Bulvár

Tenhle volební dort by mohl být chutný

Přestože na procenta vyhrála volby ČSSD, zvítězila v této zemi jednoznačně PRAVICE. Koalice, která se rýsuje, vypadá životaschopně!

I když se Sociální demokracie spojí s Komunisty, což patrně udělá, nebude mít dostatečnou sílu, aby sestavila vládu. A to ani přes ambice pana Sobotky, který v nedělní debatě vrhal ohnivé koule na zúčastněné.

Naopak z mého pohledu milý dojem vyvolávali potencionální koaliční partneři z řad ODS, TOP 09 a VV. Přestože pan John nepůsobil zrovna jako profesionální politik, nějak to ani nevadilo. Byl lidský, byť amatér.

Důležité spíš je, že tihle lidé by se do budoucna mohli domluvit a jejich zájmy s ohledem na dění v České republice se navzájem doplňují. Alespoň to byl můj osobní dojem.

Tenhle dort, upečený ze tří hlavních ingrediencí, by prostě mohl být dobrý a chutě v něm by se nemusely vzájemně potlouct.

b

Jiří Paroubek odchází

hOn asi nedojde od politiky nijak výrazně daleko, ale i tak je to pozitivní zpráva.

Asi ne pro něho, patrně si představoval zcela jiný volební výsledek a ovace, ale pro mnoho občanů, a dokonce i některých voličů ČSSD, je to pozitivní zjištění.

Naduté vystupovaní, dogmatický projev, věčné mentorování a agresivní způsob jednání s kýmkoli, kdo by jen projevil náznak nesouhlasu, mu nakonec zřejmě podrazily nohy i tam, kde to nečekal.

Inu, diktátorům zřejmě už pokvete pšenka málokde, pane „Neomylný“.

KDU-ČSL neprošli

Pravděpodobně to není proto, že by lidé v téhle zemi měli něco proti křesťanům, ale možná je to spíš proto, že situace byla tak vyostřená a lidé prioritně řešili pravá-levá, zadlužování-šetření,  že v tomhle všem prostě nezbyl pro stranu pana Svobody prostor.

Zelení jsou také mimo

Zelené zřejmě potkal podobný osud jako KDU, přičemž si myslím, že jim ani moc neprospěla „melounová“ politika a osoba paní Kateřiny Jacques, jejíž hollywoodský výtah na politickém žebříčku zřejmě málokdo ocenil.

Nechybělo moc a měli jsme nácky v parlamentu!

Naopak překvapivě a nebezpečně velkou podporu dostala ultrapravice, což by měla být hlavně zpráva pro ty, kteří budou tvořit naší budoucí vládu. Jen tak v této zemi nebudou mít takovéto strany stoupající preference, když se aktivněji a spravedlivěji budou řešit otázky, které trápí prakticky každého voliče vpravo-vlevo-ve středu- …ve čtvrtek, v neděli…

Měl by dostat pan Sobotka příležitost sestavit vládu?

A to i přes to, že po praktické stránce je to možná zbytečné a jen se bude zdržovat? Jak myslíte, že se zachová pan prezident, který, jak víme, má velkou slabost právě pro TOP 9?

To jsou otázky pro vás.

Možná by se mělo učinit všechno pro to, aby se předešlo případným pochybnostem a pan Sobotka spolu s ČSSD by si to měli byť asi zbytečně zkusit. Alespoň nebudou moci remcat, že se někomu stranilo, nebo že neměli příležitost.

  • Slibujete si hodně od středo-pravicové vlády tak, jak se nám rýsuje?
  • Vaše dojmy z voleb?

Jen tak mimochodem – stále existují místa – města, kde se na prvních dvou místech utkali ČSSD a KSČM a kam pravice skoro ani nesmí. (Varnsdorf, Rumburk a další)

Proč myslíte?

   
31.05.2010 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [120] Eva_CZ [*]

    Navic ti talentovani jsou sponzorovani a ti blbi a netalentovani nemaji na VS co delat, je treba i delnickych profesi.

    Jo jo jo, zodpovednost sam za sebe! Ne DAVEJTE, skladejte se na nas.

    Kdo si myslite, ze to vzdelani plati? Vsichni VY ze svych dani, tupouni.

    superkarma: 0 01.06.2010, 16:40:48
  2. avatar
    [119] Eva_CZ [*]

    Petrushe — #118 Sml67

    superkarma: 0 01.06.2010, 16:39:11
  3. avatar
    [118] Petrushe [*]

    Ač to tady většina z vás rozhodně odmítá, já jsem pro částečné placení školného...ano, částečné. Nedávno jsem mluvila s vysokoškolskou profesorkou ČVUT - stát studium jednoho studenta VŠ stojí (nepamatuji si zcela přesně) cca 800 000,- Kč. Tak si to spočítejte, kolik set tisíc stojí každý rok navíc, kdy to ten mladý člověk protahuje, ať už se prostě neučí a opakuje, nebo tam nechodí. Školy jsou nucené k takovým "šetřícím akcím", že zavedly k některým předmětům bezkontaktní hodiny - jen přes internet, šetří na všem. Tím jde úroveň školství do řiti.

    Školné je směšné proti tomu, co dává stát. Je to motivace se učit a neplatit další rok.

    Nezdá se mi zase tak moc dvacet třicet tisíc za rok studia - opravdu ne. V USA šetří na studia dětí od jejich narození nebo jsou tu stipendia...

    Moje sestra po střední nechtěla jít ještě do práce a tak si o prázdninách mákla a ušetřila si 20 tis. na soukromou jazykovku. Moje sestřenka studuje VŠ a rodiče jí finančně nepodporují - chodí na brigády a uživí se v pohodě, zaplatí nájem a vše okolo.

    To, že je to jen pro určitou vrstvu lidí, to jsou hrozný kecy - s prominutím Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #119
    superkarma: 0 01.06.2010, 13:49:21
  4. avatar
    [117] denkas [*]

    lalica — #116 Sml67 Takže zas jako dřív! Dřív nemohli z politických důvodů ,teď zas z finančních!Sml80

    superkarma: 0 01.06.2010, 12:48:59
  5. avatar
    [116] lalica [*]

    Sml15

    Dle mého názoru nebudou bakaláři, doktoři nebo inženýři kvalitnější , budou jen pocházet z jiných sociálních vrstev než ti, kteří si vzdělání nemohli dovolit.

    1. na komentář reaguje denkas — #117
    superkarma: 1 01.06.2010, 07:36:38
  6. [115] murat [*]

    superkarma: 4 31.05.2010, 23:15:53
  7. avatar
    [114] Lukáš Čejka [*]

    Emerova se s tim neprdi:

    "Proplácení poplatků byla ze strany krajů určitá vstřícnost, občané si to asi ne vždy uvědomovali a tu vstřícnost neocenili,"

    He,h nevolili jste je, tak vam nic platit nebudou a mate po srande Sml52

    superkarma: 0 31.05.2010, 22:27:14
  8. avatar
    [113] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #111 Ale kdo jiny by to mel platit? Mne to prijde naprosto normalni, ze si to zaplati sam. At uz se mu dari nebo ne. S im rozdilem, ze kdyz budou ve skolach penize, tak pro ty, kterym to pujde budou ruzna stipendia ap., stejne tak podniky uz dneska tem nejlepsim nabizi stipendia atd.

    Nevim kde se vzalo presvedceni, ze kazdy kdo udelal maturitu by mel stejne ziskat u vs titul. Tak proste budem mit bakalaru, min magistru a doktorandu, ale budou to aspon kvalitni.

    superkarma: -3 31.05.2010, 22:22:58
  9. avatar
    [112] Eva_CZ [*]

    Pálivka — #99 neposlu te do hajzlu, ac bych rada, jen ti doporucim vic se politice venovat JINYM stylem, nez tata doma rikal.

    superkarma: -2 31.05.2010, 22:16:29
  10. avatar
    [111] peetrax [*]

    Lukáš Čejka — #108 ale to by nikdo nikomu neplatil. Student s problémy bude platit stejný školný stejně jako student, kterej studuje s jedničkama.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #113
    superkarma: 0 31.05.2010, 22:15:40
  11. avatar
    [110] Eva_CZ [*]

    Ad vzdelani - chces? Plat. Naprosto jednoduche. Jen to by pomohlo skolam, jen to by mezi skolama udelalo poradnou cistku. KOLIK? Synova ex manzelka splaci po $80 000 pujcku a to ani nevim, kolik platila hotove.

    Chces dite? Moc pekny. Tak si na to ale vydelej. TO je pravice.

    Amerika se ted taky nestaci divit, ze TEN soudruh Obama, ktereho si zvolili do cela, chce zdravotnictvi pro vsechny. Ale on tim predem vyhrozoval. Jen ho lidi neposlouchali.

    superkarma: 0 31.05.2010, 22:14:30
  12. avatar
    [109] Eva_CZ [*]

    1.souhlasim s prispevkem ,,a........"

    2.hehe, to je prima, ze ,,zvitezila pravice", ale nedejboze, aby se zavedlo skolne Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    3.Evo - a ja zadam potrestani VSECH. I praskacu STB.

    Muj nazor - uvidime. Ja si o panu knizeti nemyslim, ze ho obeslo bracha se segrou a mama se synem, uvidime. I tak mi prijde jako figurka. Kdyz se ho ptali na program jeho strany, nevedel.... No......Sml30Sml30Sml30Sml30

    Myslim, ze hodne zvolenych hodne prekvapi. Bohuzel ne v tom dobrem. Protoze jsme prece jen Cesi a politik je proste politik. Money money mone....

    superkarma: 0 31.05.2010, 22:11:23
  13. avatar
    [108] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #106 Tak jako tak to musi nekdo zaplatit, nechapu proc ma nekdo jinej platit to, ze on neni vpohode, aby se venoval studiu. Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #111
    superkarma: -1 31.05.2010, 21:49:42
  14. avatar
    [107] peetrax [*]

    Fructia — #98 a z toho mám právě strach, jak by se to tady zvrhlo. Sml31

    superkarma: 0 31.05.2010, 21:44:50
  15. avatar
    [106] peetrax [*]

    OlgaMarie — #103 to by bylo hezký. Ale když se někomu stane něco (např. v rodině) a ovlivní to jeho fyz. i psych. stav a nedokáže se studiu věnovat, jak by bylo potřeba, nemá šanci. Ale nemá být blbej a nechat se rozhodit, že. Sml32 Sml30

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #108
    superkarma: 0 31.05.2010, 21:44:19
  16. avatar
    [105] Lukáš Čejka [*]

    Jak tu ctu nektere ty, prispevkz, tak vidim ze pripadna vlada ODS+TOP+VV je pro tudle zemi jeste malo :-)

    Macha na vas. Sml57

    superkarma: -2 31.05.2010, 21:34:45
  17. [104] menhet [*]

    Michaela Kudláčková — #76 Nezapomeň, že máme v Krásný Lípě dost cigánů a celkově se jich tam vyskytuje dost a ty mají tu stovku za hlas čssd.

    Nemám dojem, že by byli na tom severu ještě pořád tolik levicově orientovaní, taky se začínají probouzet, i naši se už probudili :) Teda já jim hlavně zakázala volit komunisty a čssd.

    superkarma: -1 31.05.2010, 21:24:20
  18. avatar
    [103] OlgaMarie [*]

    peetrax — #96 Byla bych pro prospěchové stipendium! Manžel, když studoval, tak měl prospěchové, sportovní a pomvěda. Byla jsem na mateřské a vyžili jsme, i když i tenkrát bylo nejvyšší vydání za jídlo. Ale podstatně nižší bylo za bydlení.

    1. na komentář reaguje peetrax — #106
    superkarma: 0 31.05.2010, 20:11:48
  19. avatar
    [102] lalica [*]

    Sml15 Jak dlouho by asi studenti spláceli ony půjčky na vzdělání?  Kdyby po studiu založili rodiny a chtěli si vzít půjčku na bydlení, splácely by pak jejich dluhy ještě jejich děti !

    Jen tak mimochodem jsem se před chvílí dozvěděla ze zpráv v televizi, že možným ministrem financí má být Kalousek!!! Kam se hrabe Kocourkovo, Česko je rájem tunelářů a podvodníků i  v  těch nejvyšších funkcích . Kolik, finančních afér má tento pán na svědomí a Češi jsou schopni udělat " kozla zahradníkem "!  I to je " volební " výsledek / důsledek/ ???!!!......

    superkarma: 2 31.05.2010, 20:00:50
  20. [101] Pálivka [*]

    Omlouvám se, ale odezvu jsem našla, tak jsem ráda, že tu cenzura není. Díky

    superkarma: 0 31.05.2010, 18:48:34
  21. [100] Pálivka [*]

    Tak jsem se před chvilkou rozepsala dost kriticky, ale moje reakce byla smazána. Že by cenzura?To mne překvapuje.

    superkarma: 0 31.05.2010, 18:46:56
  22. [99] Pálivka [*]

    Když jsem v sobotu večer uviděla výsledky voleb, tak mi nebylo nijak dobře. Přesto, že vyhrála ČSSD v 9 krajích,tak k čemu to je? Nechápu ty, co volili ODS a TOP O9. To, že říkali, že nechtějí dále zadlužovat stát? Ale kdo byl v parlamentu několik let? Nečas, Kalousek, ti přeci to zadlužování mohli zastavit a ne si to dát do kampaně. Lidé hodně brzo zapomněli na to, jak se po převratu začala rozkrádat naše republika, jak mizely peníze z privatizace a to jsou právě ty peníze, které nám chybí. Sama na vlastní uši jsem slyšela, když dnešní pan prezident řekl, že nezná rozdíl mezi čistými a špinavými penězi. Cožpak tímto výrokem nedal podnět k rozkrádání? A pan Nečas, nejméně 18 let je v ODS a dnes bude dělat premiéra ČR. Je to výsměch všem slušným lidem. A kde je pan Vodička, který dokázal prodat námořní loďstvo naší republiky? Kde je zodpovědnost Kočárníka, ministra financí za ODS, kauzy topné oleje aj. Vždyť za to nebyl nikdo potrestán. A nejsou to právě ty peníze, které chybí?

    Je s podivem, že ČSSD ještě vyhrála procentuálně, když

    proti ní stála veškerá média. Mám jen velký strach o zdravotnictví, aby se nazačaly nemocnice privatizovat

    a nestal se z toho  výhodný obchod pro pár vyvolených.V TOP 09 jsou samí přeběhlíci ze stran KDU a ODS. Lidi, kam jste dali rozum? Vždyť ČSSD navrhovala majetková přiznání od 10 miliónů a ODS byla proti. Kdo má dnes 10 miliónů? A ti, co je mají, proč se bojí majetkového přiznání? Že by to nebyly poctivě vydělané peníze? A pan Kalousek postrašil dříve narozené občany složenkami, ti se zalekli a raději ani k volbám nešli.Jsem zvědavá na stranu Věci veřejné. Jsem zvědavá, jestli pan John bude hlídat poctivost našich politiků a všímat si nešvarů, na které poukazoval v televizních pořadech.

    Pořád se mluví o utahování opasků. Ale kdo ty dluhy zavinil? Obyčejní pracující lidé určitě ne!!

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #112
    superkarma: 5 31.05.2010, 18:33:51
  23. avatar
    [98] fructia [*]

    peetrax — #96 Tak kdyby to bylo realizovatelné, tak ano Sml16

    1. na komentář reaguje peetrax — #107
    superkarma: 0 31.05.2010, 18:30:47
  24. avatar
    [97] peetrax [*]

    OlgaMarie — #94 přesně. Sml15

    superkarma: 0 31.05.2010, 18:08:32
  25. avatar
    [96] peetrax [*]

    Fructia — #92 pokud by se s tím pojil i promyšlený systém půjček pro studenty a byla by možnost splácet při práci, až po studiu, pak ano. Ale mám obavy z toho, jak by to u nás fungovalo. Sml80

    1. na komentář reaguje Fructia — #98
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #103
    superkarma: -2 31.05.2010, 18:07:27
  26. avatar
    [95] Lukáš Čejka [*]

    dadma — #87 Myslim, ze si Kalouska s nekym pletete, Kalousek nikdy nebyl clenem ODA, ani zadne jine OD*. On byl od nejakeho roku 1984 clenem KDU a to az do roku 2009, kdy oesel a zalozil tu TOP09. Sml32

    superkarma: 0 31.05.2010, 17:20:44
  27. avatar
    [94] OlgaMarie [*]

    Bébina — #90 K tomu školnému:

    Zamysli se nad právem na vzdělání v Ústavě České republiky. 

    Nemám nic proti zavedení školného na vysokých školách, ale v podstatě to bude obchod. Ty mě něco prodáš  a já ti to zaplatím. Kde mám ale záruku, že kupuji kvalitu?

    1. na komentář reaguje peetrax — #97
    superkarma: 0 31.05.2010, 16:46:07
  28. avatar
    [93] fructia [*]

    dadma — #89 Kampaně za 200 milionů, které jen špiní druhé strany, nechápu....Sml6 Dřív jsme se dozvěděli z billboardů, co daná strana má v plánu, dneska jen špína.

    superkarma: 0 31.05.2010, 16:21:21
  29. avatar
    [92] fructia [*]

    Bébina — #90 Ano, souhlas s tím, že úroveň se snižuje už od základních škol. Taky aby ne, když přijímačky téměř nikde nejsou a kolikrát stačí, aby rodiče zašli do školy a známka je hned lepší...

    Ale že by šlo školné se zodpovědností ruku v ruce - nemyslím si. Jak kdy, jak u koho. Já jsem zodpovědná i bez školného, na které bych sama neměla. Sml15

    1. na komentář reaguje peetrax — #96
    superkarma: 0 31.05.2010, 16:18:25
  30. avatar
    [91] enka1 [*]

    dadma — #89 Jasně, kdo z nás potřebuje plky na křídovým papíru, který vyhazujem (ti co třídí) do patřičného kontejneru

    superkarma: 0 31.05.2010, 16:18:08

Další příspěvky

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme