Společnost Coca-Cola se připojí k celosvětovému projektu Hodina Země a v sobotu 31. března o půl deváte večer zhasne ve svých prostorách v Praze osvětlení. K tomuto aktu na podporu Hodiny Země v uvedený den vyzvala i své obchodní partnery a všechny své zaměstnance.

 „Jsme si vědomi toho, že nebudeme úspěšní sami a věříme, že zapojením do této významné iniciativy přispějeme ke zlepšení ochrany klimatu. Coca-Cola dlouhodobě podporuje projekty ochrany životního prostředí a zaměřuje se na efektivní využívání energií. K našim konkrétním aktivitám patří například inovace našich produktových obalů či důsledné třídění výrobního i kancelářského odpadu,“, říká Daniela Paličková, tisková mluvčí Coca-Cola ČR/SR.

Hodinu Země vyhlásil Světový fond na ochranu přírody (WWF). Cílem iniciativy je vyvolat celospolečenskou diskusi o ochraně a budoucnosti naší planety. Počátek historie Hodiny Země se datuje k 31. březnu 2007 a společnost Coca-Cola se připojila od samého počátku.

Společnost Coca-Cola chce být úspěšná nejen komerčně, ale být prospěšná i v oblasti ochrany životního prostředí. Proto se angažuje v řadě projektů, které chrání životní prostředí a zavádí postupy vedoucí k udržitelnosti rozvoje.

Hodina Země se koná vždy poslední březnovou sobotu (letos tedy 31. března) od 20:30 do 21:30 místního času. Pozitivní vlna tmy tak postupně oběhne celou planetu – začne na Fidži a skončí o den později na ostrově Samoa. Na jednu hodinu tak potemní například světově známé dominanty, včetně mostu Golden Gate v San Francisku, římského Kolosea či reklamy na Coca-Colu na náměstí Times Square v New Yorku.

V roce 2011 se k Hodině Země přidalo po celém světě  více než 5 200 měst ve 134 zemích a kampaň zasáhla více než 1,8 miliardy lidí. V České republice se happeningu zúčastnilo 134 měst a obcí, 60 firem a tisíce jednotlivců.

 zhasni.

redakční zdroje

Reklama