.

„Stal se z něj posilující magor, co s ním mám dělat?“ zoufá si Karolína

Láska a vztahy

„Stal se z něj posilující magor, co s ním mám dělat?“ zoufá si Karolína

S tím, jak vypadal, byla spokojená. I po pěti letech vztahu, co nabral nějaká ta kila. On se sebou ale spokojený nebyl. Začal tedy na sobě tvrdě pracovat. Karolína má teď doma horu svalů, která ji deptá.

Karolínin partner vždy vypadal k světu. Po pár letech společného soužití se trošku zakulatil. Karolína ho přesvědčovala o tom, že jí pár kilo navíc nevadí, nedal si říct. „Zprvu chodil dvakrát týdně do fitka. To mi nevadilo, jenže z občasného cvičení se stala každodenní rutina.“

K nabíraní svalové hmoty patří i speciální stravování. Což Karolínu tak chladnou nenechává. „Nebaví mě mu „vařit“. Když už něco udělám, je to špatně. Buď je tam nějaká surovina, co tam být nemá, nebo to není přesně odměřené. Navrhla jsem mu, ať si jídlo připravuje sám, což se mu nelíbilo. Řekl mi, že stejně vařím sobě, tak můžu připravit i něco pro něj.“

magor

Nenechte si ujít:

Karolínu přítelova posedlost být fit unavuje. Nevidí se, protože je každý den jednou či dvakrát denně ve fitnessu. Ruší společné i rodinné akce a nevěnuje se jí. „Naposled odmítl oběd s mými rodiči, který byl domluvený už dlouho dopředu. Nutně musel jít cvičit záda, jelikož přijel jeho kamarád, který je největší machr přes svaly. Nechápal, že jsem naštvaná. Prý chce vypadat dobře i kvůli mně, ale já bych raději měla vedle sebe mého starého partnera, kterým byl, než se z něj stal posilující magor.“

Tenhle způsob života Karolínu nebaví. Její nářky ho nechávají chladným, dál si jede to svoje a na přítelkyni kašle. „Obávám se nejhoršího. Bojím se, že mi nezbyde nic jiného než ho opustit. Je mi to moc líto, ale on mi nedává jinou šanci, bohužel.“  

Co byste Karolíně poradila, aby udělala?

Možnost%
Dala příteli nůž na krk28,1
Opustila ho32,5
Našla si také časově náročný koníček, aby nebyla vůbec doma, třeba mu to dojde36,8
Jiná odpověď (napište do diskuze)2,6

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

Čtěte také:

   
13.02.2017 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] babinka [*]

    Ano, věřím vám to, určitě cvičení synům pomohlo a zhřejmě jin tyto dávky doporučil někdo odpovědný...

    Syn chodí posilovat dvakrát či třikrát týdně, krom toho cvičí doma, ale on to má podle daného tréningového plánu...musím říct, že tělo má krásně vypracované, ale není to ten svalovec, jak je tu na fotce...to už se mi nelíbí... Rikina — #23

    superkarma: 0 14.02.2017, 08:42:15
  2. avatar
    [37] AmeA [*]

    Koníčky by měli mít oba Sml22Sml22

    superkarma: 0 13.02.2017, 20:35:23
  3. [36] Karo Líná [*]

    Lepší chlap s koníčky než bez. Mně by to bylo fuk, ale jen do chvíle, kdy by do toho začal nutit i mě. Měla jsem kdysi náruživého posilovače, ale ten byl právě ten typ, co měl za to, že to tak musí mít všichni. Takže mě v jednom kuse honil do fitka (nebyla jsem v něm nikdy) a v jednom kuse mi cpal svou fitness stravu, což zas tak špatné nebylo, protože narozdíl od toho neschopy z článku ji vařil on Sml67 Stejně se to rozpadlo, protože jídlo bylo sice dobré, ale poslouchat denně kecy o tom, jak mám cvičit, protože nemám pevná stehna, paže, blablabla se nedalo dlouhodobě vydržet.

    superkarma: 0 13.02.2017, 18:21:41
  4. [35] MARIE MATEJKOVA [*]

    jarka1234 — #34přesně tak,mít ho stále doma,také není výhra. Co kdyby do té posilovny šla s ním. Třeba by návštěv ubylo,neměl by třeba takovou možnost se předvádět před ostatními?

    superkarma: 0 13.02.2017, 13:49:39
  5. avatar
    [34] jarka1234 [*]

    Altamora — #33ono jde o to mít společné zájmy,i každý jen svojeSml58. Také si nedovedu představit,že je jen pořád doma. Stačí,když onemocníSml58. To je horší jak dítě.

    1. na komentář reaguje MARIE MATEJKOVA — #35
    superkarma: 0 13.02.2017, 13:44:01
  6. avatar
    [33] Altamora [*]

    jarka1234 — #31 Chápu tě. Nemám problém s tím, že muž chodí do fitka, ba ani když si jednou týdně zajde na tři s kamarády. Mít ho pořád za zády by mi hodně vadilo. Není mi jen jasné, proč by svobodná bezdětná žena měla žít s někým, kdo podřizuje vše svému koníčku, ať už ten koníček cokoliv. On takový herpetolog amatér taky nemusí být terno. Sml16

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #34
    superkarma: 0 13.02.2017, 13:25:35
  7. [32] bobani [*]

    svaly na mozku . co s takovým blbem ...

    superkarma: 1 13.02.2017, 13:09:17
  8. avatar
    [31] jarka1234 [*]

    Altamora — #30já jsem nemyslela chodit JEN do posilovny a pořád. To opravdu ne. Ja jen nemám ráda časté chození do hospod. Žiji v malém městečku a tady je to jediná zábava. Sem tam je tady akce v kulturáku,ale jinak nic. Sem tam jít s přáteli do restaurace,to je v pořádku,ale často ne. A já nemám ráda typy z posilovny,na kterých je vidět,že tam snad i spí,kdyby to bylo možné. A s tím nezájmem o sex u nich,tak to jsem taky už víckrát slyšelaSml30.

    1. na komentář reaguje Altamora — #33
    superkarma: 0 13.02.2017, 11:48:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Altamora [*]

    jarka1234 — #27 Sice máš pravdu, ale neviděla bych nejmenší důvod žít s někým, jehož jakýkoliv koníček mu zabere tolik času, že není čas na společné zájmy. Na to se mám příliš ráda. Jako svobodná a bezdětná bych odešla a našla si jiného partnera. Takového, se kterým lze mít děti, protože jsem děti vždycky považovala za nejdůležitější součást svého života. A navíc - kamarádky, jejichž muži se začali věnovat kulturistice, si stěžovaly, že s rostoucí svalovou hmotou šel dolů zájem o sex. A mně se svalovci nelíbí. To běžci, to je jiný kafe.Sml16

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #31
    superkarma: 2 13.02.2017, 11:40:00
  2. avatar
    [29] jajynka [*]

    24-cilani: přesně tak, hele, ale má to svoje výhody, alespoň mi nepolezeš případně do zelí Sml52Sml52Sml52Sml52.

    A to se mi na světě nejvíc líbí, že je to zařízeno tak, aby každý z nás měl na výběr Sml59

    superkarma: 0 13.02.2017, 11:06:19
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    kareta — #12To je trefné přirovnání, úplně to vidímSml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 13.02.2017, 11:05:18
  4. avatar
    [27] jarka1234 [*]

    MARIE MATEJKOVA — #26to je pravda. Určitě je lepší jít do posilovny než do hospodySml22Sml22Sml22.

    1. na komentář reaguje Altamora — #30
    superkarma: 1 13.02.2017, 11:01:26
  5. [26] MARIE MATEJKOVA [*]

    Musí si najít také náročný koníček. Nevím,jak moc to přehání,možná to není tak tragické. Spíše jde o to,že se ji méně věnuje. Pořád lepší tělocvična bez hospoda.

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #27
    superkarma: 0 13.02.2017, 10:48:27
  6. avatar
    [25] řeřicha [*]

    Všeho moc škodí....pokud dává přednost pouze svému tělu a víc ho nezajímá, nemá cenu ve vztahu setrvat.....Sml80Sml80

    superkarma: 4 13.02.2017, 10:43:17
  7. [24] cilani [*]

    kareta — #14nehaním jídelníček, ale pokud on vyžaduje nějaké speciální diety, odměřování a pak ještě pindá, že to není přesně podle návodu, prostě bych mu nevařila, pokud bych si to nedělala i pro sebe.. Sml80 Nemám nic proti zdravému životnímu stylu, jen nesmí otravovat ostatní. To nakrucování a obhlížení se mi taky přijde hrozně směšné. Raději pohodáře s pupíkem, než svalouna, co nemyslí na nic jiného..

    jajynka — #21mně zas odpuzují, takže osobně bych svalovce z posilovny doma nechtěla. on to má každý jinak ;-)

    superkarma: 2 13.02.2017, 10:33:23
  8. [23] Rikina [*]

    babinka — #19 Oba mí synové měli období, kdy taky chodili cvičit do posilovny dvakrát denně. Na doporučení lékaře, aby nabrali svalovou hmotu, zlepšilo se jim držení těla, a vůbec se dostali trošku do formy. Rozhodně jim to prospělo, ono je lepší cvičit dvakrát denně krátce, menší dávky a méně namáhavé cviky, než se třikrát v týdnu zhuntovat dvouhodinovou dřinou. Několik měsíců takového režimu mělo přímo zázračný vliv na jejich zdraví a fyzickou kondici. No a rozhodně se z nich nestali osvalení kulturisti, to ani náhodou.

    1. na komentář reaguje babinka — #38
    superkarma: 0 13.02.2017, 09:53:23
  9. avatar
    [22] jajynka [*]

    babinka — #20 jak jsem řekla, je to o domluvě. Určitě jiné je to v případě vrcholového sportovce, o tom není debat, ale pokud člověk sportuje pro zdraví či pro to, aby se cítil dobře a taky pěkně vypadal, tak je to dle mého názoru OK, ale s rozumem, ne aby veškeré finance a volný čas padly jen pro toho jedince, který se sám sobě věnuje. Stravování - tedy kvalitní stravování a potravinové doplňky jsou velice náročná finanční disciplína...

    superkarma: 0 13.02.2017, 09:46:13
  10. avatar
    [21] jajynka [*]

    ...a ještě dovětek - chlap s krásně vysekanejma svalama - to je úplněSml29. Doma sice mám úplně normálního chlapa, kterej je mi vším, ale proč to neříct - hrozně se mi líbí kulturistický těla Sml58Sml58Sml58

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 0 13.02.2017, 09:42:00
  11. [20] babinka [*]

    jajynka — #18Ano, to je pohled z druhé strany...máte pravdu v tom, pokud oba najdou stejný zájem a stejné koníčky...i takovou partnerku už syn měl...

    Ano, kombinovat sportovní aktivity a zdravě se stravovat je rozumné pro oba, ale jednostranně chodit jen do posilovny, s tím nesouhlasím...Sml80

    1. na komentář reaguje jajynka — #22
    superkarma: 1 13.02.2017, 09:41:31
  12. [19] babinka [*]

    No, teď nevím, jestli budu patřit do bandy soudružek...

    Můj syn se věnuje sportu, běhá závodně a je to časově velmi náročný koníček...

    Pokud bych chtěla žít s takovým chlapem, musela bych mít hodně tolerance a pochopení...

    Jak jsem z článku pochopila, tráví pán čas ve fitku každý den jednou a někdy i dvakrát, a to si myslím, je přehnané...netolerovala bych, kdyby zrušil dlelší dobu plánovanou akci, kvůli kamarádům...

    Slečna se cítí odstrkovaná a já to chápu...nevím jak která ze čtenářek, ale většina nás žen touží po pozornosti svého chlapa ...Sml80Sml80Sml80Sml80

    Vaření pro sportovce je náročné, to mohu potvrdit...

    1. na komentář reaguje Rikina — #23
    superkarma: 2 13.02.2017, 09:33:47
  13. avatar
    [18] jajynka [*]

    A tak já zrovna tomu klukovi fandím...Sml80 Sama se takto stravuju už druhým rokem, vařím pro sebe zvlášť a pro rodinu taky a cvičit chodím 3x - 4x týdně.Mám podporu od rodiny a myslím, že tím nikoho neotravuju, ba naopak, manža to moje dietní začal baštit se mnou a sportovní aktivity se snačíme nakombinovat tak, aby nám vyhovovali. Chce to všechno rozumně vybalancovat..

    A naprostý souhlas s Rikinou.. pořád nám cpou jak zdravě jíst, cvičit, hergot, tak proč vše šmahem odsoudit..

    1. na komentář reaguje babinka — #20
    superkarma: 0 13.02.2017, 09:30:31
  14. [17] Rikina [*]

    Jinak já bych mu taky nevařila, pokud by trval na nějaké speciální stravě, protože mě to nebaví, vaření pokládám za otravnou povinnost a vyhýbám se tomu, jak můžu. To zas pán je dospělý, svéprávný a jestli by nehodlal jíst to, co jím já, tak ať si svůj speciální jídelníček zajistí vlastnoručně. Mohl by mě požádat, zda bych někdy výjimečně pro něj něco neudělala, a pak by se vidělo. Ale to je dané především mou nechutí ke kuchyňským pracem obecně a vaření čehokoli zvlášť. Sml80

    superkarma: 1 13.02.2017, 09:28:58
  15. [16] Rikina [*]

    Tak nevím, tady jsou pořád nějaké návody, jak se zdravě stravovat, cvičit, hubnout, běhat, a ještě být u toho sexy a trendy oblečená - a když to dělá muž, tak je to špatně? Sml80 Samozřejmě že nic se nemá přehánět, ale co už je přehánění a co ještě ne, to je dost subjektivní. Podle popisu jí ani tak nevadí fakt, že on cvičí, jako to, že se jí nevěnuje. Co to je "věnovat se", a jak se to přesně dělá? Sml80 Ruší společné akce - opravdu důsledně vždycky, nebo to udělal jen jednou a zbytek života to bude mít na talíři? Chápu, že to naštve, když zkritizoval jídlo, ale zase - udělal to jednou (a třeba i oprávněně, kdo ví, co to bylo), nebo kritizuje pořád a všechno? To z toho článku nevyplývá, a na mě z toho čiší uražená hrdost slečny, že je mu nějaká posilovna přednější, než aby s ní chodil láskyplně za ručičku. A že by jí nejpíš vadil jakýkoli jeho koníček, pokud by to znamenalo, že se jí pán nebude dostatečně věnovat, ať už to věnování znamená cokoli. Sml80

    superkarma: 0 13.02.2017, 09:19:23
  16. [15] rychenza [*]

    Ani by me nenapadlo mu varit.

    Vzdycky se tesim, ze si prectu nazory k clanku a vzdycky musim narazit na bandu soudruzek ucitelek Sml68

    superkarma: 1 13.02.2017, 09:02:42
  17. avatar
    [14] kareta [*]

    cilani — #13tak ten jídelníček zrovna nebývá špatný, hodně bílkovin, zeleniny a hlídají si sacharidy, ale ta posedlost zvedáním závaží a nakrucování před zrcadlem jsou trapný. Pak ještě do solárka a je doma Bimbo obecný.

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 1 13.02.2017, 08:59:27
  18. [13] cilani [*]

    a ona mu fakt vaří?? No, by mě nehlo, když k tomu má furt kecy. Jinak - já bych asi dříve nebo později od někoho takového odešla, proč s ním ztrácet čas, když ho zajímá jen on sám? Mně se ti nabušenci ještě navíc nelíbí Sml80

    1. na komentář reaguje kareta — #14
    superkarma: 0 13.02.2017, 08:56:25
  19. avatar
    [12] kareta [*]

    Já bych kulturistu doma nesnesla, je to hnusný a asexuální. Chodí, jako by měli v prdeli smeták.

    1. na komentář reaguje gerda — #28
    superkarma: 4 13.02.2017, 08:53:41
  20. avatar
    [11] RenataMor [*]

    Sml80

    superkarma: 0 13.02.2017, 08:50:03
  21. [10] klejkyna [*]

    Něco takového jsem zahlédla v televizi - jak běžela ta Tchýně.. No a musím říct, že to byl opravdu dost těžký magor.. Bohužel paní s ním měla dcerku.. jak to dopadlo nevím, ale než s nějakým šílencem (což ten v té telce byl, dělal snad i gigola jak už byl přesvědčen jak je úžasný), tak radši sama..

    superkarma: 0 13.02.2017, 08:35:18
  22. [9] telelot [*]

    man-mimo — #2kdysi tu byla "přispěvatelka" s nickem malinkate kote (nebo tak nějak podobně), tu jsem okamžitě poznala taky po pár řádcích - gramatické chyby, slohová úroveň žáka 2. třídy. Dnes mám pocit, že se ze čtenářky stala redaktorkou...Sml22Sml22

    superkarma: 3 13.02.2017, 08:34:00
  23. avatar
    [8] cherinka [*]

    gerda — #6 Taky mě to napadlo, čeho jí kila? Sml52Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 1 13.02.2017, 07:45:26
  24. avatar
    [7] kuzle [*]

    možná, že jí pár kilo navíc nevadí - tam mělo být Sml80

    superkarma: 0 13.02.2017, 07:20:58
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    On jí kila?Sml2 Karolína ho přesvědčovala o tom, že jí pár kilo navíc, nedal si říct.

    1. na komentář reaguje cherinka — #8
    superkarma: 0 13.02.2017, 07:13:41
  26. [5] lahanzala [*]

    Rozhodne bych nevařila, jinak bych ho nechala dělat to, co chce. Je to její partner a ona není ani jeho matka, ani učitelka. Pokud ho nesnáší, je lepší ho opustit než trpět. Život je kratky.

    superkarma: 2 13.02.2017, 06:59:46
  27. avatar
    [4] jarka1234 [*]

    cherinka — #3tam má být určitě...,že MÁ pár kilo navícSml58. Také jsem si toho všimlaSml58.

    superkarma: 0 13.02.2017, 06:37:39
  28. avatar
    [3] cherinka [*]

    Karolína ho přesvědčovala o tom, že jí pár kilo navíc, nedal si říct. Co je to za větu? Asi tam něco chybí... nešlo by to prosím jednou bez chyb?

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #4
    superkarma: 5 13.02.2017, 06:32:17
  29. avatar
    [2] man-mimo [*]

    Sml30 Sml30 Sml30 opět podpis už po pár větách (celkem přesný odhad hned u nadpisu) Sml24 Sml30

    1. na komentář reaguje telelot — #9
    superkarma: 0 13.02.2017, 01:27:17
  30. avatar
    [1] Myškomedvídek [*]

    Sml80Sml80Sml80

    superkarma: 0 13.02.2017, 00:19:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme