Jednou, koncem léta, jsem si vyrazila do značkové prodejny. Neměla jsem v plánu nic kupovat, ale zalíbily se mi zlevněné sportovní sandály. Původní cena byla 1360,- (do dneška si částky pamatuju přesně). Moji velikost měli, seděly perfektně, tak jsem si je vzala. Byly zlevněné na 650,- Kč. Tato částka byla i na paragonu, ale asi jsem byla prodavači sympatická, že mi je prodal jen za 600,-. Spokojeně jsem odešla, i když jsem věděla, že boty vyndám až na jaře.

Jaro přišlo a s ním i čas na mé sandály. Cestou z práce jsem zaběhla nakoupit, a když se tak natahuju do regálu, cítím lehké prasknutí. Myslela jsem si, že se jen rozepnuly. Nerozepnuly, prasklo zapínání. A tak následující den jsem vzala boty i paragon a odebírám se do prodejny. Prodavač byl samý úsměv, ale jen než jsem vyndala boty a že chci reklamovat. Nechtělo se mu nic psát, nic posílat, nic řešit. Byl tak naštvaný, že mi řekl: „Tady máte 650,- korun a ty boty si vemte, nebo je vyhodím!!!"

Vzala jsem tedy peníze, vzala jsem i boty a šla rovnou k ševci. Přezku opravil a za kolik? Za 50 korun.
Takže díky tomu všemu mám doma značkové sportovní boty, které původně stály 1360,-. Trochu jsem se musela smát, když je pak v létě prodávali za stejnou cenu.


Tak to jste asi měla výjimečné štěstí - pokud vím, většina lidí má s reklamacemi spíš opačné zkušenosti...

Díky za příspěvek.

A tady je další hádanka (nebo spíš příklad :-)):

Ve stáji jsou koně a lidé. Celkem mají 22 hlav a 72 nohou. Kolik je tam lidí a kolik koní?

Reklama