.

Svobodná matka provokuje svět kontroverzními fotkami s dcerou

Novinky

Svobodná matka provokuje svět kontroverzními fotkami s dcerou

Dobré ráno, milé čtenářky! Každá novopečená maminka touží mít se svým prckem krásné profesionální fotky, ale to, co je většinou k vidění na různých sociálních sítích, bývají ve velké míře kýče od samozvaných fotografů. Umělkyně říkající Reverend MacKenzie Moltov vzala osud do svých rukou a vytvořila fotky, které si babičky jen tak za rámeček nedají.

„Být svobodnou matkou je naprd. A co je naprd nejvíc? Předsudky lidí ohledně vašeho života a rodičovství. Jako umělec na volné noze a svobodná matka vyvolávám ty nejšílenější představy o tom, jak vypadá můj život s mojí dcerou. Tyto fotky byly inspirovány mými odpůrci a také jim jsou věnovány,“ vysvětluje americká umělkyně.

Moltov se dobrovolně vžila do role týrající a bezohledné matky a výsledkem jsou opravdu kontroverzní fotografie. Kdo však nepostrádá smysl pro humor, jistě pochopí, jak jsou myšleny. Moltov možná stírá hranice „normálnosti“, ale jelikož při focení nezemřelo žádné jehňátko, štěňátko ani koťátko, nelze než její poněkud zvrácený vkus tolerovat.

Jak byste si profi fotky s miminkem představovaly vy?

y\scfysd \ssdf \scfysd \syd \scfysd y\scys

Zdroj foto: Facebook

   
06.02.2015 - Redakční novinky - autor: Marta Pušová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [177] paníliška [*]

    gerda — #176 Člověče neblbni. Sml33 Holka chtěla provokovat, což se jí povedlo perfektně. Ale z pár fotek usuzovat, jaká je matka, to přece nejde. A já i myslím, že kdyby byla opravdu taková herodeska a své dítě nemilovala, tyhle fotky by nevznikly.

    superkarma: 0 18.02.2015, 14:52:21
  2. avatar
    [176] gerda [*]

    Eva_Fl — #172zvláštní.Sml24

    1. na komentář reaguje paníliška — #177
    superkarma: 0 18.02.2015, 10:54:24
  3. avatar
    [175] gerda [*]

    evelyn — #173toto opravdu není moje fotkaSml52Sml52Sml52, snad je to celkem zřejmé , kdežto paní se světu ukázala v pravé (tedy, poněkud upravené) podobě.Sml54

    superkarma: 0 18.02.2015, 10:53:22
  4. [174] Vendi [*]

    Reklama na matku ?

    superkarma: 1 15.02.2015, 12:44:33
  5. avatar
    [173] evelyn [*]

    Eva_Fl — #172taky jsem premyslela nad tim, jak z fotek, kterymi chce provokovat, lze vycist, jaka je autorka schopna a dobra matka. To je jako bych z avataru, ktery si gerda vybrala, predpokladala, ze se stavi na uroven hovezihoSml80

    1. na komentář reaguje gerda — #175
    superkarma: 2 14.02.2015, 21:29:40
  6. avatar
    [172] Eva_CZ [*]

    gerda — #171 ty asi vis, co ja nevim - jaka je to matka?

    1. na komentář reaguje evelyn — #173
    2. na komentář reaguje gerda — #176
    superkarma: 1 14.02.2015, 14:12:52
  7. avatar
    [171] gerda [*]

    Eva_Fl — #170já myslím, že ji ve skutečnosti nikdo nemůže brát vážně, ani jako umělkyni, ani jako matku. Bylo to jako téma k diskusi, tak se diskutovaloSml24. Jinak je mi naprosto ukradenáSml30

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #172
    superkarma: 0 14.02.2015, 12:49:25
  8. avatar
    [170] Eva_CZ [*]

    Sml57 ta zenska vas chtela nasrat. Z velke casti se ji to podarilo! Sml67

    Mozna by meli predhodit socialce i Adam's family.... Sml58

    1. na komentář reaguje gerda — #171
    superkarma: 2 13.02.2015, 04:58:12
  9. avatar
    [169] lenka.ms [*]

    S odstupem času - pořád ošklivé a nechutné Sml68

    superkarma: 0 12.02.2015, 22:23:55
  10. [168] mamkaJa [*]

    podle počtu komentů matka s fotkama uspěla Sml52

    superkarma: 0 11.02.2015, 15:49:37
  11. [167] kamelie15 [*]

    Rikina — #23 tak to nezní moc hezky "upřimně nemám ani chuť to dítě fotit" bože díky za svijí tchýni i když občas brblám. :-D

    superkarma: 2 10.02.2015, 14:27:42
  12. avatar
    [166] gerda [*]

    Mickey Mouse — #164do zraněných se nekope. Ani já tak činit nebudu.Sml79

    superkarma: 0 10.02.2015, 04:49:30
  13. avatar
    [165] DanaD [*]

    gerda — #163 Sml30Sml30Sml30Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 09.02.2015, 19:57:11
  14. avatar
    [164] Mickey Mouse [*]

    gerda — #163 No dobrá, já se tedy tak nějak kaju. Opravdu nemám rád bolševiky (od slova boľše = většina, čili komunisté prosazující diktaturu většiny). Sml80

    A protože jste jediná, kdo v diskuzi argumentoval názorem většiny, asi se k tomu označení bolševik hlásíte. Což tedy vysvětluje, proč jsem proti vám osobně a paranoidně zaujatý.

    Měl jsem si to uvědomit a tak nějak soudružsky držet hubu...

    1. na komentář reaguje gerda — #166
    superkarma: 2 09.02.2015, 19:57:02
  15. avatar
    [163] gerda [*]

    Když už to sklouzlo do grotesky, tak ať to stojí za to!Sml30

    Dvořák: Slyšeli jste, soudruzi. Soudruh Klepáč řekl, že ho chceme oddělat... Ne, my tu nechceme, soudruhu Klepáči, nikoho oddělávat. My chceme jen upřímnou bolševickou kritikou dosáhnout toho, abys uznal své chyby a napravil je. Jsem přesvědčen, že si neuvědomuješ všechno, co děláš. A jako dělník a jako starý odborář musíš uznat, že jsi na nesprávné cestě. Jen se na to podívej kriticky a chlapsky, jako bolševik!

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #164
    2. na komentář reaguje DanaD — #165
    superkarma: 0 09.02.2015, 18:56:22
  16. avatar
    [162] Mickey Mouse [*]

    kamarád — #152 Vidíte, já bych i po této diskuzi paní Gerdě čaj zaplatil, do kabátu pomohl a dveře přidržel. Jenže slušné chování nejsou jen tyto drobné úsluhy, ale také to znamená nahlas říci, že se mi určité chování nelíbí.

    Přečtěte si od začátku tuto diskuzi. Nikde jsem v ní nehodnotil vkus paní Gerdy ani nikoho jiného. A také jsem nikde nezpochybňoval něčí duševní zdraví, neobviňoval jsem nikoho z ohrožování dětí, nepodsouval jsem nikomu honbu za lacinou popularitou, nesvolával jsem na nikoho policii, sociálku ani jiné autority, neobviňoval jsem nikoho ze zvrhlosti či nečestných úmyslů.

    Jenže toho všeho se dopustila paní Gerda nejen vůči autorce těch fotek, ale i vůči všem diskutujícím, kteří s ní nesdílí její svaté rozhořčení a opovržení.

    Já nikomu nevnucuji, jestli se jim fotky mají nebo nesmí líbit. Paní Gerda autorku i všechny s jiným vkusem nevybíravě urážela. Proti tomu by se měl ozvat každý slušný člověk. A za tím si stojím.

    superkarma: 2 09.02.2015, 17:48:54
  17. avatar
    [161] 38riki [*]

    kamarád — #159no já četla jeho komenty v některých článcích a dospěla jsem ke stejnému názoru. Jedině on má papír se štemplem na absolutní pravdu světa. Ve všem. Moje nervySml80

    superkarma: 1 09.02.2015, 17:43:14
  18. avatar
    [160] Antonia [*]

    kamarád — #159 Sml58 aha, tak už chápu proč právě on druhým nastavuje zrcadla. Sml59

    superkarma: 0 09.02.2015, 17:33:18
  19. avatar
    [159] kamarád [*]

    Antonia — #158 Bacha na to,pán je zřejmě absolutní znalec ve všech oborech,všechno zná,všemu rozumí,všude byl,od všeho má klíče.Takový mám nejradši Sml30 Káže něco o vodě a sám pije víno.Osoba je to netolerantní až hrůza a pasuje se tady do role soudce Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Antonia — #160
    2. na komentář reaguje 38riki — #161
    superkarma: 8 09.02.2015, 17:19:20
  20. avatar
    [158] Antonia [*]

    kamarád — #152 víte, on si pán odporuje i v samotné této diskusi. cituji : Jsou velmi profesionálně aranžované, mají jasný výraz a... ano, jsou schválně provokativní, odlišné od obvyklých přeslazených a stereotypních fotek.

    a o kus dál :Aby bylo jasno: tyto fotografie nepovažuji za nějaké extra umění. Jsou obvyklé, tuctové, jen mírně provokativní. K umění jim schází kvalita a důslednost v provedení.

    1. na komentář reaguje kamarád — #159
    superkarma: 1 09.02.2015, 16:38:34
  21. avatar
    [157] gerda [*]

    38riki — #155děkujiSml48, to je celoživotní trénink.Sml16

    superkarma: 0 09.02.2015, 16:33:31
  22. avatar
    [156] gerda [*]

    Alka1 — #154Bacha!! Obávám se, že brzo zavlaje prapor s nápisem SVOBODU KLAUNŮM a ty půjdeš na pranýř za svou netoleranci a nenávist vůči nim!Sml39 ...Připadám si trochu jak v Kafkově ZámkuSml30. Sice tu naoko svobodně diskutujeme, ale běda, jestliže nesouhlasímeSml52 Máme si ještě hodně co učit.Sml15

    superkarma: 2 09.02.2015, 16:28:48
  23. avatar
    [155] 38riki [*]

    Gerdo, chtěla bych Vám vyseknout obrovskou poklonu. Jste velmi moudrá ženaSml67.

    1. na komentář reaguje gerda — #157
    superkarma: 2 09.02.2015, 16:25:29
  24. avatar
    [154] Alka1 [*]

    Diskuse se nepochopitelně zvrhla na hon na Gerdu. Sml80

    Mně se fotky nelíbí už z toho důvodu, že nesnáším klauny. Sice mám ráda horory, ale sledovat film To podle románu Stephena Kinga bylo pro mě utrpením, stejně jako pohled na tyto fotky...Sml24

    1. na komentář reaguje gerda — #156
    superkarma: 1 09.02.2015, 16:01:27
  25. avatar
    [153] gerda [*]

    Mickey Mouse — #151ano, čekala jsem, až nastaví zrcadlo - a už je tadySml24. Mno, sice píšete jako kniha, ale doma bych vás, vzteklý myšáčku nechtěla, přestože literaturu miluju. Ostatně, vydržel byste jen pár vteřin, kočky by se už postaralySml52Sml52Sml52 A dýchejte zhluboka, to dělá divy.Sml79

    superkarma: 6 09.02.2015, 16:00:02
  26. avatar
    [152] kamarád [*]

    Mickey Mouse — #134 Mickey Mouse — #148

    Muž,který v páteční diskuzi o nezaplaceném čaji jedné redaktory napíše toto:

    "Pestrost charakterů/úchylek/situací sama o sobě důvodem pro neslušné chování není a ani být nemůže."

    si v případě dnešní diskkuze sám šlape po tom,co píše.

    Jsem taky chlap,ale takhle bych se o ženě,v případě paní Gerdy,rozhodně nevyjadřoval.Asi vám někdo stoupnul na kuří oko,ne? Bijete se jako totální nevychovanec!

    1. na komentář reaguje Antonia — #158
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #162
    superkarma: 8 09.02.2015, 15:47:32
  27. avatar
    [151] Mickey Mouse [*]

    gerda — #150 Hm, rozumět všemu nemusíte.

    Ale věřte, že nebýt vašich urážek na adresu té fotografky a všech, kterým ty fotky připadají hezké, tato diskuze by nebyla. Celou tu dobu vám jen nastavují zrcadlo, abyste si uvědomila, že píšete opravdu hrozné věci.

    1. na komentář reaguje gerda — #153
    superkarma: 2 09.02.2015, 15:42:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [150] gerda [*]

    Mickey Mouse — #148a propos....a koho jsem tedy měla na těch fotkách hodnotit, když na nich byla přece ona sama a to dítě?? O to snad jde?Sml80 Přiznám se, že vaše duševní pochody nejsem s to pochopit.Sml80Sml80 Nu což, nemusím taky rozumět všemu, ani umění, ani hlodavcům.Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #151
    superkarma: 7 09.02.2015, 15:32:29
  2. avatar
    [149] gerda [*]

    Mickey Mouse — #148 zítra tedy mohu očekávat vaše sekundanty?Sml57 Člověče, jestli máte nějaký problém, tady ho nevyřešíteSml58

    superkarma: 7 09.02.2015, 15:26:50
  3. avatar
    [148] Mickey Mouse [*]

    gerda — #144 Lžete! Jste hrubá a váš názor je neslušný. Namísto fotek jste začala hodnotit a urážet tu matku. A vaše výroky opakovaně mluví o tom, že hledáte nějakou autoritu, která by ty fotky zakázala a matku potrestala. Zrovna tak se dovoláváte nějaké většiny, která by matku měla odsoudit.

    Tohle není diskuze o osobním vkusu, ale o míře vaší netolerance.

    1. na komentář reaguje gerda — #149
    2. na komentář reaguje gerda — #150
    3. na komentář reaguje kamarád — #152
    superkarma: 2 09.02.2015, 15:21:44
  4. avatar
    [147] gerda [*]

    cilani — #145souhlasím, už jde o osobní rovinu, a to je i pod mou úroveň. Au revoir!Sml60

    superkarma: 1 09.02.2015, 15:19:16
  5. avatar
    [146] gerda [*]

    Mickey Mouse — #143tak tohle už u mě skutečně vyvolá jedině záchvat smíchu.Sml52Sml52Sml52 Už dlouho mě nikdo takhle neodhalilSml28Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 09.02.2015, 15:18:28
  6. [145] cilani [*]

    gerda — #144 upalování jsem tu zmínila já a to v tom kontextu, že mi přijde, jako by jsi nejraději upálila jen kvůli pár fotkám, které tě pohoršují.. Ovlivnilo mě v tom názoru více tvých vyjádření, ale už je zpětně pročítat a hledat nebudu.. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #147
    superkarma: 1 09.02.2015, 15:16:54
  7. avatar
    [144] gerda [*]

    Mickey Mouse — #140nesouhlasím, o upalování např. jsem neřekla ani ň, kdežto u vás je to hojně frekventovaný výraz. Řekla bych, že už jde o obsesiSml30 Rozčilená nejsem ani za mák, hrubá snad taky ne, jedině snad....jsem v opozici. No a?Sml80 Kvůli tomu přece nemusím být Koniáš.Sml52 Jezuitství sem netahám já, ale ti, kteří nedopřejí slušným oponentům jiný názor. Ani kdybyste na mě nastoupil s celým hasičským sborem, pořád se mi nezačne líbit její exhibice s robětemSml30 A lidi, co nemají sebemenší smysl pro humor, jsou chudáciSml57

    1. na komentář reaguje cilani — #145
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #148
    superkarma: 6 09.02.2015, 15:12:41
  8. avatar
    [143] Mickey Mouse [*]

    Antonia — #142 Co je na tom urážlivého? Na mne příspěvky paní Gerdy přesně takhle od počátku působí.

    Tuto diskuzi nevedu o fotkách, vedu ji o Gerdiných názorech a o jejím vystupování. To je totiž pro mne naprosto nepřijatelné - její silné, nenávistné a urážlivé výroky. Její vystupování v roli samozvaného "ochránce" dětí a "arbitra" umění.

    1. na komentář reaguje gerda — #146
    superkarma: 2 09.02.2015, 15:12:30
  9. avatar
    [142] Antonia [*]

    Mickey Mouse — #140 jen sebestředný člověk, který nesnese názory druhých je takto útočný a uráží Sml68

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #143
    superkarma: 3 09.02.2015, 15:05:27
  10. [141] cilani [*]

    gerda — #138 možná pro ten tak urputně odsuzující postoj, který působí, že odmítáš dát druhým právo na to, aby se jim to líbilo. Podsouváš jí neúctu k životu, propagaci násilí, přitom se tyhle obrázky dají chápat přesně opačně. Označuješ to jako prvoplánovost, přitom o ní a o tomhle víš jen to, co tu odkudsi kdosi zkopíroval.. A že informace zde se nedají brát jako jisté a pravdivé, nepřekroucené a neupravené tak, aby vzbuzovaly kýžený efekt....Ano, pochopím sdělení - pro mě je to fuj, pohoršující, je mi z toho zle.. Ale nepochopím, jak někdo může prohlásit, že by si takové fotky žádná matka nenechala udělat. Já ano, spíš bych si je ale vyfotila doma sama. Tak samo znám i pár lidí, kteří podobné fotky mají, včetně mířícího koltu (a nikoliv na zrcadlo), nebo děcka na pekáči.. Sml80

    superkarma: 1 09.02.2015, 14:55:14
  11. avatar
    [140] Mickey Mouse [*]

    gerda — #138 Ano, a vy jste se v diskuzi projevila jako zapšklá, zaslepená osoba bez tolerance, nadhledu nebo vtipu... Tak jste se opravdu chtěla ukázat? Sml80

    1. na komentář reaguje Antonia — #142
    2. na komentář reaguje gerda — #144
    superkarma: 2 09.02.2015, 14:50:51
  12. avatar
    [139] Mickey Mouse [*]

    gerda — #135 Ne, nijak ji neznám. Hájím jen právo každého být jiný a nepřizpůsobovat se jednomu "správnému" vkusu.

    Třeba by vás zajímalo, co se mi na těch fotkách líbí? Jsou šikovné, nápadité, výrazné, technicky zajímavě provedené. Autorka předvedla vtip, nápaditost, a že se nebere příliš vážně. Nehraje si na "velké" umění, dělá umění pouťové a dělá je dobře! Nikomu neubližuje, i ta provokace je krotká a umírněná. Ty fotky jsou prostě hravé a veselé.

    Vy ovšem vystupujete v roli Koniáše, který chce spálit a zakázat a odsoudit vše "plytké". Jenže to byste v jejich době pálila a odsuzovala také díla Michelangela, Dalího, Gaugena, Hieronima Bosche, Mozarta nebo Komenského. Ta totiž většinový vkus urážela ještě mnohem důrazněji!

    superkarma: 2 09.02.2015, 14:45:19
  13. avatar
    [138] gerda [*]

    cilani — #136 cilani — #137ale od toho tu přece její fotky byly, aby k nim byla diskuse, ne?Sml80 A proč hned řeči o upalování a kdesi cosi, to by mi ve snu nenapadlo a ona mi za to skutečně ani nestojíSml30 Zítra po ní ani nevzdechnu, tak to tady chodí.Sml80No, a pravda je, že do tohoto plátku už moc odborníků nezavítá.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #140
    2. na komentář reaguje cilani — #141
    superkarma: 0 09.02.2015, 14:44:01
  14. [137] cilani [*]

    gerda — #135 Tak samo se dá zeptat i tebe - ona ti něco udělala, že ji tak odsuzuješ a kritizuješ, div bys jí neupálila za pár zajímavých fotek, které tě pohoršují? Ne, vycházíš jen z obrázků.. Sml58

    1. na komentář reaguje gerda — #138
    superkarma: 1 09.02.2015, 14:28:44
  15. [136] cilani [*]

    gerda — #133 Akademický malíř se k fotkám moc nevyjádří a jejich uměleckou hodnotu asi moc nezhodnotí. Psychiatr asi taky uměleckou hodnotu nepozná a pochybuji, že by byl tak úzkoprsý, aby z takovýchhle fotek dělal nějakou vědu.. Všeobecně mi přijde divné, když si někdo osobuje právo hodnotit, co by mělo být všeobecně přijímáno jako líbivé nebo nelíbivé.. Sml80 Kočára bych jako něco úžasného určitě nevypichovala.. Obrazy na jedno brdo, že bych to rozhodně za nápaditou tvorbu neoznačila.. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #138
    superkarma: 1 09.02.2015, 14:26:06
  16. avatar
    [135] gerda [*]

    Mickey Mouse — #134a vy se s tou paní nějak blíže znáte? Když se za ni tolik bijete. Já posuzuji jenom podle toho, co jsem viděla na monitoru a z toho mé mínění vychází. Třeba je to fakt zgruntu hodná ženskáSml30

    1. na komentář reaguje cilani — #137
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #139
    superkarma: 4 09.02.2015, 14:11:58
  17. avatar
    [134] Mickey Mouse [*]

    gerda — #133 Milá Gerdo, právě shoda vůbec žádným měřítkem umění není. Naprostá většina dnes uznávaných uměleckých děl byla ve své době odmítaná jako "ošklivá", "provokující", "manýristická". Naopak shoda většiny na hodnocení "umění" nejčastěji ukazuje, že dílo je jen průměrný mainstreamový popík, jen řemeslo bez vlastního výrazu a názoru.

    Aby bylo jasno: tyto fotografie nepovažuji za nějaké extra umění. Jsou obvyklé, tuctové, jen mírně provokativní. K umění jim schází kvalita a důslednost v provedení.

    A o to víc se mi hnusí vaše nenávistné hodnocení a hloupé moralizující řeči. Protože zatímco autorka jen nevinně provokuje, vy skutečně hlásáte čiročiré zlo, netoleranci a tu svou "jedinou" pravdu. A pro vaši zaslepenost ještě jednou zdůrazním, že tomu dítěti se nic zlého nestalo a neděje a autorka ani k ubližování dětem nenavádí. Zatímco vy svým postojem k nenávisti navádíte!

    1. na komentář reaguje gerda — #135
    2. na komentář reaguje kamarád — #152
    superkarma: 2 09.02.2015, 14:07:26
  18. avatar
    [133] gerda [*]

    cilani — #132Já bych řekla, že to rozhodne jedině časSml58. Dílo, které přetrvá generace, to má hodnotu. Mazalů a rádobyumělců bylo od dávnověku všude fůra. A snobů, kteří se s nimi vezli na chvilkovém obecném zájmu, stejně tolik. Tahle paní s miminem udělala bouři ve sklenici vody i tady, na pár okamžiků...a kdo bude její tvorbu vyhledávat v budoucnu? Sml80 Vystřílí svůj prach a může už leda gradovat a utahovat šroub dalších trapností a naschválů. Nemá širší záběr. Minule se tady osazenstvo shodlo v názoru na tvorbu Ondřeje Kočára, tak si myslím, že i to je trochu ukazatel - shoda. Při této debatě o fotkách, které se mně vůbec nelíbí, ba připadají mi docela hnusné a nelidské, bych uvítala hlas odborníka. Psychiatra, akademického malíře - prostě někoho, jehož hlas má váhu. Jinak se tu budem točit pořád dokolečka. Tato fotografka si usnadnila práci tím, že normální fotky jen VYNÁSOBILA ZNAMÉNKEM MÍNUS. Což zvládne každýSml30

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #134
    2. na komentář reaguje cilani — #136
    superkarma: 5 09.02.2015, 13:47:48
  19. [132] cilani [*]

    gerda — #131 a jak se pozná ten co umí? Kdo schválí co je hodno obdivu? Upřímně, Bornovy díla jsou považovány za umění, pro mě je to kýčovité. Co takový Kocák, nebo Vávrová, jejíž obrázky mi prostě přijdou na jedno brdo a nehezké, nebo Huttnerová a co takový Kodet s těmi obrazy co prodává jen díky svého jména, nebo takový Hartinger, který má většinu obrazů na jedno brdo.. Saudek svými fotkami někoho pohoršuje, jiného uchvacuje.. Sml80 Že se mi líbí toto neznamená, že se mi musí nutně líbit Pussy Riot.. Mám vlastní hlavu a nebojím se ji použít i k tomu, abych si sama rozhodla, co se mi líbí.. Kdo tedy určí co je umění?

    1. na komentář reaguje gerda — #133
    superkarma: 2 09.02.2015, 13:36:47
  20. avatar
    [131] gerda [*]

    cilani — #129ale kdeže, beru to jako polemiku. Každý má právo na svůj názor. Ano, někoho fascinuje extravagantnost, šokující kombinace. Podle mě jde o karikaturu umění, které uměním není. I my máme své umělce. Nechci jim křivdit...byla to naše umělecká formace Ztohoven? Jak vyrobili v umělecké galerii extrement na podlaze a jak se o tom tou dobou všude psalo? Nebo - nedávno propírané umělkyně Pussy Riot. Viděli jste videa s jejich tvorbou? Scénka se zmrzlým kuřetem byla velice povedená.Sml57 Je fajn, když o nich člověk ví. Kdo umí, umí. Kdo neumí, provokujeSml80

    1. na komentář reaguje cilani — #132
    superkarma: 4 09.02.2015, 13:05:05
  21. avatar
    [130] Antonia [*]

    gerda — #128 Máš pravdu, a to jsi ještě neviděla fotky, kde dítě kojí se sekáčkem na maso, kde jí dítě visí na provaze mezi nohama jako na pupeční šňůře, jinde je až po hlavičku zahrabané v zemi a hlínu má nasypanou i na hlavě a mnoho dalších nekonvenčních chuťovek. Pokud tím nepohoršuje a leckoho i pobaví, pak bude zábavná i fotka klečícího děcka v oranžové kombinéze a nad ním ona v hábitu s kudlou. Také nechápu toto kontroverzní umění.

    superkarma: 1 09.02.2015, 12:43:34
  22. [129] cilani [*]

    gerda — #128 nesouhlasím s tebou, což jsi už asi poznala. Myslím, že není nutné strkat paní myšlenky do hlavy a mluvit za ní, co si asi myslí a co tím chce říct.. Pro někoho to zajímavé není a pro jiného je. Absolutně ji nepovažuji za puberťačku. To je, jako bych tu tvrdila, že tvé názory v tomto jsou jak za dob komančů, kdy se určovalo co se komu smí líbit, co si má člověk myslet, co má nosit oblečené a nedej bože, aby se nějak odlišoval.. To je pak hned nesvéprávnou osobou, kterou by měli někam zavřít, ne-li rovnou zastřelit.. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #131
    superkarma: 2 09.02.2015, 11:49:16
  23. avatar
    [128] gerda [*]

    cilani — #127já si stále myslím, že pokud se člověk hlouběji zamyslí, vyjde mu u ní naprostá neúcta k životu a propagace násilí - i když to samozřejmě okecá, že je to jenom švanda. Možná si ta paní myslí, že boří konvence, kácí modly. Jenže to by musela dělat méně prvoplánově, trošku složitěji. Tohle je ukázkapráce zastydlé trucovité puberťačky, co na lidi dělá baf a raduje se, že se leknou. No, o dost níže jsem ji nazvala krávou. To bych ráda odvolala, přehnala jsem to. Kráva je vlastně milé a užitečné zvíře, které si to nezasloužilo.

    1. na komentář reaguje cilani — #129
    2. na komentář reaguje Antonia — #130
    superkarma: 3 09.02.2015, 11:22:07
  24. [127] cilani [*]

    dagmenka — #123Odpůrce si člověk dneska získá snadno. Stačí nedělat to, co mu ostatní chytří doporučují a žít si podle sebe. Nikomu člověk ani ubližovat nemusí, ale jak se mu nelíbí to, co většině, jak není dosti sluníčkový, tak je hned divný a měl by se jít léčit.. Antonia — #124 jak píši, hlásila bych se, ba bych si tak své dítko i vyfotila.. Znám lidi, co si takhle děti fotí akorát u toho nejsou za klauna. Nijak mě to nepohoršilo, neurazilo a celkem i pobavilo. Naštěstí už nikdo neurčuje, co se tu smí hrát, na co se můžeme koukat, co si můžeme koupit a co se nám má líbit.. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #128
    superkarma: 2 09.02.2015, 11:00:29
  25. avatar
    [126] Antonia [*]

    evelyn — #125 ale ona fotí a předvádí hlavně sebe, děcko je tam jen "rekvizita". Miminka na kožešinách se fotily před 50. lety. A ten druhý extrém snad někde v ateliérech pro ty co se jim to líbí. Existují i obyčejné momentky, a někdy mají víc do sebe než ty extravagantní.

    superkarma: 2 09.02.2015, 09:42:35
  26. avatar
    [125] evelyn [*]

    Antonia — #124tak ja bych se teda hrde hlasila, ja bych je takle i vyfotila, urcite by to bylo zabavnejsi nez ty radoby roztomile "fotecky miminecek" na kozesinach, v botach a kybliccich. Sml16

    1. na komentář reaguje Antonia — #126
    superkarma: 1 09.02.2015, 09:20:02
  27. avatar
    [124] Antonia [*]

    Nevím, čím si odpůrce získala, ale její záměr šokovat je, je směšný. Spíše jim měla ukázat, že je opravdu umělkyně, a tudíž něco umí. Přečetla jsem si diskusi a myslím, že se tu převážně hodnotí umělecký dojem fotografií. Možná by bylo zajímavé, kdyby si ti, co fotky obhajují a co se jim tak moc líbí, snad vyjma mladých a bezdětných, představili, že takto se veřejně předvádí jejich dcera s jejich milovanou vnučkou. Určitě byste se k jejím zvráceným výtvorům hrdě hlásily? Sml58

    1. na komentář reaguje evelyn — #125
    2. na komentář reaguje cilani — #127
    superkarma: 1 09.02.2015, 09:13:00
  28. avatar
    [123] dagie [*]

    cilani — #122 ty odpůrce se ale nejdříve nějak získala. Nejspíš na základě nějakého svého osobitého chování, prezentováním svého soukromí, případně nějakými dřívějšími svéráznými fotkami. To nevíme, protože dosud se o takové nepochopené umělkyni u nás nevědělo, ani nepsalo, musela se tedy zviditelnit. Asi tak.

    1. na komentář reaguje cilani — #127
    superkarma: 0 09.02.2015, 08:55:20
  29. [122] cilani [*]

    dagmenka — #121 Čti lépe - mělo to šokovat její odpůrce a to, jak vidno, bylo splněno.. Sml80

    1. na komentář reaguje dagmenka — #123
    superkarma: 1 09.02.2015, 08:41:27
  30. avatar
    [121] dagie [*]

    Cílem umělkyně bylo provokovat a šokovat. Jak tu čtu, spoustu lidí to ale nešokovalo, naopak se jim to líbí. Takže příště bude muset umělkyně s děckem přitvrdit. Copak to asi bude? Incest, porno, satanistické rituály? Sml80 Pak se už těším, až ti tolerantnější mě budou přesvědčovat, že jsou fotky hravé, vtipné a zajímavé a že si také takhle budou fotit svoje dítě a zkrátka, že "to ta holka sakra dělá dobře". Sml58

    1. na komentář reaguje cilani — #122
    superkarma: 1 09.02.2015, 08:30:49

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme