mi chutná a jestli si chci dát ještě skleničku. Je pro mě rovnocenně důležité i to, v jaké společnosti víno piju.

Dovedete si představit, že by vaše rodina vlastnila vinohrad a víno pro vás znamenalo to, co dnes herectví a divadlo? Přece jen vinařství je zrovna řemeslo, které je většinou postaveno na rodinných vazbách, už od pradávna.
Všechno, co má mít kvalitu, musí stát na dobrých vazbách. Nepředstavuji si to, ale pokud bychom se stejnou tradicí a respektem měli vinařství, jako máme divadelnictví, bylo by naše víno - věřím - lahodné. :-)

Vinaři vzbudili velké emoce, seriál má sledovanost. Moravané, zejména někteří, se ale zlobí, že z nich dělá seriál něco, co se jim nelíbí - jen popíjí víno, promlouvají o životě a moc nepracují. Co si o tom myslíte?
Je třeba upřesnit, že se zlobí anonymní lide na různých internetových diskuzích. V osobním kontaktu jsem nic takového nezaznamenala. To je dost podstatná determinace negativního hodnocení, na které má každý divák jinak jistě právo. Každý si může vybrat, a většinou to tak dělá, aniž se to člověk dozví, protože ri, co nechtějí, se prostě nedívají, takže ani nekritizují. Je přirozené, že každá práce ma fanoušky i odpůrce. Opozice a kritika je dokonce nutná a správná pro růst a tvorbu. Já jen anonymní, ne vždy fundované soudy na netu neberu jako tvůrčí opozici... u ničeho. Sama jsem dostatečně kritická, jsem schopna chyby postřehnout, a co lze i zlepšovat, ale za všechny, kteří 5 měsíců na Moravě žijeme ve velmi vlídném přijetí, mohu říct, že není nikdo, kdo by tím nádherným koutem naši země pohrdal a kdo by ho chtěl zesměšnit. Pokud tak na někoho působí komediální až crazy žánr, je to možné. A prostě si to s takovým divákem nepadlo do noty. Dehonestace rozhodně není nutná.

Brzy skončí natáčení, bude se vám po Moravě stýskat?
Já cestuji s divadlem tak často a na tak různorodá místa, že Čechy i Moravu navštěvuji v podstatě nepřetržitě. Bude se mi stýskat spíš po báječném a pracovitém štábu a kolezích.

Máte tady svého oblíbeného vinaře?
Mám tu svůj oblíbený pálavský západ slunce...

Čtěte také:

   
10.10.2014 - Společnost - autor: Klára Křížová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [45] peetrax [*]

    gerda — #44 mě to teda moc nepobavilo, protože mocipáni vždycky měli trochu jiné prostředky (nemyslím jen finanční) jako odpůrci, ale to je na trochu jinou debatu.

    superkarma: 0 12.10.2014, 13:33:12
  2. avatar
    [44] gerda [*]

    enka1 — #43jasně, "kyselý hrozny", to známe i z jiných oborůSml52 Mmch, jinde byla diskuse na téma odpůrců režimu za socialismu a bojovníků proti okupantům. Pobavil mě názor, že kdyby bylo skutečně tolik odpůrců, co (údajně) rozvraceli režim, tak by komunistický převrat u nás skončil v roce 1949 a válka v roce 1940Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje peetrax — #45
    superkarma: 0 12.10.2014, 05:36:37
  3. avatar
    [43] enka1 [*]

    kobližka — #42 Sml22Sml16, já jsem tím hlavně chtěla říct, že je docela možný, že může být i dneska spousta herců, kterým není role v dnešních seriálech nabídnuta, tak se nechají slyšet, že je neberou, nevidíme do tohoSml80

    1. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 0 11.10.2014, 20:17:10
  4. avatar
    [42] kobližka [*]

    enka1 — #41 No jo,to si pamatuju,jak si skoro všichni herci sypali hlavu popelem,že v tom hráli a dneska je ten seriál minimálně 3x do roka reprízovaný.

    1. na komentář reaguje enka1 — #43
    superkarma: 0 11.10.2014, 20:07:50
  5. avatar
    [41] enka1 [*]

    Radek Brzobohatý kdysi vyprávěl, kolik herců by si rádo zahrálo v zatracovaném "Zemanovi" a dalších seriálech nedostalo se na ně a po revoluci se chlubili - jakože to nevzali nebo nevzali bySml54

    1. na komentář reaguje kobližka — #42
    superkarma: 1 11.10.2014, 19:52:02
  6. avatar
    [40] risina [*]

    gerda — #31 S talenty se to má tak, že se málokdy projeví, pokud neexistuje široké "podhoubí" řadových - to je stejné jako ve sportu.

    superkarma: 2 11.10.2014, 09:54:43
  7. avatar
    [39] margot [*]

    Herní počiny jsem tedy nesledovala, ale z placu musím říct, že je to velice milá baba. M vs Ž jsem viděla jen první část a nic moc, při natáčení daleko větší zábava.

    superkarma: 0 11.10.2014, 01:08:41
  8. avatar
    [38] peetrax [*]

    PEPI11 — #34 a ještě by mě zajímalo, jak víš, že se daleko víc herců uživí bez vedlejšáků. Pokud děláš v divadle nebo v nějaké produkci, vedeš si statistiky o výdělcích herců atd., tak se omlouvám, ale co vím, tak třeba takový plat 11 000 Kč hrubého (v divadle, pokud mají zrovna štěstí) k uživení rodiny není. Jestli je nenažranost chtít víc... to bych chtěla s takovým výdělkem i já.

    Mně je sympatické, když si v této oblasti někdo hledá nové směry uplatnění a nové kšefty. Zajímalo by mě, co na tom žere tebe, že to musíš kritizovat. Závist, že se chce někdo realizovat? Vždyť je to jejich věc! Navíc, když se někdo objevuje hodně třeba v TV, čili že se "všude cpe", nikdo nikoho přece nenutí se na to dívat. Sml14

    Když někomu leží v žaludku některé seriály, nevím, proč se na ně dívá, když pozná, že to stojí za Sml64. Aby měl na co nadávat a co pomlouvat? To nemyslím teď přímo na tebe, ale spíš tak obecně. Kdoví, kdo se na to teda dívá a pro koho se to natáčí. Sml54

    superkarma: 0 11.10.2014, 00:11:23
  9. avatar
    [37] peetrax [*]

    gerda — #31 nejsou potřeba, ale nikdo tady taky netvrdil, že tolik herců potřeba je. Sml80 Ale školy by nedostávaly tolik peněz, kdyby neprodukovaly tolik herců, tudíž by byly proti sobě, kdyby to začaly omezovat, to je začarovaný kruh. Prospěla by asi jen pořádná reforma školství, ale to je běh na dlouhou trať a u nás asi nereálné, když se vlády střídají jedna za druhou jak na běžícím páse.

    superkarma: 0 11.10.2014, 00:03:48
  10. avatar
    [36] peetrax [*]

    PEPI11 — #34 nechci se zastávat těchto nekonečných seriálů, ale to není dokument, to je nadsázka a schválně je to přemrštěné. Dokument ze současné vesnice by dlouho nikoho nebavil, byla by to nuda. Sml80

    superkarma: 0 11.10.2014, 00:01:14
  11. avatar
    [35] peetrax [*]

    kobližka — #30 vycházím z toho, že do určitých rolí se typově nehodí hubeňouři, stejně tak do reklam. Stejně jako se prostě nehodí vždy jen mladí, ale i staří atd. Takže posílat silného nebo tlustého chlapa dělat manuální práci a ne, aby hrál, mi přišlo úsměvné. Sml30

    superkarma: 0 10.10.2014, 23:59:41
  12. [34] PEPI11 [*]

    gerda — #10Mám přesně stejný pohled na ni a podobné herce, kteří se cpou všude. O tom že se musí nějak živit si myslím spíš, že jsou "nenažraní" Je daleko víc herců, kteří hrají výhradně v divadlech, a uživí se, jako jiní zaměstnancí, co nemají jiné vedlejšáky. no a ti Vinaři, to je tak lehká múza,jako Doktoři z Počátků To je jak na vesnici před padesáti lety. Dnes je na vesnici úplně jiný život

    1. na komentář reaguje peetrax — #36
    2. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 0 10.10.2014, 19:11:59
  13. avatar
    [33] MaartinkaH [*]

    Tereza Kostková je má nejoblíbenější česká herečka. Je to fajn ženská, na nic si nehraje, navíc super herečka a moderátorka. Sml22

    superkarma: 0 10.10.2014, 18:29:07
  14. avatar
    [32] paníliška [*]

    gerda — #31 Přesně. a ono i to "nedokáží se uživit" je dost sporné. Jaký tedy musí mít příjem, aby se uživili? Znám lidi kolem padesátky, odborníky a dělají za nějakých 15 000 Kč měsíčně. A nebrečí a nestěžují si a vedlejší zaměstnání mít nemohou právě z důvodu toho hlavního. Navíc i o tu práci zhusta bývá nouze.

    superkarma: 3 10.10.2014, 18:04:50
  15. avatar
    [31] gerda [*]

    Kadla — #18tak já se nedívám na seriály a ani ve snu by mi nenapadlo, že ty postavy mají nějaký facebook. To už jde naprosto mimo mě. A napadá mi kacířská myšlenka: jestliže je tolik herců, že se normálně nedokáží uživit....jsou teda vůbec potřeba?Sml80 Myslím samozřejmě ty řadové, nikoliv pronikavé talenty.Sml57

    1. na komentář reaguje paníliška — #32
    2. na komentář reaguje peetrax — #37
    3. na komentář reaguje risina — #40
    superkarma: 1 10.10.2014, 17:53:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kobližka [*]

    peetrax — #26 Ale jdi,ty to zase bereš doslovně Sml16

    Klára Křížová — #27 Sml22Sml22 Tak,tak Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje peetrax — #35
    superkarma: 0 10.10.2014, 15:10:46
  2. avatar
    [29] lalica [*]

    Maminka Terezy Kostkové Carmen Mayerová byla za mlada pohlednější, více ženská/ můj názor/. Terezu jako moderátorku také moc nemusím. V divadle může být dobrá.

    superkarma: 0 10.10.2014, 14:47:48
  3. avatar
    [28] rendvo [*]

    Terezu Kostkovou mám velice ráda, hlavně se mi líbí její hlas, přijde mi uklidňující.Seriál Vinaři jsem viděla, ale nějak jsem mu nepropadla. Raději se dívám na UliciSml30

    superkarma: 0 10.10.2014, 14:21:11
  4. [27] Klára Křížová [*]

    kobližka — #23No tak ten co dobrej neni, má třeba dobrý kontakty nebo širokou postel..... ale to je přece ve všem a vždycky bylo.

    1. na komentář reaguje kobližka — #30
    superkarma: 0 10.10.2014, 14:01:01
  5. avatar
    [26] peetrax [*]

    kobližka — #19 já su taky baba jak hora a dělám v kanclu. Mám nevyužití potenciál pro lámání skal, práci na poli, v dole a podobně. O tom to fakt není. Sml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #30
    superkarma: 1 10.10.2014, 13:36:31
  6. avatar
    [25] peetrax [*]

    kobližka — #19 to je stejná otázka jako ta, proč jsem se od šestnácti do osmnácti chtěla stát etnoložkou a religionistkou. Proč? No protože jsem byla mladá a naivní a nenechala jsem si to rozmluvit a na tu školu se dostala (což tehdy bylo na ten obor fakt těžké se dostat) a nastoupila. Sml80 Uplatnění samozřejmě nula nula nic, ale to jsem tehdy nechtěla vidět. Sice jsem tam po roce skončila, ale to je zas už jiný příběh. Tady je úplně jedno, jestli jde o herectví nebo jiný obor.

    Ptát se, proč chtějí být mladí lidé něčím, co mají vysněné, bez ohledu na realitu, je nošení dříví do lesa.

    superkarma: 0 10.10.2014, 13:35:14
  7. avatar
    [24] peetrax [*]

    Kadla — #18 ale tak to bývalo podle mě vždycky. Chudák takovej pan Vinklář, co si musel na ulici užít coby Cvach. Sml57 Sml54

    superkarma: 2 10.10.2014, 13:32:56
  8. avatar
    [23] kobližka [*]

    Klára Křížová — #21 Jo,kdyby to tak bylo,že prostě má štestí a je dobrej,to by byla ta dobrá varianta.Jenže on někdo má štěstí a NENÍ dobrej.I tak to je.Ale my to nevyřešíme,takže přeju krásný víkend Sml53

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #27
    superkarma: 1 10.10.2014, 13:31:45
  9. [22] Klára Křížová [*]

    Kadla — #18tak se ale pak nemůžem ušklíbat, že jsou seriály srágory. když na ně většina lidí kouká. Já se na některé koukám a mám za sebou i období růžovky. Ale nečekám od toho výstup a přednes jako v Národním... Myslím, že pro hodnocení herce je nejlepší jít na něj do divadla. mě samotnou různí herci dost mile překvapili, vůbec jsem netušila, co v nich je a v divadle se to nedá ošidit.

    superkarma: 0 10.10.2014, 13:30:15
  10. [21] Klára Křížová [*]

    kobližka — #19Tak ale tyhle obory tyto problémy řeší odjakživa. prostě někdo má štěstí, je dobrej a umí, jiný to štěstí nemá.. na to asi žádný logaritmus není. A bude to tak určitě i nadále.

    1. na komentář reaguje kobližka — #23
    superkarma: 0 10.10.2014, 13:26:43
  11. [20] Klára Křížová [*]

    Kadla — #15Já se obávám, že to už zrovna u nich dvou neplatí... nemyslím, že by jejich poslední filmařské počiny byly zrovna v dílech nominovaných na ceny diváků. Myslím například filmy Micimutr a Přijde letos Jeříšek (tam hráli oba), nelíbila jse mi ani v Donšajnech

    superkarma: 0 10.10.2014, 13:23:50
  12. avatar
    [19] kobližka [*]

    Ono je vůbec s podivem,proč se tolik lidí touží stát hercem,když trh je přesycený Sml80 Proč se vůbec tolik lidí hlásí na umělecké obory,protože nevěřím tomu,že z každého bude umělec.Proč herecké školy a konzervatoře chrlí tolik "umělců".A nenamlouvejme si,že z každého bude hvězda.Ono uspět a udržet se na výsluní může opravdu jen pár vynikajících.Každá druhá dívčina jde na muzikálové herectví,neboť ta vidina hrát v muzikálech je asi příliš lákavá.Nevím,jestli je lákavá ta popularita,nebo finanční stránka,nebo prostě ten bohémský život....to opravdu nevím.Teď dávám stranou herce oblastní divadel.Asi je každému jasné,že platy tam jsou hodně bídné,tady se spíš asi myslelo na herce známé z TV obrazovek.Kolikrát si říkám,dejme tomu při pohledu na takové "Tydýta",známého z různých reklam, "Hochu,ty bys mohl skály lámat a děláš takového šaška".A vidíte - už se zaháčkovat,už se s ním počítá.Dobrá ukázka pro ty,kteří neví,jak se jinak živit...

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #21
    2. na komentář reaguje peetrax — #25
    3. na komentář reaguje peetrax — #26
    superkarma: 1 10.10.2014, 13:22:57
  13. avatar
    [18] Kadla [*]

    Klára Křížová — #17Toho jsem si taky všimla a připadá mi to strašné... myslím, to, že jsou lidi fakt tak strašně hloupí, že považují herce za skutečné postavy... Bohužel to potvrzuje názor jednoho mého kamaráda, že 95% národa jsou dost málo inteligentní lidé.. :-(

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #22
    2. na komentář reaguje peetrax — #24
    3. na komentář reaguje gerda — #31
    superkarma: 1 10.10.2014, 13:21:32
  14. [17] Klára Křížová [*]

    peetrax — #13Pěkně napsané. Sml67 a je to tak, znám hodně skvělých muzikantů, kteří to prostě dělat nemůžou, protože ta místa nejsou a kapacity přestižních souborů nejsou nafukovací.

    a jestě k těm seriálům - za 1 - je to pro herce opravdu dobře placený kšeft a za 2 - prostě doba se změnila seriály frčí, je po nich poptávka a tak se točej. Kdyby na to diváci nekoukali, nevyplatilo by se je točit. Všichni nadávaji na Ordinaci, jenže - patři mezi nejsledovanější seriály už tolik let. Podívejte se na FB Ordinace, kolik má fanoušků. každá postava má svůj FB profil - píši záměrně postava, ne herečka a lidi si tam s ní povídají jako s postavou, radí ji, co má dělat, proč se chová tak a tak a jak je jim líto, co zrovna zařívá...

    1. na komentář reaguje Kadla — #18
    superkarma: 0 10.10.2014, 13:18:46
  15. avatar
    [16] peetrax [*]

    Kadla — #15 kdybych chtěla obsadit Libušku nebo pana Abrháma, tak jim nabídnu pořádné prachy, aby mi do toho filmu nebo seriálu chtěli jít, protože jsou proslulí tím, že nehrají ve kdečem. O tom to je. Z těch peněz můžou žít pak delší dobu. Bavíme se pořád o tom samém - o pár paních herečkách a pánech hercích, kteří mají vybudovanou určitou pozici z minulosti. Kolik tady máme takových osobností - deset, dvacet, víc asi ne. Ale pořád jsou tu ti ostatní a ti jsou rádi za "lidové" zoufalosti. Málokdo studoval herectví proto, aby si po dokončení studií řekl, že to dělat nebude, asi je přirozené, že prostě hrát chtějí a živení se něčím jiným berou jako poslední možnost...

    Kdyby za dob největší popularity dnešních hereckých bardů bývaly dnešní nekonečné seriály tak jak je známe dnes, možná bychom se divily, kolik by v nich z existenčních důvodů hrálo...

    superkarma: 4 10.10.2014, 13:05:30
  16. avatar
    [15] Kadla [*]

    peetrax — #14Do jisté míry máš pravdu. Na druhou stranu - nevybavuju si jediný případ, kdy by podobným způsobem (tj. pochybné soutěže atd.) vystupovala třeba Libuše Šafránková nebo Josef Abrhám. Ti zrovna tvoří dvojici hereckou, která bere jen kvalitní role. A je takových víc. Takže to zjevně jde a není nutno jít do podřadných "lidových" zoufalostí... Také je tu dabing a další možnosti. Je to volba životní cesty. Takže i když chápu, jak to myslíš a co chceš vyjádřit, přesto spíše souhlasím s Gerdou.

    1. na komentář reaguje peetrax — #16
    2. na komentář reaguje Klára Křížová — #20
    superkarma: 0 10.10.2014, 12:54:10
  17. avatar
    [14] peetrax [*]

    Pohrdání herci, kteří berou "podřadné" role nebo vystupují v reklamách mě vždycky vytočí a přijde mi to nespravedlivé. Kamarádčina sestřenice je herečka v jednom nejmenovaném moravském divadle, manžel této herečky je také herec. Poznala jsem je coby strašně fajn lidi, kteří se usilovně snaží získat i kšeft mimo divadlo, protože jinak žijí z ruky do huby. Protože pokud má někdo představu, že Umění (to s velkým U) dokáže lidi uživit, tak to opravdu ne. Jsou pracovití, aktivní, stále hledají nové pracovní příležitosti. Jenže to moc nevychází, protože je všude veliká konkurence. Jejím největším úspěchem, mimo divadlo, byla malinká role v první řadě Ordinace v Růžové zahradě.

    A teď by mě zajímalo, proč je nutné těmito lidmi opovrhovat. Sml80

    1. na komentář reaguje Kadla — #15
    superkarma: 2 10.10.2014, 12:34:43
  18. avatar
    [13] peetrax [*]

    gerda — #5 myslíš, že v dřívějších dobách bývali jen ti Herci, kteří vystupovali ve známých divadlech a v televizi? Pochybuju. Určitě byly desítky nebo stovky dalších, kteří taky usilovali o popularitu a taky brali pochybné kšefty. Jen se o nich nevědělo, protože neexistoval Plesk a TV H@vna. To je ta dnešní zaslepenost bulvárním tiskem. Sml15

    Co má herec, který se neobjevuje ve vysněných (a dobře placených) rolích, dělat? To by mě opravdu zajímalo. Ze vzduchu se žít nedá. Pokud by měla jít třeba herečka dělat něco jiného, předpokládám, že toho moc jiného neumí, než co se naučila na konzervatoři, případně divadelní fakultě. Pokud by se hlásila někam třeba jako sekretářka, být zaměstnavatelem, radši bych vzala na to místo absolventku obchodky. Atakdáleatakdále.

    Suzanne tady minule dala pěkný příklad vystudovaných hudebníků. Málokdo se dostal do filharmonického orchestru nebo na jiné dobré a prestižní místo anebo tam, kde by se mohl spokojeně realizovat. Školy jich, stejně jako herců, každoročně produkují nadbytek. Takže hodně vystudovaných muzikantů učí děti v "liduškách", v lepším případě. Budeš se otírat i o ně, nebo ti jsou v pořádku? Sml58 Mohli bychom pokračovat třeba výtvarníky. Nebo jsou herci něco víc než jiní umělci? Sml80

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #17
    superkarma: 5 10.10.2014, 12:29:17
  19. avatar
    [12] peetrax [*]

    Terezu mám moc ráda ve Stardance, je to krásná žena a nádherně na ní vyniknou šaty. Líbila se mi i v Tajemství rodu, to byl celkově povedený cyklus České televize.

    Pokud někomu vadí, že je "všude", je nejjednodušší takové pořady vůbec nesledovat.

    superkarma: 1 10.10.2014, 12:22:34
  20. avatar
    [11] kobližka [*]

    Je to opravdu krásná žena,však má být po kom.Její maminka je ještě i dneska moc pěkná paní.Kdo říká,že hezká není,to je asi škarohlíd,nebo závistivec Sml80

    Jiná otázka jsou ty soutěže....chápu potřebu uživit sebe i rodinu,ale co si budeme říkat,čeho je moc,toho je příliš.Nu,však se na ně nedívám,takže je mi to jedno.I když možná zabírají místo nějakému jinému,lepšímu programu.Ale dokud bude poptávka,bude i nabídka.

    Jinak,Gerdo,s tím panem Cibulkou máš naprostou pravdu.Snad se s ním roztrhnul pytel.Poslouchám ČR2 a tam je taky pořád.Ze začátku mě by vcelku sympatický,že vrací pozapomenuté umělce starší generace zase mezi diváky,ale už je nekoukatelný.

    superkarma: 0 10.10.2014, 12:20:42
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    medulka — #9to je právě to. Herci mívají období, kdy je jich všude plno a tím si nejvíc škodí. Copak si neuvědomují, že publikum přesytí? Jeden čas to byl třeba Zedníček, dnes bohužel jinak velmi sympatický a inteligentní Cibulka.Sml15 Navíc je teď příšerný zlozvyk všude a všemu se šíleně řehtat. Pořád. Křečovitý smích za každým slovem. Já měla a mám moc ráda Viktora Preisse. Uváděl vzpomínkový písničkový pořad, ten mu seděl, ale že by se všude cpal...Sml80

    1. na komentář reaguje PEPI11 — #34
    superkarma: 1 10.10.2014, 11:16:14
  22. avatar
    [9] medulka [*]

    nemusím jí, strašně mi leze na nervy, soutěž Muži proti ženám není špatná, ale ona mi tam vadíSml15

    1. na komentář reaguje gerda — #10
    superkarma: 1 10.10.2014, 10:59:54
  23. avatar
    [8] wich [*]

    dzeja — #3 Lidi nechápou, že dneska se musí herci jó otáčet, aby se uživili. Hollywoodské platy se v Česku nevedou a když chce někdo dělat svůj koníček jako zaměstnání, je třeba dřít.

    superkarma: 0 10.10.2014, 10:07:07
  24. [7] Klára Křížová [*]

    V divadle je skvělá Sml67

    superkarma: 0 10.10.2014, 09:51:43
  25. avatar
    [6] Pentlička [*]

    Líbí se mi, je krásná, takhle si představuji krásnou ženu. Jako umělkyni si ji netroufám soudit, v divadle jsem ji neviděla, na pořady, kde moderovala, se nedívám, ale viděla jsem ji v Ordinaci v růžové zahradě, na kterou koukám, a tam, podle mě, hrála dobře.

    superkarma: 0 10.10.2014, 08:49:22
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    dzeja — #3Však já ti tvůj názor neberu, jenom mám já jiný. Herci jsou dnes tak všestranní, až by se jim mohlo říkat varietní umělci. Chápu, každý se chce uživit. Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #13
    superkarma: 0 10.10.2014, 08:04:23
  27. [4] kantor10 [*]

    A pro mě ani pěkná není,ale otec říká,že je jedna z nejhezčích,takže asi věc vkusu

    superkarma: 0 10.10.2014, 08:03:20
  28. avatar
    [3] dzeja [*]

    Mám ji moc ráda a to co dělá mimo hraní je pouze její věc a nikomu to nedává právo ji nějak odsuzovat. Gerdo a zwigi vám také nikdo neříká, že vás nemá rád za to když děláte něco jiného. Mám někde doma fotku, na které jsem s jejím tatínkem. S panem Kostkou a celým souborem činohry ND jsem se osobně setkala V Leningradě na Auroře. Bylo to v době, kdy bylo ND dlouhodobě uzavřeno z důvodu rekonstrukce.

    1. na komentář reaguje gerda — #5
    2. na komentář reaguje wich — #8
    superkarma: 0 10.10.2014, 08:00:06
  29. [2] zwiki [*]

    Souhlas s GerdičkouSml22Sml22.Pro mě nesympatická neherečka.

    superkarma: 0 10.10.2014, 07:36:16
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Tak já se přidám s kapkou anonymní kritiky též. Tahle krásná paní pro mě přestala být herečkou. Je všechno možné, ale ta pravá herečka, jako bývali herci dříve, už není. Stala se krasavicí, vystupuje v různých soutěžích, moderuje, hraje v seriálech. Ano, je opravdu atraktivní a šikovná. Ale Herci, to byli její rodiče. Ona už jen vystupuje.

    superkarma: 9 10.10.2014, 06:05:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme