Bulvár

Telecom nejevil zájem

Nedávno, ještě za časů Telecomu, běžela v Tv reklama na vysokorychlostní internet. Připojit se prý může každý myslivec. Jistě si na to pamatujete. Mám syna v Březolupech u Zlína, a ten se tedy v žádném případě připojit nemohl. Telecom o tento kout Moravy jaksi neměl zájem.

Namíchla mě ta reklama, přišla mi klamavá, tak jsem se rozhodla jen tak pro forma napsat Telecomu e-mail, jakže to s tou reklamou je, když syn se připojit nemůže, kdežto každý myslivec ano. Odpověděli mi asi za 14 dní, že v dané lokalitě není zájem. Zase mě namíchli, vím že tam jsou všichni naštvaní, kdo může, pořizuje si pomalejší Wifi. Napsala jsem Telecomu znovu, že se mýlí, že zájem naopak je. Tentokrát mi odpověděli obratem, že se mnou jednat nebudou, ať pošlu synovu e-mailovou adresu, že odpoví jemu.

Tak to už byl vrchol! Napsala jsem tomu ignorantovi, co si se mnou dopisoval: jelikož syn nemá internet, nemá tudíž ani e-mail! Co na to říkáte?
Dnes má syn Wifi a Telecom je v Neumětelech.                               

Hysteria


Musím říct, že tohle je také příznačné. Zrovna tahle firma a její služby zákazníkům... To je námět na román. Ale napsala jste mu to hezky.  Takhle na ně!

Jestli chcete vyhrát lístky na flamenco, klikněte SEM!

   
20.11.2006 - Společnost - autor: Richard Klíčník

Komentáře:

  1. avatar
    [25] Hysteria [*]

    rumcajs.tm: Já platím za ADSL 399+DPH,rychlost 4.1 Mb/s.To co dnes O2 nabízí jako internetexpres ale poloviční rychlost,dvojnásobná částka,to je ostuda.

    superkarma: 0 20.11.2006, 20:53:54
  2. avatar
    [22] rumcajs.tm [*]

    Mekina: Nejhorší je,,když bydlíš na dědině.Existuje mnoho připojení LUFTEM,Ale bohužel v mnoha místech,To ještě nejde.Komunikace s telekomem,je opravdu odysea.Není to dávno,co jsem s nimi mluvil,a to stálo zato.Nakonec,jsem to nevydržel,a po deseti minutách,jsem použil hrubé,,spíš sprosté slova,protože mi nedokázali vysvětlit,jakto,,,,když mi snížili sazbu o 200Kč,,platím za tři hovory v místě,o 300víc.všichni se jen omlouvají,a hážou to na něškoho jiného.

    superkarma: 0 20.11.2006, 18:02:13
  3. [21] Mekina [*]

    Odhlašování naší pevné linky nám trvalo rok. Pořád se nějakým záhadným způsobem ztrácely všechny naše výpovědi. Bohužel jsme museli platit paušál i nadále ale naštěstí po hodně velké ostudě jsme získali 4 měsíční poplatky nazpět. Telecom - STAČILO !!!!!!!

    superkarma: 0 20.11.2006, 17:38:10
  4. avatar
    [20] rumcajs.tm [*]

    No přátelé,,,je to daleko horší,než zde popisujete.!Za Nett.telecomu,dnes už o2,,Platím měsíčně,977Kč.Sám pan direktor,rozeslal Emily,že:Vaše rychlost.bude navýšena čtyř násobně!!Mé urgence???k ničemu.Největší for je to,,že platím ADSL,COŽ JE SYSTEM PŘIPOJENÍ,, a k tomu připojení internetu,435Kč.To je logika ŽE??.Navíc,zrušit to nelze!!!!!!,,protože na to nemáte právo,,jedině písemně,.Zajímavé je to,že kliknutím myší,jsem službu zřídil!!.A pak,,ještě platí měsíční výpověď,takže z Vás dostanou další dva tisíce!!!

    superkarma: 0 20.11.2006, 17:30:23
  5. avatar
    [19] jifa [*]

    Taky mám bezva zkušenost. Když se ptáte na mobilní služby a nepamatujete si své ID číslo (což už fakt neudržím, protože když si mám pamatovat PIN do telefonu, do práce, na kartu, na ccs, atd, tak nějaký ID už FAKT nestíhám) nemáte šanci zjistit cokoliv. S telefonním automatem se diskutovat nedá. Tak jsem to zkusila e-mailem a když odpověď "přilétla" za 8 dní, už to bylo neaktuální. Prostě hrůůůůůůůůůůza

    superkarma: 0 20.11.2006, 16:58:16
  6. avatar
    [18] edith1975 [*]

    tady je to k zasmání jako historka, v realitě je to k pláči. V 21. století

    superkarma: 0 20.11.2006, 16:07:39
  7. avatar
    [17] Juana [*]

    Před deseti lety jsme stěhovali firmu, prostory nám přenechal známý. Pánové zašli na Telecom a převedli telefon na naši firmu. Asi tak po 3 letech nám najednou odpojili telefon, úplně ze dne na den. Tak jsem tam zavolala z mobilu a oni mi sdělili, že mají u našeho čísla evidovanou neuhrazenou fakturu. Okamžitě jsem se tam vypravila, vlítla do účtárny a tam jsme zjistili, že to byla faktura přesně z toho měsíce, kdy se telefon převáděl z té jedné firmy na druhou. A jako pikantnost jejich vysvětlení - my jsme nevěděli, komu to fakturu máme poslat, tak jsme ji raději neposlali nikomu! Ani o upomínku se nepokusili, asi v rámci šetření.

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:58:12
  8. avatar
    [16] kareta [*]

    Telecom nám při stěhování s lítostí oznámil, že na novém bydlišti není kapacita pro připojení na net, takže jsme zrušili i pevnou linku. Po roce nám sdělil jiný technik, že tam je rezerva. Pozdě, máme bezdrát, skype, mobily a ještě ušetříme

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:36:36
  9. avatar
    [14] Hysteria [*]

    slonbidlo: jo ,pouštějí Ti hudbu,přehazují jeden druhému a Ty to zaplatíš!

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:19:16
  10. [13] Paolo [*]

    ale většina lidí tu nabídku v automatu překliká špatně a těch oddělení je hodně a kdyby každý zaměstnanec měl znát všechny podmínky a produkty a akce (které se stále mění)¨, tak by nedělali nic jiného jen by se pořád něco učili a učili a učili. To prostě nejde. A důvod zamítnutí nemusí být uveden nebo je ve zkratkách, které používá to oddělení, ale operátoři jejich význam neznají.

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:11:23
  11. [11] Paolo [*]

    Šárkaa: já myslím, že ochotní jsou, jinak by tam už dávno nebyli

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:05:20
  12. [9] Paolo [*]

    Přijímají a třídí požadavky zákazníku a předávají je na správná oddělení. Jinak by to ani nešlo s tolika zákazníky. Ono to není nic příjemného, když příjdete do práce, nasadíte si sluchátka a mikrofón a celý den po vás jen někdo řve, nadává vám a přitom víte, že s tím nic neuděláte.

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:02:40
  13. [5] Paolo [*]

    Operátor má jen JEDINOU možnost a tou je předání požadavku systémem na správné oddělení které se tím zabývá. Ale zákazníci si to vůbec neuvědomují nebo spíše o tom neví.

    superkarma: 0 20.11.2006, 14:57:48
  14. [3] Paolo [*]

    Hlavně nenadávejte těm operátorům a operátorkám, oni za nic nemůžou a taky to s vámi nevyřeší, protože to není v jejich možnostech, jsou ale pohužel první na ráně, tak se na nich každý vyřve.

    superkarma: 0 20.11.2006, 14:44:07
  15. avatar
    [1] AnoliV [*]

    superkarma: 0 20.11.2006, 14:32:36

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme