Stejně tak jako muži touží a obdivují luxusní automobily značky Ferrari, Lamborghini či Aston Martin, tak i my ženy „máme to svoje“. Tak například já patřím mezi obdivovatelky a majitelky kočárku Bugaboo, a když mi nedávno dorazila pozvánka na sraz kočárků této značky, mail jsem nejdříve smazala. „Mám na práci přece zajímavější aktivity,“ řekla jsem si. Ale na druhé straně mi sraz ležel v hlavě, už jen ze zvědavosti, jak bude akce probíhat.

koc1

Tato značka dělí maminky na dvě poloviny, jedna polovina patří k zarytým fanouškům, druhá kočárky nemusí, protože jim přijdou předražené nebo ošklivé. Já říkám, každý ať si vozí své miminko, v čem uzná za vhodné. Ale osobně tíhnu ke skupince, která si taky myslí, že tento kočárek je nej, a to nejenom z toho hlediska estetického.

koc6

Díky své lehké a úzké konstrukci, lehké ovladatelnosti a skládatelnosti je tenhle kočárek opravdu prvotřídní. Stala jsem se i fanynkou na Facebooku, členky tohoto klubu zde občas žhavě diskutují, jak si kočárek „vytunit“, vyměňují nebo prodávají si mezi sebou různé barevné doplňky na kočár, radí si, čím ho čistit. No občas je to trochu „slepičárna“. Budiž.

koc3

Sraz se konal v pražské Grébovce a dorazilo sem kolem padesáti maminek s potomky, a některé tam „dotlačily“ i svou drahou polovičku. Některé si zde domluvily sraz, aby se osobně poznaly, a hned si začaly chválit kočárky. „Ten váš kočár je tak hezkej,“ pěly ódy. „Já jsem děsně nerozhodná, co se týká barev, a díky vám si vždy skvěle vyberu, protože mi vždy tak dobře poradíte,“ mluvila jiná maminka. Hlava mi šla trochu kolem. Raději jsem popošla o pár metrů dál a věnovala se prohlídce novinek.

koc2

Skladba maminek byla překvapivě velmi různorodá. Možná by někdo čekal jen vystylované dámičky, ale opak byl pravdou. Je vidět, že láska k tomuto kočárku jde napříč ekonomickými i sociálními statusy. Taktéž bylo zarážející, že převládaly matky se dvěma a více dětmi. Osobně si totiž myslím, že všechno nové a stylové si matka pořizuje výhradně u prvního „vymazleného“ potomka. Tento postřeh může znamenat buď to, že láska ke kočárku přetrvává i po prvním dítěti, nebo že až u druhého dítěte již matka nepodcení význam kvalitního kočáru a ráda si za něj připlatí.

koc4

Všechny maminky si to na srazu užívaly, horlivě diskutovaly nad novinkami, ještě horlivěji řešily, jakou barvu nebo design zvolí na dílčí části svého kočárku, tak aby to vypadalo „cool“. Mladý urostlý generální manažer značky, pan Helge, který novinky osobně prezentoval, byl pro nás ženy též velkým zpestřením. Zajištěná zábava pro všechny přítomné děti byla pro „unavené“ maminky to pravé ořechové.

koc7

V neposlední řadě pak i zajištěné nápoje a občerstvení v podobě sladkých dortíků zabodovalo v celkovém dojmu této akce. Summa summarum, byla to velmi nenucená příjemná akce, která měla styl a šmrnc, ostatně tak jako sám kočárek.

koc4

Reklama