Rodina

Stává se, že chlap opustí rodinu. Ale žena?

Přečtěte si skoro neuvěřitelný příběh čtenáře, který si přeje zůstat v nickové anonymitě. Jeho manželka opustila rodinu (i dvě dcery) po dvaadvaceti letech šťastného soužití...

Následující příběh je z ženského pohledu (myslím) nepochopitelný. Nebo si dovedete představit, že žena opustí dvě dcery a jde si žít docela jiný život? Více v příběhu čtenáře, který si přál zůstat v anonymitě...


Pěkný den všem ,

i já, ač muž bych rád napsal pár řádků k dnešnímu tématu ,,Zapomínání“.

22 let jsem byl ženat, s manželkou a s dvěma krásnýmï dcerami všichni jsme prostě byli skvělá parta. I v době dospívání, kdy většinou děti až tak rodiče nemusí, jsme trávili společně volné chvíle, výlety, dovolené. Nic nám prostě nechybělo ani po materiálních stránkách, naopak. Spousty přátel nám v dobrém závidělou skvělou rodinu, kterou by také chtěli mít. Před čtyřmi lety na manželku dolehla „krize středního věku“, kdy neviděla, neslyšela a rodina s celou domácností pro ni byl vzduch. Jednoho dne si nás všechny zavolala a řekla nám, že si vše uvědomuje, že se bude snažit rodině vše vynahradit a napravit. Po dvou týdnech jsme se vrátili s dcerami domů z nákupů a návštěvy kina - a bylo „vybíleno“ vše, co šlo odvézt, jen na stole zůstal lístek se slovy, že bude žít nový život.

Od té doby i když žije ve stejném městě, dnes a denně jezdí okolo nás do práce se pouze ozve smskou jednou za dva měsíce s dotazem jak se mají a že je má ráda. Tím pro ni veškerý zájem, či starost končí. Jejich potřeby, studium a vůbec život jde prostě mimo ni a vůbec ji nezajímá /i výživné neplatí/.

Jako člověk nikdy nepochopím tohle „zapomnění“ odstřižení se od vlastních dětí a totální nezájem. Přitom i když příští rok oslaví padesátiny, žije životem který prožívají bezstarostné, volné dvacetileté slečny, bohužel na dluh.

S pozdravem,
Anonym

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne 30. listopadu 2011: Zapomínání ve vztahu

Zasílání příspěvků k tomuto tématu již skončilo. Okolo půl páté se dnes 30. listopadu můžete těšit na vyhlášení, ve kterém zjistíte, která čtenářka-přispěvatelka získala slíbený dárek: stylovou červenou myš Microsof Explorer Touch mouse.

mys

HRAJTE NAŠI ŠŤASTNOU VÁNOČNÍ SOUTĚŽ O CENY V HODNOTĚ 30.000 KORUN!

   
30.11.2011 - Příběhy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [79] Altamora [*]

    U některých týnejdžrů se divím, že od nich jejich rodiče neodejdou. My si představujeme harmonickou rodinu, kde si lidé povídají, spolupracují, mají i nějaké společné zájmy, chovají se k sobě slušně. Ale třeba to byla rodina, kde matka všechno odedřela, ostatní nehnuli prstem, chovali se k ní jako k otrokyni, dcery pořád pyskovaly. Proč by od nich v takovém případě neodešla? Měla by jim dělat služku do konce života? Argument, že pak neuvidí vnoučata, neberu. Asi je fajn mít vnoučata, ale celý život kvůli tomu nechat líbit špatné zacházení? Kromě toho víme, že spousta domácích tyranů se umí na veřejnosti chovat tak, že by to do nich nikdo neřekl. Jsou-li inteligentní, umějí i popisovat harmonickou rodinu. Než někoho odsoudím, potřebuji znát i názor druhé strany.

    superkarma: 0 05.12.2011, 13:10:11
  2. [78] Keltka [*]

    je to smutné, ale asi to tak mělo být.

    superkarma: 0 01.12.2011, 00:54:00
  3. [77] Stephan Rus [*]

    Souhlasím s Jerenikou, je potřeba, aby se vyjádřila i druhá strana, neboť za rozpad vztahu jsou zodpovědni oba. To co píše, je hodně podobný příběh tomu mému. Vím co píšu. Sml15

    superkarma: 0 30.11.2011, 21:25:39
  4. avatar
    [76] saruz [*]

    smutný příběh Sml15

    superkarma: 0 30.11.2011, 20:41:37
  5. avatar
    [75] átéčko [*]

    Tak tohle je smutný příběh. Chápu, že si někdy lidé tak nerozumí, že se musí rozejít, ale nechápu ženu, která opustí své děti, ať už je jim jakkoliv let. To opravdu nechápu a odsuzujiSml68

    superkarma: 0 30.11.2011, 20:41:05
  6. [74] jerenika [*]

    no, ještě si tak říkám, když to pročítám znovu, že bych takovéto příspěvky nedávala anonymně.. když už, tak ať se ví, kdo to píše, proč je to tajné..

    ..vím, že je to věc redakce, a z přezdívek se taky moc nepozná, jen by třeba bylo dobré, kdyby se k tomu mohla vyjádřit i druhá strana Sml67

    ..to by pak bylo zajímavé Sml54 počtení třeba ..

    ..nic ve zlém Anonyme..

    superkarma: 0 30.11.2011, 20:13:02
  7. [73] Aggata [*]

    eri368 — #71 Děti jsou podle všeho dostpělé, nikdo z nás neví, jaký to byli mazlíci a nikdo z nás neví, jak se zachovaly, když máma opustila domácnost. A ono s tím vybílením domácnosti to taky může být všelijaké. Znám případ, kdy chlap tvrdil u soudu, že mu žena když odešla vybílila barák a pak se zjistilo, že si odvezla své dvojlůžko, se kterým do baráku přišla a věci pro syna. Naopak že tam nechala všechno, co pořídili za trvání manželství.

    superkarma: 0 30.11.2011, 19:55:02
  8. avatar
    [72] 38riki [*]

    blesksoft — #70 taky znám podobný případ, vidím to stejně. Bohužel známe pouze jednostranný názor na věc. Třeba ty důvody, které tu paní donutily udělat tento  pro nás nepochopitelný krok, byly pádné..Sml15 kdo ví..

    superkarma: 0 30.11.2011, 19:47:23
  9. [71] eri368 [*]

    Uff, smutné. Neviem si predstaviť, že by som niečo také spravila. Manželovi možno, ale deťom??? Veď sú to najdrahšie čo na svete mám....

    Erika

    1. na komentář reaguje Aggata — #73
    superkarma: 0 30.11.2011, 19:31:41
  10. avatar
    [70] blesksoft [*]

    taky jsem znala podobný případ a nakonec z toho vylezlo, že si z ní všichni dělali služku a už to nechtěla dál snášet - no oni dětičky i manžílek občas bývají sobečtí lenoši a dokud ženská neudělá řez tak jí vysávají dokud .....

    1. na komentář reaguje 38riki — #72
    superkarma: 0 30.11.2011, 19:08:53
  11. avatar
    [69] ekleinovka [*]

    Nevím,nevím,třeba byla nějak vnitřně nespokojená - zajímalo by mne,jak by se vyjádřila k Vašemu vztahu ona.Jen mne zaráží,že kašle na děti,to není dobré.Ale takových případů je u nás hodně,důležité je,že alespoň jeden rodič funguje a je jedno,jestli mamka nebo taťka,hlavně ,že jsou

    superkarma: 0 30.11.2011, 18:53:21
  12. [68] jerenika [*]

    ..ano, možná to je nepochopitelné, ale je to taky proto, že to není tak častá situace, jako, když je to naopak.. 

    ..jako by platilo, když odejde chlap, je to normální, ale jakmile to udělá žena, tak je to dost špatné..

    ..beru to tak, že, když to už někdo udělá, má k tomu své důvody, těžko někoho soudit, když ho neznám..

    ..taky proč to tak je a to víme všichni, je i to, že na tom má podíl i ten druhý, hlavně ten druhý.. taky si kolikrát říkám, že ten kdo chodí do práce a není doma celou mateřskou s dětmi nepochopí jak je to někdy o nervy, a pak toho má dost a už dál nemůže, takže možná i lepší, když odejde, než, když pak udělá nějakou hloupost, jakou, to víme všichni.. jj

    superkarma: 0 30.11.2011, 18:52:04
  13. [67] Aggata [*]

    Alena 12 — #61 A kde je ta jistota? Z toho, že si tu postěžoval a napsal svou verzi?

    superkarma: 0 30.11.2011, 18:24:41
  14. [66] Aggata [*]

    Rikina — #46 Tak tohle jsem přesně chtěla napsat. Do puntíku.

    superkarma: 0 30.11.2011, 18:22:34
  15. avatar
    [65] Deta [*]

    Smutné, ale život je někdy tvrdý. Aspoň že vám dělají radost dcery.

    superkarma: 0 30.11.2011, 18:21:36
  16. [64] Jarulka [*]

    hodně smutné, musíte být velmi silný.

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:55:38
  17. [63] Martinesss [*]

    Keď to spraví otec, tak to bolí, ale keď to spraví mama tak to je zasiahnutá celá rodina. Od ženy sa očakáva, že je akýsi pilier rodiny, niekdo bez koho veľa veci nefunguje a ešte k tomu ak to spraví dvom dcéram, tak to je sila. Táká žena si nezaslúži pomenovanie "matka". Podotýkam, že si je potrebné vypočuť aj druhú stranu.

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:54:53
  18. [62] doginka [*]

    Kamarádovi taky odešla dnes už bývalá manželka do Prahy-prý konečně žít a jemu nechala desetiletou dceru,které ani nezavolá.

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:13:54
  19. avatar
    [61] Alena 12 [*]

    smutné jde z toho mráz, ještě, že je táta super chlap!

    1. na komentář reaguje Aggata — #67
    superkarma: 0 30.11.2011, 17:09:06

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] kajinek [*]

    Tchán se také v 60. znovu oženil a za dva roky bylo po lásce.

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:08:09
  2. avatar
    [59] denkas [*]

    Smutný ,ale i to se stáváSml80

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:04:44
  3. [58] daninec007 [*]

    copak ty děti.....určitě jim máma chybí...... nechápu to

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:01:26
  4. [57] mapela [*]

    Je to zvláštní, škoda, že nemůžeme znát stanovisko druhé stranu, jsem v soudech opatrná.

    superkarma: 0 30.11.2011, 17:00:47
  5. avatar
    [56] Lukáš Čejka [*]

    Francaise — #52 Pokud jde o nejake obecne platne moralni zasady - tak ty se neustale meni, jak v case tak v miste, takze tezko se jich drzet a jeste je stavet nad hlas prirody. Sml80 Nevic tezko muze byt neco vic slaboske, nez jakesi vyznavani kolektivnich moralnich pravidel - k tomu neni potreba zadne osobni odvahy - k tomu staci jit s davem.Sml54

    No a pokud by melo jit o nejake individualni moralni zasady, tak tam pak zalezi jak si je kdo nastavi a tak takovou zasadou muze byt pro jednoho prave vzdy jednat v souladu s prirodou ... Sml80

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:57:16
  6. [55] marienka-m1 [*]

    To také nechápu, opustit děti a ještě vybrakovat byt...Sml23Sml23Sml23

    Tak snad jste aspoň rozvedený, když žije na dluhy, aby jste pak nemusel platit za její vrtochy...

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:51:27
  7. avatar
    [54] 38riki [*]

    anina4 — #53 určitě jí chybí. Jen je jí asi hanba.

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:48:45
  8. [53] anina4 [*]

    no tak to nechápu,ženská,která se nezajímá ani o své děti,posílá jen SMS,to ji nechybí???

    1. na komentář reaguje 38riki — #54
    superkarma: 0 30.11.2011, 16:46:24
  9. avatar
    [52] Francaise [*]

    Lukáš Čejka — #31 Já si hlavně myslím, že nejsme zvířátka, ale myslící jedinci a měli bychom se držet nějakých morálních zásad. Pokud je člověk má, neplatí žádné "přírodě neporučíš". To je jen výmluva slabochů bez zásad.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #56
    superkarma: 0 30.11.2011, 16:45:33
  10. avatar
    [51] yutinkaca [*]

    já nechápu, jak se někdo může jen tak odstřihnout od lidí, s kterými strávil kus životaSml80

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:35:10
  11. avatar
    [50] delfi.na [*]

    tak to je husté, málokdy se vidí u ženské, že by se vybodla na své děti Sml80

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:33:23
  12. avatar
    [49] rusalka2008 [*]

    to fakt nechápuSml23

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:33:23
  13. [48] lava [*]

    Nechápu jak může jezdit denně okolo a nezajímá ji alespoň jak se mají dcery.Poslat jen SMS to není normální,jaký vztah měla s dcerami i kdyby opustila manžela ale  nevědět co prožívají dcery a ještě ani finančně se nepodílet, to je síla

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:22:08
  14. avatar
    [47] Jindriska8 [*]

    Smutný příběh.Co píše pisatel,tak přesně to samé se stalo synovi.Zůstaly dvě krásné děti s tátou,dostal je do své péče a já jsem se stala pro děti na čtyři roky náhradní maminkou.O děti nejeví zájem,žíje si beztarostný život někde v Praze,do práce přestala chodit,dětem ani nezavolá,úplně na ně zapomněla.Bylo to moc smutné období a dneska už si děti ani na mámu nevzpomenou.Pochopily,že to není máma pro ně.Sml79

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:13:19
  15. [46] Rikina [*]

    Paní zřejmě neměla dříve příležitost žíti životem "bezstarostné, volné dvacetileté slečny" Sml80 a odešla v době, kdy její děti už byly samy dospělé. To lze pochopit. Taky znám jednu paní, která počkala do okamžiku, kdy nejmladšímu z jejích dětí bylo 18 let, a pak šla za svým štěstím. A dobře udělala. "Nevybílila" ovšem byt, což jediné by se asi dalo ve výše popsaném případu pokládat za nečestné a nesportovní. Jestli nyní paní žije na dluh, to už můžu být anonymovi jedno, za předpokladu, že jsou rozvedeni. Po čtyřech letech asi jsou, je to pravděpodobné. Možná že jí těch 22 let soužití nepřipadalo tak šťastných a růžových, jako jemu, kdo ví. Sml80 

    1. na komentář reaguje Aggata — #66
    superkarma: 0 30.11.2011, 16:12:51
  16. avatar
    [45] gaba23 [*]

    Lukáš Čejka — #41 Jé, Ty jsi tak hodný, žes mi to vysvětlil Sml30Sml54.

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:11:19
  17. avatar
    [44] marry.lu [*]

    vitalita, pardonSml68

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:05:08
  18. avatar
    [43] marry.lu [*]

    Tak to je nářez! Ale ony ty mlýny melou . . .

    Jednou, až budou vnoučata si možná uvědomí co už nejde vrátit. A vytalita jí také nevydrží navěky . . .

    superkarma: 0 30.11.2011, 16:04:21
  19. [42] akčak [*]

    nechápu ,kdyby utekla s dcerama ,ale bez nich

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:58:29
  20. avatar
    [41] Lukáš Čejka [*]

    gaba23 — #39 to ti nekdo navykladal pekne hlouposti - k.... je ta, ktera soulozi pro penize a predstira ze tomu tak neni, tim se lisi od lehkych zen, nevestek ap., ktere rovnez soulozi pro penize, ale nic nepredstiraji a vsichni ucastnici takove souloze jsou s tim faktem srozumeni Sml54

    1. na komentář reaguje gaba23 — #45
    superkarma: 0 30.11.2011, 15:55:50
  21. avatar
    [40] kobližka [*]

    Aggata — #34 To ri nikdo nevyvrací

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:54:56
  22. avatar
    [39] gaba23 [*]

    Lukáš Čejka — #31 tohle nechápuSml80. Přírodě neporučíš? Když má chlap milenku, je to borec, když žena, je to k....Sml80. V příštím životě chci být kudlankaSml32

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #41
    superkarma: 0 30.11.2011, 15:50:12
  23. [38] tamichita [*]

    asi nemam vhodna slova...jste statecny, ze jste to vse zvladl! Drzim plce!Sml67

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:47:10
  24. avatar
    [37] kobližka [*]

    reditelka — #35 a někdy si za to může člověk sám....

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:46:54
  25. avatar
    [36] gaba23 [*]

    Aggata — #29 já si také myslím, že to už nemohly být třeba osmileté děti. Sml80 Vzhledem k věku hlavní hrdinky

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:46:24
  26. avatar
    [35] reditelka [*]

    Lekla jsem se, že píšete o mé  příbuzné, ale tak nechala dva kluky, manžela, skvělou práci a odstěhovala se do poslední díry někde k Čadci se slovenským budovatelem moravské dálnice. Manželovi zůstaly děti na škole, hypotéka, její dluhy na kreditkách, které se kvůli mladšímu milenci udělala a nakonec po dvou letech i manželka na psychiatrii. Neskutečné, co člověka může v životě potkat...

    1. na komentář reaguje kobližka — #37
    superkarma: 0 30.11.2011, 15:44:58
  27. [34] Aggata [*]

    kobližka — #28 O domácí práce ani tak nejde, spíš o to, že (třeba u nás je to častý jev, proto jsem taky tak háklivá), že v sobotu, v neděli, ve dnech volna, skáče máma okolo dětí jako normálně a přitom by v ten den měli skákat oba rovným dílem. Asi tu nikdo nepochybuje o tom, že makačka okolo dětí je srovnatelná skoro s každým zaměstnáním, co dělají chlapi a pak nevím, kde je nárok na nějaký odpočinek po návratu z práce a když je volno.

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    superkarma: 0 30.11.2011, 15:44:48
  28. avatar
    [33] gaba23 [*]

    kobližka — #24 to nevím Sml80 naši se rozvedli, když mně bylo patnáct, otec mamku mlátil hlava, nehlava. Bylo to pro ni vysvobození a já jsem jí to přála. Mohli jsme si vybrat s kým budeme. Kvůli nám to vydržela, jinak by odešla už dřív.

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:44:34
  29. avatar
    [32] carmi [*]

    Lukáš Čejka — #30 V tom s tebou souhlasím, mně šlo o tu výmluvu na přírodu.Sml16

    superkarma: 0 30.11.2011, 15:44:25
  30. avatar
    [31] Lukáš Čejka [*]

    Aggata — #26  pri rozsevani se snadno stane, ze v miste neni moc prilezitosti a pak samozrejme muz musi jit - prirode neporucis Sml57Sml54

    1. na komentář reaguje gaba23 — #39
    2. na komentář reaguje Francaise — #52
    superkarma: 0 30.11.2011, 15:44:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme