Rychlé nákupy kvalitního a čerstvého zboží jsou nyní díky novému konceptu prodejen SPAR City v multifunkčníkomplexu BB Centrum Praha 4 na dosah všem

Dne 3. května 2012 otevřela společnost SPAR ČOS novou a zároveň první prodejnu SPAR City v České republice. Formát SPAR City vychází z pozitivních zkušeností ze zahraničí. Pro české zákazníky nabídne SPAR City v BB Centru v Praze 4 široký sortiment čerstvého a vysoce kvalitního sortimentu. Díky jeho uspořádání a přehlednosti prodejny zde nakoupí zákazníci rychle „v rytmu města“. U příležitosti slavnostního otevření se mohou návštěvníci těšit na řadu doprovodných marketingových akcí.

SPAR City

„Vzhledem k vymezené cílové skupině zákazníků SPAR City jsme situovali první prodejnu do velice frekventované oblasti, kde se střetávají jak zaměstnanci prestižních firem sídlících v této části Prahy, tak obyvatelé Prahy 4, a zároveň zde projde řada lidí, kteří ocení rychlý nákup kvalitního a čerstvého sortimentu. Ten je právě v novém konceptu SPAR City zastoupen nejvíce,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Otevření menšího formátu SPAR City potvrzuje náš záměr zaměřit se na menší prodejny, které jsou zákazníky stále více vyhledávány. Zaměřili jsme se kromě exkluzivního sortimentu „to go“ také na příjemné prostředí marketu, které dotváří barvy, nábytek a dispoziční rozdělení do tří zón,“ dodává Martin Ditmar.

Marketingová otevírací kampaň k novému konceptu SPAR City

Společnost SPAR ČOS připravila pro ty, kteří přijdou v první den nakoupit do nového konceptu SPAR City, ale i pro ty, kteří se budou pohybovat den před otevřením a v den otevření v okolí, řadu marketingových aktivit. Od konce dubna láká zákazníky do nové prodejny spousta komunikačních materiálů, například CLV plochy v dané lokalitě a v metru Budějovická nebo cílená SMS v dané lokalitě. U příležitosti otevření bude zákazníkům k dispozici speciální otevírací leták s nabídkou čerstvého a kvalitního zboží distribuovaný do schránek okolních obytných čtvrtí a lidem pohybujícím se v okolí BB Centra. Navíc jeden den před otevřením a v den otevření 3. května 2012, rozdají hostesky 800 snídaní v přilehlé lokalitě administrativních budov a na frekventovaných autobusových zastávkách. SPAR City hostesky budou kolemjdoucí osvěžovat obrandovanou vodou a popřejí jim hezký den s čerstvou kávou. Jako bonus dostanou zákazníci v den otevření ke každému nákupu tašku s logem SPAR City zdarma. Děti pak potěší maskot Intersparu dráček INGO, který je obdaruje malými dárky.

Sortiment SPAR City

SPAR City

Nový SPAR City koncept nabídne zákazníkům čerstvé zboží zahrnující pečivo, sýry a uzeniny, mléčné výrobky, polotovary a hotová jídla připravená do mikrovlnné trouby či takzvané half-ready nebo ready to eat food, tedy jídla vhodná na obědy do práce nebo na večeři domů. Market je rozdělen do tří zón tak, aby se zákazníkům nakupovalo co nejpohodlněji. První zóna nabídne těm, kteří hodně spěchají, hotové výrobky určené k okamžité konzumaci, jako například svačiny, rychlé občerstvení „food to go“. Druhá sekce je pro běžné nakupující a třetí pro místní obyvatele, kteří nakupují zboží denní potřeby zahrnující sladkosti, nápoje alkoholické i nealkoholické, základní nonfood sortiment, tabák a časopisy.

Novinka mezi čerstvými „SPAR To Go“ potravinami

„Čeští zákazníci postupně vyhledávají kvalitní, čerstvé a chutné potraviny,“ říká Martina Procházková, jednatelka společnosti TITBIT, s.r.o. „Tato změna je pro nás po 11 letech působení na českém trhu velkým pozitivem a my se tak můžeme více rozšiřovat a nabízet pestrý výběr zdravých pochoutek. Jsme velice rádi, že nás společnost SPAR ČOS oslovila s možností spolupráce na novém konceptu potravin pod privátní značkou SPAR To Go, který odpovídá naší myšlence. Tou je dodávat lidem čerstvé a kvalitní suroviny v balení, které je uživatelsky příjemné, zákazník si na produktu může pochutnat kdekoliv. Sortiment ovocných a zeleninových salátů pod značkou SPAR To Go bude postupně dodáván do celé sítě hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR. Veškeré saláty jsou zabaleny v praktickém, znovu uzavíratelném balení s vidličkou. Věříme, že si naše výrobky naleznou mezi zákazníky obchodní sítě SPAR ČOS své stálé zákazníky a ocení kvalitu a čerstvost těchto výrobků,“ dodává Martina Procházková.

SPAR City

Více na www.interspar.cz

Reklama