Novinky

Strasti panelákových rekonstrukcí

Všichni se zbláznili a pustili se do rekonstrukcí. Od rána do noci se ozývá vrtání, bušení, prostě randál, který nebere konce a místy se nedá vydržet. Když hluk neustal ani v neděli ráno, šla si čtenářka s nickem TanaM. stěžovat. Jak to dopadlo, se dočtete v jejím příspěvku.

Milé ženy in.cz, dnes  je zas moc hezké  téma.

Pár slov k rekonstrukcím  v  pražských panelákových  bytech.  

V lednu  v  našem   panelákovém domě  zahájili  bourací práce Koblížkovi.  Bouchalo  se  od 9 od  rána do 7 do večera. Hluk, prach  a  spoustu na,,,,,  ných  partají. Rekonstrukci prováděli  jeden  měsíc. Pak  si  starý Koblížek   našel   nějakou slečnu  z Budějovic,  a  stará Koblížková zůstala ve velkém totálně zrekonstruovaném bytě  úplně sama. Rekonstrukce ji stála něco málo přes 400 000 korun. Splácet to bude ještě 20 let..... Myslím, že do smrti.

Omyl.

S rekonstrukci začal p. Tesařík. Ten má  malý byt a tak  bourací  práce trvaly  „jen“ měsíc. Bouralo se  od pondělka do neděle... včetně. V dubnu   začaly s rekonstrukcí  další 2 rodiny...... No hrůza -  staveniště, stížnosti  mladých rodin, že děti nemohou spát,  stížnosti na rozbité výtahy po dělnících  ,který tahali sádrokartonové desky  novým výtahem, který stál 3  miliony.

Obávala jsem se,   že v baráku  propukl „opičí syndrom“. Předělávají  sousedi, musím předělávat taky.!!!!

Když v neděli v 8 ráno, začali  dělníci bušit  do topení, neudržela jsem se.

 Šla jsem za správcem a  řekla  jsem mu,  že v neděli „  je zakázáno  rušení domovního klidu“.  Správce šel   zazvonit  k  bytu , odkud se valil   hluk ,připomínající  kobercové nálety z Bagdádu, nebo zemětřesení. Správce upozornil  vedoucího  „UK“party , že v neděli nesmí rušit ostatní nájemníky nepřiměřeným hlukem,  jinak jim hrozí až 10 000 kč pokuta. od magistrátů. Sergej určitě nerozuměl , ale bourání  utichlo.

Já nic ve svém bytě nepředělávám. Vše mi stačí také, jaké je.  Mám jen novou vodovodní baterii v  kuchyni a v koupelně. 

 Znám cenu peněz, znám jak se těžce vydělávají, a  nehodlám   je vyhodit  za rekonstrukci bytu.

Moje babička žila v kouzelné chaloupce na kraji vesnice,  v  domku měla jednu malou kuchyň, s kredencem a jednu místnost na spaní. Vodu měla jen studenou, když se chtěla umýt, zatopila si v kamnech a umyla se v lavórů. Babička se dožila 96 let, vychovala  4 vysokoškolsky vzdělané  a  slušné lidi.

Hezký den  v spokojenosti  s tím,  co máte.

Tana M.

Milá Tano M., já vám rozumím, když jsem na návštěvě u maminky, která bydlí v paneláku, mám pocit, že jsem v nějakém lomu. Vrtání, bušení, randál, že neslyšíte vlastného slova. Ale zase na druhou stranu chápu lidi, že chtějí z panelákového papundeklu udělat hezké bydlení.

Text nebyl redakčně upraven

Jak jste na tom s rekonstrukcemi vy, milé ženy-in? Už je máte za sebou, nebo se na ně chystáte? Máte ráda změny v bytě? Jakou nejrazantnější změnu jste realizovala? Napište nám na dnešní téma.

Na vaše příspěvky se těším na adrese: redakce@zena-in.cz

 

 

   
24.07.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [51] KamcaPol [*]

    Bojíte se rekonstrukce bytu v paneláku? Předělání umakartu svépomocí nemusí dopadnout podle vašich představ. Nejlepší bude oslovit odborníky.

    superkarma: 0 06.07.2016, 09:32:36
  2. [50] Luciáš85 [*]

    Zdravím narazila jsem při výběru podlah do předsině na povrch s názvem mramorový koberec. Povrch mě zaujal jen bych se chtěla zeptat jestli nevíte zda by pod takovým povrchem mohlo být podlahové vytápění?

    superkarma: 0 26.07.2015, 22:14:57
  3. [49] Lukaško [*]

    Ahoj my máme v kuchyni tzv mramorový koberec. Je to na udržbu dost nenáročne prakticky dost podobné dlažbě. Je to směš mramoru a pryskyřice. Hodi se to prakticky tam kde by jinak byla dlažba.

    superkarma: 0 02.07.2015, 12:41:13
  4. [48] karolina78 [*]

    Je pravda, že v paneláku je slyšet všechno. Sousedka mi hraje o víkendu na piano a její manžel má ještě ve zvyku odpoledne vrtat. Vrtačky jsou u nich na denním pořádku, teď při rekonstrukci bytu.

    superkarma: 0 05.08.2014, 09:05:46
  5. [47] karolina78 [*]

    Já mám s rekonstrukcemni zatím jen kladné zkušenosti, nedávno jsme také předělávali jádroa při té příležitosti nám jedna firma udělala anhydritové

    podlahy. Dopadlo to dobře, práce byla hotová v termínu a kvalitně. Chce to vybírat holt i podle referencí

    superkarma: 0 28.04.2014, 11:33:07
  6. avatar
    [46] LudPa [*]

    Klára Wimmerová — #6 Tam to taky není v klidu, řezání, sekání trávy, taky leze na nervy.

    superkarma: 0 30.07.2012, 18:50:26
  7. [45] Jala [*]

    Tak v paneláku jsme nikdy naštěstí nebydleli, ale chápu, že velká část národa ano. Takže je pochopitelné, že se musí byty rekonstruovat.

    Naštěstí jsme se přestěhovali do RD, který jsme totálně zrekonstruovali - ale ještě před nastěhováním.

    Naštěstí to nebylo za provozu, jak s hrůzou vzpomínám na své dětství.

    superkarma: 0 24.07.2012, 23:30:19
  8. avatar
    [44] saruz [*]

    My jsme si také po přestěhování rekonstruovali byt k obrazu svému, aby se nám v něm dobře bydlelo, naštěstí sousedé měli pochopení.

    superkarma: 0 24.07.2012, 23:25:10
  9. avatar
    [43] kobližka [*]

    carmi — #39 Taky tak nějak nechápu,co "hnusného" je na kovových zárubních.Najednou všichni chtějí dřevěné a když je kdysi měli,šmahem je měnili za kovové Sml30....ale taky máme byt v celkové rekonstrukci,ale zatím v něm nebydlíme,takže bordel mi nijak nevadí.Stěhování snad začně během 10 dní....moc se těšíme.

    superkarma: 0 24.07.2012, 19:11:13
  10. [42] jarčinka [*]

    Jo to jsou strasti panelákového bydlení, kolik bytů, tolik nájemců a jejich představ o bydlení. Ten chce to a ten zas toto. Kdo na to má, tak přestavuje všechno, a kdo nemá, tak bydlí jak se dá. Také si myslím, že některé přestavby jsou nesmyslné - ale je to věc dotyčných majitelů bytů Sml80 Rozhodně po letech bydlení v paneláku dám přednost kutilovi než babě, které si věčně stěžuje na vše a otravuje všem lidem ve vchodě život - takovou máme pod námi ve středním bytě Sml23 potkat ji během dne je za trest.

    superkarma: 0 24.07.2012, 18:49:35
  11. avatar
    [41] v.poho [*]

    carmi — #39 Vidíš, já jsem dřevěné zárubně třeba nechtěla. Líbí se mi kovové, když jsou pěkně natřené.Sml16 Ale to už je věc vkusu...., každá jsme jiná.Sml16

    superkarma: 0 24.07.2012, 17:56:53
  12. avatar
    [40] v.poho [*]

    malvina — #22 Ono to je těžký, protože mě to zajímá, byla jsem se u nás na pár nových bytů podívat v rámci dne otevřených dveří. Když člověk vidí ty materiály (všude sádrokarton, který se rozjíždí ještě před nastěhováním), ten projekt (na jediném místě, kde může být šatní skříň je vymrsklá zásuvka apod.), tak fakt nechápu lidi, co jsou za to ochotní zaplatit.

    Netvrdím, že to takhle vypadá všude, ale ty dva baráky (na různých místechSml80), co jsem viděla já, tak byty v nich budou za 10-20 let fakt vybydlené jako nejhorší panelák.....

    superkarma: 0 24.07.2012, 17:54:52
  13. avatar
    [39] carmi [*]

    Mně peníze, které jsem dala do rekonstrukce bytu, nepřipadají vyhozené. Konečně ten byt k něčemu vypadá. Místo linolea - parkety, misto papundeklových dveří dveře opravdu ze dřeva, místo hnusných kovových zárubní, zárubně dřevěné. O tom, jak vypadá zděná koupelna proti umakartové ani nemluvím, Já v tom bytě žiju a chci, aby mi v něm bylo příjemně. Rekonstrukci jsem rozdělila na dvě etapy. Jeden rok část, trvalo to 14 dní a druhý rok zbytek, taky 14 dní.

    1. na komentář reaguje v.poho — #41
    2. na komentář reaguje kobližka — #43
    superkarma: 0 24.07.2012, 17:51:26
  14. [38] Rikina [*]

    Většina paneláků je poněkud staršího data, a rekonstrukce jsou prostě potřebné. Sml80 Ony ty rozvody vody a elektřiny taky nevydržej věčně. No a co je špatného na tom, že lidi chtějí mít bydlení podle svých představ a ne podle představ architekta nebo podle představ předchozích majitelů či nájemníků, to fakt nechápu. Sml80 Po tom, do čeho kdo vráží peníze, už vůbec nic nikomu není. Sml57 Sml24

    superkarma: 2 24.07.2012, 16:30:52
  15. avatar
    [37] ekleinovka [*]

    Já mám byt v jednopatrovém cihláku a pod námi rekonstruovali byt denodenně,alespoň to šlo rychleji... i my jsme pracovali o víkendech - kdy jindy máte čas?

    superkarma: 0 24.07.2012, 16:04:16
  16. avatar
    [36] kuzle [*]

    taky bydlime v panelaku a tech Ferdu mravencu co maji potrebu vrtat vzdy v tu nejnevhodnejsi chvili, tedy v dobe, kdy davam deti do postele je tu snad milion Sml80 a nikdy se nemuzu dopatrat z ktereho bytu se ten curbes vlastne vubec ozyva Sml23 pokud potkam remeslniky ve vytahu uz dopredu se s nimi dohaduju at v danou dobu nevrtaji, ale nekdy se proste neda nic delat Sml15 a tak si rikam, jestli by se mi vlastnim domecku nebydlelo lepe Sml58

    superkarma: 0 24.07.2012, 15:19:40
  17. [35] denisa23 [*]

    Náš panelák stojí 54 let,takže do něho třeba investovat,jinak se byt rozpadne.Prostě v rámci finanční možnosti.

    superkarma: 0 24.07.2012, 14:12:55
  18. [34] dadma [*]

    Tak o předělávání bytů v paneláku mě ještě chvíli něco piš.Když jsme byty koupili a založili SVJ,tak skoro každý si začal byt upravovat,předtím jsme od OPBH nedostali nic ,to každý ví.I my jsme prošli rekonstrukcí.Vyzdít jádro ,nová kuchyně a koupelna,nové dveře v bytě i vchodové, nová okna.Měli jsme firmy ,tak to šlo docela rychle i když binec neskutečný. V paneláku se předělává stále něco a kolikrát ani nevíte odkud ten rámus přichází.Když manžel dělal směny, tak šel kolikrát do práce nevyspalý.Nad námi si koupil byt mladý pár a ti předělávali vše sami,takže jim to trvalo snad rok.Nejhorší bylo když byl manžel na ranní bylo ticho,ale jakmile přišel z noční a šel opět na noční ,tak začali vrtat a bouchat.

    superkarma: 0 24.07.2012, 14:02:35
  19. avatar
    [33] blesksoft [*]

    máme 30 let starý panelák oknama teklo tak jsme vyměnili za plastové, prohořely hořáky u sporáku takže nový, teď jsme zjistli, že jádro je prohnilé a je tam plíseň - nedivím se že děti mají alergie a astma, takže budeme muset jádro předělat, kuchyňská linka se začíná rozpadat taky vlivem vytopení od sousedů, nejsem marnivá, ale okolnosti si to vyžadují

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:27:08
  20. [32] diplopeta [*]

    taky jsme předělávaly byt....dopředu jsme vyvěsily upozornění...a někdo tam napsal, kdy nemáme bouchat, nebo bude po noční.....ale v sobotu a neděli jsme dělali práce, které nikoho nerušili...uklízeli a tak....samozřejmě, že nepořádek jsme po sobě uklízeli...a výtah máme malý...takže se více-méně vše nosilo ručně

    superkarma: 1 24.07.2012, 13:26:47
  21. avatar
    [31] kobližka [*]

    malvina — #29 Nejsou všichni takoví.Třeba můj manžel je drobný řemeslník a právě dělá to,co firmy odmítají...

    superkarma: 1 24.07.2012, 13:26:24

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] malvina [*]

    Jindriska8 — #7 Jindřiško, to je nejlepší  možnost, bydlet ve svém domku a vrážet do svého

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:21:10
  2. avatar
    [29] malvina [*]

    bonda — #17 je pravda, že řemeslníkům se do malých oprav nechce. Tak od 100 000 nahoru. Jinak se na vás  dívají, jako kdyby jste přistála z jiné galaxie....

    1. na komentář reaguje kobližka — #31
    superkarma: 0 24.07.2012, 13:18:19
  3. avatar
    [28] kobližka [*]

    malvina — #22 Tak to je samozřejmé.Ale takové byty u nás nestojí.Poslední panelák se skutečně postavil před 35 lety a je jeden z nejmladších.Ostatní jsou ještě starší a tam nějaká ta úprava,či rekonstrukce je už potřeba.Jinak si myslím,že i člověk,který chce bydlet v hezkém prostředí doma,může v sobě nosit určité hodnoty.....

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:10:07
  4. avatar
    [27] malvina [*]

    v.poho — #9 V poho- sdílím  s tebou   tento  názor. 

    Bydlení v 13 patrovém paneláku ,     i v rekostruovaném, nic moc. Raději  bych investovala peníze  někam jinam, do cestování, do  vzdělání,  do nového počítače,,,

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:07:09
  5. avatar
    [26] malvina [*]

    onohlo — #2 vlastním byt , který je 10 let starý. Nevidím důvod,  přestavby rekonstrukce, bourání zní a pod.

    superkarma: 0 24.07.2012, 13:04:03
  6. avatar
    [25] malvina [*]

    Yannize — #13 hezky napsaný příspěvek. Je to taky o hodnotách, které nosíme v sobě..

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:50:22
  7. avatar
    [24] malvina [*]

    ladouch — #15 Ldouchu, já to mám podobně jako ty, udělali jsem výměnu baterii, opravu záchodu a šmitec. Myslím že v 10 let starém bytě není nutné dělat rekonstr.....hezký den

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:48:26
  8. avatar
    [23] malvina [*]

    Saritka — #16 Saritko plně s tebou souhlasím,  nebudu něco předelávat co zkolaudovali  v roce 2002 jako nadstandartní bydlení

    přeju hezký den

    superkarma: 0 24.07.2012, 12:45:51
  9. avatar
    [22] malvina [*]

    kobližka — #18 koblížko náš panelák stojí jen 10 let. Je to novodobý panelák s vyzděným jádrem,  plovoucí podlahou. Ale stejně  si to lidé předělávají dle svého. Pak nestačí splácet  hypotéku, rekonstrukci, zařázení ... a byt zas  prodají, Je to kolem dokola.Nekončící příběh.

    1. na komentář reaguje kobližka — #28
    2. na komentář reaguje v.poho — #40
    superkarma: 0 24.07.2012, 12:38:14
  10. avatar
    [21] kobližka [*]

    kobližka — #18 OPRAVA:dovědně se k tomu postaví

    tam mělo být ODPOVĚDNĚ

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:22:30
  11. avatar
    [20] hubajda [*]

    jo panelak to hruza dva mesice jsem bydlela v panelaku a byl to des moje babicka tez tak zila a v kuchynce byla stara kamna na kterych varila a vzdy v nedeli byla k snidani kava jinak caj

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:17:34
  12. avatar
    [19] kobližka [*]

    bonda — #17 Ještě pořád jsou na trhu malí řemeslníci a ti rádi pomohou.

    superkarma: 0 24.07.2012, 11:17:11
  13. avatar
    [18] kobližka [*]

    Před více jak měsícem jsme si koupili byt a také v něm probíhá rekonstrukce.Vyvěsili jsme na nástěnku prosbu o shovívavost.Jenže,naše firma,která tam pracuje,začíná v 7.30 a končí v 16 h.Neexistují soboty a neděle.Každý den tam jedu umýt schody,aby nebyly nějaké nepříjemnosti.Já ale docela chápu ty stávající nájemníky,že je obtěžuje hluk a prach,ale je třeba si uvědomit,že některé ty domy stojí přes 40 let a rekonstrukce je prostě nutná.Navíc,kultura bydlení je dneska taky někde jinde,než před půl stoletím.To nelze nikomu zazlívat,že si chce změnit byt k obrazu svému.Kdyby se pustili do úpravy butu právě ti dlouhodobí nájemníci,také by byl na čas v domě ruch a nepořádek.Je věcí každého,jak moc dovědně se k tomu postaví.To je úplně stejné jako třeba majitel rodiného domku,který tam bydlí už 10 let a najednou si někdo vedle něj koupí parcelu a začne stavět.Taky přijde na čas o svůj klid a navyknutý standard.

    1. na komentář reaguje kobližka — #21
    2. na komentář reaguje malvina — #22
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:16:32
  14. avatar
    [17] bonda [*]

    Nojo, soused pod námi si stěžuje, že jim z naší koupelny zatéká do jejich. Jenže z každé firmy, která se do naší koupelny podívala, mi řekli, že se ty sprchové vaničky už nedělají a chce to rekonstrukci celé koupelny.A to ten náš byt má jen 22 let. Oni prostě žádný kšeft za pár drobných nevezmou, že se jim to nevyplatí. Ale já na to nemám

    1. na komentář reaguje kobližka — #19
    2. na komentář reaguje malvina — #29
    superkarma: 0 24.07.2012, 11:08:55
  15. [16] Saritka [*]

    Bydlím v městském bytě, tak nic do něho nehopdlám strkat.Sml23

    1. na komentář reaguje malvina — #23
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:48:12
  16. avatar
    [15] ladouch [*]

    v.poho — #9 No my jsme ten byt v tom našem paneláku koupili a provedli nezbytné úpravy, jelikož jsme teď už oba v důchodovém věku, tak nic jiného nehledáme máme asi 9 km od místa bydliště chatu, takže tam trávíme hodně času, já  už do bydlení neinvestuju, radši se podívám dokud zdraví a peníze dovolí někam  k moři, než vrážet prachy do bydlení.Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje malvina — #24
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:45:33
  17. avatar
    [14] řinka [*]

    Hanula — #12 Určitě bys tak ale stále žít nechtěla.Tohle je příjemné zpestření života,to beru.Sml16

    superkarma: 0 24.07.2012, 10:44:33
  18. avatar
    [13] Yannize [*]

    v prvním paneláku jsme měli souseda, co každej vejkend v sedum vrtal a bušil do zdi. mysleli jsme, že si obkládá všechny zdi i stop dřevem Sml30

    pak jsem se přesunula do druhého paneláku, kde byl úplnej klid, předělávali jsme my - asi 14 dní - tam zas za cenu hrobovýho ticha buzerovala nájemníky naše sousedka. denně chodila se stížnostma, že doma kouříme a snažíme se jí doma stoupačkama vykouřit. (což v našem 100% nekuřáckým bytě prostě nešlo Sml80) apod. no, zlatej "soused kutil"!

    teď jsem ve třetím paneláku, kde nad hlavou každý ráno slyšim, jak sousedka vykonává ranní potřebu. nevim, jak je možný to slyšet, když stoupačky jsou o deset metrů dál za zdí.. a aby to nebylo málo, její manžel na sebe vzal roli buzerátora celýho baráku a tady prozměnu třeba ohrožujeme malé děti černým rotvajlerem. nevim, kde to vzal, psa nemáme a moje černá kočka má tři kila a nikoho by nevystrašila Sml30

    jednou, až to půjde, vypadneme z paneláku a rekonstrukce bytu nebude zdaleka hlavní důvod Sml58

    1. na komentář reaguje malvina — #25
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:43:38
  19. avatar
    [12] Hanula [*]

    Sml16někdy tak bydlíme na chalupě - ohříváme vodu na kachlákách na mytí i na nádobí, když se topí teplé vody je na kamnech hodně

    1. na komentář reaguje řinka — #14
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:40:09
  20. avatar
    [11] Yannize [*]

    "Já nic ve svém bytě nepředělávám. Vše mi stačí také, jaké je. Mám jen novou vodovodní baterii v kuchyni a v koupelně.

     Znám cenu peněz, znám jak se těžce vydělávají, a nehodlám je vyhodit za rekonstrukci bytu."

    hahahaha! to je dobrá blbost Sml30

    - to jako vážně?? Sml30

    no, jestli cpete ušetřené peníze pod staré odchlíplé lino v kuchyni, tak bacha, aby vám ty boule nezplesnivěly Sml52

    superkarma: 1 24.07.2012, 10:35:37
  21. avatar
    [10] ondrasek74 [*]

    Já bydlím v obecním bytě, tak žádné velké rekonstrukce. Občas někdo přitluče nějaký obrázek /asi/ to co nás ruší jsou hluční sousedé, kteří se bezohledně baví do brzkých ranních hodin.

    superkarma: 0 24.07.2012, 10:27:03
  22. avatar
    [9] v.poho [*]

    ladouch — #4 Druhá věc je, jestli se v 13.i patrovém paneláku se stovkou bytů vůbec nějaké rekonstrukce v řádu statisíců vyplatí.

    Řekla bych, že rozhodně ne.

    Pořád to bude bydlení v přelidněném paneláku.

    Já bych v tomto případě ušetřený peníz investovala do prodeje bytu a nákupu bytu ve zděném klidném domě o několika partajích.

    Ten bych časem zrekonstruovala a měla bych úplně jinou kvalitu žití. Ale to je na uváženou každého....Sml16

    1. na komentář reaguje ladouch — #15
    2. na komentář reaguje malvina — #27
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:24:10
  23. [8] step1 [*]

    onohlo — #2 Ano, ale život si umím zpříjemnit jinak než tím, že vyhodím funkční věci a koupím nové. Nebo tím že si nechám rozkopat celý byt, když to není třeba. Jiná věc je, když se mladí stěhují do prázdného bytu. To chápu, že si ho chtějí předělat dle svého a dát ho do pořádku.

    superkarma: 0 24.07.2012, 10:23:22
  24. avatar
    [7] Jindriska8 [*]

    Žijeme v domku,který pořád nějak vylepšujeme,ale vrážíme peníze do svého.Sml22

    1. na komentář reaguje malvina — #30
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:21:52
  25. avatar
    [6] Klára Wimmerová [*]

    Vyrůstala jsem v paneláku, v osmdesátých a devadesátých letech se asi tolik nerekonstruovalo, ale je to prostě jiné než bydlet v rodinném domě, kde žiju teď. Tehdy jsem to ale nevnímala špatně, prostě jsem neznala nic jiného a to, že slyším sousedy odevšad, mi přišlo normální. Zato dnes, když přijedeme za rodiči na návštěvu, tak se skoro nevyspím a každou chvíli se lekám, co je to pořád za zvuky... :) Posledně měla partaj v bytě pod námi večírek - do dvou do rána, a to bylo teda něco, byli jsme ráno jak zpráskaní psi. Sml15 Nedivím se rodičům, že jak to jde, prchají na chalupu.

    1. na komentář reaguje LudPa — #46
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:20:18
  26. avatar
    [5] v.poho [*]

    On každý byt jednou kompletní rekonstrukci potřebuje (když nic jiného, tak elektřina, odpady a s tím už se sveze všechno), což bez hluku nejde a někdy to ty lidi udělat musí. Tak k tomu i přistupuji a ty lidi bych pokud možno nebuzerovala.

    A když to dělají takhle všichni za sebou, dá se očekávat, že v příštích letech budete mít zase klid.Sml57

    superkarma: 3 24.07.2012, 10:19:59
  27. avatar
    [4] ladouch [*]

    Úplně Tě chápu já bydlím ve 13 patrovém věžáku, kde je na každém patře 6 bytů a každou chvíli se někdo odstěhuje a jiný přistěhuje a začně s rekonstrukcí, takže bušení, vrtání a ostatní si tu užíváme nepočítaně.Sml79Sml79

    1. na komentář reaguje v.poho — #9
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:10:51
  28. avatar
    [3] Kytinkak [*]

    já mám také rekonstruovaný byt a musím říci, že po tolika letech to chtělo, nová elektrika, nové odpady, nové topení, a za klidu to prostě nejde a prachu také neSml80

    superkarma: 0 24.07.2012, 10:03:28
  29. [2] onohlo [*]

    řinka — #1 Naprosto souhlasím. Peníze si do hrobu nevezmete, ale aspoň si jimi můžete zpříjemnit život. Od toho peníze jsou. Sml80

    1. na komentář reaguje step1 — #8
    2. na komentář reaguje malvina — #26
    superkarma: 0 24.07.2012, 10:02:22
  30. avatar
    [1] řinka [*]

    Nechápu,nehodlám vyhodit peníze za rekonstrukci bytu.Jestli jsi v obecním,prosím také bych neinvestovala.Ve svém ale nebudu žít jak za krále klacka.Je fakt,že v paneláku je stále nějaký kravál.Naštěstí jsem toho ušetřena.

    1. na komentář reaguje onohlo — #2
    superkarma: 3 24.07.2012, 09:59:31

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme