Vztahy

SOS: Zvolil mě, ale stýká se s bejvalkou


Sedmadvacetiletá Diana z Ostravy má dítě se ženatým mužem. Ten se pořád nerozhodl mezi ní s dítětem a původní rodinou. Opuštěná manželka ho totiž chce zpátky. Diana se obává, aby od ní neodešel.  

Když jsem se před dvěma a půl lety na jaře seznámila s Václavem (34), okamžitě to mezi námi zajiskřilo. Přišel k nám do vodáckého oddílu a já zrovna končila, protože už mám na ježdění málo času.

V létě jsem ale ještě naposledy jela s kamarády vodu, a tam jsme se s Vaškem do sebe zamilovali.

Byla to nádhera a já ani nepátrala, jestli je zadaný. Když jsem pak zjistila, že vůbec není „volný“, byl to pro mě šok, ale nemohla jsem si pomoci...

 

Protože byl ženatý, scházeli jsme se zpočátku tajně. Hned když mi poprvé řekl o tom, že má rodinu, tvrdil, že rozhodně v žádném případě nechce opustit ani ženu, a už vůbec ne své dvě malé děti.

 

Když jsem se vzpamatovala ze šoku a uvědomila si, že o něj i přesto stále moc stojím, vzala jsem jeho „stav“ na vědomí. Mlčky jsem se smířila s tím, že jsem pro něj jen bokovka, která jak rychle začala, tak rychle skončí. A já si popláču, on se zas vrátí do náruče milující manželky...

 

Ale potom jsem otěhotněla. Václav se samozřejmě zděsil a navrhl mi interrupci. Ale já si postavila hlavu. A to i přesto, že se se mnou rozešel. Bylo mi sice teprve pětadvacet, ale nechtěla jsem pokoušet osud a navíc jsem si přála dítě právě s „milovaným“ Václavem.

 

Loni v červenci se mi narodil krásný chlapeček. Přestože je Vaškovi moc podobný, natruc jsem mu dala jméno František. Po mém tatínkovi.

 

Václav mě však docela neopustil. Celé moje těhotenství sledoval zpovzdálí a po porodu to už nevydržel. Na návštěvu přišel už za pět dnů po porodu. A František Václava „dostal“. Nad postýlkou malého jsme se oba rozbrečeli a padli si znovu do náručí.

 

Václav se doma ke všemu přiznal. Přihlásil se ke mně i k dítěti. Teď bydlíme spolu.

 

Jenže to má háček. Václavova manželka ho chce zpátky. Pořád mu volá kvůli každé maličkosti.

Jednou proto, že si malá Vendulka natluče koleno, podruhé je domácí tragédií poznámka v žákovské knížce za to, že osmiletý Ondra odmlouval učitelce. Zkrátka – pořád se děje něco, proč se musí Václav sebrat a jet přes půlku Ostravy „řešit“.

 

Nedávno se mi svěřil, že už ho jeho „bejvalka“ dvakrát přemlouvala k návratu. Udělala jsem scénu. Vím, že to bylo neuvážené, zvlášť proto, když jsem zjistila, že se teď Václav s rodinou stýká tajně – abych nevěděla. Jeho matka, která mě má radši než synovu manželku, mi prozradila, že chce strávit Vánoce s rodinou a dokonce tam i přespat. Jen se bojí mé reakce...

 

Je teď nervózní a podrážděný. Vím, táhne ho to na obě strany. Ale co mám dělat, aby zůstal s námi? I Fanda potřebuje tátu!

 

Diana (27, Ostrava)

 

Mgr. Radka Vaňková Psycholožka Mgr. Radka Vaňková se v poradně s podobnými případy setkává často:

 

Je to skutečně velmi nepříjemná situace pro všechny zúčastněné. Vy z tohoto milostného trojúhelníku prozatím vycházíte jako vítěz.

 

Ale vaše štěstí prozatím stojí na dost vratkých nohou.

 

Teď bude hodně záležet na tom, jak se zachováte.

 

Je to těžké, ale pokuste se nereagovat žárlivě, především nevyhrožujte otci svého dítěte, že ho opustíte, jestli se s bývalou partnerkou bude i nadále stýkat.

 

Pokuste se skousnout i jeho Vánoce s původní rodinou, ale navrhněte mu, ať si jednotlivé svátky mezi vás rozdělí. Dejte najevo dobrou vůli. Kdybyste na něj příliš tlačila, mohl by chtít ze stresující situace uniknout a nakonec se přece jen rozhodnout pro svou bývalou ženu, která tak „neprudí“.

 

Vaše šance je v tom, že mu budete stát po boku – s velkým pochopením, trpělivostí a bez výčitek.

   
03.12.2008 - Láska a vztahy - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [252] Meander [*]

    Lenulka_1202: Ty jsi ale srandovní

    superkarma: 0 08.02.2009, 21:22:57
  2. [251] Lenulka_1202 [*]

    Meander: ad 229. a 230.: za to, že má někdo jiný názor, jej hned nazývat nýmandem je opravdu, opravdu velmi dospělé . Já jsem také "zasloužilá děloha" a tímto výrazem mě nikdo nemůže urazit . A mmj., kojila jsem skoro rok, pane Bože, ono to na mně muselo nechat následky ... můj mozek je úplně "vykojený". Dámy, nenechaly jste se čirou náhodou únést někam hodně, hodně hluboko? Nevím, nedokážu pochopit člověka, který si tím, že někomu ublíží nebo ho urazí dokáže, že je něco víc (schválně píšu něco ne někdo). Pěkné svátky vám všem. I těm hnusnejm.

    superkarma: 0 09.12.2008, 12:38:58
  3. [250] Lenulka_1202 [*]

    Suzanne: ad 157. ... to je to nejhorší, pak bychom mohli ještě společně ležet na jednom pokoji gynekologického oddělení a pěkně se skamarádit,že? Tak by si to ti chlapi asi představovali...

    superkarma: 0 09.12.2008, 11:13:50
  4. [249] lubinek [*]

    Dámy, vždyť to je jen diskuze, tak proč tak depresivně,
    budou Vánoce, stromeček, dárečky, kost z ryby v krku atd. A život jde dál.

    superkarma: 0 07.12.2008, 23:32:44
  5. avatar
    [248] punh [*]

    To je teda diskuse

    superkarma: 0 06.12.2008, 20:55:03
  6. avatar
    [247] Simba [*]

    vendyna: To je tvůj problém, že zaměňuješ chat s diskuzemi pod články. Jak dlouho jsi na tomhle webu? Myslím, že tady je každému úplně jedno, jestli zrušíš registraci nebo ne. Jedině redakce bude asi smutná, tvé grafomanské výlevy jí budou chybět.

    superkarma: 0 06.12.2008, 12:58:44
  7. avatar
    [246] Ch.Z. Kochanská [*]

    vendyna: Gratuluji k nápadu zrušit registraci! Tvoje příspěvky zabírají moc místa.

    superkarma: 0 06.12.2008, 09:19:53
  8. avatar
    [245] Meander [*]

    vendyna: No vida. Pokud jsi díky tomuto maličko zmoudřela, neztrapnila jsi se nadarmo Gratuluju!
    Jinak teda, kdo tu psal, že se doma nudí (nebo fláká, to je na jedno brdo)? Že by ty? To se mi ani věřit nechce, že bys to byla ty, ta unuděná "uživatelka".

    superkarma: 0 06.12.2008, 00:00:39
  9. avatar
    [244] vendyna [*]

    Jaštěřička: Jo, to byla ta chyba. Já jsem zvyklá z chatu hodit historku k dobru, ale tam jsou lidé, které znám dlouho a můžu to udělat bez obav. Tady jsem si dost dobře neuvědomila, jak se všechny ty unuděný "uživatelky" na to téma vrhnou a náležitě si do mě kopnou. Taky se nechovám jako stíhačka, žárlím prostě ....trochu....jako kdekdo. Jen jsem to napsala veřejně, dobře mi tak, no. Podlehla jsem dojmu, že si tu popovídám na úrovni, leč.... Jsem zase trošku moudřejší...a mizim.

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:42:22
  10. avatar
    [243] Jaštěrička [*]

    vendyna: Já se ti to,co psala talulah,pokusím nějak srozumitelně objasnit.Vyrovnaná ženská nemá potřebu řešit svoje soukromí ve veřejné diskusi pod článkem.A taky se nechová jako stíhačka. Tím si totiž tu nevěru často přímo vykoleduješ. No nic,jdu spát,tohle ti dojde,až budeš opravdu dospělá,a toho nedosáhneš tím,že si pořídíš dítě.

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:30:05
  11. avatar
    [242] vendyna [*]

    Jaštěřička: Máš recht, vysedávat tady mi nic nedává, vidim to. Počkám až dojede pár soutěží, když už jsem to tam proklikala a ruším registraci. Těch pár článků si můžu přečíst i jinde a nenechat se otravovat v diskuzích tak jako tady.

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:27:15
  12. avatar
    [241] vendyna [*]

    tatulah: mozek mi funguje pořád stopro

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:22:33
  13. avatar
    [240] vendyna [*]

    Manx: V noci jsem kojila jen v porodnici, budila nás spolupacientka, to byl děs. Doma normálně spíme.

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:20:03
  14. avatar
    [239] vendyna [*]

    Manx: Naopak, děsila jsem se, že už nikdy nebudu mít na nic čas, hlavně na net a je to naopak.Honička byla jen první měsíc. Mimčo je děsně hodný, jediná nevýhoda, že jsem musela vynechat koníčky a zájmy, kam malou vzít nemůžu, takže zbyly ty zájmy doma. Hlídání se shání blbě. Babičky jsou na prd. Malá spí nebo si hraje a já mám vedle puštěný notebook a sem tam písnu (no já vím, píšu hodně, ale já píšu opravdu rychle, neďobu to tady hodinu) V podstatě mám pocit, že celý dny proflákám. Odpoledne si pospím. Sem tam něco ušiju, při kojení čtu knížky a od sedmi do půlnoci sedim na netu vůbec furt. Nemám hlídání,no. Kdybych ho měla, šla bych hned na pár hodin do práce.

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:17:21
  15. avatar
    [238] vendyna [*]

    tatulah: okomentovala jsi něco, o čem nic nevíš. Sice jsem to "řešení" vypsala pár slovy,ale ono v podstatě o nic nešlo, posledně jsem si tu dělala prču, že sekroška jede s manžou na firemní akci...(nebudu to tady psát znova) a já byla žárlivá,ale v podstatě o nic nešlo. Z piva dojít domů nemohl, z Prahy do Lovo se v noci jde pěšky dost blbě, navíc, když mu ráno letí letadlo. Ale tohle jsi nevěděla a přesto plácáš nesmysly

    superkarma: 0 05.12.2008, 23:11:59
  16. avatar
    [237] Jaštěrička [*]

    vendyna: Ty jsi fakt fgrafoman.Já se nedivím,že dneska maminky nic nestíhají,ksyž furt dřepí někde na diskusích S těma hormonama a srovnáním hodnot jsi vážně hodně vedle.

    superkarma: 0 05.12.2008, 22:54:42
  17. [236] tatulah [*]

    ...chtít...

    superkarma: 0 05.12.2008, 21:48:57
  18. [235] tatulah [*]

    vendyna: ty jsi typický příklad vykojeného mozku. A pokud bude tvůj manžel někoho ošukat, tak to udělá, letadlo, neletadlo, nic se samo nevyřešilo. Už jenom tahle tvoje úvaha ukazuje na to, že jsi mírně nevyzrálá. Jo, a dospělej chlap od rodiny, když jde s kámošem na pivo, dokáže dojít domů.

    superkarma: 0 05.12.2008, 21:40:41
  19. avatar
    [233] vendyna [*]

    Meander: Taky sbohem, uleví se nám oběma, to mi věř .

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:56:55
  20. avatar
    [232] vendyna [*]

    Meander: NENÍÍ!!! Potkal kámoše,šli na pivo a spal u něj. A sekrošce uletělo letadlo. Všechno se vyřešilo samo. Ale je vidět z každého tvého příspěvku jak moc toužíš dnes vidět cizí slzy, když jsi mi tohle připomněla.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:55:40
  21. avatar
    [231] vendyna [*]

    Jaštěřička: Mně se zase nelíbil pojem: Hormony obluzují...to je blbost. Dobře, i tohle jsem okomentovala čistě z mého "matčího" pohledu. Mně to opravdu pomohlo odprostit se od nedůležitých krávovin jako je praštěná sousedka a hádky o neumytý schody, praštěný rodiče ze školy, co chtěli, abych jejich dítě zkoušela přírodovědu v ruštině, když rusky neumim apod. A jsem za to ráda, v mnoha ohledech jsem ted spokojenější a klidnější, protože spoustu lidí dokážu poslat do háje dřív než mi zkazí náladu.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:52:22
  22. avatar
    [230] Meander [*]

    vendyna: A vůbec, buď s Bohem, nýmande. Koukám, že bych pomalu klesla na tvou úroveň, a to je to poslední na světě, o co stojím.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:52:05
  23. avatar
    [229] Meander [*]

    vendyna: Každá tvoje reakce Nechtěla bys radši zkontrolovat, jestli ti není ten tvůj fešný manžel nevěrný?

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:48:54
  24. avatar
    [228] vendyna [*]

    Meander: Co konkrétně tě vede k názoru, že jsem hloupá a omezená? Buď tak laskavá a rozepiš to jako Jaštěřička. Protože jinak je to jen výstřel od boku, vůbec mě neznáš,nikdy jsi mě neviděla učit, tak co hodnotíš, prosimtebe? Je to jen útok s cílem urazit, ublížit....jak ubohé.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:45:55
  25. avatar
    [227] Meander [*]

    vendyna: Tvoje reakce je mi celkem u paty. Mně je jenom líto, že něco tak hloupého a omezeného pracuje ve školství. Nehceš si pořídit ještě pár dětí, abys zůstala v domácnosti a kazila si jenom svůj vlastní potěr?

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:41:32
  26. avatar
    [226] vendyna [*]

    JežišMarjááá, v jednom měla Kochanská pravdu!!! Jsem grafomanka.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:39:12
  27. avatar
    [225] vendyna [*]

    Meander: Jo, jsem šibnutá učitelka, no a co? Mám si nechat kvůli tomu nadávat do zasloužilejch děloh? Tak blbou nadávku může vymyslet jen vysloužilej mozek. Jsi ted s mojí reakcí více spokojena? Mně se tedy ulevilo víc než když jsem jí napsala, že to bylo urážlivé.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:38:07
  28. avatar
    [224] vendyna [*]

    Jaštěřička: Aháá. No oceňuji, že konečně někdo napsal, co konkrétně jsem pokonila a rovnou mi nenadává do blbů. Tak normálně myslící člověk to byl, aha. No, je pravda, že když jsem psala ten příspěvěk 210, tak jsem si dost nepromyslela, jaký dopad bude mít tento termín na ženy, které naladěné na mateřství nejsou (je to dostatečně hezký, stručný a srozumitelný výraz??). Ale já ten výraz opsala z příspěvku 209,na který jsem reagovala. Dobře, lepší než "normálně myslící žena" by byl žena naladěná na mateřství. Ale uznej, že zrovna tak já se můžu urazit kvůli tomu příspěvku od tyrkys 209 ("normálně myslící člověk jim nemá co závidět") Vidíš to? Co je to ten normálně myslící člověk? Myslím, že s tyrkys jsme si zatím fifty-fifty. Ona taky naznačila, že nejsem normální a to mě tedy našňuplo. Co se týče maminek magorů, taky takový znám a obloukem se jim vyhýbám. Fakt nejsem matka magor a nežeru všechny ty blbiny, co se "dokonalý mámy" snaží dodržovat a jdou přitom přes mrtvoly (nevyvařuju lahvičky, koupu dvakrát týdně, piju kafe a semtam pivko, chodím s malou mezi lidi, razím spíš názor -co nás nezabije,to nás posílí- Jen jsem chtěla naznačit, že jsou horší tragédie v životě než narození dítěte a pohled na to se liší člověk od člověka. (někdo to tam chvilku přede mnou taky psal). Velice si vážím, že jsi rozepsala, co ti vadí, aspon můžu vysvětlit. Díky.

    superkarma: 0 05.12.2008, 19:36:08
  29. avatar
    [223] Meander [*]

    vendyna: Ale ty se fakt chováš jako prdlý jelito nařknout dospělou ženskou z nevychovanosti může jenom velmi šibnutá učitelka, která už je hodně dlouho mimo svět dospělých

    superkarma: 0 05.12.2008, 18:53:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [222] Jaštěrička [*]

    vendyna: "Normálně myslící žena, která nemá naději na otěhotnění, rozhodně má co závidět" já myslím,že tohle je přesně to,čím jsi našňupla ty,které děti z jakéhokoli důvodu nechtějí.Co je to normálně myslící žena? Tím jsi totiž v podstatě řekla,že ty ostatní nejsou v pořádku.A to je pěkná hovadina .Dál "Hormony neobluzují, ale pomáhají vidět opravdu důležité věci a hodnoty." Můžu tě ujsitit,že znám zrovna tak spoustu matek,které se po porodu začnou chovat jako naprostí magoři,pro které už nic jiného než dítě neexistuje.Mívám kursy v různých mateřských centrech...a když se mi tam pár takových prdlých maminek sejde, je to silný kafe i pro mne (jediný chlap,co nám tam jednou zabrousil,zase rychle pro jistotu prchnul).Takže bych to rozhodně takhle negeneralizovala. Možná by bylo lepší líp vážit slova.

    superkarma: 0 05.12.2008, 18:49:26
  2. avatar
    [221] vendyna [*]

    trdlo: Nejsem zasloužilá děloha a považuju to za urážlivé a nevychované od tebe. Mě ani nenapadlo, když jsem se koukla na tvoje info, že jsi nějaká divná. Až po tvém příspěvku vidím, že jsi další netolerantní osoba.

    superkarma: 0 05.12.2008, 17:39:59
  3. avatar
    [220] vendyna [*]

    Jaštěřička: Ale já s tebou souhlasím, není to opravdu nic světoborného, je to naprosto přirozená věc, stejně jako, že lidi mají vlasy, chodí po dvou, jedí a pijí atd. atd. atd. Nikomu to nevnucuju, není to jediná pravá cesta. Jsem TOLERANTNÍ (a ted tohle slovo opravdu řvu jak na lesy!!!!). Snažím se vžít do lidí, když nechtějí děti, většinou mají důvod....ale to jim nedává právo kritizovat někoho, kdo si zvolil jinou cestu. (podotýkám JINOU, ne nutně lepší). A to že hodně mých komentářů opravdu píšu z pohledu matky, no tak s tím nic nenadělám, za to nemůžu a "nemaminy" se s tím taky musí smířit, stejně jako já s jejich komentáři.

    superkarma: 0 05.12.2008, 17:36:08
  4. avatar
    [219] vendyna [*]

    Meander: projdi si diskuzi a všimni si, že slovo "oplodnit" jako první použila tyrkys. Mně osobně se to slovo hnusí, ale použila jsem ho místo "počít", protože se mi zdá, že tyrkys v tom vidí nějakou hrůzu nebo co. Nikomu nevnucuju svoje mateřství, naopak, co chodím sem na ženu-in pořád někdo to mateřství otlouká o hlavu mně a já nevím proč. Jen někde něco pípnu, už se objeví, že jsem snad nesvéprávná, či co. Pořád jsem normální člověk, ale "nemaminy" (a to slovo nevyslovuji nijak urážlivě, aby bylo jasno, prostě je to jen nejkratší možný výraz) se tady na mě snad domluvily a přiřkly mi řadu nejhorších vlastností, co může matka mít. Nevím proč a svůj profil kvůli tomu měnit nebudu.

    superkarma: 0 05.12.2008, 17:28:23
  5. avatar
    [218] Jaštěrička [*]

    Meander: Nominace na ploštěnku roku?
    vendyna: Tedy,já děti mám a jsem ráda,že je mám,nicméně ten tvůj výrok je opravdu hodně mimo. Osobně jsme si nikdy nemyslela,že to ,že jsem máma,je něco světobornýho a rozhodně bych to svýmu okolí takhle neotloukala o hlavu. Ten trend "já jsem matka a kdo je víc" mi šíleně leze na nervy. Dřív se s mateřstvím ani dětma takový ciráty nedělaly.A taky bylo víc vychovaných dětí a ne rozmazlených spratečků, protože se to bralo jako normální věc a ne zásluha.

    superkarma: 0 05.12.2008, 14:32:12
  6. avatar
    [217] trdlo [*]

    tyrkys: Meander: Proti zasloužilým dělohám nemá soudný člověk šanci

    superkarma: 0 05.12.2008, 13:16:41
  7. avatar
    [215] Meander [*]

    vendyna: Víš co, běž do hell. Mně přijde celé to vaše hašteření nadrámec, ale to tvoje "Pochopíš, až tě někdo oplodní." nejvíc nadrámec. To je tak debilní argument, že by neměl být zapomenut. Takže gratuluji k nominaci Máš prostor pro další poslední slovo.

    superkarma: 0 05.12.2008, 10:05:34
  8. avatar
    [213] vendyna [*]

    Meander: Já jí přeci nevyhrožuju. Jen jsem poukázala na to,že na spoustu věcí se žena začne dívat jinak, když otěhotní a má dítě. Není to snad pravda? Ona naopak uráží,když nemá argument. Já nedopadla "po oplodnění" nijak špatně, mám se dobře. Ona by to možná cítila jinak, já ji za to nekritizuju, každý to máme jinak.Co se týče hormonů, ani ty nejsou všemocné a proto máme brýle. Hele vypadá to, že jsi prostě chtěla jen za každou cenu něco říct, viď?

    superkarma: 0 05.12.2008, 06:50:15
  9. avatar
    [212] Meander [*]

    vendyna: No, já do toho nechtěla vstupovat, páč některé věci, které tu řšíte, dost dobře nechápu, nicméně bys tyrkys neměla vyhrožovat, že ji někdo oplodní. To je fujky, takové fatální, brrr.
    Mno, a popravdě, jestli hormony pomáhají vidět opravdu důležité věci, pak nechápu, k čemu byly vynalezeny brýle

    superkarma: 0 05.12.2008, 01:55:08
  10. avatar
    [211] tyrkys [*]

    vendyna: Doufám, že mě nikdo neoplodní. Mohla bych dopadnout jako ty.

    superkarma: 0 05.12.2008, 01:50:51
  11. avatar
    [210] vendyna [*]

    tyrkys: šmarjá, ty plácáš uplně všude Normálně myslící žena, která nemá naději na otěhotnění, rozhodně má co závidět. Pochopíš, až tě někdo oplodní. Hormony neobluzují, ale pomáhají vidět opravdu důležité věci a hodnoty.

    superkarma: 0 05.12.2008, 00:49:47
  12. avatar
    [209] tyrkys [*]

    boženkam: Tak to je ale padlá na hlavu a obluzená hormonama. Normálně myslící člověk jí nemá co závidět.

    superkarma: 0 04.12.2008, 23:21:28
  13. [208] boženkam [*]

    tyrkys: HONUSKA to myslela jinak, teda podle mě. A nenapsala že je na tom automaticky lépe. Dianě není co závidět, ale mít dítě také není špatné.
    A když znáš osobně zoufalou ženu, která chce dítě a stále si jí to nedaří, tak věřím, že Dianě by mohla i závidět.

    superkarma: 0 04.12.2008, 23:11:14
  14. avatar
    [207] tyrkys [*]

    honuska: Takže kterákoli ženská, co se nechá oplodnit je na tom automaticky lépe?

    superkarma: 0 04.12.2008, 23:00:42
  15. avatar
    [206] honuska [*]

    No teda, to je situace. Diano, máš dítě, některé ženy mají muže a přesto dítě mít nemůžou. Takže z této stránky jsi na tom lépe. Hodně síly a tolerance o Vánocích.

    superkarma: 0 04.12.2008, 22:43:51
  16. avatar
    [205] Olinka01 [*]

    Meander: "Broskvoviny" je dobrej termín

    superkarma: 0 04.12.2008, 22:40:40
  17. avatar
    [204] Vivian [*]

    Nechala ses oplodnit ženatým otcem dvou dětí, tak čemu se teď probůh divíš?!
    Fanda není jediné děcko na světě, které bude vyrůstat bez táty, které bude trávit Vánoce jen s mámou... a kdyby ses vztekla a dupala nožičkama sebevíc, tak to prostě tak bude... tak se aspoň teď chovej jako dospělá Pořádnýho člověka může máma vychovat i sama. Pokud má rozum. Nikde není psáno, že k tomu je nezbytný táta. Zvlášť je-li to táta tohoto typu...

    superkarma: 0 04.12.2008, 19:57:22
  18. avatar
    [203] vendyna [*]

    Landriel: uff

    superkarma: 0 04.12.2008, 15:32:13
  19. avatar
    [202] Landriel [*]

    vendyna: tak to nejsi ty

    superkarma: 0 04.12.2008, 14:51:03
  20. avatar
    [201] vendyna [*]

    Landriel?? COŽE??? Brrrrr, to tedy nemám, mám akorát propíchlý uši, tradičně v každým jednu dírku a to je šecko .

    superkarma: 0 04.12.2008, 13:47:21
  21. avatar
    [200] Landriel [*]

    vendyna: máš piercing v jazyku?

    superkarma: 0 04.12.2008, 13:08:50
  22. avatar
    [199] shb [*]

    Midsummer52: a jo, vlastně, máš pravdu, ta k tomu chudinka přišla jak slepá k houslím a ta je na tom nejvíc bita.... ta by si sem měla napsat do SOS...

    superkarma: 0 04.12.2008, 13:04:21
  23. avatar
    [198] vendyna [*]

    Landriel: Jo? Třeba jsem milenka, co rozbila rodinu a nevim o tom . Kdy jste se rozvedli?

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:59:26
  24. avatar
    [197] Landriel [*]

    vendyna: mno, jakoby z oka vypadl mýmu ex manželovi

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:55:34
  25. avatar
    [196] Landriel [*]

    Cromova noho... to je moc toto...

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:54:42
  26. avatar
    [195] Meander [*]

    Zatracená práce, broskvoviny, v překladu píčoviny, ale jsem slušná

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:45:21
  27. avatar
    [194] Meander [*]

    vendyna: Tak nepiš broskoviny a já na ně nebudu reagovat

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:44:40
  28. avatar
    [193] vendyna [*]

    Meander: Šmarjááá ne ! Hned chytáš za slovíčko.

    superkarma: 0 04.12.2008, 12:32:14
  29. avatar
    [192] Meander [*]

    vendyna: Milenku JEŠTĚ nemá? Takže počítáš s tím, že ji mít bude?

    superkarma: 0 04.12.2008, 10:58:41
  30. avatar
    [191] kareta [*]

    vendyna: náhodou se k sobě hodíte A manžel je sice macek, ale sympaťák, docela chápu, co na něm baby vidí (nemyslím tím prachy). Sebevědomí z něj čiší

    superkarma: 0 04.12.2008, 10:18:03

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme