Rodina

Tak si to zkus sám, ty chytrej!

Slečna Zuzana pracovala jako sekretářka v jisté nadnárodní společnosti, kde se seznámila také s velmi ambiciózním, ale tak trochu vznětlivým Mirkem. Pár pozvání na kafé a zrodila se láska.

Příběh maminky Zuzany

A z této velké lásky bylo počato i dítě. Kubíček, který tatínkovi jako by z oka vypadl. Kromě vzhledu v něm však už od narození bujela zřejmě i tatínkova povaha. Zuzana si užila už od příjezdu z porodnice, Kubíček neustále brečel, pořád měl hlad, jak vytušil, že není středem pozornosti, ihned se jí křikem dožadoval. Byl to takový malý vztekloun.

Zuzaně je pětadvacet, coby ještě mladá a nezkušená maminka si kolikrát říkala, že měli s dítětem raději ještě počkat, jenže slova její mámy „Prosim tě, já v tvém věku vychovávala už dvě děti!“ ji zase přivedly zpátky k myšlence, že lepší teď než nikdy, a když to vydržely jiné, vydrží to i ona.

crying babyMateřskou dovolenou si však představovala úplně jinak. Klid, pohodu, procházky po parku, sledování oblíbených filmů, posezení s kamarádkami a jejich dětmi. Tohle jí však malý Kubíček celý první rok nedovolil.

„Nechápu, který chytrák nazval mateřskou dovolenou dovolenou, vždyť to jsou galeje!“

Posteskla si jednou večer manželovi.  

Kubíčkovi byl právě rok, začínal chodit a byl k neuhlídání. Jejich byt připomínal holobyt, všechny dečičky, vázičky a podobné dekorace musely jít stranou, aby nebyly na dosah. Zuzana si připadala jako závodní kůň a hlídací pes v jednom, jen běhá a hlídá.

„Prosim tě, Ty s tím naděláš,“ odpověděl jí Mirekl, „co já bych za to dal válet se tři roky doma, to bych zvládl levou zadní!“

„Ty jsi ale sprostý, copak já se celé dny válím?“

Už už se schylovalo k hádce, když Mirek navrhnul: „Tak víš co, abys neřekla, že jsem nějaký nelida, já si vezmu malého týden na chatu, a ty si tady odpočiň. Stejně musím vybrat starou dovolenou.“

Zuzana už rok nebyla sama doma. Těšila se. Zabalila Kubíčkovi potřebné věci, manželovi vysvětlila všechny podrobnosti týkající se jídla, spaní, oblékaní apod.

„Hele, nech si ty rady, myslíš, že si s ním neporadím?“

„Tak fajn, tady máš toho andílka, užijte si to spolu,“ vyprovázela své dva kluky. Trochu s radostí, trochu s obavami. Znala Mirkovu vznětlivou povahu, pokud se Kubíček začne vztekat, což dělal často, neví, jak si s ním poradí.

Neporadil. Už třetí den volal Zuzaně: „Prosim tě, jedeme domů, to je šílené, ty jsi toho kluka tak rozmazlila, já nevím co s ním!“

Nakonec domů nejeli, Zuzana přijela za nimi na chatu. Kubíček byl celý ušmudlaný, uplakaný, vztahoval ruce k mamince.

„Je to neskutečný vztekloun,“ prohodil Mirek, „jak to můžeš vydržet, to jsou galeje!“

„Ale ale, vždyť ty bys to zvládl levou zadní,“ zasmála se Zuzana a v duchu si řekla, co asi bude následovat za pár let, až z toho malého vzteklouna vyroste velký vztekloun, stejný jako jeho táta. To se asi ti dva pobijou. Ale u toho snad už nebude muset být.

Čtěte také:

   
08.08.2011 - Rodina - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [47] Alenka0010 [*]

    denkas — #46 To určitě. Spousta lidí v okolí si myslela, že se nám stala "nehoda", ale já ho tenkrát tak moc chtěla. Až mu bude těch 12, tak už asi taky budu babča. Ale teď bych už další mimčo nechtěla...jedině snad, kdyby mi někdo přived tak pětiletý Sml30.

    superkarma: 0 15.08.2011, 12:30:40
  2. avatar
    [46] denkas [*]

    Alenka0010 — #45 Nojo,každá jsme jiná! Já když nejmladšímu bylo 12 ,tak jsem měla 1.vnouče.Takže děti pokračovaly.No kdo ví,kdyby nebylo ,možná ,že bych do toho taky ještě šla!Myslím,že jde hlavně o to ,aby to tomu člověku tak vyhovovalo!A pak není co řešit.

    1. na komentář reaguje Alenka0010 — #47
    superkarma: 0 15.08.2011, 12:20:29
  3. avatar
    [45] Alenka0010 [*]

    denkas — #26 Pořídila jsem si mimino, když mi dvě starší odrůstaly, dnes jsou z domu a já jsem ráda, že toho prcka mám, má stejné koníčky jako já, tak je sdílíme společně. Mám takové tušení, že jeho vylétnutí z hnízda asi ponesu dost těžce, u těch starších jsem si to užívala.

    1. na komentář reaguje denkas — #46
    superkarma: 0 15.08.2011, 12:00:32
  4. avatar
    [44] denkas [*]

    Eva_Fl — #43 jo jo,přesně tak sem to myslela i já!!Já sem si taky mateřskou užívala!

    superkarma: 0 09.08.2011, 13:57:01
  5. avatar
    [43] Eva_CZ [*]

    denkas — #42 ja jsem to nepsala proto, aby nekdo padl na zadek, jak jsme to mely tezky. Psala jsem, ze prestoze domacnosti nebyly tak vybavene, neprisla mi pece o decko jako zadna silena drina. Sml80 Mela jsem spoustu casu, cetla jsem jak diva, s kocarkem jsem obrazela Knihy a nakupy ( tenkrat jsme nenakupovali, ale shaneli ), proste pro me to byla dovolena. Sml24

    1. na komentář reaguje denkas — #44
    superkarma: 0 09.08.2011, 13:51:52
  6. avatar
    [42] denkas [*]

    Eva_Fl — #41 taky sem nepochopila,jak to myslela.Tady v tom článku se nepíše,že by ještě něco jinýho dělala,než se starala o dítě.Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #43
    superkarma: 0 09.08.2011, 13:18:47
  7. avatar
    [41] Eva_CZ [*]

    JankaAnna — #38 ja jsem na valse nikdy neprala a ze jde svet dopredu ( podle me teda do prdele ), jsem si vsimla. Nevim, co nekdo ocekaval od pece o decko. Jestli 12ti hodinovy neruseny spanek a zadnou praci doma, pak mohl byt zaskoceny, to zase jo. Sml22

    1. na komentář reaguje denkas — #42
    superkarma: 0 09.08.2011, 13:10:19
  8. avatar
    [40] Suzanne [*]

    Řekla bych, že to je hlavně o tom, jestli to člověka baví, resp. jestli to vezme jako nutnost, nebo s tím bojuje. Někoho domácí práce a tohle skákání kolem vyloženě uspokojuje, když může upéct koláč nebo ušít záclonku, je to jako relaxace. Jiní to berou jako unavující nutnost, takže si myslím, že je to hlavně o přístupu. Pro mě bylo chození s kočárkem "jen tak" zbytečné a unavné, takže jsem u toho musela něco zařizovat, spousta lidí se ráda prochází jen tak. Osobně jsem spíš typ jako Pentlička, že jsem si pak odpočinula v práci.

    superkarma: 0 09.08.2011, 10:25:10
  9. avatar
    [39] wich [*]

    Eva_Fl — #36 Sml22 Taky si myslím. Tak to má spousta těch skleníkových květinek. Celý život nic, pak přijde dítě a je třeba se všechno naučit a to vydá energie Sml30

    JankaAnna — #38 To jsem zvědavá, co ti na to Evka řekne Sml57Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 09.08.2011, 08:19:16
  10. avatar
    [38] JankaAnna [*]

    Eva_Fl — #28 milá paní, svět jde jinak dopředu a dnešní holky dělají spoustu jiných věcí, o kterých se Vám u valchy a uhlových kamnech ani nezdálo. Nesrovnávala bych, pokud nejste v téže situaci. Je velmi snadné odsoudit, pokud sama nezažijete. Myslím, že byste si také sedla na prdel nebo se přímo "posrala", budu-li Vás citovat.

    1. na komentář reaguje wich — #39
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #41
    superkarma: -1 09.08.2011, 07:55:28
  11. avatar
    [37] denkas [*]

    Altamora — #35 žejo! Já to taky na jednu stranu nechápu co sem vše stihla!!Sml30 Jinak si to napsala hezky a pravdivě.taky to tak cítím. A taky snad nebylo dne ,kdy bych nešla ven.

    superkarma: 0 09.08.2011, 00:28:42
  12. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    Pentlička — #33 asi to byloo tim, ze jsi do ty doby nic doma nedelala. Ja jsem sice nesila, ale obcas jsem pletla, zato jsem porad rajzovala nekde s kocarkem.

    1. na komentář reaguje wich — #39
    superkarma: 0 08.08.2011, 23:02:48
  13. avatar
    [35] Altamora [*]

    Pentlička — #33 Nebyla jsem supermatka. Prostě jsem jen byla o třicet let mladší a práce mi šla docela od ruky. Ty procházky mě bavily, hlavně pak s trochu většími dětmi. Byli kouzelní při objevování světa. I když mi šla hlava kolem z toho milionu otázek. Kromě toho moje maminka byla skvělá - čas od času přijela a vyhodila mě z bytu, abych si odpočala. Nebo si vzala obě děti k sobě na celý týden a my mohli třeba natřít kuchyňskou linku nebo vymalovat byt. Nebo jet na dovolenou. Bylo to hektické období, ale to k malým dětem patří, vyvíjejí se tak rychle a dospělý to ani nestačí sledovat. Tenkrát ty dny měly nějak víc hodin, že jsem při dvou dětech stihla i číst i plést i šít i protlachat spoustu času s kamarádkou a přitom si stavět z dupla a lega a sevy a ... Teď jsou dny nějaké krátké a nestihnu nicSml15

    1. na komentář reaguje denkas — #37
    superkarma: 0 08.08.2011, 22:52:55
  14. avatar
    [34] denkas [*]

    Pentlička — #33 No za supermatku se rozhodně nepovažuju! Asi šlo o to ,že mě to vážně bavilo! A když něco baví ,tak to vždy jde lépe! a i na sebe sem ten čas našla!hodně sem v tý době četla!

    superkarma: 0 08.08.2011, 20:48:22
  15. avatar
    [33] Pentlička [*]

    Gratuluji všem supermatkám, ale já byla na mateřské před 25 lety, automatku jsem měla a bylo to šíííííílené. Neměla jsem pomalu čas se jít ani vyčurat. Nevím, kdy jste pletly, šily a nevím co ještě, já vstávala 3x - 5x za noc, ráno od půl šesté vzhůru, furt jen kojení, přebalování, praní, žehlení, procházky, nákupy, vaření, znovu procházky, koupání, no hrůza. Na svoji mateřskou si vzpomínám jako na nejhorší roky svého života. Možná to bylo tím, že jsem nebyla zvyklá doma nic dělat, maminka mi tvrdila, že stačí, když budu hodná a budu se dobře učit a najednou toto. Pamatuji se, jak jsem se těšila do práce, že si tam odpočinu.

    1. na komentář reaguje denkas — #34
    2. na komentář reaguje Altamora — #35
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #36
    superkarma: 0 08.08.2011, 20:40:35
  16. avatar
    [32] denkas [*]

    Eva_Fl — #31Jo ,to bylo žehleního!! košilky,zavinovačky,no plíny se přiznám ,že sem žehlila asi do 2-3měsíců! ale oblečení pořád. 

    kareta — #30 Taky sem si na první holku pořídila valchu na plíny.Ale moc mě to nešlo-no ono ve vaně to moc nejdeSml30.

    superkarma: 0 08.08.2011, 19:52:18
  17. avatar
    [31] Eva_CZ [*]

    denkas — #29 Sml22 vyvarovala jsem pleny celou dobu, co je dite melo, ja jsem je i zehlila. Mozna blazen. Sml80 Po manzelovi jsem nic nechtela, chodil prece do prace. Sml6 Jo, on vlastne nosil to uhli ze sklepa. Voda se ohrivala v kotli ( na uhli ). Varila jsem na dvouplotynkovem varici + kamnech. Nadobi jsem myla ve 2 drezech. Nejak dnesnim maminam nerozumim. Sml23

    1. na komentář reaguje denkas — #32
    superkarma: 0 08.08.2011, 18:57:33

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kareta [*]

    denkas — #29 pralo se v neckách a ty se dávaly výš než je vana! Valchu mám  prádelním dřezu a na urputné skvrny je nenahraditelnáSml67

    1. na komentář reaguje denkas — #32
    superkarma: 0 08.08.2011, 18:56:58
  2. avatar
    [29] denkas [*]

    Eva_Fl — #28 jojo ,taky sem topila uhlímSml80A automatku sem měla až když 3ditěti byl rok! Vyvářela plíny v hrnci na kamnech,..I když je pravda ,že naše babičky prali v ruce i když už byly starý.Ted si neumim představit ,že bych máchala cejchy,nebo deku,a vůbec tu haldu prádla ve vaně ohnutá!!! auauau Asi nějak degenerujemSml30No ještě že je ten pokrok Sml22Sml30.Jinak mě mužskej nic doma nedělal! Ani nebylo ,že by vzal děti ven a já si uklidila!Ale mě to nevadilo ,já si nejraději vše dělala sama -no asi sem byla hloupá!Sml80

    1. na komentář reaguje kareta — #30
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #31
    superkarma: 0 08.08.2011, 18:41:43
  3. avatar
    [28] Eva_CZ [*]

    Materska? Silena nuda. Sml24 Nastesti jsem ji mela velice kratkou. I ja jsem doma mela navareno a naklizeno a proste hotovo. Prestoze jsem nemela automatku, sporak a kamna se krmila uhlim. Sml80 Mi pripada, ze se dnesni holky totalne posraly. Sml28

    1. na komentář reaguje denkas — #29
    2. na komentář reaguje JankaAnna — #38
    superkarma: 0 08.08.2011, 17:44:58
  4. [27] cilani [*]

    Suzanne — #23 Sml52 to je pravda. Na co já se snažím přestat kouřit, když to stejně nepřežiju ..Sml31Sml30

    superkarma: 0 08.08.2011, 14:13:49
  5. avatar
    [26] denkas [*]

    Suzanne — #25 ale to je taky pravda.že jak člověk stárne ,tak už je lepší mít větší děti.Když se nechce stávat,sami si snídani udělají,..To nechápu ty maminy,co si pořídí mimino,když děti odrostou. Jak mě to s nima bavilo ,tak "po druhý" už by to nebylo ono!

    1. na komentář reaguje Alenka0010 — #45
    superkarma: 0 08.08.2011, 14:04:42
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    denkas — #24 tak tohle jsem měla jinakSml30 Ta neustálá nutnost pozornosti mě docela vyčerpávala, ta zodpovědnost za čistou duši a nedostatek spánku...Jo, bylo to pěkný, byla jsem plná hormonůSml30 Ale ta obrovská úleva, když si začal dělat vlastní program, pomalu mě přestával potřebovat... A ten pocit úspěšného odpoutávání se je k nezaplaceníSml67

    1. na komentář reaguje denkas — #26
    superkarma: 0 08.08.2011, 14:00:13
  7. avatar
    [24] denkas [*]

    Život je boj,tak ahoj!!!

    Až děti odrostou ,budete vzpomínat! jak byly sladký,hodný,atd! Až snima bude mlátit puberta,až vás nebudou uznávat,až,až,..tak budete řikat jaký to bylo fajn ,když byly malý

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 0 08.08.2011, 13:57:58
  8. avatar
    [23] Suzanne [*]

    Lukáš Čejka — #22 Ale to je pravdaSml15 život se většinou nedá přežítSml22

    1. na komentář reaguje cilani — #27
    superkarma: 0 08.08.2011, 13:39:57
  9. avatar
    [22] Lukáš Čejka [*]

    V dnesni dobe se lidi ve vsem porad rejpaj, porad neco zkumaj, prehodnocujou, tak se neni cemu divit, ze nakonec zjisti, ze zivot je peklo a galeje a tu pravdu pak nedokazou unest. Sml80Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 0 08.08.2011, 13:37:54
  10. avatar
    [21] Altamora [*]

    denkas — #19 Ono to bude možná tou současnou mediální masáží, kdy se očekává, že vše bude dokonalé. Ale ono není. A taky se hodnota člověka odvozuje od jeho úspěchu v práci, tak to holt holky mají těžší, protože se na ně kouká jako na lenochy, kterým se nechce pracovat a válejí si doma šunky na mateřské. A tak mají potřebu mluvit o svém těžkém údělu a o domácích galejích. Nás zase posuzovaly víc podle toho, jak dokážeme zvládnout domácnost a děti než podle zaměstnání, tak jsme si předstíraly, že je to pro nás brnkačka. Nějak by ten postoj společosti chtělo vybalancovat. Já si mateřskou docela užívala. Denně dvě dvouhodinové procházky bránily nadváze, syn byl extrémně temperamentní, dcera byla klidnější. Jasně že jsem na ně občas ječela, jasně že byly dny, kdy jsem je měla nejraději v posteli spící Sml16. Děti jsem chtěla a nevyspání a tanec kolem nich byla cena, kterou jsem byla ochotná platit. Manžel se ale neopovážil říct nahlas, že se doma válím.

    superkarma: 2 08.08.2011, 12:52:55
  11. avatar
    [20] Hanďule [*]

    pajda — #8  pod to se podepisuju Sml22

    Moje první je od narození zcela nesamostatná, takže celý dny jsem se motala kolem ní, domácnost doháněla po nocích.

    Tenhle druhý se sice docela zabaví, ale zase spí za celý den 2 x po půl hodině a víc ani ťuk.  

    Od října do toho všeho začínám studovat VŠ Sml30

    superkarma: 0 08.08.2011, 12:42:26
  12. avatar
    [19] denkas [*]

    Rikina — #13 Taky to nějak nechápu! Já sem si mateřskou užívala! Se vším. jasně,že někdy to byl záhul ,ale mě to prostě bavilo!A co když měli hned za rok druhý!Sml80Teď mají vymožeností,plíny nemáchaj,v ruce neperou a stejně nestíhaj .

    1. na komentář reaguje Altamora — #21
    superkarma: 2 08.08.2011, 12:33:35
  13. avatar
    [18] ToraToraTora [*]

    wich — #17 To máš pravdu, holt by byl chlapec trochu špinavej, nešel by spát v osm ale v devět a možná nosil jedny trenky dva dny, ale určitě by to nějak dopadlo.

    superkarma: 0 08.08.2011, 12:19:00
  14. avatar
    [17] wich [*]

    Nevím, co k článku napsat Sml80 To je jasný, že první rok mateřské dá zabrat, než se dítě naučí režim, vyrostou zuby, naučí se pak na nočník, mluvit, smrkat atd. Sml80 Pak, až trošku povyrostou, už to pro ženu s jedním dítětem, manželem a mozkem brnkačka je. Ale kdo si holt vysnil tři krásné roky procházek, ať se nediví Sml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #18
    superkarma: 0 08.08.2011, 12:00:40
  15. [16] Rikina [*]

    Suzanne — #14 jo, to je asi možný... a souhlasím, že ta z článku vyměkla moc brzo. Sml57 Oni by to chlapci spolu nějak přežili. Sml30 

    superkarma: 0 08.08.2011, 11:21:09
  16. avatar
    [15] Suzanne [*]

    risina — #12 velmi ti rozumímSml30 též jsem měla doma nenaklizeno, vařila jsem jednoduchá jídla a vstávala jsem v devět, vždycky jsem malýho nějak ukecalaSml30 Jo, párkrát vstal dřív než já a vařil v hrncích mouku a zrnkový kafe - to bylo probuzeníčkoSml57

    superkarma: 0 08.08.2011, 11:14:08
  17. avatar
    [14] Suzanne [*]

    Rikina — #13 Já si, člověče, myslím, že ženská potřebuje tohle opečovávání a uznání od okolí ve chvíli, kdy ji ji shazuje partner. Zkrátka potřebuje podporu alespoň od někohoSml22 A podle mě je pěkně měkká, měla na ten týden odjet někam do prdeleSml30

    1. na komentář reaguje Rikina — #16
    superkarma: 0 08.08.2011, 11:11:49
  18. [13] Rikina [*]

    Suzanne — #9 Prd, velebnosti. Sml54 Ale nemám ráda takovéhle stesky dnešních maminek, že jsou mateřská galeje atd. Myslím si, že buď dámy chtějí být středem pozornosti a litovány či okolím obskakovány, protože být matka je jednak zásluha, druhak ták strašně náročné, nebo si možná neumějí zorganizovat čas, co já vím. Sml80 

    1. na komentář reaguje Suzanne — #14
    2. na komentář reaguje denkas — #19
    superkarma: 1 08.08.2011, 11:07:24
  19. avatar
    [12] risina [*]

    Já měla na mateřský výčitky, že nestíhám tolik jako "spolumatky", které vstávaly v 6, v 10 měly navařeno, při odpoeledním spánku dětí uklízely a pak krafaly na lavičce u pískoviště. Já ráda spím, takže jsem s dětmi vstávali po osmé a odpoeldne jsme chodili spát všichni. Doma nenaklieno, vařila jsme rychlý  ajendoduchý jídla, nepletla ani nešila, zato přečetla spousty knížek...

    A nudila jsem se a zoufala čekala na návraty manžela z práce, abych mohla jít 2x týdně do jazykovky a trochu si od toho sterreotypu odpočala.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #15
    superkarma: 0 08.08.2011, 11:06:12
  20. [11] Rikina [*]

    pajda — #8 Jasně, že záleží na dětech. Sml80 Jsem holt měla hodný chlapečky. Ale obě moje dlouholeté kamarádky měly taky hodné chlapečky, a na mateřské jsme byly zhruba ve stejnou dobu, ony na tom byly časově a pracovně podobně jako já, takže jsem si nemyslela, že je to zase taková výjimka. Sml57 

    superkarma: 0 08.08.2011, 10:58:20
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    A mně na začátku článku málem zaskočilo! Přečetla jsem si "ambiciózní vztekloun" a "Kubíček"Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 08.08.2011, 10:43:30
  22. avatar
    [9] Suzanne [*]

    Rikina — #7 Jsi prostě nejlepšíSml80Sml30

    1. na komentář reaguje Rikina — #13
    superkarma: 0 08.08.2011, 10:42:24
  23. avatar
    [8] pajda [*]

    Rikina — #7 záleží i na těch dětech, a to hodně. Kamarádce holčička pořád spala, takže studovala další obor VŠ, pletla, šila a když už se moc a moc nudila, pořídila si druhé dítě. Uřvaného kluka, který nespal ani hodinu v kuse. Za tři měsíce byla na prášky, VŠ zrušila a nestíhala se ani vyčurat. A mám pocit, že ségra to měla podobně...

    1. na komentář reaguje Rikina — #11
    2. na komentář reaguje Hanďule — #20
    superkarma: 0 08.08.2011, 10:29:55
  24. [7] Rikina [*]

    Budu hnusná - v pětadvaceti mi končila mateřská s druhým potomkem, a navrch jsme si v té době pořídili štěně německého ovčáka. Nikdy jsem neměla tak uklizenej byt, jako na mateřské, plný pokojových květin, navařeno, napečeno, a ještě jsem stíhala na děti šít, plést, vázat koberečky, chodit s tím psem na cvičák a mít pocit, že jsem nějak pracovně nevytížená a že ta mateřská je fakt dovolená, ale už trochu moc dlouhá. Sml57 Na těch 5 let občas vzpomenu se slzou v oku, jak jsem se měla královsky, a jak teďka vůbec nic nestíhám. Sml80

    1. na komentář reaguje pajda — #8
    2. na komentář reaguje Suzanne — #9
    superkarma: 3 08.08.2011, 10:11:29
  25. avatar
    [6] Beruška1 [*]

    Tak nevím, ale když je doma malé dítě, je logické, že nikde nejsou vystavené dečky, vázičky a jiné nesmyslné lapače prachu. Nemám je ani teď, když doma žádné malé dítě nemám. A s těmi vzteklouny se nesmí člověk moc mazlit, prostě ho nechám klidně ječet a dělám, že nic neslyším. Však ono by ho to přešlo. Ale když má někdo pocit, že jakmile dítě kníkne, že se mu musí hned věnovat, pak se nemůže divit. A ještě se divím, že na tu chatu jela, hold některé ženské mají slabé nervy, já bych se tam vůbec neobjevila a užívala si klidu doma, ať si chlap poradí.

    superkarma: 2 08.08.2011, 09:43:53
  26. [5] Astřička [*]

    A mě to do 14 dnů čeká... :-))) Už se tedy těším... No, snad se mi narodí aspoň trošku hodné dítko.

    superkarma: 0 08.08.2011, 09:40:13
  27. avatar
    [4] evelyn [*]

    ToraToraTora — #2 ex taky braval holky na ryby na tyden, ale to uz byly krapet vetsi, nicmene taky jsem si to uzivala, tyden sama doma, to byl balzam na nervy.Sml16

    superkarma: 0 08.08.2011, 09:31:13
  28. [3] Anai [*]

    ToraToraTora — #2 Já k mateřské ještě musela vydělávat a to vydatně všem možným - ex stážoval, domů nic nenosil, ovšem zase chodil domů brzy odpoledne a pomáhal. Dnes se víc respektují přirozené potřeby dětí - kdysi jsem směla krmit jen jednou za tři a půl hodiny, ovšem údržba plenek a denní koupání (dnes se propaguje jen párkrát za týden) vydala za to kojení.

    superkarma: 0 08.08.2011, 08:48:54
  29. avatar
    [2] ToraToraTora [*]

    První rok napadne každou, že to není dovolená, ale nucené práce. A že si chlap myslí, že to jsou proválené tři roky doma je vcelku národní kolorit.

    Můj muž si vzal rybářské vybavení, všechny tři děti a jeli na čtyři dny rybařit. Nefňukal, byl statečný a všichni si to užili. Já nejvíc Sml54

    1. na komentář reaguje Anai — #3
    2. na komentář reaguje evelyn — #4
    superkarma: 0 08.08.2011, 08:23:48
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Sml28

    superkarma: 0 08.08.2011, 03:33:38

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme