Zdraví

Takhle hubne Iva: Skvělý jídelníček!




Co bude jíst Iva tento týden? Kdo jí sestavil jídelníček? A jak jsou na tom ostatní hubnoucí a krásnící soutěžící?



Jak jsem psala ve včerejším článku, Iva nyní potřebuje hodně jíst obiloviny, aby hubla.


Tak tady je její hubnoucí jídelníček na tento týden.



Snídaně
- Iva si dá opět po ránu kudzu nápoj. K tomu si ve dnech, když cvičí, přidá kaši, v ostatních dnech jenom ovocný kudzu dezert nebo sladký tofu krém.

Svačina
- ovocný kudzu dezert nebo sladký tofu krém.

Obědy
dostává Iva ze studia Nine Star Ki. Co je to tento týden?

 

Jídelníček:

Pondělí: kroupová polévka, svíčková omáčka z dýně Hokaidó, kukuřičný knedlík, robi maso
Úterý: polévka z bílých fazolí s kořenovou zeleninou a řasou Arame, tofu na pórku s curry rýží a salátek
Středa: miso vývar s pohankou a zeleninou, kroupová omáčka s dýní Hokaidó s uzeným tempehem a celozrnné noky
Čtvrtek: polévka z malých kapustiček a uzeného tofu, jáhly s červenou čočkou a zeleninovým karbanátkem, pikantní bílá ředkev Daikon
Pátek: dýňová polévka Hokaidó, sushi rolky s míchaným salátem, pickles

Svačina - zelený salát zakapaný zálivkou z rýžového nebo jablečného nebo balzamikového octa.
Večeře - pokud Iva má pracovní jednání spojené s večeří, tak je pro ni nejlepší, když si objedná netučnou rybu se zeleninou nebo rýži se zeleninou. Jinak dostává to samé jídlo, které měla k obědu.
A co si bude vařit přes víkend, ještě uvidíme.

Chybí Ivě něco důležitého ve stravě?
Některé z vás kritizovaly Ivin jídelníček, že jí tam chybí řada důležitých látek, a to především bílkoviny. Podívejme se však podrobně na její jídelníček, zda tam má všechny nejdůležitější živiny. Takže ty diskutované bílkoviny, které jí staví svalovou hmotu, dostává Iva především v tofu (ať naslano nebo nasladko upraveném) a v luštěninách, u kterých doporučujeme Ivě dodržovat množství maximálně 1-3 lžíce denně, aby je mohla bez problému strávit. Tento týden to budou například bílé fazole v polévce a červená čočka přimíchaná k jáhlům.

I když Iva nyní vůbec nejí potraviny, které obsahují mouku a cukr, tak má dostatek polysacharidů. Získává je především z rýže, jáhel, pohanky, bulguru a kukuřice. Je však důležité u této stravy důkladné žvýkání, aby trávení sacharidů mohlo začít už v ústech pomocí enzymu ptyalinu a aby zbytečně nezatěžovala slinivku břišní. Dále získává polysacharidy z dezertů, ať už z kudzu nebo z tofu, které jsou slazeny obilnými slady.

Aby měla Iva dostatek vitamínu a minerálů, tak nyní denně jí syrovou listovou zeleninu, kořenovou zeleninu a dýni, mořské řasy a ovoce v dezertech. Důležité jsou i potraviny, které obsahují Lactobacillus, takže součástí  jídelníčků je pickles, kysané zelí, tempeh (fermentovaný sojový sýr) a miso (fermetnovaná směs sóji, mořské soli a obilí ve formě pasty).

Kdo pro Ivu nyní vaří?
Iva Bahníková a Petra Škvorová z Nine Star Ki studia nejen že pro Ivu vaří, ale konzultují její jídelníček, učí ji vařit, cvičit v posilovně a relaxovat. Nine Star Ki studio je ucelený program životního stylu založený na filozofii pěti elementů, který klade důraz na propojení a vzájemné ovlivňování mezi psychikou a naším stravováním. Pomáhají lidem tento systém pochopit a použít v životě, a tím jim pomáhají nejen zhubnout, ale i uzdravit se z nemocí a cítit se lépe.

Obě dvě odmala aktivně sportovaly, takže se zabývaly sportovní výživou, různými doplňky stravy. Ale ani jedna si nepřipadala fit. Iva Bahníková, která studovala u Janetta Philla, diagnostika, psychologa a poradce výživy podle pěti elementů, k tomu říká: „Potýkala jsem se s únavou, zahleněním organismu, náchylností k chřipkám a tím většímu výdeji energie na metabolizování. Těsně po revoluci jsem odešla do zahraničí a měla jsem možnost se stravovat podle této filozofie pěti elementů. V tomto oboru jsem se začala vzdělávat. Ve svých 38 letech mám pevnější postavu a snáze se udržuji v kondici. Díky vyřazení mléčných výrobků se přestal můj organismus zahleňovat a přestal být náchylný k onemocněním. Stabilizovala se mi váha, začala jsem mít dostatek energie, dobrou náladu a posílila se mi schopnost mít dobré tvořivé nápady a začala jsem je postupně realizovat.

Petra Škvorová dříve na nějaký čas zaměnila kancelářskou práci za práci s lidmi ve fitness, má 3. trenérskou třídu: „Postavu jsem měla vždy dobrou – hodně jsem sportovala a dodržoval fitness jídelníček, nemůžu však říct, že bych se po psychické stránce cítila dobře. Také mi vadily roztřepené nehty, problémy s pletí, suchá pokožka a hlavně neustálé klesání cukru a kolísání tělesné váhy. Na to mi můj dosavadní  životní styl nedokázal najít řešení – nic nezabíralo. Co se odehrává v mé psychice a fyzickém těle, mi došlo až po objevení způsobu stravování podle pěti elementů. Dnes mám postavu lépe tvarovanou se svaly, a i s přibývajícím věkem to jde snadno, i když nejím živočišné bílkoviny! Nekolísá mi váha, netrpím hypoglykémií a nehty se mi už taky netřepí, celkově se cítím psychicky lépe.“

A jak jsou na tom ostatní hubnoucí a krásnící soutěžící?
Tento týden nám poslaly zprávu o svých výsledcích prvního týdne, opět včetně svého jídelníčku. Řadě se daří cítit lépe také díky sportu a relaxacím. Jedna z vás díky tomu, že začala cvičit po ránu Pět Tibeťanů, už nepotřebuje hned po ránu kafe, další už má volné kalhoty, ve kterých dříve byla nacpaná k prasknutí, jedna soutěžící po dlouhé době navštívila saunu a došla si zatrampolinkovat, některé z vás byly bohužel nemocné, takže se do toho dají naplno snad tento týden. Průběžné vám nyní budou psát zajímavé postřehy nejen o hubnutí Ivy, ale i o hubnutí dalších čtenářek, které se přihlásily do naší soutěže Hubněte a krásněte, a které nám každý týden posílají přehled o svých pokrocích. 

Chybí vám něco v Ivině jídelníčku? Zkusila jste již něco z jejího postupu? Co by vás zajímalo o ostatních soutěžících Hubněte a krásněte?

Další články o Ivě naleznete:
Tak toto je hubnoucí Iva
Jak hubnout díky rýži
Jak pokračuje Iva s dietou?
Přísný hubnoucí jídelníček
Iva posiluje zázvorovými obklady
Hubnoucí Iva: Jak je na tom po dvou týdnech?
 

   
13.02.2008 - Zdraví - autor: Eva Bedrníčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [57] alibaba47 [*]

    Kéž by mi tak někdo vařil, opečovávál mne a dohlížel, to by šla kila sama pryč!

    superkarma: 0 16.02.2008, 11:34:19
  2. avatar
    [56] Vivian [*]

    Alisa: kdyby na mě někdo dohlížel
    Kdyby mi někdo vždycky včas řekl: "Dáš tu čokoládu zpátky?!"

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:32:23
  3. avatar
    [55] Alisa [*]

    já osobně si myslím, že Ivu tohle hubnutí nastartuje,dozví se spoustu užitečných (racionálních) informací a pak dokáže zhubnout více kilo vlastními silami...klidně bych si tuhle dietu dala taky - když by pro mě někdo vařit a dohlížel - ideální!

    superkarma: 0 13.02.2008, 18:15:32
  4. avatar
    [54] Vivian [*]

    Náhodou dietní Iva toho za celý den zdlabe víc než já, já bych takový jídelníček brala... kdyby mi někdo vařil a kdyby mi někdo udělal čas na jídlo
    Předpokládám, že než holky ze studia pustí Ivu do normálního života, tak ji naučí se stravovat racionálně, asi to není míněno tak, že bude forever držet tuhle dietu. A když se organismus vyčistí, určitě jí to neuškodí.
    Ad rostlinné bílkoviny - jsou lidé, kteří jsou na vegetariánské stravě třeba desítky let a nemají problém. Dokonce si vybavuju jednoho vrcholového sportovce, akorát teď nevím, kdo to je, je to nějaký zápasník či boxer nebo něco takového... No tak to asi taková blbost není

    superkarma: 0 13.02.2008, 17:14:46
  5. avatar
    [53] Zázvorka [*]

    Ještě že většině popsaných potravin či jídel vůbec nerozumím.
    Tak nemůžu Ivu tolik litovat. Ale co bude dětat, až se kuchaři a další o ni přestanou starat?

    superkarma: 0 13.02.2008, 15:32:22
  6. avatar
    [52] Juana [*]

    Solei: tak mě se nejvíc osvědčila operace slepáku, pravda, bylo mi tehdy 16 let a vážila jsem o hodně míň než teď, však už je to taky let. Ale po pěti dnech pobytu v nemocnici jsem si oblíkala na sebe džíny přes zapnutý zip

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:49:13
  7. avatar
    [51] Luciš [*]

    Miso- pasta ze sojových bobů
    By mi ta soja za chvíli lezla i z uší
    Do teď jsem jedla v poho sojové maso v x úpravách, moc mi chutnaly pražené sojové boby, mňamka je sojový dezert

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:28:30
  8. avatar
    [50] Luciš [*]

    Jediná bílkovina v luštěninách (tofu=sója)? I v malém množství by mi to pořád dokola brzo lezlo krkem

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:18:17
  9. avatar
    [49] Gwendylon [*]

    Solei: mě ani nebylo tak moc blbě, jako jsem nemohla jíst, a přitom po třech dnech odpočinku zase musela makat... Asi proto. Teď se to snažím ještě stáhnout o pár kilo doleji, ale ne takovou dietou, jakou popisujou... Tu bych nepřežila.

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:17:57
  10. avatar
    [48] Solei [*]

    Gwendylon: jak pro koho, za 2 týdny mononukleózy (a byly i dny kdy jsem nezvládla polknout vlastní sliny) jsem shodila asi půl kila

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:06:33
  11. avatar
    [47] Gwendylon [*]

    Ženský já vás přerazím, poprskala jsem si při čtení příspěvků celou obrazovku Nejlepší dieta je chřipka, měla jsem za jedenáct dní čtyři kila dole jen to fiklo...

    superkarma: 0 13.02.2008, 14:02:06
  12. avatar
    [46] *modrá [*]

    Iva už se jistě těší na smažene řízeček až tohle pomine ...

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:22:26
  13. [45] Pavla_b [*]

    Landriel: bylo to, tuším, v minulém

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:19:25
  14. avatar
    [44] gerda [*]

    princezna23: no...mega...jedna lžíce luštěnin denně nikoho nenadme, si myslím. Takový blázinec, jako čtu tady, jsem zatím nikde nenašla. Opravdu bych se bála něco takového dodržovat.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:06:07
  15. avatar
    [43] Amálie [*]

    Tempeh a miso - to musí být dobrota
    Osobně by mě výše uvedené polysacharidy těžce neuspokojily a vysloveně by mě dohnaly k vraždě za čtvereček čokolády Takže resumé: stále tomuto jídelníčku nevěřím a myslím, že jíst dle zásady "všeho s mírou" + nahradit tuky kvalitním olejem, bílé pečivo tmavým, místo sladkostí chroupat ovoce/zeleninu a když je chuť, dát si kousek buchty nebo 2 čtverečky čokolády je mnohem zdravější jak pro tělo, tak pro psychiku.

    superkarma: 0 13.02.2008, 13:00:47
  16. avatar
    [42] Landriel [*]

    Ch.Z. Kochanská: ticho, dostala jsem na to windaloo chuť :D

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:55:01
  17. [41] princezna23 [*]

    jen aby se nevzedmula pani Iva, chudak mala...to megamnozstvi lustenin
    Ale myslim, ze pro studio Nine Star Ki (mmch hodila jsem do google a celkem jsem si pocetla) je to spis vyborna antireklama. Pokud pocitali s tim, ze se tam pohrnou ctenarky zeny-in, asi jim to neklaplo

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:46:35
  18. avatar
    [40] gerda [*]

    Jo, možná se brzo vzedme akce Zachraňte Ivu!

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:26:56
  19. avatar
    [39] gerda [*]

    Takhle hubne Iva Skvělý jídelníček!

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:26:10
  20. avatar
    [38] trdlo [*]

    Ive drzim palce, a pridavam se k tem, kterym ten jidelnicek zveda kufr. Poznamka "k veceri dostala to, co mela k obedu" - to uz kucharce dochazi fantazie. Chudak Iva.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:17:01
  21. avatar
    [37] gwen [*]

    Než jíst taková jídla, raději bych byla o suchém chlebu. To nemůže jíst normální jídla v menších porcích? Tohle je hnus.

    superkarma: 0 13.02.2008, 12:04:35
  22. avatar
    [36] Ch.Z. Kochanská [*]

    Eh, byla jsem tím jídelníčkem tak rozhořčena, že jsem si teď u Indiánů dala kuře Windaloo. Bylo jak žiletky
    Lister by záviděl

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:57:56
  23. avatar
    [35] Midsummer [*]

    Ch.Z. Kochanská:

    Jo správně - a kde je kvalitní červené víno???

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:49:44
  24. avatar
    [34] Midsummer [*]

    Já nevím, když tedy pominu výživové hodnoty, pak jen toto:
    kroupy, fazole, pohanka, kapusta, čočka

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:48:06
  25. avatar
    [33] Landriel [*]

    Pavla_b: fakt to někde v tom článku je?

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:44:54
  26. [32] menhet [*]

    Meander: Nechej toho, já se nesmím smát, zaskakuju za sekretářku a vedle sedí ředitel :)

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:44:17
  27. avatar
    [31] závislá na čokoládě [*]

    Dobrovolně se přiznávám, jsem laik a připadne mi normální hubnou upravenou stravou, ale ne tímhle jídelníčkem. Co bude paní Iva dělat, až začne jíst normální jídla? Držím jípalečky ale také mi tohle připadne jako reklama

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:24:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Lilinka [*]

    Opravdu SKVĚLÝ jídelníček

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:06:16
  2. avatar
    [29] Meander [*]

    Pohled na jídelníček mě zvedl do výšky a šlehnul se mnou o stěnu - o zem - o stěnu - o zem.

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:06:16
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    mohl by se k tomu vyjádřit lékař? Paní Iva by si měla víc vážit svého zdraví. Od začátku se mi to jeví jako velmi pofiderní akce, divím se její bezmezné důvěřivosti. Zatím mi připadala jako šikovná ženská bez zdravotních potíží, která se nechala přemluvit k experimentu. Jen aby to nedopadlo tak, že k pár kilům navíc přibudou ještě nemoci z rozvratu metabolismu.

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:03:22
  4. [27] Pavla_b [*]

    Landriel: zhubla 3 kila

    superkarma: 0 13.02.2008, 11:02:18
  5. avatar
    [26] Landriel [*]

    Mě by zajímalo, jak paní Iva cvičí a kolik už zhubla. K jídelníčku se raději vyjadřovat nebudu, protože mi přijde jako naprosté týrání a nevěřím, že by se dal držet dlouhodobě.

    superkarma: 0 13.02.2008, 10:55:09
  6. avatar
    [25] skolacka [*]

    Celá akce na mě působí pouze jako raklamní kampaň Nine Star Ki studia. Paní Iva je pokusný králík a slouží jako názorná pomůcka . Držím jí palce aby po přechodu na normální stravu nenabrala 3x tolik co teď zhubne a má můj obdiv, protože já bych tohle jíst nevydržela ani tejden, je to pořád jedno a to samý dokola

    superkarma: 0 13.02.2008, 10:42:29
  7. [24] Pavla_b [*]

    skvělý jídelníček?

    superkarma: 0 13.02.2008, 10:30:19
  8. avatar
    [23] wich [*]

    Dieta je to nejspise opravdu ocistna, aspon ja bych teda po vyctu vsech tech lustenin smolila jak zjednana...

    superkarma: 0 13.02.2008, 10:21:53
  9. [22] princezna23 [*]

    uz se zas valim pod stolem. Jako vtipnej komiks je to celkem dobry.
    Nejvic me pobavily kvalitni rostlinne bilkoviny ktere ma pani Iva ve strave v dostatecnem mnozstvi, ty jsou jiste skvele vyuzitelne pro stavbu svalove hmoty, prestoze nemaji vyvazene kompletni spektrum aminokyselin...asi uz p. Skvorova zapomela, co ji ucili na trenerskem kurzu 2. tridy (predchazi 3. tride) o slozeni rostlinnych a zivocisnych bilkovin.

    Nemam taktez nic proti tofu (me i celkem chutna), smakounovi, lusteninam ani morskym rasam, vse jim i ja. Ale rada bych vedela alespon o par sportovcich, kteri se takto stravuji denne podle vyse popsanych pravidel naprosto bez jakychkoli doplnku.

    Btw. me celkem pobavilo, ze pani ze studia ma najednou den po te, co jsem poukazala na trenerskou kvalifikaci, trenera 3. tridy. Muzete prosim napsat zda ji ziskala na makrobiotickem kurzu NineStarKi v zahranici nebo nekde u nas a kde konkretne (FTVS ci jinde?)?

    Fitness strava je v clanku vyse popsana stylem "odpad, po kterem nam vypadaji vlasy, zlamou se nehty, budeme psychicky rozhozene a jeste budeme mit plet jako vysusene tresky". Musime proste jist dyni Hokkaido, kudzu koren a lusteniny, jinak jsme uplne mimo. Vyborne, jen tak dal fakt me to zacina pripadat spis jako propagace makrobioticke stravy nez jako hubnuti.

    superkarma: 0 13.02.2008, 10:20:06
  10. avatar
    [21] Solei [*]

    kareta: že jo

    Taky nepovažuju za normální dávat si k večeři svíčkovou se šesti (i tu kachnu u číňanů si dám jednou za dva měsíce - a stejně pak sním tak 20% rýže a maso). Sushi miluju, nejraději mám ale sushi s rybami a sashimi se zeleninou mi to moc nejede. Tatarák je v pořádku, až na to vajíčko (cholesterol) je to nejdietnější úprava červeného masa.
    Jo, souhlas jde o to zařadit i něco jiného než "normální" stravu, jenže tady byla ta normální strava naprosto vytěsněna - tělo se dostane do stresu a jakmile se mu pak dostane té čabajky tak pokud dříve využilo 60% tak teď využije 90% protože si řekne, a bude hůř.

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:54:52
  11. avatar
    [20] Ch.Z. Kochanská [*]

    Skvělý jidelníček? Za optimálně vyvážený se považuje poměr: 30% bílovin, 40% sacharidů a 30% tuků.
    Tou trochou estrogenového tofu, čočky a fazolí to asi nebude splněno. Nemluvě o kvalitě aminokyselin v rostlinných bílkovinách.
    Jinak nic proti tofu nemám, taky ho zařazuju do stravy, stejně jako šmakouna a luštěniny.
    Aby se paní Iva takto stravovala trvale, musí mít v dosahu dobře zásobenou prodejnu zdravé výživy.
    Já se cítím skvěle při pestré fitness stravě, váha naprosto stabilní, zdravotní stav taktéž.
    Souhlasím se Solei, že tenhle jídelníček zavání jednostrannou výživou.

    A kde je kvalitní červené víno??

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:43:14
  12. avatar
    [19] Žábina [*]

    to už si nikdy v životě nemůže dát třeba křupavý bramborák?

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:39:52
  13. avatar
    [18] kareta [*]

    Solei: žiš- ty jsi vzdělaná Já si tofu kupuju a chutná mi, kvasím si zeleninu, miluju rýži, ráda sushi, jsem skoro japonec, co se týká chuti. Ovšem, občas si dám i tu čabajku a tatarák a bůček....Jde o to, zařadit do jídelníčku i něco jiného než "normální" stravu. Já třeba omáčky s knedlíkem a maso za normální nepovažuju, protože u nás byly častěji ryby

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:34:48
  14. avatar
    [17] Solei [*]

    Jo a největší podíl takových těch hodných bakterií, není v kysaném zelí, jogurtech nebo sýrech ale v kvalitních uzeninách s ušlechtilou plísní

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:24:59
  15. avatar
    [16] Solei [*]

    Kelly: v mém případě tam obvykle párek ani nestihne dojít a vrací se na denní světlo.

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:23:44
  16. avatar
    [15] Luciš [*]

    Já si dala jednou uzené tofu a šlo ven zase vrchem
    Pak jsem si dala v jídelně salát se šmakounem a nikdy více - bez chuti a bez zapachu
    Není nad přírodní řízek kuřecí nebo z kotlety, nějakou dobrou rybu

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:22:43
  17. avatar
    [14] Solei [*]

    kareta: tohle je všechno samý škrob. Vysoký podíl sóji je nebezpečný pro žaludek a v extrémním případě může paní Iva skončit s pěknou alergií na sóju (vynechám-li aflatoxiny, ve kterých má sója výjimku a oproti jiným potravinám je jejich obsah v této luštěnině povolen 3x vyšší než v čemkoliv jiném).
    Zároveň jsou většina potravin, které má Iva v jídelníčku velmi podobného založení což už zavání jednostrannou výživou a tedy zpomalením metabolismu protože se nemusí namáhat a také podvýživou. Chybí mi tady omega3 a podobné další. Všude samé tofu a mouka ....
    Navíc je tento jídelníček docela nákladný, samozřejmě Iva je sama je tedy snadnější pro ni to finančně utáhnout, ale i tak. Bude Iva schopna alespoň část tohoto jídelníčku dodržovat i po ukončení diety?
    Tohle mi připadá jako natolik velký rozdíl od jejího původního stravování, že ve chvíli kdy zkusí jen malinko z toho co jedla před dietou její organismus po tom chňapne jak hladový po pečínce a naprosto vše si schová na horší časy.

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:21:57
  18. avatar
    [13] Kelly [*]

    Solei: já vegetarián nejsem a i tak se z párku pos...
    kareta:

    superkarma: 0 13.02.2008, 09:11:02
  19. avatar
    [12] kareta [*]

    Solei: proč? vždyť je to samá mouka

    superkarma: 0 13.02.2008, 08:59:21
  20. avatar
    [11] Solei [*]

    Když to vezmu z hlediska výživy, je to strašné - vysoké podíl tripsinu dráždící žaludek, ukažte mi v tofu kvalitní bílkoviny, dostatek organické vody a obsah mikroprvků. Na druhou stranu, krátkodobě by tato dieta paní Ivě uškodit neměla, ale každopádně se musí dohlédnout na to aby její přechod z tohoto jídelníčku po ukončení diety na jídelníček, který by pak měla dodržovat byl pomalý a pozvolný.
    Hádejte co se stane člověku, který se několik let vegetariánství rozhodne ukončit tím, že si dá párek? S nejvyšší pravděpodobností skončí v nemocnici s otravou organismu.

    superkarma: 0 13.02.2008, 08:57:28
  21. avatar
    [10] kareta [*]

    Májík: stejně je masopust .Na velikonoce se může upéct jehně

    superkarma: 0 13.02.2008, 08:24:30
  22. avatar
    [9] Májík [*]

    Mno,ty dvě ženský maj asi hezdký postavy,ale jinak se mi moc nelíběj,ani mi nejsou zvlášť sympatický,ale to je můj problém a ten jídelníček je pro normální ženskou fakt docela nereálnej a jestli dobře čtu,tak je to svým způsobem přechod na vegetariánskou stravu??

    superkarma: 0 13.02.2008, 08:19:11
  23. avatar
    [8] Věrulinka [*]

    gerda: mluvíš mi z duše.

    superkarma: 0 13.02.2008, 08:04:27
  24. avatar
    [7] kareta [*]

    Anouk: 1.kvašená zelenina nejsou zavařené okurky
    2. kuskus je za 5 minut připravený
    3. tehle jídelníček se rychle připravuje

    superkarma: 0 13.02.2008, 07:59:43
  25. avatar
    [6] dobrouchuť [*]

    Pentlička: souhlas,hubnout by měla normální stravou a ne tímle jídlem.Ne každý má svého kuchaře. jinak s napětím sleduji a držím palce Ivě

    superkarma: 0 13.02.2008, 07:43:18
  26. avatar
    [5] Pentlička [*]

    Může mi někdo vysvětlit, jaký význam má takovýhle exotický jídelníček? To nejsou v normálním jídle ty správné živiny?
    Ivě samozřejmě přeju, aby zhubla a obdivuji ji, že se na to vůbec dala a že to vydrží.

    superkarma: 0 13.02.2008, 07:37:57
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Pro normální českou ženskou, která by chtěla hubnout při svém zaměstnání a péči o rodinu, je tato dieta utopická a nereálná. Já té sympatické paní držím palce, ať nepropadne malomyslnosti z diskuzních příspěvků a vydrží. Jen si myslím, že se po skončení diety stejně vrátí k původnímu životnímu stylu, tohle je přílišný převrat všeho.

    superkarma: 0 13.02.2008, 07:04:24
  28. avatar
    [3] tomáš [*]

    Já to nikomu samozřejmě nevymlouvám - ať si každý najde svoji životní filosofii i styl výživy - ale tohle skutečně, ale skutečně není můj šálek čaje....

    superkarma: 0 13.02.2008, 06:47:30
  29. avatar
    [2] Eva_CZ [*]

    Anouk: Zrovna jsem se chtela zeptat. Na okurky.
    P.S. Ty 2 zensky se mi vubec nelibi a to zradlo taky ne.

    superkarma: 0 13.02.2008, 02:11:33
  30. avatar
    [1] Anouk [*]

    Jaky je rozdil mezi pickles a kyselymi okurkami?
    A nemohl by mi nekdo objasnit, jakou uzasnou vyhodu ma pri hubnuti kuskus ci bulgur? Vzdyt obe je vlastne jen mouka jine velikosti Pokud se tedy nejedna o celozrnne varianty, u kterych vyhody chapu.

    superkarma: 0 13.02.2008, 01:16:10

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme