.

„Synova nová přítelkyně je příšerná. Nechci, aby spolu byli!“ má jasno paní Blanka

Vztahy

„Synova nová přítelkyně je příšerná. Nechci, aby spolu byli!“ má jasno paní Blanka

„Můj syn byl vždy fešák od pohledu. Jeho dosavadní partnerky byly tudíž taky nádherné, chytré a milé, ale to, co přivedl domu teď? Z toho jsem znechucená,“ vypráví rozčílená Blanka. Její syn si přivedl domu novou přítelkyni, která je jen o čtyři roky mladší než ona. To ale není vše, co paní Blance vadí.

Blanka chce jako každá matka pro svého syna jen to nejlepší. Všechny jeho dosavadní přítelkyně se jí líbily, ale nyní přivedl poslední, prý tu pravou a ta se paní Blance ani za mák nelíbí. „Těšila jsem se na novou přítelkyni mého syna. Když jsem ale viděla, co s ním přišlo, málem mě trefilo,“ začíná vyprávět Blanka. Kamenem úrazu číslo jedna je to, že přítelkyně Blančina syna je jen o čtyři roky mladší, než ona. Dále to jsou její čtyři děti a v neposlední řadě, že nemá práci. „Nejhorší na tom je, že syn si tohle vůbec neuvědomuje. Má nasazené růžové brýle a vidí vše zalité sluncem. Věkový rozdíl mu nevadí, naopak, prý je to alespoň zkušená ženská. Její děti má rád a práci si prý jistě brzy najde, zatím jí prý finančně bude pomáhat. Při těchto slovech jsem myslela, že už bouchnu. Sám má málo a ještě živit starou ženskou a čtyři parchanty?!“

woman

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

První polovinu života nám znepříjemňují rodiče, druhou děti.
Neznámý autor

Zdroj: www:citaty.net

Paní Blanka je na jednu stranu ráda, že syna očividně skvěle vychovala, za což mluví jeho gesta, ale stejně si jejich vztah nepřeje. Svůj názor mu řekla, ale on ho nepřijal. „Vystartoval na mě a byla akorát ošklivá hádka. Naštval se a odjel. Nemluvila jsem s ním skoro dva měsíce. Volala mi však jeho přítelkyně, to oslovení mi ani nejde přes jazyk, chtěla si to vyříkat. Samozřejmě jsem jí bez okolků vše řekla. Chápe to, ale prý já mám pochopit, že se milují a je jim fajn.“ Ani po telefonátu s přítelkyní svého syna Blanka názor nezměnila. Jenže jako matka cítí stesk po svém jediném synovi. Moc jí chybí, ale nechce udělat krok zpět a omluvit se synově přítelkyni, což je jeho požadavek, aby za matkou přijel. „Rozhodně se nebudu té paní omlouvat. Ona by měla pochopit, že ničí život jemu a že to nemá budoucnost. Nechápu, čím ho ta ženská tak oblbla,“ rozčiluje se Blanka. „Budou doufat, že je natolik inteligentní, že mu to za pár týdnu dojde a vykašle se na ni,“ dodává na závěr.  

Čtěte také:

   
11.07.2016 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [49] navia [*]

    catcat — #11obrat "čtyři parchanti" mě taky dojal....:( Ta paní opravdu moc láskyplná nebude...

    superkarma: 0 02.08.2016, 09:18:43
  2. [48] rychenza [*]

    Nechte to plavat, cim vic budete zakazovat, tim vic ho k ni budete pripoutavat - bude citit povinnost chranit ji.

    Pokud ji nemate rada, tak nemate - nikdo vas nemuze nutit, abyste nekoho zacala respektovat a mit rada, jen proto, ze s dotycnym chodi jeho potomek.

    Asi bych se ji studene pres zuby omluvila a vyhybala se jakemukoli kontaktu s ni. A doufala, ze casem synek prijde k rozumu.

    superkarma: 0 13.07.2016, 04:27:19
  3. avatar
    [47] Matinea [*]

    Jandywoman — #45 Sml80 nikde není psáno, že nejsou v tom počtu 4 dětí zahrnuta minimálně jedna dvojčata.

    Sama mám spolužáka, který má trojčata + další mladší dítko, takže také 4 kousky Sml37

    superkarma: 0 12.07.2016, 22:19:29
  4. avatar
    [46] Jandywoman [*]

    Davidek — #35 S mým morálním profilem si hlavu nelámejte. Odchovala jsem s jedním manželem tři slušné děti a šest vnoučat.Sml24

    superkarma: 1 12.07.2016, 21:28:14
  5. avatar
    [45] Jandywoman [*]

    cherinka — #33Matku s třemi dětmi považuji za něco naprosto normálního, čtyři děti má dnes málokdo z běžné populace.

    1. na komentář reaguje Matinea — #47
    superkarma: 0 12.07.2016, 21:25:56
  6. avatar
    [44] Mickey Mouse [*]

    dadma — #26 Matka mít názor může, dokonce ho může synovi v klidu říct. Ale ani matka nemá právo mluvit dospělému chlapovi do života anebo dokonce pomlouvat jeho partnerku. A už vůbec nemá právo dospělému chlapovi jeho vztah zakazovat!

    Blanka by se měla všem omluvit, protože její chování je ostudné, všechny kolem sebe urazila a zdá se, že bez jasných důvodů.

    superkarma: 0 12.07.2016, 10:26:42
  7. avatar
    [43] medulka [*]

    Klára Dymáčková — #34 Přesně tak, má právo si o tom myslet své a být znepokojená jako matka, ale měla by to nechat být, ať se s tím syn nějak sám popasuje, je snad dospělý. Možná dělá chybu a trochu si namlátí, poučí se třeba z toho, a nebo je také možné, že bude opravdu šťastný... to nikdo nemůže vědět dopředu, ale pokud to chce, tak bych mu nebránila, protože když mu do toho bude neustále remcat a bude ho štvát proti přítelkyni, tak se taky může stát, že o něj nakonec přijde...

    superkarma: 0 12.07.2016, 07:21:04
  8. avatar
    [42] Matinea [*]

    bleblemcy — #40 Z článku jsem pochopila, že syn a jeho přítelkyně už spolu nějakou dobu žijí a že je syn spokojený.

    Jestli ono matce nevadí hlavně to, že starší zkušená žena si nenechá do všeho remcat.

    superkarma: 0 12.07.2016, 06:47:08
  9. avatar
    [41] bleblemcy [*]

    bleblemcy — #40Bože já jsem jelito. Hned v prvním řádku takovou příšernou hrubku Sml21 samozřejmě sYna. Všem se ostudně omlouvám.

    superkarma: 0 12.07.2016, 00:55:34
  10. avatar
    [40] bleblemcy [*]

    No jelikož toho o přítelkyni sina víme z článku jen velmi málo, budu uvažovat jako matka. Ráda bych vedle svého syna jednou viděla klidně ošklivou, ale mladou slečnu co mu bude schopna a ochotna dát potomky. To se asi u starší paní se čtyřmi dětmi nedá předpokládat. Na druhou stranu bych do toho tolik nešťourala a dala jim klidně požehnání a hned bych jim i navrhla aby si spolu zkusili žít. To by asi moc neklapalo. Syn jelikož je zvyklý na mladé slečny by asi za chvíli nebyl příliš spokojený se soužitím se čtyřmi dětmi a jeho milá by na něj také jistě neměla tolik času a navíc by na něj dopadla tíha zodpovědnosti. To by ho mohlo natolik odradit, že by to vzdal sám jen musí přijít o ty růžové brýle, ale o ně nepřijde tím, že ho maminka bude štvát. Tím se syn pravděpodobně jen víc zatvrdí a bude chtít dokázat pravý opak než si matka myslí.

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #41
    2. na komentář reaguje Matinea — #42
    superkarma: 1 12.07.2016, 00:52:47
  11. avatar
    [39] Matinea [*]

    SNÍŽEK — #37 Přesně tak, nic s tím neudělá, je to synova věc.

    Ale článek je podaný způsobem, jakoby ta synova partnerka byla příšerná jen proto, že má 4 děti a že má na ty děti tedy i věk.

    Paní se možná časem zklidní, až zjistí i jistá pozitiva Sml57

    Synek bude s dětmi asi dobře vycházet, minimálně s jedním z partnerčiných dětí může chodit na pivko.

    Nečekají je bezesné noci s krmením a plenami (pokud tedy nebudou chtít 5. "kousek")

    Dělám si legraci, ale v podstatě mohu dopadnout hodně podobně. Mám 20ti letého synka, který už od malička nesnáší plačící mimina a malé děti Sml80. Vždy se jim obloukem vyhýbal. V podstatě bylo štěstí, že sám je až 2. a zároveň poslední v pořadí, mladšího sourozence by asi nestrávil Sml52.

    superkarma: 0 11.07.2016, 22:58:49
  12. [38] dadma [*]

    Oska — #27 Od dcery dva kluky.

    superkarma: 0 11.07.2016, 22:14:30
  13. avatar
    [37] SNÍŽEK [*]

    tohle by nepotěšilo žádnou matku jenže s tím nic neudělá Sml80

    1. na komentář reaguje Matinea — #39
    superkarma: 1 11.07.2016, 21:55:02
  14. avatar
    [36] Matinea [*]

    Eva_CZ — #29 Sml52

    Ano, už je možné dát dohromady terminologický slovník, minimálně I. díl

    superkarma: 0 11.07.2016, 21:51:08
  15. avatar
    [35] Davidek [*]

    Jandywoman — #32 .. tak trochu divná jseš ty .. zajímal by mě tvůj morální profil .. teda vlastně nezajímal Sml24

    1. na komentář reaguje Jandywoman — #46
    superkarma: 2 11.07.2016, 21:41:48
  16. [34] Klára Dymáčková [*]

    Ano, paní Blanka má právo na vlastní názor. Jak vše dopadne, je záležitost syna jeho partnerky. Já to tedy vidím taky trochu jako využívání, ale možná je v tom fyzická přitažlivost a další záležitosti, které někdy mají lidé mezi sebou, i když ostatním se zdá vztah divný. Nebyla bych nadšená, ale nechala bych to plynout. Mladí si chtějí dělat vlastní chyby a jít vlastní cestou. Nechme je tedy ty chyby udělat a žijme si svůj život. Pokud nás pak požádají o pomoc, nevyčítejme jim nic a budou nám za to vděčni. Jinak je od sebe spíš odpudíme.

    1. na komentář reaguje medulka — #43
    superkarma: 1 11.07.2016, 21:35:36
  17. avatar
    [33] cherinka [*]

    Jandywoman — #32 Proč by měla být divná? Já mám děti 3 a divná si tedy nepřipadám. A ano, taky bych neskákala nadšením kdyby to udělal jeden z mých synů... Ale čím více se bude zlobit a "zakazovat" mu to, tím to bude jen horší. Sml80

    1. na komentář reaguje Jandywoman — #45
    superkarma: 0 11.07.2016, 21:32:43
  18. avatar
    [32] Jandywoman [*]

    A to já si zase myslím, že žena, která má 4 děti už tak trochu divná v dnešní době je. Co je to zač? S kolika chlapama ty děti má? V kolika měla první dítě? jaký má vlastně morální profil? Jak tu bylo už psáno, ... je málo informací k dispozici. Pokud matka Blanka ví to, co my ne, není divu, že se z toho hroutí. Zřejmě ví dobře proč napovažuje paní za dobrou partii pro syna. Každá máma chce pro své dítě jen to nejlepší a snaží se ho chránit před zklamáním.

    1. na komentář reaguje cherinka — #33
    2. na komentář reaguje Davidek — #35
    superkarma: 0 11.07.2016, 19:53:48
  19. avatar
    [31] 38riki [*]

    No asi by mě z takového zjištění taky kleplo, ale co už. Zakázat bych mu to nemohla, málokterý by poslech..

    superkarma: 1 11.07.2016, 18:57:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Andreadornova [*]

    Nepletla bych se jim do toho na všechno si musí přijít sám

    superkarma: 0 11.07.2016, 17:36:32
  2. avatar
    [29] Eva_CZ [*]

    Zase byl syn fesak a mel nadherne a chytre a mile partnerky. Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    Marketo, ja se z tebe jednou fakt poseru!

    Muj synovec ( student VS ) si v 19ti letech nasel nadhernou zenskou se 2 detma. Starsimu klukovi bylo 15, zenske 35 let. Jsou spolu 3.rok, stastni, spokojeni. Sml80 Netvrdim, ze to vydrzi na veky, ale mozna ano. Sml80

    1. na komentář reaguje Matinea — #36
    superkarma: 0 11.07.2016, 17:17:59
  3. [28] iřka [*]

    Sml80,sice dětem řeknu svůj názor,ale respektuji jejich rozhodnutí.

    superkarma: 0 11.07.2016, 17:03:19
  4. [27] Oska [*]

    dadma — #26 to je smutnéSml79 a máte aspoň vnoučata od dalších dětí?

    1. na komentář reaguje dadma — #38
    superkarma: 0 11.07.2016, 15:35:24
  5. [26] dadma [*]

    Všichni ,kteří píšete,že paní Blanka nemá do toho synovi co mluvit je sice hezké ,ale jako matka může snad mít svůj názor. Vžijte se do role ,kdyby se to týkalo vás. Také by jste asi neskákaly nadšením. Na druhou stranu přítelkyně jejího syna se chová racionálně,chce zabezpečit sebe a svoje děti,to jí zase nikdo nemůže mít za zlé.

    Já mám doma pododobný případ. Syn když studoval VŠ chodil s pěknými děvčaty dvě jsem znala i osobně.S jednou jsme ve styku dodnes a druhá je mimo republiku. Pak si ho vyhlídla žena o 10 let starší s postiženým dítětem.Jsou spolu již 17 let.Oželela jsem vnoučata od syna a neustále jsem se právě kvůli synovi snažila chovat vstřícně. A doufala,že se možná najde nějaká co ho okouzlí.Ale před dvěma lety se vzali a nám to ,ani neřekli i když 14 dní před svatbou byli u nás. Syn mě to oznámil až po svatbě.To nás jako rodiče opravdu zasáhlo. Potom proběhla nehezká výměna názorů a od té doby jsem u nich nebyla. Protože ona vzkázala,že k nám tedy určitě již nikdy nepřijede. Myslím, že jí to vyhovuje , skočila jsem na udici.

    1. na komentář reaguje Oska — #27
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #44
    superkarma: 1 11.07.2016, 14:58:18
  6. [25] Goldenhair [*]

    v článku chybí ty nejzákladnější informace, a to věk zúčastněnýchSml68Sml68 bez toho jsou všechno jenom dohady, i kdyby byla paní o 14 let starší,jak tu někdo píše v diskusi, tak Martinovi Chodúrovi to s Ivankou klape, dokonce mají mimčo, a ty děti už přece musí být dospělé, když jde o velký věkový rozdíl, tak co Blanka řešíSml80 pokud tedy paní neměla ve 40 čtyřčata, které jsou teď v pubertěSml57

    superkarma: 0 11.07.2016, 14:52:12
  7. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    Tedy, co je paní Blanka zač, že se montuje synovi do známosti? Jak a s kým dospělý syn žije, to je jeho život, jeho odpovědnost. Jestli chce vychovávat čtyři děti.

    A navíc mi připadá, že paní Blanka ani synovu přítelkyni pořádně nezná, nic moc o ní neví, ale soudí ji jen na základě pitomých vlastních předsudků.

    superkarma: 0 11.07.2016, 14:21:41
  8. avatar
    [23] chanahd [*]

    No, když paní bude tak silně proti přítelkyni, mohla by o syna úplně přijít. Já bych to nechala plynout. Ona s tím stejně nic neudělá.

    Buď po čase spadnou synovi růžové brýle a ukončí to sám. A nebo spolu spokojeně zůstanou. Těžko něco nařizovat, když je dospělý.

    superkarma: 1 11.07.2016, 13:52:00
  9. avatar
    [22] Tomíška [*]

    Rikina — #21no pokud měl syn přítelkyně mladší a je mu cca 18-20,tak paní ho mohla mít v 18ti takže 18+18 je 36-4 je 32let.to už je sakra věkový rozdíl.no a 4 děti-chlapík neví do čeho leze.V konečném důsledku bez velkého počítání může být ta přítelkyně o 14 let starší -to už je dost.

    superkarma: 0 11.07.2016, 13:16:16
  10. [21] Rikina [*]

    Škoda, že v článku není věk zúčastněných osob. On je to dost rozdíl, jestli paní Blance je 36 let nebo 56 let. Sml80 Pravděpodobnější je asi ta druhá varianta Sml57 jenže to by zas ty čtyři děti o pouhé 4 roky mladší přítelkyně byly nejspíš už dospělé. Sml80 Ovšem jestli paní Blanka o dotyčné ženě hovoří jako o "staré ženské", tak to taky spíš hovoří pro ten věk blíže padesátce, než něco přes 30. Holt člověk neví, málo informací.

    1. na komentář reaguje Tomíška — #22
    superkarma: 0 11.07.2016, 12:56:46
  11. avatar
    [20] baraval [*]

    Tedy také nevím jak bych reagovala, kdyby si můj syn přivedl stejně starou paní jako já.

    superkarma: 4 11.07.2016, 12:44:25
  12. avatar
    [19] gerda [*]

    Sofineza — #16To bych ani neřekla. U kolouška paní Gregorové se dá o lásce mluvit těžko. Tedy o lásce k ženěSml32. Však ona se za pár měsíců probere, až zjistí, na kolik ji to přišloSml30

    superkarma: 6 11.07.2016, 12:22:05
  13. [18] free [*]

    No, kdoví jak to je s jedináčkem. Předchozí vztahy se nevyvedly... nechtěly ty mladé dívky aby byl samostatný? Možná si našel druhou maminku.

    superkarma: 5 11.07.2016, 12:13:43
  14. avatar
    [17] řeřicha [*]

    Pokud jemu ty děti a věk nevadí....nemá cenu to hrotit. a práci nemá třeba proto že děti nejsou ještě tak velké....čas ukáže zda jim to vydrží.

    superkarma: 0 11.07.2016, 11:41:26
  15. [16] Sofineza [*]

    to mi silně připomíná Hanu Gregorovou a toho jejího kolouška, akorát ty děti jsou jehoSml57

    1. na komentář reaguje gerda — #19
    superkarma: 2 11.07.2016, 11:30:58
  16. avatar
    [15] medulka [*]

    Možná se paní Blance nelíbí, ale tady je podstatné, že se líbí jejímu synovi, protože ten s ní je a ten s ní žije. Jestli jsou spolu šťastní, tak bych byla za něj ráda... Pokud je to pohodová ženská, rozumná, milá atd., tak mu s ní možná bude mnohem líp, než s nějakou mladou, krásnou šťabajznou, která děti nemá. A to že nemá práci ještě nemusí dokazovat, že je lempl a že pracovat nechce, může být i tak pracovitá a šikovná, ono sehnat práci se 4 dětmi není žádná legrace... A pokud se sama přítelkyně ozvala, že si chce vše vyříkat, tak to o ní svědčí, že jí tohle mrzí a že chce, aby matka a syn rozuměli a vycházeli spolu, kdyby to byla nějaká megera, tak by jí to nemuselo trápit...Sml80

    superkarma: 1 11.07.2016, 11:20:40
  17. avatar
    [14] Gosi [*]

    no, docela by mě zajímal věk Blanky... ono jako žádná z těch tří věcí není zas tak špatná(i když teda zajímalo by mě kolik tam těch biotatínku figuruje), ale kombinace by ani u mě nebudila nadšení.. a teda nepíše se jak konkrétně to synovi řekla, ale asi bych se taky neomlouvala, ale už bych se k tomu nevracela...

    superkarma: 2 11.07.2016, 11:14:59
  18. [13] Rikina [*]

    Tak jestli "synova nová přítelkyně je příšerná", tak paní Blanka bude nejspíš pěkná čarodějnice a megéra sánská. Sml57

    superkarma: 7 11.07.2016, 11:11:58
  19. avatar
    [12] gerda [*]

    catcat — #11Tak já si myslím, že snad na ty děti bere alimenty, ono to tak strašné nebude. Spíš je obdivuhodné, že si troufne na tolik dětí, výchova není žádná legrace.

    superkarma: 0 11.07.2016, 10:59:11
  20. avatar
    [11] catcat [*]

    Sám má málo a ještě živit starou ženskou a čtyři parchanty?!“

    to teda na láskyplnou ženskou nevypadá. Měla by být ráda, že je jim společně dobře.Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #12
    2. na komentář reaguje navia — #49
    superkarma: 0 11.07.2016, 10:41:28
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    A kolik je synovi? Jaké měl předchozí zkušenosti, že si teď takhle zvolil? Proč vlastně v předchozích vztazích nevydržel, není to tak, že pokaždé dostal kopačky, tak si vybral paní, u které si může být celkem jistý, že je nedostane?Sml57

    superkarma: 0 11.07.2016, 10:03:05
  22. [9] magic11 [*]

    risina — #6 no já jsem i ráda, že to u nás nedopadlo Sml16 , ale z okolí vím, že babičky z velké většiny po narození vnoučat "vyměknou" a pak to funguje, no naše babička o nic takového nestála. Jen o svého chlapečka, kterého by měla stále jen kolem sebe a který by jí posluhoval...

    superkarma: 0 11.07.2016, 09:10:44
  23. [8] anina4 [*]

    je to synova přítelkyně, on s ní žije a ne ona,třeba časem změní názor

    superkarma: 0 11.07.2016, 09:09:42
  24. avatar
    [7] enka1 [*]

    Já bych byla asi chvíli zaražená, ale nechala bych to v klidu probíhat - buď to vyjde nebo ne.Sml24

    Ono zakazované ovoce nejvíc chutná.

    superkarma: 0 11.07.2016, 09:09:21
  25. avatar
    [6] risina [*]

    magic11 — #4 Tak u nas to ma stastnejsi konec. Tchyne sice prohlasovala, ze ucitelka do jejich rodiny nepatri, a kdyz jsem otehotnela, tak rekla, ze se sice tesila na vnouce, ale ze ma-li to byt moje dite, tak by byla radsi, kdyby se vubec nenarodilo, ale za dalsi leta se hrany obrousily. Ona poznala, ze jsou i horsi snachy, ja prestala ohrnovat nos nad jejich rodinnymi zvyky a ted spolu vychazime dobre. Vnoucata - dnes uz dospela, samozrejme miluje a tesi se na prvni pravnouce, prave od toho ditete, co by byvala pred vic nez triceti lety radsi, kdyby se nenarodilo...

    1. na komentář reaguje magic11 — #9
    superkarma: 4 11.07.2016, 08:53:12
  26. [5] bobani [*]

    tak starší ženu se 4 dětmi - to je silná káva . také bych to u syna nevydýchala .

    superkarma: 8 11.07.2016, 08:50:39
  27. [4] magic11 [*]

    pravda, není mezi mnou a manželem věkový rozdíl, ale tchýně mě od samého začátku taky nenáviděla. Našla synovi novou nevěstu, novou práci, nové bydlení ... Mým rodičům vypisovala litanie ... Jak se vyjadřovala o našich dětech se nedá ani publikovat... Mám spokojené manželství 26 let. Naše děti znají jen jednu babičku a dědu, moji rodiče mají mého manžela rádi jako vlastního (občas mám dojem, že je víc jejich než já Sml16 ) a taky to funguje. Občas mě to zamrzí kvůli manželovi, ale když po letech zkusil něco změnit, byl znovu oheň na střeše a pokud nás neopustí, nechce ho znát. No tak má, co chtěla...

    1. na komentář reaguje risina — #6
    superkarma: 1 11.07.2016, 08:42:57
  28. [3] zlá teta [*]

    Ať se do nich neplete, a nechá to vykrystalizovatSml58

    superkarma: 1 11.07.2016, 08:31:55
  29. [2] Boros [*]

    No, já myslím, že je to přítelkyně jeho a ne její.

    superkarma: 0 11.07.2016, 07:20:00
  30. avatar
    [1] OlgaMarie [*]

    Chlap si vybere partnerku, k jaké ho jeho máma vychovala. Sml16

    superkarma: 1 11.07.2016, 06:33:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme