Bulvár

Stydím se za tuto hloupou vládu

Čtenářka Pálivka, se zařadila mezi ty, které souhlasí s dnešní stávkou. A říká proč. Vyjmenovává věci, které ji vadí na polistopadové politice.

Dobré ráno všem,

i já souhlasím se stávkou a i já si myslím, že by měla být razantnější, protože když vidím, jak se vláda hádá mezi sebou, jak jim jde jenom o jejich „korýtka“, tak se mi dělá opravdu špatně. Chtějí dělat reformy, chtějí však ožebračit nás, „obyčejné „ lidi! Sami nemají žádnou odpovědnost, udělá se špatné rozhodnutí,stát přijde o miliardy, ale nikdo není potrestaný. Jak je to možné? Berou velké platy, ale za co? Zodpovědnost žádná, za co tedy berou tyto peníze? Přeci není problém zjistit, kdo špatné rohodnutí provedl a tím i zjistit,kdo je zodpovědný. Pořád se mluví o dinosaurech, ale podívejte se, kdo je u moci? Dinosaurus Kalousek, Nečas, Němcová a další. A tito se drží zuby, nehty, bodejť ne, když mají takové peníze. Od Sametové revoluce je toto nejhorší vláda.

A že není na důchody? Vždyť na důchody byl vyčleněn fond, na který se nesmělo sáhnout.Ale byla to především vláda ODS, která tyto prostředky rozpustila do rozpočtu a ty se nějak rozplynuly v nenávratno. Jak je možné, že poslanci nechtějí odsouhlasit daňové přiznání těm, kteří mají příjem za rok 10 miliónů korun? Vydělá si tolik normální občan naší země? Tak je vidět, že to nejsou poctivě vydělané peníze, protože jinak by nemuseli mít strach si toto daňové přiznání podat. A co progresivní daň? Ta je běžná v jiných státech. Ale u nás ne, u nás to zaplatí všichni na DPH. Samozřejmě, těch bohatých se to ani nedotkne, ale těch, kteří mají příjem kolem 10 -ti tisíc měsíčně, a někdo i méně, ti to znatelně pocítí.

A to nemluvím o kupónové privatizaci, která právě vedla k rozkrádání majetků. Co zbylo v naší malé zemičce?Dříve tu byl strojírenský průmysl, textilní průmysl, hutní průmysl. A co nyní? Nyní jsou tu zahraniční firmy, které nabízejí jenom montážní práce, daně ze zisku jdou do zahraničí. Náš stát z jejich zisku nemá nic. A co teprve výrok našeho prezidenta, který v počátcích své kariéry v ODS řekl, že nezná rozdíl mezi čistými a špinavými penězi? Nedal již on  tenkrát podnět k rozkrádání?

Proto souhlasím se stávkou, děkuji odborářům, kteří se postaví za nás „obyčejné lidi“. Protože nebýt jich, tak si vláda bude dělat co chce. A jsem pro defenestraci,jinak to opravdu nevidím, pokud vláda a poslanci nezmění svůj názor a pokud nebudou za své hloupé činy zodpovědni ti, kteří je zavinili!!! Proč to má platit ten, který poctivě pracuje, který vůbec špatné rozhodnutí vlády nemůže ovlivnit!

Tak to jsem se pěkně rozvášnila, ale věřte, stydím se za tuto hloupou vládu. Mám spoustu známých v zahraničí a jsou to vysokoškolsky vzdělaní lidé, ti se diví, jak dlouho si necháme na sobě „štípat dříví“. Myslím, že vědro pomalu a jistě přetéká...., tak se nedivme, že se za nás bijí odbory.

Pálivka

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.


Děkuji Pálivko za váš text. Vašemu rozhořčení rozumím, chápu vaše naštvání. Jen mne děsí termíny, které používáte. „My obyčejní lidé“ - kdo je „obyčejný“ člověk? I já, který vidím stejné věci jako vy, jinak? Co byste chtěla, aby se s těmi „neobyčejnými“ stalo? A co když jich bude víc než vás „obyčejných“?

Demonstrace nic nezmění, od toho jsou dle mého názoru volby. Opět doporučuji, založte vlastní politickou stranu. Nenechte se zkorumpovat a svým programem nalákejte lidi. Vždyť odboráři tvrdí, že je jich nespokojených 90 % v téhle zemi. A vyhrajte volby. Pak věřím, že se něco změní.

Nebo počkejte na někoho, kdo řekne: Já jsem obyčejný člověk, a s těmi ostatními neobyčejnými zatočím. Volte mne, sláva mně!

  • Co si o stávce myslíte vy?
  • Stávkovala jste někdy?
  • Souhlasíte se stávkou, nebo ne? Proč?
  • Stávka vás nezajímá? Pobavte nás tím, co baví vás…
  • Udělejme si krásný oddychový den.

redakce@zena-in.cz

Nejzajímavější příspěvek odměním sladkostmi dle vašeho výběru. Tak vzhůru do psaní, focení a posílání…

   
16.06.2011 - Příběhy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] IRISS215 [*]

    Sml15Sml15Já se ani tak za tu vládu nestydím, protože od takévé vlády jsem ani nic dobrého neočekávalaSml15Nejhorší je to, že nám o morálce, korupci a šetření káží lidé, kteří toto porušují sami a ve velké míře. Pan Kalousek se v různých vládách drží již od 90 let, sám se podílel na různých kauzách, kde to korupcí silně zapáchá a o ostatních nemluvě. Není to vláda pro lidi, ale proti lidem teda hlavně proti střední a nízké vrstvě. Přeci by tito lidé nepoškodili ty, kteří je finančně podporují. Je to také nejhorší vláda od revoluce a nejhorší řešení a spojení stran ke kterému došlo.

    superkarma: 1 29.06.2011, 12:53:50
  2. [57] jitejoma [*]

    a ad. doktoři.. chápu že platy ve zdravotnictví jsou špatné.Ovšem říkám si... jak si někteří z doktorů vůbec  můžou dovolit chtít zvednout plat. Zážitek z minulého týdne: otec má chopn, dusí se. zavolal si sanitku. přijel nepříjemný doktor a sanitka neměla kyslík...což u dusícího se člověka je podstatná záležitost. Doktor chtěl dát tátovi kapačku. Píchnu lse chudák do prstu, takže se začal ošetřovat. 4tvereček mu spadl pod stůl, nechal ho tam(asi si myslel, že táta kterej nemůže sám chodit vyskočí a uklidí si to)takže když se ošetřil což trvalo 15 minut teprve se začal věnovat tátovi...jo a sanitka přijela za 45 minut. Docela kvalitka. Takže takovýma  podobným bych platy normálně snižovala.

    superkarma: 0 20.06.2011, 09:33:30
  3. [56] jitejoma [*]

    stávka nepřinesla nic krom průjezdné prahy což byla bomba. Naše vláda nezmění nic, těm hore je jedno jak na tom lidi tohodle státu jsou.hlavně že si nahrabou do kapes...ovšem fascinujou mě lidi co nadávaj a přitom přesně tohle zvolili.

    superkarma: 1 20.06.2011, 09:30:04
  4. avatar
    [55] átéčko [*]

    haluška — #54 To byla sviňárna také. Alespoň jim spadla aureola bohů v bílém.

    Já jim nevěřím a jen málokterého si dovedu vážit!

    superkarma: 0 17.06.2011, 07:08:16
  5. avatar
    [54] haluška [*]

    Eva Hliníková — #33 Ešte by ma zaujímal váš názor na to, čo urobili na začiatku roku lekári? To bolo podľa mňa vydieranie toho najväčšieho zrna a za rukojemníkov si zobrali všetkých pacientov.To bolo v poriadku?To bolo demokratické a správne?

    1. na komentář reaguje átéčko — #55
    superkarma: 0 16.06.2011, 23:28:04
  6. avatar
    [53] átéčko [*]

    jaromir.drabek@jaromirdrabek.cz

    A ukaž se a ptej se co chceš.

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:42:07
  7. avatar
    [52] Altamora [*]

    átéčko — #50 Chceš říct, že ministr Drábek, který se drží hesla "Zeptej se mě, na co chceš, já na co chci, odpovím." a který mele stále dokolečka totéž, odpoví něco jiného než univerzální fráze, které používá ve všech rozhovorech? Tak to bych mu tedy fakt měla napsat. Třeba by mi dokázal vysvětlit, kdo zaměstná šedesátileté hutníky a jak to bude skvělé, až nás budou vozit sedmdesátiletí mašinfírové a až sedmdesátníci budou řídit letový provoz. Sml57

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:31:20
  8. avatar
    [51] femme [*]

    átéčko — #50  jj, pořád mele to samé Sml58

    superkarma: 0 16.06.2011, 19:39:10
  9. avatar
    [50] átéčko [*]

    Altamora — #46 Milá Altamoro. ministr Drábek odepisuje na maily týž den a trpělivě ti vysvětlí, nač se zeptáš!!!!!

    1. na komentář reaguje femme — #51
    2. na komentář reaguje Altamora — #52
    superkarma: 1 16.06.2011, 19:33:33
  10. avatar
    [49] átéčko [*]

    Tee.. — #43 Ve 40 bych nechala operaci pacienta zaplatit, pokud si problém přivodil obezitou, přežíráním apod.

    superkarma: 0 16.06.2011, 19:32:26
  11. [48] rak177 [*]

    Vlastka — #7 Myslím,že jsi špatně informovaná.Jsem z Prahy a mám 12.oookč čistého,do toho se mi počítají i peníze za úklid v práci,který mám navíc.Ještě,že jsem zatím zdravá a léky nepotřebuji.Do práce chodím pěšky,mám to asi kilometr,takže za MHD ušetřím.Když poplatím všechny složenky,zůstanou mi zhruba skoro 2.800kč.S penězi vycházím jen tak tak a opravdu šetřím,jak se dá.Tímto si vůbec nechci stěžovat,lidé jsou na tom daleko ještě hůř.Jen jsem chtěla,aby jsi věděla a trochu ti objasnila,že v Praze takto žije plno lidí.I většina mých kamarádek a známých jsou na tom stejně.Je mi 49let,u podniku pracuji 10 let,nemíním měnit.Kamarádka sháněla práci,je jí 45let,má maturitu,ale všude chtěli mladé pracovní síly(prodavačka,v kanceláři,servírka).Nakonec sehnala místo jako pokladní v sámošce a o velikém platu se rozhodně mluvit nedá.Tak buď tak hodná a nemel nesmysly,díky.

    superkarma: 2 16.06.2011, 18:10:35
  12. avatar
    [47] Sway01 [*]

    dadma — #45 Absolutni souhlas!

    superkarma: 0 16.06.2011, 17:37:31
  13. avatar
    [46] Altamora [*]

    Eva Hliníková — #33 Co mi to jen tvůj názor připomíná? Aha, už vím. Je to komunistické: "Potřebujeme klid na práci, soudruzi." Sml57V podstatě říkáš, aby lidi drželi ústa a krok a nechali si líbit vše, co za ně rozhodne někdo jiný. Jakou jinou formou mají dát lidi politikům na vědomí, že se jim nelíbí, co se na ně chystá? Jak mají s vládou vyjednávat? Ve volbách jednou za čtyři roky? Trochu málo, není-liž pravda. Psát jim e-maily? Už vidím jak Kalousek a Drábek odpovídají. Jakou formu tedy radíš, aby to nebyl terorismus? Demonstrace je podle vás terorismus, stávka je terorismus. Tak co je ten správný způsob?

    1. na komentář reaguje átéčko — #50
    superkarma: 4 16.06.2011, 14:11:04
  14. [45] dadma [*]

    Eva Hliníková — #33 Jak dnes vidíš ,tak lidé již nečekají doma až za ně někdo něco vyřeší.Tahle vláda ať jde k šípku.Ve slovníku si prosím najdi slovo terorista,zjevně se ti pletou pojmy s dojmy.Vždyť od měst ,přes kraje až po ministerstva a vládu kradou a lžou a nic se neděje.Všechno se prošetřuje a nic nevyšetří.Kauza stíhá kauzu a to je jen špička ledovce.A lidi mají nyní zase všechno zaplatit?Pan Kalousek si ještě dělá prdel a skládá sprostý básničky ,tak taková vláda chce určitě s někým něco vyjednávat.

    1. na komentář reaguje Sway01 — #47
    superkarma: 3 16.06.2011, 14:09:54
  15. avatar
    [44] denkas [*]

    Eva Hliníková — #41 aha ,jak prasata v žitě.aha, U nás asi není žitoSml80 a fungující ,demokratické,-mluvíme o stejný zemi?

    superkarma: 1 16.06.2011, 14:06:32
  16. [43] Tee.. [*]

    Jenka2 — #34 ..ano..ale nemůže to být, že když člověk nezaplatí, tak bude např. dělat operaci lékař, ale když si zaplatí, bude ji operovat robot, který je pro ten či onen zákrok mnohem lepší, než lékař!.. 100Kč za den v nemocnici?.. to neprojíme ani dva za den.. protože na to nemám, budu muset pokoušet štěstí a jít domů na reverz?.. a proč domů..rovnou do práce.. jinak nebudu mít žádnou výplatu.. Sml80 ..člověk si čtyřicet let platí pojištění a když jde ve čtyřiceti na operaci např. kloubu, tak aby měl kvalitnější, pro tělo přijatelnější, tak bude muset zase platit?... tohle není nic dobrého.. ať si operace  platí ti, co jsou celý život na pracáku, ti, co neplatí pojištění, cizinci, co k nám jedou na operaci a ne je nechat odjet zpět domů... Sml67

    1. na komentář reaguje átéčko — #49
    superkarma: 2 16.06.2011, 14:04:50
  17. [42] Kateřina Vozková [*]

    Mě fakt baví sledovat, jak se obyčejný lid stydí za tuto vládu ale nestyděl se za vládu ČSSD, která na zadluženosti státu podepsala nemalou měrou. Najednou je ODS jediná vinna... no proto tu máme odbory, malé tiché příslušenství socialistů. Aby nám neustále připomínalo, že TATO vláda je ZLO.

    Termíny jako slušný člověk a poctivá práce mi začínají nahánět husí kůži.

    Apropó. Odbory bijí za své vlastní zájmy. Tedy za to se zviditelnit. Nic víc a nic míň.  Nečekejte, že za vás něco vyřeší, že někomu ukážou.

    superkarma: 3 16.06.2011, 14:01:22
  18. avatar
    [41] Eva Hliníková [*]

    denkas — #36 Tak to ti řeknu úplně přesně. Dostali jsme se z komunistické rozvojové země mezi fungující demokratické země Evropy. Máme se tu všichni jak prasata v žitě, z celosvětového hlediska se jen malá část populace má líp, než my tady.

    Nejsem fanatický přívrženec toho, co vláda dělá, ale to odborářské "my chceme, já chci - a je mi totálně fuk, jaký to bude mít dopad a kde se na to vezme" mi připadá jako řvaní rozmazlených harantů na písku Sml68

    1. na komentář reaguje denkas — #44
    superkarma: 0 16.06.2011, 14:01:15
  19. avatar
    [40] ToraToraTora [*]

    Tee.. — #38 naštěstí je vidět, že átečko příliš neznáš

    superkarma: 0 16.06.2011, 14:00:51
  20. avatar
    [39] átéčko [*]

    denkas — #36 do stávky odborářů,Sml57

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:59:38
  21. [38] Tee.. [*]

    átéčko — #31 ...naštěstí je vidět, že mě opravdu neznáš..já jsem vcelku aktivní politický člověk, co si nenechá kálet na hlavu... Sml67

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #40
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:59:14
  22. avatar
    [37] femme [*]

    Vlastka — #7  proč mluvíš o něčem, o čem nemáš ani páru? Sml80 věř mi, rodilé Pražačce, že i lidi v Praze, a není jich málo, mají hodně hluboko do kapsy Sml22 a není to rozhodně tím, že by byli líní!

    superkarma: 1 16.06.2011, 13:59:09
  23. avatar
    [36] denkas [*]

    Eva Hliníková — #33 že si vláda bude dělat co chce??To dělali do teď a kam sme se dostali!Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #39
    2. na komentář reaguje Eva Hliníková — #41
    superkarma: 3 16.06.2011, 13:57:10
  24. avatar
    [35] átéčko [*]

    Eva Hliníková — #33 ano, ano, ano!!!!!Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:56:47
  25. [34] Jenka2 [*]

    Tee.. — #28 a není lepší mít jasně dané, co lze ze zdravotního pojištění poskytnout a na co si už musíme připlatit? Bokem se přece za spoustu výkonů připlácí už teď (a připlácelo se vždycky). Máš pravdu, že by se mělo začít od hlavy, kdyby si poslanci dobrovolně snížili příjem o 10 %, určitě by to nepoznali a "prostý občan" (tím nemyslím občana blbého!) by omezení přijal lépe. Nemáš ale pravdu, že hlavním zadlužovatelem státního rozpočtu byly vlády ODS, stačí si prajít statistické údaje a zjistíš, že to byly vlády levicové.

    1. na komentář reaguje Tee.. — #43
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:56:11
  26. avatar
    [33] Eva Hliníková [*]

    Já se taky stydím. Stydím se za své hloupé spoluobčany, co umí jen nadávat na vládu a čekají doma, že za ně někdo někde vyřeší.

    Já pevně doufám, že si nadále vláda bude dělat, co chce. To, co dnes předvádějí odbory, je teror na normálních a obyčejných lidech. A s teroristy se prostě nevyjednává Sml24

    1. na komentář reaguje átéčko — #35
    2. na komentář reaguje denkas — #36
    3. na komentář reaguje dadma — #45
    4. na komentář reaguje Altamora — #46
    5. na komentář reaguje haluška — #54
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:54:42
  27. avatar
    [32] denkas [*]

    átéčko — #29 hmm ,se má .Já nikam nejezdím a teď přemýšlím ,kde seberu peníze na opravu komínu Sml80

    superkarma: 1 16.06.2011, 13:54:13
  28. avatar
    [31] átéčko [*]

    Tee.. — #30 STYDÍŠ SE? Tak to je zlé, když dokážeš svůj názor říct jen anonymně na netu!

    1. na komentář reaguje Tee.. — #38
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:53:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Tee.. [*]

    átéčko — #26 Sml30 ..jo..už si jdu stoupnout na náves s mými třemi sousedy... Sml30

    1. na komentář reaguje átéčko — #31
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:49:15
  2. avatar
    [29] átéčko [*]

    denkas — #25 U nás firmy berou důchodce na brigády. Osobně se snimi znám. Mám kamrádku, důchodkyni, která jezdí na dv zahr. dovolené ročně. Ne proto, že by měla tak vysoký příjem. Je skromná!!!!

    1. na komentář reaguje denkas — #32
    superkarma: -1 16.06.2011, 13:48:14
  3. [28] Tee.. [*]

    Jenka2 — #24 A má být vůbec ve zdravotnictví pojem standart a nadstandart? Lidky řečeno péče pro majetné a nemajetné?.. Sml31 ..lepší operace, operace robotem, lepší klouby..to se mi bude rodina skládat na mou opraci?... to je skvělý.. "zkrotit státní dluh, který způsobily vlády předchozí" - především vláda ODS - já jsem pro šetření až po té, co vláda začne šetřit na sobě, trestat špatné smlouvy a vracet své dluhy. Prodavačce v krámě někdo něco ukradne (či jiné), ona to musí zaplatit. Politik rozhází několik miliard z daní a nic.. až budou šetřit na sobě, pak můžou šetřit i na nás..

    1. na komentář reaguje Jenka2 — #34
    superkarma: 1 16.06.2011, 13:48:05
  4. [27] Jenka2 [*]

    arjev — #23 Jsem v důchodu "již" 14 dní a asi patřím mezi ty důchodce, kteří mají vyšší důchod než ty plat. Pracovala jsem 40 let, při dvou dětem a zaměstnání jsem vystudovala vysokou školu. Díky znalostem a schopnostem jsem měla dobře placenou, ale náročnou práci a na pojištění jsem zaplatila značnou částku. Doufám, že mi nechceš říct, že si slušný důchod nezasloužím. Na konci června ukončím pracovní poměr a budu nějakou dobu fungovat své nástupkyni jako "poradce po telefonu".

    A že si důchodci přivydělávají brigádami? Není to náhodou proto, že většinu těch prací nechce nikdo jiný dělat?

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:47:46
  5. avatar
    [26] átéčko [*]

    Tee.. — #22 Tak jdi do ulic u vás, podprovat stávku odborů!!!!

    1. na komentář reaguje Tee.. — #30
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:46:40
  6. avatar
    [25] denkas [*]

    arjev — #23 A který důchodce máš na mysli?Třeba tady u nás není práce ,tak pochybuju ,že tu dělaj důchodci.

    1. na komentář reaguje átéčko — #29
    superkarma: 2 16.06.2011, 13:46:07
  7. [24] Jenka2 [*]

    Pálivka se stydí za tuto hloupou vládu. Mám asi dlouhé vedení, ale nenašla jsem v článku, za jakou konkrétní akci vlády se Pálivka stydi. Za snahu o reformy? Za jasné vymezení, co je ve zdravotnictví standardní a co nadstandardní? Za porodné jen sociálně potřebným? Těžko říct, jestli se tím omezí porodnost skupiny občanů, kde výroba dětí je způsobem obživy, ale snaha to je. Nebo se snad stydí za to, že se tahle vláda pokouší jakýmkoliv způsobem zkrotit státní dluh, který způsobily vlády předchozí?

    Z Pálivčina článku na mě trčí jen odborářsky populistické výkřiky a tak si dovolím s ní nesouhlasit.

    1. na komentář reaguje Tee.. — #28
    superkarma: 2 16.06.2011, 13:40:16
  8. avatar
    [23] arjev [*]

    Pálivka — #11 Pálivko, dnešní důchodci se mají velice dobře. Mají větší důchod než já plat a to si musím platit sociální a zdravotní. Navíc dnešní důchodci si přivydělávají brigádami.To je můj pohled na důchodce.

    A ještě o důchodcích : když jsem se před rokem přihlásila na konkurz, nakonec nebyl nikdo přijatý. Po půl roce přijali důchodce - prý brigádně Sml30

    Tiše závidím .....

    1. na komentář reaguje denkas — #25
    2. na komentář reaguje Jenka2 — #27
    superkarma: 1 16.06.2011, 13:34:07
  9. [22] Tee.. [*]

    átéčko — #21 Být z města, kde se stávkuje, jdu okamžitě... Sml67 ..bohužel výlet do Prahy je pro mě nadstandart... Sml68

    1. na komentář reaguje átéčko — #26
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:26:04
  10. avatar
    [21] átéčko [*]

    Tee.. — #19 jo, tak jdi také řvát do ulic....

    1. na komentář reaguje Tee.. — #22
    superkarma: 0 16.06.2011, 13:21:56
  11. [20] Tee.. [*]

    átéčko — #18 Nemůžu za to, že polovina občanů ČR jsou ti co řeknou: Nemá to cenu. Za tuhle větu, bych dávala pěstí.. Sml80

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:21:32
  12. [19] Tee.. [*]

    Pálivka — #11 Já s vámi souhlasím... Sml67.. kde je politická odpovědnost?..kdo odnese to, že se zahodily miliardy za prošlé padáky, kdo odnese to, že vláda nakoupila lékárničky za 1300Kč jeden kus. Já jsem z řady obyčejných lidí, bez průměrného platu, vzdělání vysokoškolské. Nemáte známé, řekli mi na pracáku. Tak dělám vrátnou. ČR hraje divadlo, jak jsme v krizi, jaká je tu bída..a názory, že dopadneme jako Řecko?..podle mě je idiot ten, co tomu věří!..Řekové jsou tam kde jsou, jelikož jsou líní jako prasata..v 50ti do důchodu, renta po zesnulém celé rodině ( dětem, manželce) a to je jen nic oproti tomu, co v Řecku měli  v jejich sociálním systému. Dobrá, jsem pro změnu systému, ale ne, aby za všechny chyby politiků platili obyčejní lidé!..Politikové musejí být zodpovědní za své činy.. !!!Sml31..tak jako každý!..

    1. na komentář reaguje átéčko — #21
    superkarma: 2 16.06.2011, 13:20:27
  13. avatar
    [18] átéčko [*]

    Tee.. — #17 Mělo nás volit víc a měli jsme být u voleb důraznější!

    1. na komentář reaguje Tee.. — #20
    superkarma: 1 16.06.2011, 13:17:17
  14. [17] Tee.. [*]

    átéčko — #1 ..jo..ale volby vyhrál někdo jiný, než kdo nám teď vládne!... Sml31

    1. na komentář reaguje átéčko — #18
    superkarma: 2 16.06.2011, 13:14:06
  15. avatar
    [16] átéčko [*]

    Pálivka — #11 Já nenadávám. jsem v situaci v jaké jsem. Mám 33letého postiženého syna. On má důchod a PNP, já nic. Ale nestěžuji si, komunisti nám nedali vůbec nic. rodiče jsou v důchodu a nikdy si nestěžovali, že se mají zle. jsou skromní a o tom to je!

    Nemyslela jsem si, že po revoluci mi budou létat pečení holubi do úst, ale to, že pokud nebudeme dělat, budeme na tom hůř.

    Nenadávám.

    superkarma: 1 16.06.2011, 13:05:16
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    Pálivka — #11 Já jsem něla z kupónové privatizace 300 000.

    superkarma: 0 16.06.2011, 13:01:53
  17. avatar
    [14] maje [*]

    Pálivka — #11 a co s tím hodláš dělat konkrétně ty?Sml80Sml80

    superkarma: 1 16.06.2011, 12:53:35
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    Pálivka — #11 Se stávkou nesouhlasí 70% občanů

    superkarma: 1 16.06.2011, 12:52:52
  19. avatar
    [12] řeřicha [*]

    sledovat vystoupení odborářský bossů a slyšel ty jejich laciné a prvoplánovité řeči k "nabuzení davu" a vidět jak se držej stéle stejní odboráři u koryta, stejně jako ve vládě, tak v tom moc dobrého nevidím, stydím se za ně za všechny, dokud se to všechno nevimění nemůže se to ani zlepšit.....Sml80

    superkarma: 0 16.06.2011, 12:51:07
  20. [11] Pálivka [*]

    Omlouvám se, ale "obyčejnými lidmi" jsem myslela ty, kteří chodí pctivě do práce,vydělávají si na své živobytí a nemohou si nijak "vyskakovat" A ti druzí, to jsou ty, kteří to s naší zemičkou myslí "vážně" tak, že kvete korupce, oni jsou jejich součástí a káží nám o morálce a sami ji nejsou hodni. Za velké peníze se vyspí ve sněmovně, rozhodují o tom jak bude naše země "zkvétat" a přitom to jde od deseti k pěti, rozházeli naše korunky, které poctivě odvádíme na zdravotní a sociální pojištění.A být v dnešní době důchodcem? Ten aby pomalu chodil kanálama, protože se může jednoho dne dočkat toho, že ho mladí budou honit s holema, co že na tom světě ještě chce, když na něho stát nemá peníze. A přitom si důchodce celý svůj pracovní proces odváděl částku na důchod a na zdravotní pojištění.Kampak se poděly tyto korunky? Víte, dnes poslouchám, kolik že ta stávka bude stát korun. Samozřejmě, že když se zastaví provoz, že to něco "stojí".

    Ale jak se má vyjádřit nesouhlas s touto vládou?Doma, když budete jenom nadávat?Vždyť s kroky této vlády nesouhlasí již téměř 90% občanů. A co kdyby se vyčíslily koruny, které špatným rozhodnutím vládních činitelů ,naše země musela zaplatit a další platby ji čekají. A kde jsou peníze z kupónové privatizace, které především měly být součástí důchodové reformy?A tak by se mohlo pokračovt dále. Tak ať se vypíší nové volby, myslím by to pro tyto vládnoucí strany moc dobře nedopadlo.A toho oni se bojí. Nikdy jsem v žádné politickéstraně nebyla, ale vždy jsem se snažila poctivě pracovat a myslela jsem, že za dvascet let od Sametové revoluce to již bude lepší, ale opak je pravdou. A tak fandím odborářům, kteří našli tu odvahu se postavit této vládě.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #13
    2. na komentář reaguje maje — #14
    3. na komentář reaguje átéčko — #15
    4. na komentář reaguje átéčko — #16
    5. na komentář reaguje Tee.. — #19
    6. na komentář reaguje arjev — #23
    superkarma: 3 16.06.2011, 12:47:53
  21. avatar
    [10] átéčko [*]

    Suzanne — #5 ToraToraTora — #6 Já taky já takySml67Sml67

    superkarma: 0 16.06.2011, 12:46:52
  22. avatar
    [9] denkas [*]

    Vlastka — #7 To máš pravdu ,že je spousta lidí ,co maká a za pár korun.A jsou rádi ,že vůbec nějakou práci mají. Ale ,že je v Praze blaze,tomu už zas tak nevěřim. Tam je hlavně hodně bank,pojišťoven a jinech ,kde se bere hodně a tím stoupá průměrný plat. Ale jinak je tam taky spousta těch "obyčejných lidí" ,co berou prd!Sml80

    superkarma: 0 16.06.2011, 12:40:45
  23. avatar
    [8] ToraToraTora [*]

    Vlastka — #7 To je ale hloupé heslo. Vytýkáš , že pražáci neví a sama vypouštíš takové neinformované polopravdy polopravdy. To je pak těžké. Sml80

    superkarma: 0 16.06.2011, 12:37:32
  24. avatar
    [7] Vlastka [*]

    ToraToraTora — #4 Samozřejmě že jsou nemakačenkové a vyžírkové.Jsou ale i tací,kteří makají a nemají ani desítku.O tom ale prážáci nemají ani ponětí.Jak se odnedávna praví:v Praze,tam je blaze

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #8
    2. na komentář reaguje denkas — #9
    3. na komentář reaguje femme — #37
    4. na komentář reaguje rak177 — #48
    superkarma: 0 16.06.2011, 12:32:28
  25. avatar
    [6] ToraToraTora [*]

    Stydím se za odbory.

    1. na komentář reaguje átéčko — #10
    superkarma: 1 16.06.2011, 12:22:37
  26. avatar
    [5] Suzanne [*]

    Já jsem neobyčejná, za mě nikdo nestávkujeSml24 Tuhle vládu jsem volila s vědomím nutných věcí, které budou dělat.

    1. na komentář reaguje átéčko — #10
    superkarma: 0 16.06.2011, 12:20:11
  27. avatar
    [4] ToraToraTora [*]

    Vlastka — #3 Chudí? Lidé jsou chudí i z důvodu, že nemakají a makat nechtějí....za ty se také stávkuje? Děkuji za vysvětlení, to jsem si myslela

    1. na komentář reaguje Vlastka — #7
    superkarma: 0 16.06.2011, 12:17:17
  28. avatar
    [3] Vlastka [*]

    Ještě bych chtěla říct k těm "obyčejným lidem",kterému někteří nerozumí a už se divili u mého článku.Ono by spíše sedělo -chudí lidé.Ti to poznají nejcitelněji

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #4
    superkarma: 1 16.06.2011, 12:16:06
  29. avatar
    [2] Vlastka [*]

    PálivkaSml22Sml59

    superkarma: 0 16.06.2011, 12:11:22
  30. avatar
    [1] átéčko [*]

    Koho jsme si zvolili, toho máme! každý stát má takovou vládu, jaku si zaslouží!

    1. na komentář reaguje Tee.. — #17
    superkarma: 0 16.06.2011, 12:01:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme