ccc

Jste těhotná a ráda byste pro sebe a své miminko udělala v pohodlí svého domova něco užitečného? Pak si s námi a naší lektorkou Bárou zacvičte speciální jógové cviky, které pro vás Bára připravila.

„Cvičení jógy během těhotenství napomůže nejen protažení vašeho těla a přípravě na porod, ale také díky těmto cvikům získáte duševní klid a pohodu,“ vysvětluje naše lektorka jógy Barbora, která dále dodává: „Během těhotenství se zaměřte spíše na relaxaci a také dbejte na dechová cvičení, během kterých procvičujte hluboké nádechy a výdechy. Rozhodně vynechejte pozice na břiše, hluboké rotace břišní oblasti a pozice obrácené (hlavou dolů). Níže uvedené cviky, které jsem pro vás připravila, můžete bezpečně praktikovat až do pokročilého těhotenství, dokud vám to umožní váš zdravotní stav. Pokud si nejste jistá, poraďte se samozřejmě se svým lékařem. Důležité je, abyste vnímala a respektovala vaše tělo a starala se o něj s péčí a láskou. Nejen vy, ale předně vaše miminko to pocítí! Pojďme se tedy přesunout k samotným cvikům. Namaste!“

Pokud byste se ráda dozvěděla o naší cvičitelce více, navštivte její stránky:

Cviky jsou ve fotogalerii s podrobným popisem

Čtěte také:

Reklama