Hezký den všem,
mám taky příspěvek, ale snad mi prominete, že to není o úřednících. Já jsem totiž měla zatím v životě štěstí a s úředníky jsem zatím problém neměla. To spíš s pracovníky určitých firem. Jeden takový docela nedávno. Tou společností je O2. Dělám jim zcela vědomě zlou reklamu všude, kam přijdu. Když jsem si nedávno pořizovala pevnou linku, bylo mi řečeno, že jelikož dosud nemám dekret na byt (nájemní smlouvu, dědické řízení se protahuje vinou pražských úředníků), tak musím mít svolení majitele bytu.

Tak jsem si telefon nechala zavést do bytu rodičů, neboť to mám jen přes cestu. Mám tam dosud trvalé bydliště. Vzala jsem s sebou otce a nájemní smlouvu na pobočku O2, ale paní nakonec potřebovala jen mou občanku. První chyba v informacích u pracovníků společnosti.

Druhá chyba následovala vzápětí, neboť mě nikdo neupozornil, že potřebuji nějaké klíče od jedněch dveří ve sklepě našeho paneláku. Neměla jsem je, a tak jsem musela být objednaná znovu na připojení a vše se o týden prodloužilo. Ale dobrá, stávají se horší věci.

Na konci srpna jsem šla opět na pobočku stejné firmy. Tentokrát jsem ale chtěla vypovědět smlouvu na internet, která byla původně na dva roky, ale já už jsem ji prostě chtěla zrušit po roce. Souhlasila jsem i s tučnou pokutou. Výpověď se mnou sepsal vedoucí pobočky. Prý mi pak přijde poštou faktura na tu pokutu. Po dvou měsících však přišla jen další běžná faktura na paušál. Volala jsem na klientskou linku. Dovolala jsem se na třetí pokus, když jsem se předtím pomocí automatu dovolala na jiné oddělení. Prý mám ale jít na pobočku.

Super – na co klientská linka funguje, to fakt nevím. Ale výpověď je prý každopádně neplatná a pan operátor netuší proč. Inu, vydala jsem se na pobočku. Mladý sympatický muž mi sdělil, že jsem nezaplatila pokutu, a tudíž výpověď neplatí. Na dotaz, co teď můžu dělat, mi bylo řečeno, že napsat novou výpověď a zaplatit pokutu, neboť ta se musí zaplatit hned – což mi však pan vedoucí v srpnu neřekl, možná to sám ani nevěděl.

Jenže to znamená další tři měsíce zaplatit paušál, a to jen vinou pana vedoucího. S tím jsem nesouhlasila. Pak přišel konečně do práce i pan vedoucí, a aniž by pozdravil zákaznici, řekl jen svému podřízenému, ať to se mnou sepíše a že mi pak zavolá, jak to udělá s penězi za ty tři měsíce. No dnes je to už tři týdny a nikdo nevolal, nepsal ani na udanou mailovou adresu. Tak jen čekám další plnou fakturu a další reklamaci z mé strany. Každopádně budu zřejmě psát stížnost na pana vedoucího, takovéto chování opravdu tolerovat nebudu.

slonbidlo


Díky za příspěvek!
Vždyť co jsou jiného tito free lidé než úředníci? Nic. Prostě mají papírovat a snažit se o spokojené zákazníky. Já mám s O2 taky nevyřešeno. Měli mi vrátit zálohu 1500 Kč po třech měsících. Když jsem se po pátém ptal, jestli si o ni mám říct, jen mi řekli, že přijde automaticky. Jsou to tři měsíce a záloha nikde. Před Vánoci by se hodila. Podle mě vůbec netuší, jak to má být. Inteligenti.

Pokud mi chcete napsat něco hezkého o úřednících, napište mi na adresu redakce@zena-in.cz! A jestli chcete vyhrát lístky na flamenco, klikněte SEM!

Reklama