Styl

Tajemství vizážistiky: Denní líčení tváří a rtů

Trocha svěží barvy na tváře a rtíky dokáže zázraky, zvláště, když nejsme zrovna „ve formě“, a přesto chceme vypadat svěží. A pokud je naším záměrem vypadat luxusně a současně přirozeně, rtěnku a tvářenku zásadně nikdy při líčení nevynecháváme.

Tváře

tvářenkaDříve „zdravíčko“, správně však tvářenka, bývá bohužel ženami velmi často opomíjená. Prosím, nezapomínejte na ni - obličeji totiž dodá nejen právě ono „zdraví“, ale také plastický přirozený vzhled, takže se vyhneme tolik kritizovanému „maskoidnímu“ vzhledu po nanesení PB (make-upu) a pudru.

Jak tvářenku nanášíme

tvářenkaNejlépe velkým, speciálně skoseným štětcem, ale samozřejmě stačí i plochý či kulatý, který používáme současně na pudr. Kde začít? Uděláme na sebe do zrcadla „ptáčka“ (nebo se usmějeme). Zabodneme štětec tam, kde je nejvyšší výčnělek tvářenka(tváře u plnějších a lícní kosti u méně plných tváří) a roztíráme směrem ke spánkům ve tvaru „najky“ (nike). Existují i krémové tvářenky, ale jednodušší a přesnější aplikaci vám poskytne tvářenka konzistence očních stínů či tuhého pudru. Když jsme někde „v nouzi“ a tvářenku jsme si zapomněli, samozřejmě můžeme použít i svoji rtěnku - vůbec to nevypadá špatně a docela dobře drží, zvláště když ji lehce zafixujeme pudrem.

Jakou zvolit barvu

tvářenkaTak to nechám na vás: v denním líčení by se měla shodovat s barvou rtů a působit jemně jako přirozený „ruměnec“. Blondýnám sluší zpravidla odstíny růžové, brunety s tmavší pletí mohou použít tmavší i nahnědlou, či bronzer. Další dilema je volba lesku či matu. Na den neuděláte chybu s matnou, ale potřebujeme-li vypadat „zdravěji“, určitě nám lépe poslouží lesklá. Pouze u žen s vrásčitými propadlými tvářemi platí zásada matné tvářenky. O „fíglech“ s tvářenkou a bronzerem si přečtete v dalších dílech, stejně jako o volbě odstínu v souvislosti s barvovým typem ženy.

Rty

rtěnkaRtěnka či lesk neplní funkci pouze dekorativní, ale kvalitní výrobek dokáže udržet při pravidelném používání rty neustále hydratované, tedy vláčné a měkké. Barevné a lesklé rty dotvoří líčení k dokonalosti - „třešnička na dortu“ v pravém slova smyslu. Takže opět prosím - nevynechávat! Barevnou tyčinku či aplikátor v lesku bychom měly mít stále u sebe v kabelce a rty přetřít po každém jídle, nebo když cítíme, že začínají o sebe nepříjemně třít. Při své práci vizážistky jsem si všimla, že barvení rtů je prioritou pro ženy nad 60 let, zatímco ženy mladších ročníků upřednostňují oči a rty jako by nebyly ani jejich. Rty si líčí jen ty ženy, které potřebují vypadat dokonale v práci a o líčení už něco vědí, nebo úplně mladé středoškolačky, které chtějí líčením tak trošku šokovat. Zejména pro denní líčení platí zásada: výraznější oči = přirozená jemná barva rtů, a naopak.

Postup barvení rtů

rtěnka

Má-li barva na rtech vydržet, použijeme pod líčení PB (make-up) a pudr (jen když nejsou vrásčité). Dále nakreslíme konturovací tužkou (nejlépe v barvě rtěnky či lesku a nebo o odstín světlejší) nejdříve „srdíčko“ u špiček horního rtu a poté u dolního, poté protahujeme linku do stran do vnějších koutků, začátečníkům s nejistou rukou doporučuju „čárkování“. Dále naneseme rtěnku a rozetřeme silnějším tlakem krátkým tvrdším štětečkem do rtů. Nebo po vzoru vizážistů rtěnku na štěteček naneseme. Leskem potřeme u mladších dívek a u plnějších rtů pouze střed, starší užší rty klidně celé.

rty

rty

Jakou zvolit barvu?

rtěnka

Výrazné zářivé silné odstíny červené, oranžové a růžové doporučuju pouze velkým krásně vykrojeným rtům - méně dokonalé vypadají lépe v barvách tlumených a pastelových.
Výrazně zralé ženy někdy mají pocit, že lesk a perleť už pro ně není. Z části je to zvyk (lesk zmasověl cca před 20 lety, zatímco matná rtěnka se používala od zač. 20 století), zčásti nejistota. Opak je pravdou: rty potřebují rozzářit - mat nechme mladým. S trikem zvětšování či zmenšování příliš velkých rtů se seznámíme opět v některém z dalších dílů.

Proč jedné ženě vydrží rty nabarvené celý den a jiná říká, že rtěnku „ihned sní“?

rty

rty

Protože velké plné rty vydrží víc než úzké a malé. Všechny při jídle používáme totiž jen určitou část vnějších rtů - plocha navíc zůstane nedotčena. Nevěřím v existenci „neslíbatelných rtěnek“ - podle mě pouze reklamní trik.

Příště se naučíme nalíčit se pro velké slavnostní a večerní příležitosti

Čtěte také: seriál Tajemství vizážistiky

   
11.08.2011 - Krása - autor: Zuzana Anai Hainallová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [48] danulikj [*]

    Zajímavé rady.

    superkarma: 0 01.04.2012, 09:36:46
  2. avatar
    [47] átéčko [*]

    Eva_Fl — #42 já joSml9

    superkarma: 0 24.11.2011, 13:37:45
  3. avatar
    [46] IRISS215 [*]

    Sml16moc hezké, děkuji za užitečné radySml16Sml59

    superkarma: 0 24.11.2011, 11:38:00
  4. avatar
    [45] IRISS215 [*]

    Sml16moc hezké, děkuji za užitečné radySml16Sml59

    superkarma: 0 24.11.2011, 11:37:57
  5. avatar
    [44] Dante Alighieri [*]

    Potvrzuju, že rtěnka Max Factor Lip Infinity opravdu drží celý den a stále se prodává. Sml22

    superkarma: 0 18.08.2011, 21:07:27
  6. avatar
    [43] wich [*]

    átéčko — #41 Já si to neidealizuju. Šunt je všechno. Drahý a nekvalitní. To, co se prodává v ČR jako něco extra kvalitního (a samozřejmě drahého), je jinde normál. Nedávno jsem četla, že bylo oficiálně schváleno EU, že do východních zemí EU se mohou vozit méně kvalitní výrobky (tzn. do ČR) a tak to je Sml80 Fakt to není jen o Kauflandu. V Česku, pokud si kupuješ něco z privátních výrobků obchoďáků, už počítáš, že jdeš s kvalitou dolů (výjimku možná tvoří ještě Globus) a my to tady v NL kupujeme jako normální výrobky - dobré Sml22

    superkarma: 0 15.08.2011, 08:45:46
  7. avatar
    [42] Eva_CZ [*]

    átéčko — #41 jak kdo.

    1. na komentář reaguje átéčko — #47
    superkarma: 1 14.08.2011, 17:34:51
  8. avatar
    [41] átéčko [*]

    Eva_Fl — #39 Jo.

    Eva_Fl — #40 Tohle tady víme taky. jenže je to hlavně o Kauflandech a v nich nakupuji jen kávu Jakobs v akci. Jó, není u nás tak levné jídlo jako v USA. Ani kosmetika. A přesto jsme hezkéSml8

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #42
    2. na komentář reaguje wich — #43
    superkarma: 0 14.08.2011, 17:18:01
  9. avatar
    [40] Eva_CZ [*]

    http://hn.ihned.cz/c1-52308840-ceske-jidlo-je-horsi-i-drazsi-nez-nemecke

    A odkazu na slozeni jogurtu je na webu asi milion.

    1. na komentář reaguje átéčko — #41
    superkarma: 0 12.08.2011, 23:50:19
  10. avatar
    [39] Eva_CZ [*]

    átéčko — #38 ano. Vis ze cca 80% jogurtu se nema rikat jogurt? Protoze neobsahuje zive kultury a obsahuje opravdu jen ochucene skroby?

    1. na komentář reaguje átéčko — #41
    superkarma: 0 12.08.2011, 23:23:53
  11. avatar
    [38] átéčko [*]

    Eva_Fl — #36 větší výběr ochucených škrobů jsi psala

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #39
    superkarma: 0 12.08.2011, 21:04:09
  12. avatar
    [37] wich [*]

    Eva_Fl — #35 Sml79

    superkarma: 0 12.08.2011, 20:27:58
  13. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    átéčko — #32 nekde jsem psala, ze mate jen skroby? Sml14 Psala jsem, ze jich mate vetsi vyber.

    1. na komentář reaguje átéčko — #38
    superkarma: 0 12.08.2011, 16:25:41
  14. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    wich — #33 Sml22. Mam. Ctu.

    1. na komentář reaguje wich — #37
    superkarma: 0 12.08.2011, 16:24:55
  15. avatar
    [34] Suzanne [*]

    átéčko — #32 však to píše, u nás se DÁ vybratSml22

    superkarma: 0 12.08.2011, 11:27:14
  16. avatar
    [33] wich [*]

    Eva_Fl — #28 Člověče ty máš přehled.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #35
    superkarma: 0 12.08.2011, 11:24:58
  17. avatar
    [32] átéčko [*]

    Eva_Fl — #31 Nemáme jen škroby, ty za 3,90 si kupují socky a důchodci, co nečtou složení. Jogurtů máme dost. Od smetanových až po 0%tuku. Už se dá vybrat.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #34
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #36
    superkarma: 0 12.08.2011, 08:57:21
  18. avatar
    [31] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #29 ja jsem si dnes chtela koupit jogurt. Jenze jakej, kdyz jsou vsechny stejny, lisej se jen vyrobcem a vsechny dohromady stojej za hovno? VSECHNY! obsahuji 0% tuku, zato jsou odporny jak svina. Sml30 Takze ja jim zakysanou smetanku a cpu si do do ni berries. Sml30 To je pane dietka!

    1. na komentář reaguje átéčko — #32
    superkarma: 0 12.08.2011, 03:09:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] peetrax [*]

    Suzanne — #29 na ten se musím zaměřit. Sice mám teď lesky Oriflame, které nejsou špatné, ale až je dopotřebuji, chtělo by to nějakou změnu. Sml16

    superkarma: 0 11.08.2011, 22:38:34
  2. avatar
    [29] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #28 držkoSml52Sml52Sml52

    wich — #26 Sml16

    peetrax — #27 vidíš, taky jsem ji dlouho neměla, musím se po ní podívat. Je fakt, že mým favoritem je ten "lorealácký" lesk, tak jsem vlastně ani neměla potřebu pídit se po něčem jiném.

    1. na komentář reaguje peetrax — #30
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #31
    superkarma: 0 11.08.2011, 22:30:36
  3. avatar
    [28] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #25 vy mate zase vetsi vyber ochucenych skrobu, kterym tam rikate jogurty.Sml52Sml30

    1. na komentář reaguje Suzanne — #29
    2. na komentář reaguje wich — #33
    superkarma: 0 11.08.2011, 21:55:50
  4. avatar
    [27] peetrax [*]

    Suzanne — #17 není zač. Ani nevím, jestli se ještě prodává.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #29
    superkarma: 0 11.08.2011, 20:40:13
  5. avatar
    [26] wich [*]

    Suzanne — #24 Sml22Sml22Sml67 Souhlasím se vším.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #29
    superkarma: 0 11.08.2011, 20:37:23
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #22 Jenže vy tam máte takovejch serepetiček, až pánbůh bráníSml31 Já tam byla jak Alenka v říši divůSml30

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #28
    superkarma: 0 11.08.2011, 20:01:24
  7. avatar
    [24] Suzanne [*]

    wich — #23 Taky mi to přijde takhle. Ale to je v mnoha oborech, že to někdo zavede po svém a buď se to časem chytne, nebo ho vymění a všichni zapomenouSml30 

    Jinak jsem si taky kupovala na letišti a prodavačka make-up znala. Báze pod něj se označuje jako base nebo primer. V podstatě je všechno podklad, důležité je, aby všichni věděli, co se zrovna matláSml16

    1. na komentář reaguje wich — #26
    superkarma: 0 11.08.2011, 19:10:26
  8. avatar
    [23] wich [*]

    Suzanne — #17 Díky za info Sml59

    Anai — #15 Takhle to píší na výrobcích různých značek, které mám momentálně v kufříku, od těch levnějších jako Dermacol, Max Factor po Lancome, Esteé Lauder apod. K nákupu v zahraničí - Douglas v Amsterdamu - řekla jsem si o make-up od Lancome, dostala jsem make-up Sml22 Fakt nezaujatě, protože vím, že s MK děláš a nechci se dotknout tvého nadšení pro ni, ale přijde mi, že Mary Kay chce objevit Ameriku nebo zavést svoje názvosloví, ale proč si to komplikovat, když všichni víme, oč jde, když se řekne make-up a když se řekne podkladová báze Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #24
    superkarma: 0 11.08.2011, 17:29:28
  9. avatar
    [22] Eva_CZ [*]

    http://www.stilacosmetics.com/virtualmakeover.asp

    Tady se muzete zmenit Sml54

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 0 11.08.2011, 16:41:36
  10. avatar
    [21] Eva_CZ [*]

    Aha. Zase. Stily*.

    superkarma: 0 11.08.2011, 16:38:05
  11. avatar
    [20] Eva_CZ [*]

    A myslim, ze dalsi rtenka, ktera fakt drzela, byla od Stilly.

    superkarma: 0 11.08.2011, 16:37:30
  12. avatar
    [19] Eva_CZ [*]

    Mate tam Cover Girl? Je to jedna z tech levnejsich kosmetik, k dostani vsude a ja ji mam docela rada. Resp. se nebojim od nich pouzit i neco na oci, na rozdil od stejne cenove kategorie Revlon, na ktery jsem alergicka.

    superkarma: 0 11.08.2011, 16:37:00
  13. avatar
    [18] Eva_CZ [*]

    Ja myslim, ze ta, ktera se mi spatne i odlicovala, byla od Cover Girl nebo jine bezne znacky. Ja uz ji nemam, pouzivam jen takovy zlatavy lesk.

    superkarma: 0 11.08.2011, 16:34:16
  14. avatar
    [17] Suzanne [*]

    peetrax — #14 wich — #12 jejda, já to popletla! Ta dvousložková rtěnka byla od Max Factor! Omlouvám se a díky za popostrčení, peetraxSml16

    1. na komentář reaguje wich — #23
    2. na komentář reaguje peetrax — #27
    superkarma: 0 11.08.2011, 15:46:35
  15. [16] Anai [*]

    peetrax — #14 tu jsem kdysi zkoušela - ano, možná držela, ale ten drsný pocit ze rtů byl strašný... to se radši 3x denně "přimáznu" Sml30 Myslím, že Eva_Fl používá něco mnohem dražšího, jsem zvědavá, zda nám to prozradí - momentálně má asi na Floridě noc, takže spí, když my tady diskutujem.

    superkarma: 0 11.08.2011, 15:46:10
  16. [15] Anai [*]

    wich — #9Foundation je "základ". No, máš pravdu, vycházím z pojmů kosmetiky, se kterou pracuju a jelikož nechci 100x psát "make-up", zkrátila jsem si to. Navíc nezkoušela jsem to, ale když půjdeš v anglicky mluvící zemi do parfumérky a řekneš si o Make-up, tak soudím, že Ti bude prodavačka snášet všechno, od té podkladové báze přes zdravíčka, rtěnky až po řasenku. Aspoň potud moje znalosti angličtiny sahají...

    1. na komentář reaguje wich — #23
    superkarma: 0 11.08.2011, 15:39:15
  17. avatar
    [14] peetrax [*]

    Suzanne — #11 přesně takovou neslíbatelnou jsem měla zn. Max Factor, opravdu držela. Akorát mi vadil po x hodinách ten "suchý" pocit, ale taky se to dalo přetřít.

    1. na komentář reaguje Anai — #16
    2. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 0 11.08.2011, 15:21:44
  18. avatar
    [13] Májík [*]

    Hm, tak já bych i rtěnku ráda používala,ale absolutně netuším,jaká barva by mi slušela, tak používám jen lesk, který není moc výrazný,ale přeci jen je aspoň vidět,ž e na té hubě něco mám Sml30

    superkarma: 0 11.08.2011, 14:38:21
  19. avatar
    [12] wich [*]

    Suzanne — #10 Taky myslím Sml22 a díky poslední větě už tedy víme, odkud vítr vane. Takhle to asi učí MK svoje distributorky. Slovo make-up má v současnosti dva významy, ať už jde o "barevný krém", tak i celkové líčení. Make-up by přece byl podkladovou bází už jen pro fixační pudr Sml80 Díky za tip na rtěnku Sml67

    1. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 0 11.08.2011, 11:03:26
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    Co se týče tvářenek, musím vyzkoušet tvar nike, nikdy jsem to nedělala. Tvářenku používám, ono to pak působí pěkně dokonaleSml16 Ale je pravda, že s tvarem průběžně experimentuji.

    Jinak mám něco k neslíbatelným rtěnkám - svého času jsme si se sestrou obě pořídily Astor, ta fakt držela. Rty se nalíčily barvou, nechalo se to zaschnout, pak se to přejelo průhlednou tyčinkou. Nevýhodou bylo, že jak ta rtěnka neobsahovala tuk, stejně se to muselo po pár hodinách přejet tím leskem, protože rty byly matné a trochu vysušené. Výhodou zase to, že to skutečně drželo od rána až do odpoledne nebo třeba celý ples a člověk si mohl pusu přejet jen tak bez pečlivého pozorování v zrcátku. V současné době mi velmi vyhovuje lesk od L´Oreal, vydrží několik hodin (líčím se s ním na den i večer, ale třeba ho beru i na motorku místo jeleního loje, protože vydrží déleSml30). Někomu ovšem nemusí vyhovovat jeho konzistence, prostě člověk VÍ, že na rtech něco má.Sml22

    1. na komentář reaguje peetrax — #14
    superkarma: 0 11.08.2011, 10:53:50
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    wich — #6 Anai — #8 Tohle mě taky zaujalo. Dívala jsem se na základě minulého článku i v parfumeriích, podkladová báze všude označuje podklad pod make-up. Je průhledná, světle růžová či béžová, ale všichni výrobci, které jsem studovala, tak označují základ pod make-up. A jako make-up označují "to hnědé". Na google jsem PB ve smyslu make-upu našla pouze u značky Mary KaySml80

    1. na komentář reaguje wich — #12
    superkarma: 0 11.08.2011, 10:43:42
  22. avatar
    [9] wich [*]

    Anai — #8 Já ti rozumím, ale - projela jsem teď svůj kufřík s líčidly. Na všech dle tebe PB je napsané "make-up" nebo "foundation" na průhledných bázích "podkladová báze pod make-up", na těch v angličtině  nebo francouzštině "base" Sml14 Přece by výrobci neoznačovali svoje výrobky záměrně špatně Sml80

    1. na komentář reaguje Anai — #15
    superkarma: 0 11.08.2011, 09:41:12
  23. [8] Anai [*]

    wich — #6 PB - podkladová báze = správný název pro make-up. Make-up přece znamená líčení jako takové, to je stejné, jako se kdysi říkalo "mazat dermacolem", protože dermacol byl jediná značka, který podkladovou bázi v ČSR kdysi za totáče vyráběl. Nebo když používáme slovo "džíp" pro všechna vozidla různých značek toho typu, nebo výraz "lux" pro vysavač (kdysi první značka ještě za první republiky vysavačů). V poslední době různé firmy začaly vyrábět podkladovou bázi pod make-up, jiné firmy totéž nazývají fixačním gelem. Jde o vrstvičku, kterou dáš mezi krém a PB a která má za úkol vyhladit pokožku, aby na ní make-up vypadal dobře.

    1. na komentář reaguje wich — #9
    2. na komentář reaguje Suzanne — #10
    superkarma: 0 11.08.2011, 09:30:36
  24. avatar
    [7] átéčko [*]

    Já používám dost nevýrazné rtěnky, ale lesků mám tolik, že v kabelce jsem jich našla 5, když jsem narycho hledala pero. Poslední dobou jsem si ale koupila dost výraznou rtěnku. Ale kupodivu mi sedí.

    superkarma: 0 11.08.2011, 09:08:31
  25. avatar
    [6] wich [*]

    Díky za článek.

    - Tvářenku používám jedině v broskvovém odstínu, pudrovou, jen jemně třpytivou (Luminelle, Yves Rocher) Sml67 Škoda, že jsi se nerozepsala o těch krémových, to by mě zrovna zajímalo Sml22 Vždycky je okukuju, ale nevím, jak na ně, dle čeho vybírat atd.

    - Rty líčím taky rtěnkou, začalo mě to bavit víc, než lesky, ale občas taky střídám. Barvy - hlavně opět broskvová, meruňková, korálová, nude odstín a růžová.

    Díky za článek a ještě jsem se chtěla zeptat - make-up PB = podkladová báze? Podkladová báze je přece něco jiného než make-up Sml14

    * za tip na opravdu dlouhotrvající rtěnku bych se taky přimluvila Sml37Sml26

    1. na komentář reaguje Anai — #8
    2. na komentář reaguje Suzanne — #10
    superkarma: 0 11.08.2011, 08:53:29
  26. [5] Anai [*]

    Eva_Fl — #1 Fakt? No, tak s tím jsem se nesetkala ani já, ani ženy, s kterými přicházím do styku, všechny tvrdí, že rtěnku brzy "sní". Ale mám kamarádku, Bulharku, má velké plné rty a přestože barvu neopravuje, tak jí fakt drží - a rtěnky za několik tisíc určitě nepoužívá. Dej mi tip na firmu, která prodává tu rtěnku, co nemůžeš setřít, fakt mě to moc zajímá - jestli se dá tedy sehnat i jinde, než v USA Sml16

    superkarma: 0 11.08.2011, 08:19:05
  27. [4] Anai [*]

    ajko — #3 Líčení očí pod brýle je naopak velmi, velmi důležité - někdy příště o tom budu taky psát. Nenalíčené oči pod výraznými obroučkami vypadají totiž většinou trošku moc zranitelně, neprofesionálně - není dobré pro působení na lidi. Jinak Tě chválím za líčení ostatního Sml67

    superkarma: 0 11.08.2011, 08:16:59
  28. avatar
    [3] ajko [*]

    Sml16 A to já už používám jen tvářenku, rtěnku a tušku na obočí. Mám výrazné brýle, tak hřeším a řasy nemaluju (totiž tak moc na malování řas nevidím, že když si pak nasadím brýle, je to hrůza.)Když jdu "mezi lidi".Jsem si vědoma, že by mě Anai vůbec nepochválila, ale já už do práce nechodím a hodiny trávím na zahradě.

    1. na komentář reaguje Anai — #4
    superkarma: 0 11.08.2011, 07:58:51
  29. avatar
    [2] Lilinka [*]

    Tvářenku vlastně vůbec nepoužívám. Tváře mi dost červenají samy od sebe (ačkoli jsem jinak bledá), takže tvářenka zaniká, mám vyzkoušeno. Na rty používám většinou jen balzám, který zanechává jen jemný barevný nádech. Rty mám plné, proto jsem s jejich líčením velmi opatrná. Červené a růžové odstíny mi nesedí, připadám si v nich jako klaun. Když použiju rtěnku, je spíše tmavší dohněda. Zkoušela jsem i lesky, ale vadí mi taková ta ulepenost.

    superkarma: 0 11.08.2011, 07:41:24
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    To bys koukala, jak nektere rtenky drzej! Mam vecer problem to odlicit. Pomaham si gelem a jojobovym olejem a stejne mam pocit, ze na rtech jeste ,,neco je".

    1. na komentář reaguje Anai — #5
    superkarma: 0 11.08.2011, 04:06:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme