Děkujeme čtenářce Mirce za první a hned trochu kuriózní příspěvek na dnešní téma, které se bude točit kolem rekalamací.

Milé ženy-in při tomto tématu jsem si vzpomněla na MOJI reklamaci. Syn je levák, jeho rukopis katastrofální a paní učitelka žádala o zakoupení značkového pera přímo pro leváky. Tušili jsme s manželem, že perem to nebude  leč 300,-Kč za zázračné vydali. Bylo použito první učební hodinu (žák 3.třídy ZŠ), paní učitelka ho vychválila (ne syna tu tužku).

Pero dopsalo, vytáhla jsem z koše původní krásné zabalení a vydala se zpět do obchodu. Vada spotřebitele, nevhodné použití bylo to nejmenší. Syn šel se mnou pan prodavač nebyl až nepříjemný zhodnotil vadu (naprosto zničený hrot) za vadu naší, nevěřil, že se to stalo psaním. Já trvala na reklamaci prodavač ať zakoupíme druhé se slevou. Dalších už jen 250,-Kč. Zakoupila jsem blok, před personálem jsem dala synovi napsat 3věty (NOVYM perem) dopsal do druhé, hrot nevydržel. Reklamaci uznali pouze na koupi druhého pera s tím, že si mohu vybrat cokoli jiného.Tužkového arsenálu jsem nakoupila dost. Obyčejné a funkčního. Syn škrábe stále, paní učitelka si zvykla. STÁLO TO ZA TO?

Krásné slunečné prázdninové dny škrábalům i krasopisům Mirka

Pozn. red.: text nebyl redakčně upraven.

Jak se s reklamacemi perete vy, milé ženy-in? Jste bojovnice, nebo si necháte spíš všechno líbit? Co jste naposledy reklamovala a s jakým výsledkem

Napište nám na redakce@zena-in.cz

Reklama