Bulvár

Superstar a její smutná podstata

Podívala jsem se na Superstar. S dovolením dnes napíšu jakýsi odvrácený pohled na tuto megasupersoutěž, která naší komerční televizi vydělává především spoustu peněz. Samozřejmě, proto je vůbec showbusiness na světě, jinak by ho totiž nikdo nedělal.

Ale úvodní konkursní díly předčí všechny hranice vkusu.

 

Vynechám fakt, že to někdo může nazvat pořadem oddychovým a ryze zábavním.

Ale jaký tedy je, tento všemi chtěný a tolik očekávaný pořad naší komerční televize? Co dělá s naším a nejen naším národem takové divy, díky kterým se v čase finále této soutěže nikdo a nikde nebaví o ničem jiném?

 

Zřejmě se vymykám.

Pohled a poslech sebevědomých lidí náctiletého věku, kteří přišli zkusit své štěstí, je přímo utrpením. Možná je to pro někoho zábava a doma u televize se teď pár následujících nedělních večerů bude za břicho popadat a ukazovat si prstem do středu obrazovky, kde se budou prznit brýlaté, přitloustlé slečny, které nejen že neumí zpívat. Ony totiž neumí ani vyslovovat, neumí držet tělo a šlapou si na jazyk. Proč vybrali právě ji z těch 1324 účastníků z Ostravy pro část promítnutého úvodního konkursu?

Je mi záhadou, proč neukazují ty nejlepší i v těchto předkolech. Jsou si zřejmě jisti, že se budeme smát trapnosti a přílišnému sebevědomí naší omladiny. Nekritizuji ty účastníky. Oni ve svém věku mají právo „jít to zkusit“. Ale proč se na ně musím dívat?

 

Během celého pořadu jsem totiž viděla asi tak tři lidi, kteří zpívat uměli. V Ostravě jich vybrali 17, tak kde jsou ti zbývající, které bych si poslechla jistě raději.

Brala bych i dívku ovládající bojová umění, která měla smůlu kvůli podpatkům a běžnému „plochému“ výrazu hlasu. Brala bych i Sylvii, která bojuje ze všech sil v Superstar již podruhé. Ale mladík, který odříkal píseň o vysokém jalovci anebo mladík, který dokázal zrychlit i píseň Daniela Landy, to je skutečně již jen na pobavení. Bavíme se tím, že se smějeme těm odvážným, možná někdy zcela hluchým (protože to jinak není možné), těm pubertálním osobnostem, které to přišli zkusit jen tak ze srandy?

 

Superstar je přeci soutěž o dobrého šoumena, o dobrého zpěváka.

Ale nezlobte se. Tato předkola jsou utrpením, kterého já se již nikdy nezúčastním. Nechci se už rvát za uši a cítit se trapně za interprety. A taky se mi nechce podporovat ty čokoládové panáčky, mobilní telefony v akci a tím celou reklamní prodejní plochu komerční televize.

Jistě, kdyby nám promítali jen ty poslední finálové díly, vysílací čas by se podstatně zkrátil a výdělky by se ztenčily.

 

Showbusiness by vydělal o pár milionů méně. A právě to je ta smutná podstata Superstar.

   
17.01.2005 - Společnost - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [101] Jeremi [*]

    Cher: Mně to zas nepřijde tak moc. Pochopitelně u bližších cílů to tolik nebude, ale co nějaké asijské země? Spočti si letenky, bydlení, stravování, jízdné po té zemi pro tři lidi, filmový materiál, odpisy kamery, honorář (z lásky k divákovi to nikdo dělat nebude), střih, pronájem střižny, dabing...

    Sandy: A jó! No jo, sice na Superstár nekoukám, ale jinak jsem tak tupá, že jsem si ráno nechala ujet tramvaj, protože jsem musela do trafiky pro lístek (a pro Týden ).

    superkarma: 0 17.01.2005, 21:00:06
  2. avatar
    [100] Cher [*]

    Juana: ad Letem světem - někde jsem četla, že jeden díl má prý stát kolem 100.000,-- Kč

    superkarma: 0 17.01.2005, 20:41:19
  3. avatar
    [95] Jeremi [*]

    Vivian: Shrnulas to pěkně. Taky jsem nepochopila účel článku. Pokud to tedy nebyla snaha ukázat nám, že Jindřiška je nekomerční intelektuálka, která se "vymyká" tupým masám.

    superkarma: 0 17.01.2005, 18:23:47
  4. avatar
    [94] Deafina [*]

    Mně se také ta Mexická jízda líbila. Aspoň ve srovnání s těmi mexickými telenovelami!

    superkarma: 0 17.01.2005, 17:17:35
  5. avatar
    [89] marcellina* [*]

    Manx, Jaska, Sunny Kiss: taky se mi to libilo , ovsem jeste vic se mi libilo Amores Perros , sem zvedava, co bude ted ve ct na CT2

    superkarma: 0 17.01.2005, 15:57:45
  6. avatar
    [87] Exupery [*]

    která naší komerční televizi vydělává především spoustu peněz. Samozřejmě, proto je vůbec showbusiness na světě, jinak by ho totiž nikdo nedělal.
    No, tak to je pravda, ani show a ani žádnej jinej business by nikdo nedělal, kdyby nevydělával peníze.

    superkarma: 0 17.01.2005, 15:37:25
  7. avatar
    [85] evusche [*]

    http://bleskove.centrum.cz/~~cook~evusche/superstar/clanek.phtml?id=4742?z_bleskove

    superkarma: 0 17.01.2005, 15:29:39
  8. [81] xenie [*]

    je komické tak řešit jednu soutěž... jde jen o zpěv a o to že si v pohodlí domova můžeme kritizovat jak jsou ti lidi co tam jdou hrozní... jsem si vědoma že ve srovnání s mým zpěvem je i Anička Dajdou zlatý slavík, ale na rozdíl o dní já to o sobě vím a tak tam nelezu, a vo tom to je

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:59:44
  9. avatar
    [79] evusche [*]

    Kdyby ti mladí nechtěli, tak tam ani nepolezou. A proč neukázat národu ty přehnaně sebevědomé lidi, co si jen oni sami myslí, že na to mají?
    Náhodou, já se u toho bavím. Je fakt, že včera jsem po první reklamě přepla na ČT1 na seriál, který je taky dost dobrý.
    Ale koukat se určitě budu dál, protože to co má odvahu tam vlézt teda fakt obivuju!

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:32:41
  10. avatar
    [78] marcellina* [*]

    Manx: videla sem oba ty filmy:

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:27:12
  11. avatar
    [77] ještěrka.ehp [*]

    Jenom pro ty, co si stěžovali, že nebylo na co koukat - na ČT2 běžely kraťoučké filmy studentů FAMU a některé vážně stály za to
    PS: Já zvládla Superstár, o reklamách Hop nebo Trop a k tomu po devátý i tu dvojku

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:26:23
  12. avatar
    [76] Vivian [*]

    Jindřiško, já jsem vůbec nepochopila, proč jsi napsala tenhle článek. Proč tě to tak hrozně trápí... Stejně jako nechápu tvoji otázku "Proč se na ně musím dívat?" (Opravdu musíš? ) ani nesouhlasím s tím, že v čase finále se nikdo nikde nebaví o ničem jiném.

    Není to přece nic víc než televizní soutěž ve zpěvu. Nikdo tě nenutí ji sledovat, můžeš se klidně dívat na jiný program nebo nakonec dělat úplně něco jiného než sledovat televizi. Vážně jsem nepochopila, proč to tak hrozně řešíš... Mně se nelíbí spousta televizních pořadů. Ale že bych kvůli tomu psala zoufalé články a naříkala si, proč se na to musím dívat... Prostě když se mi něco nelíbí, tak to nesleduju. Myslím, že se necháváš tou bedýnkou příliš ovládat.

    Mně to připadá nezajímavý, nikdy jsem neviděla jediný díl a jde to celý mimo mě. A s nikým si o tom nepovídám, ani "v čase finále"
    Nějak nechápu, proč celý tenhle článek vznikl . Kromě toho, promiň, není ani moc dobře napsaný...

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:22:48
  13. avatar
    [75] Toniniella [*]

    Mně je v podstatě Superstar ukradená, ale fascinuje mě ten současný trend "reality show". Je to komické, že si lidé sednou k televizi, aby se podívali jak jiní lidé žijí, místo toho, aby žili sami. Ale kdo chce kam...

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:18:36
  14. avatar
    [73] Clerenc [*]

    Je to jako z bulvarem. NIkdo to necte. ale kazdej vi o co se deje
    Ja si myslim, ze komercni je vse za co se plati, takze vlastne i CT1 nebo CT2.....

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:11:23
  15. avatar
    [71] jiti [*]

    Na první díl superstár jsem se nekoukala, na tuto se dívám pro zasmání. Když někdo zpívá hezky, nebaví mne to Těším se na ty, co zpívaj hůř než já a to je co říct

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:08:54
  16. avatar
    [70] Ťapina [*]

    Sandy: Těžko, na poště jsou fronty

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:04:53
  17. avatar
    [69] Haňulinka [*]

    violetta: Jasně, vyhnaly nás

    superkarma: 0 17.01.2005, 14:02:06
  18. avatar
    [66] stepka [*]

    Pořad Česko hledá Superstar nabouralo jakýsi dlouhodobý monopol Gotta, Vondráčkové, Bílé a dalších a je to za pět minut dvanáct. Soutěž objevila mladé, krásné lidi, kteří něco umí a dala jim šanci ukázat to největšímu spektru lidí. Soutěžící musí počítat s tím, že najdou fanoušky ale i lidi, které je budou pomlouvat. Zkusme být trochu tolerantní. Ti, kteří se dostanou během několika měsíců nahoru budou muset vynaložit hodně úsilí, aby se udrželi. K hvězdné pěchotě: snad má každý v sobě kritika a pokud ne, je na místě jeho nejbližších říci mu, že zpívat neumí! Pokud se tak nestane, musí se to dozvědět až od poroty.

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:48:38
  19. avatar
    [64] astra [*]

    http://www.zena-in.cz/auditoria/auditorium_osobni.asp?stranka=1&id=512
    Teď by to mělo fungovat,to předtím bylo špatně Pardon

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:25:54
  20. avatar
    [62] astra [*]

    violetta: Haňulinka: Jinak na toto téma je tu samostatné auditko
    http://www.zena-in.cz/auditoria/default.asp

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:19:52
  21. avatar
    [61] Žábina [*]

    a je to tady zase ...prosím vás dívejte se každej na co chcete...kdo chce na superstar, tak na superstar, kdo chce na Hop nebo trop, tak na hop nebo trop ...
    a intelektuálové na ČT 2

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:18:38
  22. avatar
    [59] Haňulinka [*]

    violetta: už se moc teším na neděli,jak to dopadne. Jestli teda spolu budou nebo ne,ale hrozně moc bych jim to přála. Necháme se překvapit.

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:13:14
  23. avatar
    [58] Haňulinka [*]

    violetta: Ona jak jí všechno boleli, tak na něho byla taková nepříjemná. Když odjížděla, tak mu nedala ani pusu. Vypadalo to tam, že jsou spíše kamarádi než milenci. Vůbec se tam neobjímali. Vlastně jí tam jednou hladil její namožené nožky.Oni byli i všichni překvapeni, že se k nim modelka přidala, nikdo jí nečekal.

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:10:08
  24. avatar
    [57] Ťapina [*]

    Z loňské superstar jsem neviděla ani jeden díl a jediné, co mě mrzelo bylo, že jsem neviděla ten začátek. Tak letos se na předkola dívám, až tam budou jenom ti, co zpívat umí, tak to vypnu. Jak tu někdo napsal, vítězů si ještě užijeme až až.

    superkarma: 0 17.01.2005, 13:00:28
  25. avatar
    [54] Haňulinka [*]

    violetta: Jeli všichni na kola. Chýlková a Mikuláš spolu nejspíš nebudou, protože to skončilo, takže Chýlková s dětmi odjela autem domů asi po třech dnech (bylo toho na ní nějak moc. byla poprvé na kole a hned ujeli takových kilometrů,nemohla se pomalu ani hnout). No a ta Mikulášovo manekýna mu řekla, že už ví co on chce a že je ochotná mu dát dítě. A jak ta Ivana odjela domů, tak je záběr na ně dva , jak spolu jedou na kolech.

    superkarma: 0 17.01.2005, 12:49:54
  26. avatar
    [53] Haňulinka [*]

    Manx: myslím si, že název není tak podstatný jako děj. A jak vidíš nejsem jediná kdo si to nepamatuje.

    superkarma: 0 17.01.2005, 12:46:15
  27. avatar
    [51] sunnynka [*]

    Já myslím, že těch kteří umí zpívat si v superstar ještě užijeme Mě se tentokrát líbí, že je v porotě Klezla, který zpěvu fakt rozumí . A myslím, že i včera ukazovali hodně těch, kterým se to povedlo a postoupili.
    A u nás to v neděli řešíme tak, že koukáme na Hop nebo trop, superstar nahráváme a po Chýlkové se díváme na superstar . Každopádně, Hop nebo trop před superstar u nás doma vede Myslím, že se žádný seriál už dlouho tak nepovedl

    superkarma: 0 17.01.2005, 12:32:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [50] Kacule [*]

    Holky to my si včera půjčili s krásný film na videu - na konci jsme brečeli oba - pokud máte možnost půjčte si: Návrat do Cold Mountain...Hlavní role: N.Kidman,R.Zellweger,J.Law. 7 nominací na Oskara.

    superkarma: 0 17.01.2005, 12:23:40
  2. avatar
    [47] Haňulinka [*]

    JanaVi: Pěkný sek. Omluva je na místě. HOP TROP. Jsem to,ale

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:56:06
  3. [46] Rikina [*]

    Dokud Superstar vydělává, můžeme s tím nanejvýš nesouhlasit, a za sebe doporučuju úplně ignorovat, nedívat se, nekomentovat - což právě porušuju. Ale nedá mi to, protože tady mohl být úplně jiný článek, o něčem opravdu zajímavém, nebo důležitém. A napsaný tak, aby čeština neplakala v koutě :-)))

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:55:31
  4. avatar
    [45] vlcice [*]

    Já se na Superstar dívám a vůbec se za to nestydím.
    Libí se mi, jak se mění lidé, kteří na začátku byli zcela nenápadní a ve zpěvu zdánlivě průměrní a jak se postupně zlepšují jak ve zpěvu, tak v celkovém vystupování.
    Minulou Sperstar jsem neviděla od začátku a tak jsem nemohla sledovat, jak se finalisté postupně zlepšovali.
    Původně jsem myslela, že to bude něco jako Doremi, kde většinou zpívají lidé, kteří nemají kapku soudnosti a porota jim tento (často velmi falešný) zpěv ještě chválí. Myslím si, že není dobré mazat lidem med kolem huby.
    Nakonec jsem se přesvědčila, že je porota v Superstar kiritická, někdy až moc. Právě přehnaná tvrdost se mi na porotě nelíbí. Ale je dobře, že říkají uchazečům pravdu do oči (i když by nemuseli být tolik tvrdí).
    Podle mého názoru, když se někdo hlásí do soutěže ve zpěvu, měl by umět zpívat. Pokud to neumí, nemá tam co dělat. Když si pak z něj v TV dělají srandu a směje se jím celý národ, tak si za to může sám. Pokud sám nemá dost soudnosti, tak by ji měli mít lidé v jeho okolí.
    Když jsem se na konkurz dívala minule, tak mi těch lidí vůbec nebylo líto, ale ani jsem se jim nesmála (na lidské hlouposti není nic humorného). Spíš mi bylo smutno z toho, kolik lidí se dokáže k vůli slávě a penězům pořádně ztrapnit. Takoví lidé si podle mne tu ostudu zaslouží.
    Mrzí mne však, že tam neukážou víc těch, co zpívat umí. Někdy je to opravdu úžasný zážitek, když někdo pěkně zazpívá nějakou píseň bez doprovodu.
    Jinak Letem světem je pěkná blbost. Já se raději podívám na Cestománi - to je aspoň pořad s nějakou úrovní.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:55:06
  5. avatar
    [43] gerda [*]

    Janinas: ona ta porota má z účasti taky pěkný obnos. Vzpomínáte, jak odešel Hejma kvůli tomu, že se mu nezdála výše odměny za účinkování v porotě? Z lásky k umění tak nesedí určitě žádný. Proto se mi tahle soutěž nelíbí.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:49:06
  6. avatar
    [41] Juana [*]

    Jo, a Superstar taky nemusíme. Včera byl vůbec tak skvělý program, že jsme se přemístili všichni do postele a četli si knížky...

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:43:26
  7. avatar
    [40] Janinas [*]

    Já jsem se včera pobavila. I když jsem občas přemýšlela, co nutí ty mladé lidi, kteří neumějí zpívat, chodit se tam předvádět. U některých to bylo opravdu zarážející. Porota se mi líbila a pořad budu sledovat, protože mi zpestří nedělní večer, kdy mám depku, že musím v pondělí zase do práce. Beru to jako zábavu a myslím si, že každý, kdo tam šel musel předpokládat, že se jeho projev může objevit v televizi. Je na každém člověku, jak je sebekritický.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:42:43
  8. avatar
    [39] Juana [*]

    Letem světem nikdy. Odmítám se dívat na ožralu Kaisera. Zajímalo by mi, kolik stojí natočení jednoho dílu takovéto trapárny. Kolik lidí si asi tak udělá hezky placený výlet do světa. Kdyby raději za ty prachy koupili hotové cestopisy nebo jiné zajímavé pořady od BBC, tak by je jedno vysílání určitě vyšlo levněji. Jenže to by se holt řada lidí za peníze nás všech nekoukla za hranice, a o to asi hlavně jde.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:41:34
  9. avatar
    [38] gerda [*]

    stepka: na pořad ne, ale na bezva knížku jo. Sue Townsendová - Inkognito. Jestli někdo zná Tajný deník A. Molea a následující knížky, tak ví, o čem je řeč. Už dlouho mě tak nic nepobavilo - vtipné, současné a chytré.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:39:39
  10. avatar
    [37] risina [*]

    "těm pubertálním osobnostem, KTEŘÍ to přišlI zkusit?" Ach jo...

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:36:35
  11. avatar
    [36] kalamajka [*]

    Hop nebo trop.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:34:03
  12. avatar
    [35] JanaVi [*]

    Haňulinka: Horem pádem ??? to se snad jmenuje jinak, děti na něco s Chýlkovou včera koukaly.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:31:20
  13. avatar
    [34] kalamajka [*]

    Letem světem s Kaisrem a Lábusem je opravdu hrozný pořad. Jednou jsem se dívala, celou dobu uráželi a ztrapňovali lidi u kterých dělali reportáž.Mluvili česky, takže ti lidé jim nerozuměli a jen se usmívali. No hrozně trapný. Pořad Cestománie, které se ČT1 zřekla a vysílá ho Nova, ten nemá chybu.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:29:07
  14. avatar
    [33] Susina [*]

    Jindřiško, naprostý souhlas, davové hysterie ve formě SuperStar se rozhodně neúčastním. Jen ale připomínka k článku - prznění brýlatých, přitloustlých (a i všech jiných) slečen znamená přece jen něco jiného, než předvádění se v pitomé televizní show..

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:29:00
  15. avatar
    [32] Haňulinka [*]

    ČT1 Horem Pádem s Ivanou Chýlkovou. Příště je,ale poslední díl, tak také nevím na co budu koukat.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:26:37
  16. avatar
    [30] JanaVi [*]

    Vea: Kaisrem a Lábusem si Čt zatloukla další hřebíček do své rakve.
    stepka: Nevím název, ale je to o hledání pramenů českých řek. Neděle večer Čt 2. A film ke koukání se fakt těžko hledá

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:23:31
  17. avatar
    [29] LenkaH [*]

    Manx: přesně moje slova

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:21:52
  18. avatar
    [28] marcellina* [*]

    Jindrisko, clanek se Ti moc nepovedl, ale asi chapu, cos tim chtela rict . Ja se vcera nekoukala a ani priste se koukat nebudu , nebavi mne to.
    Enya: souhlas, "cestomanie" s Kaiserem a Labusem je hrozna. Vedou trapny dialogy, pitvori se s domorodci, rypou se v jidle...., takze se o te konkretni zemi moc nedovime

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:20:44
  19. avatar
    [27] Enya [*]

    Vea:No,tak ten pořad s Kaisrem a Lábusem je naprosto pod úrovní, většina pořadu je o tom,jak dělaj kraviny mezi sebou , o té zemi se pořádně člověk nic nedozví, škoda že Cestománie na nově je tak pozdě

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:13:33
  20. avatar
    [24] stepka [*]

    Vea: Letem světem jsem viděla jednou a odradil mne trapný Kaiser. Jinak mám cestopisy ráda.

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:09:36
  21. avatar
    [23] stepka [*]

    A má někdo tip na nějaký lepší pořad?

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:06:43
  22. avatar
    [21] stepka [*]

    A má někdo tip na nějaký lepší pořad?

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:04:45
  23. avatar
    [18] stepka [*]

    A má někdo tip na nějaký lepší pořad?

    superkarma: 0 17.01.2005, 11:02:06
  24. avatar
    [17] Haňulinka [*]

    violetta: moje řeč.

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:58:40
  25. avatar
    [13] gerda [*]

    mně připadá, že v této oblasti nastala inflace. Pokud si zavzpomínám, tak soutěže existovaly i dřív, ale podle mě byla přísnější měřítka, takže se jich účastnil ten, kdo uměl aspoň intonovat a nehrozil trapas. Soutěž měla jiný smysl než ten, aby se rodinka podívala na dcerunku, jak jí to sluší s mikrofonem. Mně jako diváka by asi urazilo dívat se na někoho, kdo neumí čistě zazpívat hoří a jen tam šaškuje. Ztráta času. A nějak není slyšet o výhercích předchozího kola, je to sláva krátkodechá a podle mě to nestojí za ten humbuk.

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:49:02
  26. avatar
    [8] Trinitty20 [*]

    Ano svatá pravda, je to čím dál horší ale včera to bylo něco, opravdu tam nebyl skoro nikdo kdo zpíva umí! A porota je taky nějaká divná, holku která umí zpívat vyhodí a recitujícího kluka pošlou dál. Je to fakt o penězích. Jestli se ještě budu dívat tak až bude těch 40 a z těch se bude vybírat. Jináč to pro mě žádná zábava není, jen mi to rvalo uši

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:20:45
  27. avatar
    [7] Ladia [*]

    Jidnřiško, každý z nás má tu možnost přepnout na jiný program nebo TV vypnout. Pokud se mi něco příčí nekoukám na to

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:19:50
  28. [6] xenie [*]

    jenže hvězdná pěchota je zajímavější než finále, kde už jsou lidi kteří všichni umí zpívat... a když adepti hvězdné pěchoty nemají sami (ani jejich okolí) dost soudnosti a sebekritiky aby tam nelezli, tak se to asi musí dozvědět takto...sic drsné, ale někdo jim to asi říct musí...

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:18:30
  29. avatar
    [5] gerda [*]

    já se přiznám, že na tuhle soutěž jsem se ani jednou nedívala. Je ale fakt, že být ve věku soutěžících, asi by mě to zajímalo víc. Takhle ve zralém věku jen soudím, že jde o zneužití touhy všech k sobě nekritických účastníků k tomu, aby se vydělalo co nejvíc peněz právě na jejich hlouposti. Nevím, proč si myslíme, že naši republiku spasí zpěváci...

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:17:47
  30. avatar
    [2] catcat [*]

    Adepti na hvězdnou pěchotu mi připadají zábavní,mnohem zábavnější než velké finále 10. A trapně se necítím

    superkarma: 0 17.01.2005, 10:06:03

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme