Bulvár

Takové jednání jsem nezažila!

Hezký den všem,
mám taky příspěvek, ale snad mi prominete, že to není o úřednících. Já jsem totiž měla zatím v životě štěstí a s úředníky jsem zatím problém neměla. To spíš s pracovníky určitých firem. Jeden takový docela nedávno. Tou společností je O2. Dělám jim zcela vědomě zlou reklamu všude, kam přijdu. Když jsem si nedávno pořizovala pevnou linku, bylo mi řečeno, že jelikož dosud nemám dekret na byt (nájemní smlouvu, dědické řízení se protahuje vinou pražských úředníků), tak musím mít svolení majitele bytu.

Tak jsem si telefon nechala zavést do bytu rodičů, neboť to mám jen přes cestu. Mám tam dosud trvalé bydliště. Vzala jsem s sebou otce a nájemní smlouvu na pobočku O2, ale paní nakonec potřebovala jen mou občanku. První chyba v informacích u pracovníků společnosti.

Druhá chyba následovala vzápětí, neboť mě nikdo neupozornil, že potřebuji nějaké klíče od jedněch dveří ve sklepě našeho paneláku. Neměla jsem je, a tak jsem musela být objednaná znovu na připojení a vše se o týden prodloužilo. Ale dobrá, stávají se horší věci.

Na konci srpna jsem šla opět na pobočku stejné firmy. Tentokrát jsem ale chtěla vypovědět smlouvu na internet, která byla původně na dva roky, ale já už jsem ji prostě chtěla zrušit po roce. Souhlasila jsem i s tučnou pokutou. Výpověď se mnou sepsal vedoucí pobočky. Prý mi pak přijde poštou faktura na tu pokutu. Po dvou měsících však přišla jen další běžná faktura na paušál. Volala jsem na klientskou linku. Dovolala jsem se na třetí pokus, když jsem se předtím pomocí automatu dovolala na jiné oddělení. Prý mám ale jít na pobočku.

Super – na co klientská linka funguje, to fakt nevím. Ale výpověď je prý každopádně neplatná a pan operátor netuší proč. Inu, vydala jsem se na pobočku. Mladý sympatický muž mi sdělil, že jsem nezaplatila pokutu, a tudíž výpověď neplatí. Na dotaz, co teď můžu dělat, mi bylo řečeno, že napsat novou výpověď a zaplatit pokutu, neboť ta se musí zaplatit hned – což mi však pan vedoucí v srpnu neřekl, možná to sám ani nevěděl.

Jenže to znamená další tři měsíce zaplatit paušál, a to jen vinou pana vedoucího. S tím jsem nesouhlasila. Pak přišel konečně do práce i pan vedoucí, a aniž by pozdravil zákaznici, řekl jen svému podřízenému, ať to se mnou sepíše a že mi pak zavolá, jak to udělá s penězi za ty tři měsíce. No dnes je to už tři týdny a nikdo nevolal, nepsal ani na udanou mailovou adresu. Tak jen čekám další plnou fakturu a další reklamaci z mé strany. Každopádně budu zřejmě psát stížnost na pana vedoucího, takovéto chování opravdu tolerovat nebudu.

slonbidlo


Díky za příspěvek!
Vždyť co jsou jiného tito free lidé než úředníci? Nic. Prostě mají papírovat a snažit se o spokojené zákazníky. Já mám s O2 taky nevyřešeno. Měli mi vrátit zálohu 1500 Kč po třech měsících. Když jsem se po pátém ptal, jestli si o ni mám říct, jen mi řekli, že přijde automaticky. Jsou to tři měsíce a záloha nikde. Před Vánoci by se hodila. Podle mě vůbec netuší, jak to má být. Inteligenti.

Pokud mi chcete napsat něco hezkého o úřednících, napište mi na adresu redakce@zena-in.cz! A jestli chcete vyhrát lístky na flamenco, klikněte SEM!

   
20.11.2006 - Společnost - autor: Richard Klíčník

Komentáře:

  1. [15] Lukaško [*]

    Ahoj já sem s mobil.cz spokojen. A to i s jejich internetem, který poskytují v rámci nabití alespon 200 za měsíc. Internet mam sice na 90% wifi ale když potřebuju něco rychle najit tak ten jejich mi bohatě stačí, jasny není to na koukaní videa ale tak to si projedu právě na te wifi.

    superkarma: 0 27.07.2015, 22:49:14
  2. [14] Luciáš85 [*]

    Dobrý den hledám nového operátora protože už mě fakt otravuje co muj současny operator otravuje a za ty peníze co do něj cpu nejsem se službami spokojena. Našla ale docela zajimave tafiry na mobil.cz. Jak to funguje s tim netem zdarma?

    superkarma: 0 26.07.2015, 22:13:14
  3. [13] Marika11 [*]

    obcas nie je na škodu riešiť podobné veci vystavením predfaktúry alebo zalohovej faktúry

    superkarma: 0 31.10.2014, 19:25:15
  4. [12] gabuna [*]

    Telecom byl sám o sobě hrozný podnik, tím že se přejmenoval, se jak tak koukám vůbec nic nezměnilo

    superkarma: 0 17.12.2006, 12:46:32
  5. avatar
    [10] rek11 [*]

    kdybych měla počítat kolik jsem nejdříve telecomu teď 02 zaplatila za nedodané služby to nemluvím o tom, že mi taky jednou "zapoměli"vypovědět smlouvu že jsem se neozvala a že je to neplatné

    superkarma: 0 20.11.2006, 16:57:08
  6. [9] katynkaa [*]

    něco podobného karneval kabelovka:-))

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:45:51
  7. avatar
    [8] edith1975 [*]

    vše je o lidech. A ve všech profesích se narazí na blba.

    superkarma: 0 20.11.2006, 15:33:50
  8. avatar
    [5] cmelda [*]

    Vivian: jsem to prelouskala cely, ten clanek ane ze by me to udivilo. ono i v dalsich kolosech jako UPC, netbox, radiomobil a tak jsou to same takove libustky

    superkarma: 0 20.11.2006, 14:42:51
  9. avatar
    [3] Girasole [*]

    Joooo, O2, to je story sama o sobě. V záři loňského roku jsem se stěhovala z panelákového bytu do podnájmu do domečku. Majitel tam neměl připojení na pevnou linku a protože mně už dvouletá povinná smlouva s tehdy telecomem vypršela, telefonicky jsem smlouvu zrušila. Přece nebudu platit za něco, co technicky nemůžu používat. Navíc jsme celý den v háji, takže používáme mobily a net mám bezdrátový. Jaké bylo moje překvapení letos, kdy mně uháněl dnes už O2 s tím, že jim dlužím od loňského září asi 12.000 na fakturách za paušál. Smlouva prý vypovězena nebyla, jen přeložena linka. Když jsem se zeptala, jak mohla být linka přeložena, když neexistuje žádné fyzicképřipojení na pevnoulinku v baráku, nedokázali mi odpovědět. Takže jsem psala reklamaci na O2, vylíčila jim, že nemůžu platit za něco, co fakticky nepoužívám. Pro tentokrát jsem měla štěstí. Na místě, kdo vyřizoval mou reklamaci, seděl asi logicky uvažující člověk, takže mi přišlo nesčetné množství dobropisů za faktury, které byly vystaveny na nečerpané služby. Jen bych hctěla poradit, aby jste se nebáli reklamovat. Říkala jsem si, jak by na mém místě asi reagoval méně průbojný člověk. Zaplatil by poslušně vystavené faktury, protože s tím se nedá nic dělat.....

    superkarma: 0 20.11.2006, 14:32:14
  10. avatar
    [2] vininka [*]

    Ale ten pán,co mi tu pevnou přišel nainstalovat byl hodnej. To bude asi tím,že to není úředník...

    superkarma: 0 20.11.2006, 13:41:48
  11. avatar
    [1] Vivian [*]

    No jooo, Telekom

    Tady je taky jeden dobrej popis jednání s O2: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006092407

    superkarma: 0 20.11.2006, 13:38:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme