.

Společnost Xella CZ získala prestižní ocenění Superbrands 2014 hned ve dvou kategoriích

Domácnost

Společnost Xella CZ získala prestižní ocenění Superbrands 2014 hned ve dvou kategoriích

Nevšední úspěch zaznamenal český výrobce bílého pórobetonu Ytong na předávání cen Czech Superbrands Award. Společnost Xella CZ získala prestižní ocenění v segmentu spotřebitelském (B2C) i obchodním (2B2), což je podle organizátorů opravdová rarita. Skvělý výsledek je o to pozoruhodnější, že Xella byla vyznamenána také na Slovensku.

Titul Superbrand je udělován nejlepším značkám celkem v osmaosmdesáti zemích světa. Mezi ně se řadí i Česká a Slovenská republika. A právě na českém a slovenském trhu dosáhla společnost Xella nevídaného „hattricku“. „Jsme opravdu hrdí, že Xella dostala v České republice hned dva tituly Superbrands. Byli jsme oceněni jak odbornou porotou v oblasti B2B, tak samotnými spotřebiteli v kategorii B2C. Od spotřebitelů se nám dostalo stejného ocenění i na Slovensku. Všechny tyto tituly jsou pro nás odměnou za práci a servis, který našim zákazníkům i partnerům na obou trzích odvádíme,“ pochvalovala si Eliška Klimešová, marketingový specialista společnosti Xella CZ.  

 „Opravdu nebývá běžné, aby byla značka současně oceněna a pozitivně přijímána jak na straně spotřebitelů tak i odborníků, jež hodnotili v rámci programu Superbrands také B2B segment podnikání v ČR. A když k tomu přičtu úspěch značky Ytong v zákaznickém segmentu na Slovensku, jde o opravdovou raritu. Upřímně společnosti Xella gratuluji a vítám Ytong v „rodině“ celosvětově uznávaných značek Superbrands,“ uvedl Roman Sovják, zástupce Superbrands pro Českou republiku.

YtongZákazníci i partneři oceňovali především jedinečné stavební vlastnosti materiálů Ytong, jako jsou tepelněizolační vlastnosti, snadná manipulace se stavebními prvky, či minimální produkce odpadu a z toho vyplývající šetrnost k životnímu prostředí. Produkty a materiály společnosti Xella mohou být nyní označovány prestižní zlatou pečetí Superbrands, kterou se mohou dekorovat pouze značky, které mají tu nejlepší pověst v daném odvětví. To by mělo napomoci orientovat se spotřebitelům v okamžiku, kdy si vybírají produkt nebo službu.

   
10.01.2014 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme