Věra a Daniel vyhráli loňskou soutěž Love Miles společnosti Air France – KLM a nyní odletěli na svatební cestu svých snů – na ostrovy Tahiti. Šťastní novomanželé se z Tahiti budou ozývat prostřednictvím videí na Facebookovém profilu KLM Czech Republic.  Na vrchol se dostali díky hlasům veřejnosti a také rozhodnutím poroty ve složení herečka a moderátorka Tereza Kostková, fotograf Jan Svoboda a majitelka Svatebního centra Adina Marie Nováková.

 

Zasnoubené nebo čerstvě oddané páry se soutěže účastnily nahráním videa s příběhem své lásky na YouTube kanál letecké společnosti a pak jen sbírali počty zhlédnutí, čímž získávali tzv. „míle“ na zlatou kartu věrnostního programu Flying Blue pro svou svatební cestu snů.

svatba

„Už jsme byli spolu deset let, a to byl ten správný okamžik, kdy Věru požádat o ruku,“ vysvětluje okolnosti zasnoubení novomanžel Daniel. „Já myslela, že to bylo z lásky,“ vtipkuje na to jeho nyní již manželka Věra.

Pro své líbánky si Věra s Danielem po dlouhém zvažování vybrali Tahiti. „Shodli jsme se, že chceme dovolenou u moře, kde bude co nejméně lidí a budeme si moci užít klidu a jeden druhého,“ vysvětlují shodně. Dovolenou si užívali od samého začátku, již na letišti využili služeb letištních salonků a poté i přednostního odbavení Sky Priority při přestupu na pařížském letišti Charlese de Gaulla. Na Tahiti odletěli dvoupatrovým krasavcem - letadlem Airbus A380.

V období od poloviny dubna do poloviny května se uživatelé Facebooku mohou seznámit se zážitky Věry a Daniela ve vlastnoručně natočených videích. Za tímto účelem získali novomanželé outdoorovou kameru Go Pro.

Videa si můžete prohlédnout od nyní do poloviny května na FB KLM Czech Republic: www.facebook.com

Věrnostní program Flying Blue

Výhody věrnostního programu Flying Blue využívá přes 25 milionu cestujících po celém světě. Program je strukturován do čtyř úrovní – dle barev slonoviny, stříbra, zlata a platiny. Členové se mohou registrovat na www.flyingblue.com, kde najdou přehled svého zákaznického účtu, kde také získají i letenky za odměnu, provádí aktualizaci získaného počtu mílí, nebo mohou využít některé z promočních nabídek.

svatba

Program Flying Blue společnosti Air France – KLM stojí opakovaně na vrcholu služeb leteckých společností tohoto druhu – v roce 2014 získal program Flying Blue 4 ceny Freddie Awards a v roce 2015 dokonce 5 těchto ocenění. Ceny udělují sami cestovatelé svými hlasy – aktuálně v cenách Freddie Awards hlasuje přes 300 milionů lidí.

Více o věrnostním programu Flying Blue naleznete zde: www.flyingblue.com/join

Reklama