Novinky

Sportuji, sportuješ, masírujeme

Stejně jako pravidelný pohyb je důležitý i odpočinek! Nedostatek pohybu, sedavé zaměstnaní a nevhodný životní styl - kdo může říct, že se ho z téhle trojice nic netýká? Na jedné straně sport a na druhé straně nedostatečná regenerace a odpočinek u začínajících sportovců. V obou případech poskytují první pomoc masáže.

Pravidelný pohyb v jakékoli formě je pro každého přínosný. Nicméně netrénované tělo snadno přetáhnete a druhý den je již pohyb mnohem těžší a bolestivější. V takovém případě je potřeba namožené oblasti promasírovat, a pokud ani to nepomůže, menšímu odpočinku se nevyhnete. Pokud nad masáží uvažujete, optimální je svěřit se do rukou profesionálního maséra, který již ví, jak na to. Nicméně podobný luxus si málokdo může dovolit příliš často. Domácí masáž však pomůže také, takže netřeba zoufat.

ddd

Blahodárné účinky masáže

Dnes si již můžete vybrat z nepřeberného množství různých masážních krémů, emulzí, gelů a olejů. Není potřeba vybírat ty nejdražší přípravky, raději se podívejte, co používá váš masér, anebo rovnou vyzkoušejte něco pod značkou Alpa. Nabízí totiž skvělý poměr mezi cenou a užitnými vlastnostmi. Vodítkem by mělo být, čeho chcete masáží dosáhnout. Pokud hodláte tělo připravit na sportovní výkon, sáhněte po hřejivé emulzi, ideálně se hodí například Alpa hřejivá emulze se zázvorem a bylinnými extrakty v praktickém balení tuby 210 ml. Po sportovní aktivitě je vhodnější volit chladivé emulze, které uvolňují a pomáhají díky bylinným extraktům k regeneraci svalů. Kvalitní přípravky obsahují také kreatin, který urychluje regeneraci a pomáhá zlepšit fyzickou kondici.

Pokud postižené partie bolí hned po sportovním výkonu a domů se hned tak nedostanete, přibalte si do sportovní tašky sportovní gel v praktickém balení. Pomůže od bolesti svalů a kloubů a na poctivou masáž bude dostatek času až doma. Pokud zvolíte Alpa sport gel, díky extraktu měsíčku a arniky působí také proti zánětům.

cccc

 

Odpočinku se stejně nevyhnete

Masáž před sportovním výkonem posiluje organismus, je prevencí přetěžování. Trvá přibližně jednu hodinu a skládá se především z hnětení a tepání. Masáž po sportovním výkonu slouží zejména k regeneraci a pomáhá odplavování únavových látek ze svalů. Není vhodné ji však aplikovat okamžitě po sportovním výkonu, mělo by proběhnout alespoň částečné zklidnění - záleží na intenzitě aktivity. Po masáži byste se měli vyhnout náročnějším aktivitám, ideální činností je již jen odpočinek nebo spánek.

Zdroj: Tisková zpráva

Přestože masáž poskytuje vítanou regeneraci unavenému organismu, navozuje psychickou i fyzickou pohodu, neměli byste to se svými sportovními aktivitami přehánět. Mnohdy méně znamená ve výsledku více.

   
26.09.2014 - Redakční novinky - autor: Veronika Pavlíková

Komentáře:

  1. [1] spavec [*]

    Na masážích jsem kdysi byla, naordinovala mi je lékařka, bohužel moje potíže se po ní ještě zhoršily, takže jsem je musela ukončit.

    A co víc, špatně snáším, když se mě cizí osoba dotýká. Sml80

    superkarma: 0 26.09.2014, 17:05:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme