Vztahy

SOS! Zamilovala jsem se do ženáče!

 

Dobrý den všem,
přečetla jsem si článek na téma "partner - slaboch - hrozí sebevraždou, když ho opustím". Vyšel 13. 8.
Veškeré příspěvky tohoto pána víceméně odsoudily. A co byste řekli na mě?

Udělala jsem svého času chybku, zamilovala jsem se do ženáče, kolegy z práce, a to ne jen trochu. Bylo to oboustranné, ale po čase prohlásil, že neunese výčitky svědomí, a rozešel se se mnou. Kromě těch výčitek jiný důvod nebyl, nechtěla jsem, aby se rozváděl - to by zas neuneslo moje svědomí, ani se to "neprofláklo".

No, já jsem chápala, proč tak jedná, ale protože se znám, požádala jsem ho, aby se mi tedy pokud možno vyhýbal, neusmíval se na mě a nemluvil se mnou. Věděla jsem, že kdybychom zůstali v přátelském vztahu, tak by mě tahle láska jen tak neopustila.

Jenže to on nebyl schopen pochopit. Vyčetl mi, že jsem ho hodila přes palubu a vypadal nešťastně. Takže jsem se snažila být přátelská. Asi mu to stačilo, ale já se trápila k zbláznění, a on vypadal spokojeně a víceméně z něj čišelo, že mu na srdci již příliš neležím. Požadoval pouze, abych byla na něj příjemná a usměvavá.

Tak nějak mě to vytáčelo a přiznám se, začala jsem vyčítat a obviňovat. Sebevraždou jsem nehrozila, to zas ne, ale vyrovnaně jsem určitě nepůsobila. Ptala jsem se ho mnohokrát, proč na těch přátelských vztazích tolik trvá - no, prý mě má rád.

Toto jsem slýchala a zároveň, když jsem ho třeba pozvala na cigárko, málokdy měl čas a mně se zdálo, že ho spíš mít nechce.

Taky Vám někdo tvrdil, že Vás má rád, a zároveň se často choval, jako byste nebyly? Nesly jste to vznešeně ? (Podotýkám, já nemůžu zavřít dveře a odejít navždy, tak, abychom se už nikdy neviděli). A pořád je to ve mně.

   
15.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [91] Meander [*]

    evita_ij: Oni si ti ženáči to manželství ale rozbíjejí sami, víme?

    superkarma: 0 19.08.2005, 19:11:18
  2. avatar
    [85] evita_ij [*]

    Sakra ženské, přestaňte se plést do života ženáčům!!!! Pokud někomu rozbiješ manželství, vrátí se Ti to! A pak: DOBŘE TI TAK!

    superkarma: 0 16.08.2005, 21:33:41
  3. avatar
    [81] Avilka [*]

    Atani, spomenula som si na jednu holku na inom servery, 106 si asi spomenie o koho ide, ktorá sa bezhlavo zabuchla do ženáča. Príliš prežívala svoj vzťah, bola z neho rovnako na vetvy. On je sluboval veľkú lásku, ale pri prvom probléme (u nich sa to prefláklo a jeho rodičia mu ubrali kyslík) sa mu "ozvalo svedomie" i keď jej prizvukoval, že ráj na zemi poznal s ňou. Tá hoka sa rovnako trápila ako ty, na nete rozoberala svoje pocity, dojmy a pojmy, či niekoho zaujíma ako sa cíti. A on, filuta, jej rovnako prizvukoval ako ju miluje a ako mu vadí, že ona chce na neho zabudnúť. Od veľkého rozchodu ešte zoparkrát využil jej citové chvenie a pretiahol ju.
    Táto holka sa vždy v lete ,po roku pricvakla na ten server, aby nám oznámila, že sa má už skvele ale po pár príspevkoch sa zrutila a niekedy doslova do hysáku a amoku. Plácala sa v tom 3 roky a stále snila o jeho veľkej láske , provnávala sa o čo je lepšejšia ako jeho pani a dúfla, že on príde na to, že ona je to pravé orechové a rozvedie sa..
    Vlastne najlepšie roky preflákla honením sa za svojou fatamorgánou..

    superkarma: 0 16.08.2005, 19:50:07
  4. avatar
    [67] Avilka [*]

    Inak sa mi to zdá, ale v poslednú dobu sa tu nejak často objavujú dámy, ktoré mali ženáčov a obrovské pochopenie pre ich manželky a "tížilo" ich svedomie..

    superkarma: 0 15.08.2005, 20:42:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [66] Avilka [*]

    Mlátil sa v tom horšie ako obstarožna subreta ,kňoural a fňukal...106, ani nespomnaj, lebo sa zjaví..

    superkarma: 0 15.08.2005, 20:35:17
  2. avatar
    [64] Pala [*]

    Nevidím jediný důvod, proč byses na něj měla usmívat a být milá. To, že on to chce mi nepřipadá jako dostatečný důvod. Já chci vyhrát ve sportce a taky se mi to nesplní - asi že nesázím. Jenom bych se snažila tvářit spokojeně, vyrovnaně. Ať si nemyslí . Přeju hodně štěstí.

    superkarma: 0 15.08.2005, 17:11:41
  3. avatar
    [62] Suzanne [*]

    Atani, sice jsem nikdy nemilovala ženatého, ale zažila jsem dva vztahy, kdy po rozchodu se mnou expartneři chtěli být přátelé. I s těmi srdečnými úsměvy a následnou nevšímavostí.
    Z dnešního hlediska vidím, že prostě chtěli mít jistotu, že se kvůli nim nikdo netrápí, tudíž nebudou mít žádné výčitky svědomí. Prostě aby z toho onen člověk vyšel s čistým štítem, byl pořád ten správňáckej chlap, kterej netrápí holky. Nehledala bych v tom žádnou touhu po záloze, žádný planý naděje

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:12:17
  4. avatar
    [61] floo [*]

    106: jo svatá pravda, mě by nebavilo hrát druhé housle, lepší si najít svobodného chlapa. Ženáči stejně většinou manželky neopustí, už je znají, mají v nich jistotu, u milenky neví co může čekat...

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:10:12
  5. avatar
    [60] Meander [*]

    Rozumím...

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:33:46
  6. avatar
    [56] *modrá [*]

    Určitě bych mu nedávala najevo svou slabost. Tvářila bych se navenek šťastně, spokojeně a sebejistě... proměnila bych ho v milý vánek co kolem mě vane

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:11:43
  7. [51] Rikina [*]

    106: no a já právě říkám, že se má přestat zajímat o to, jestli pánovi na ní záleží nebo ne, a má se k němu chovat s chladnou zdvořilostí jako ke každýmu druhýmu. Když už se musejí denně potkávat na pracovišti, je to to jediný možný, jak z toho ven. Pokud se bude babrat v citečkách, a čertit se, proč se dotyčný pán málo zajímá, jak ona se cítí, nic tím nezíská. Aspoň vidí, že mu na ní asi moc nezáleželo nikdy, a dá si příště větší pozor při zamilovávání se do kolegů. Ženatých.

    superkarma: 0 15.08.2005, 13:50:14
  8. [43] Rikina [*]

    106 ad 41: a proč ? Vždyť je to normální spolupracovník jako každej jinej, když už spolu nechodí, ne ???

    superkarma: 0 15.08.2005, 13:27:26
  9. [40] Rikina [*]

    atani 35: za celý dlouhý život "pracovní" jsem poznala jenom jednu jedinou firmu, kde někoho skutečně zajímalo "jestli je fajn mi". Jednu jedinou, kde byly opravdu přátelské vztahy. Všude jinde to bylo každému lhostejné, a podstatné bylo, aby práce byla hotová. Kvůli tomu tam nakonec jsme. Zdvořile pozdravím, a zavřu okno, když někomu táhne na záda. Žádný kamarádšoft.

    superkarma: 0 15.08.2005, 13:01:43
  10. [39] xenie [*]

    btw nekecám, "chodila" jsem s ženáčem, nejsem na to pyšná, ale proto vím o čem mluvím - kromě toho co jsme psala, je tu i další "nevýhoda" - všechny svátky, Vánoce, velikonoce, dovolené atd. bude s rodinou, ne s Tebou... a kdyby šlo do tuhého, tj. třeba by to mělo prasknout, vždy zvolí manželku... o tohle opravdu stojíš ?

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:45:16
  11. [37] xenie [*]

    atani, nikdo tě neodsuzuje, je jasné že nikdo si dobrovolně nevybere osud "té druhé", ale proč na to přistupovat ? aby to chlap měl lehčí? a co Ty, a co jeho žena, podvádí vás obě... o takového člověka stojíš ? vím, že se lehce řekně, vykašli se na něj, ale je to fakt to nejlepší, co můžeš udělat, tento vztah nikam nevede...

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:41:18
  12. [34] Rikina [*]

    Prý "chybku" - trošičku jinak bych to nazvala. Ale budiž, stalo se, tak proč tedy nenasadit profesionální zdvořilost ? Vždyť spousta z nás se denně usmívá a je příjemná na lidi, kteří nám můžou být srdečně ukradeni, a vůbec nám na nich nezáleží. Ale jsou to klienti, šéfové, spolupracovníci, co já vím, kdo všechno. No tak holt bych byla příjemná a usměvavá, a přestala ho zvát na cigárko. Stejně kouření škodí zdraví, na každý krabičce to pan ministr píše A hlavně se příště nezamilovávat na pracovišti do ženatejch.

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:14:43
  13. avatar
    [32] Kocicka [*]

    mám jeden názor : Nikdy bych nikoho nechtěla podvést a tak čekám že se zachovají ostatní taky tak ke mě....

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:05:40
  14. avatar
    [31] Kocicka [*]

    nikdy bych do ženáče nešla...i když tuším, že někdy je to opravdu velké pokušení hlavně pokud i on je takový pokušitel...:-)

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:04:40
  15. [26] Tobbi [*]

    A co sis představovala? Že opustí svoji ženu, svoji rodinu a budete žít spolu? Pochopitelně, že tebe nikdy nepodvede a bude věrný až za hrob, že... Prober se a představ si, že to co říkal tobě o své ženě (nudná, hnusná, frigidní, nerozumí mi...nehodící se škrtněte) by za pár měsíců špital do ouška nějaké roztomilé slečně o tobě.
    Něco slíbil a nedodržel to, konec debaty. Jak to udělá jednou, udělá to i podruhé. Normálně si s tebou zahrává a ty mu to dovolíš a baštíš.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:29:55
  16. avatar
    [25] sevenofnine [*]

    to 15: takže já to chápu tak, že ona podvedla jeho, on se jí pomstil a teď jsou si kvit tak se spokojeně vrátil domů. Pouvažuj sama jakou jsi v tom Ty měla roli. A začínat si s ženatým, to nevíš, že Ti každej takovej navykládá jak si se ženou nerozumí? Prosím Tě kolik Ti je? Já jsem nikdy se ženatým nechodila, protože si dovedu představit jak je jeho ženě a jak rychke se to dokáže obrátit proti Tobě. A svého muže bych žádné takové taky nenechala.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:22:42
  17. [24] a.... [*]

    LUSIE: nebuď na ty holky tak přísná- v podstatě to jsou mladý svobodný bez závazků, tak když si chtěj naběhnout, ať to klidně udělaj!!To spíš ti chlapi by potřebovali pořádný kapky-ti maj svoje závazky a povinnosti, na který kašlou, hledaj si příležitost pro zozptýlení a tím ubližujou svý rodině i tý mladý holce.Když už by měl někdo trpět tak oni, ale bohužel,většinou z toho vyváznou nejlíp

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:16:39
  18. avatar
    [22] Avilka [*]

    Atani, vzťah so ženáčom vždy nesie riziko, že budeš príjemné pobavenie, pokiaľ možno diskrétne.
    Takže bych si to zrovnala sama so sebou na čom som a podľa toho si urovnala vzťahy. Môžeš sa tváriť priateľsky, ale s profesionálnym odstupom.
    On na tom priateľskom vzťahu trvá možno pragmaticky - keby niečo, tak si v zálohe. Zvlášť keď vidí, že si z neho stále na vetve a stačí kývnuť a priskočíš. Vieš čo to za makačku zbaliť novú ženskú?

    JJ a súhlasím, čo je v dome, nie je pro mňe.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:58:44
  19. avatar
    [21] Majdinka [*]

    Mám pocit, že ho máš svým způsobem ještě ráda. kdyby totiž ne, nedalo by moc práce se k němu chovat chladně. Proč ho zveš na cigaretu? Když pominu, že se do ženáče radši nepouštět, ubližuje to, pod to se podepisuju, tak on se rozešel s tebou, proč, to je vedlejší, prostě to skončil, tak to respektuj! Přece máš nějakou hrdost, ne?

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:39:21
  20. [20] ValerieM [*]

    Radůza007: 8: S první větou nesouhlasím "Ty jsi nikdy neměla připustit aby jsi se do něj zamilovala..." - ty umíš být "zamilovaná" na přání? Já teda ne. Ale je pak druhá věc, jak s tím zamilováním naložím. Můžu ho milovat, ale vědět, že je ženatý apod. tzn. NEDOSTUPNÝ.

    Atani: Chlapi jsou takoví, chtějí mít klid a hlavně žádný komplikace. Tak se mu nepodřizuj a chovej se tak, jak chceš ty !!!

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:39:01
  21. avatar
    [18] kemy [*]

    atani: aha. promiň.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:38:08
  22. [17] xenie [*]

    atani, holka, nevím kolik je Ti let, nechci aby to vyznělo drsně, ale možnosti máš fakt jen dvě: buď o Tebe stojí natolik, aby se rozvedl, což se sice stává, ale nijak často... anebo se nehodlá rozvést, a Ty jen zabíjíš čas, navíc s někým, komu nevadí podvádět vlastní manželku, to si můžeš být celkem jistá, že bude podvádět i Tebe...tak si vyber... nejlepší řešení by byl někdo jiný, nezadaný atd...

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:32:20
  23. avatar
    [16] Susina [*]

    Radůza007: v podstatě souhlasím, co jsi napsala - jen s tím "co je v domě není pro mě" - mám taky svoje zkušenosti - prostě to nemusí vždycky platit... já si vzala kolegu z kanceláře - a brzo budeme mít desetileté výročí svatby, máme syna a je to super.. pravda, nebyl ženatý, ale rozvedený... kdyby byl ženatý, dala bych od něj ruce pryč..

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:31:56
  24. [14] a.... [*]

    LUSIE: no samozejmě, že si ta slečna s ním neměla nic začínat, když je to ženatý chlap- to ovšem neznamená, že nemá právo být uražená, když se na ní vykašle!!!Tyhle slečny by si měly uvědomit, že takové vztahy s ženatým chlapem pro ně nikdy neskončí dobře.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:23:35
  25. avatar
    [12] tortora [*]

    říká se: co je v domě,není pro mě... a platí to co víc dodat

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:22:14
  26. [10] Ifankar [*]

    Tak něco podobného, i když trochu jinak, jsem teď také zažila a zažívám.
    Také se v tom plácám. Upřímně nevím co ti účinného navrhnout.
    Ale nějak intuitivně cítím, že je třeba to překousnout a být nad věcí (alespoň zdánlivě), nebýt zlá, ale neutrální, nevyvíjet žádnou velkou aktivitu. Časem se ten pocit v tobě stane realitou.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:15:56
  27. avatar
    [5] kemy [*]

    a....:
    jinak bych taky změnila místo. ty říkáš, že ho chceš ignorovat, aby se na tebe neusmíval atd. a pak řekneš, tohle mi neraďte, nikdy bysme se neviděli. odešla bych. když ho neuvidíš, bude rychlejší zapomneout.

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:57:06
  28. avatar
    [3] malenina [*]

    Nechápu, proč by ses na něho měla usmívat, aby on měl dobrý pocit? Evidentně je na tom líp než. Se s ním nebav když nechceš, snad jsi svéprávná

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:56:34
  29. avatar
    [2] Susina [*]

    mně jeho reakce přijde celkem pochopitelná - z mužského hlediska... chlap chce klid, nemá rád problémy....zadělala sis na komplikace, když sis začala z kolegou a navíc ženáčem, jinak to ani skončit nemohlo.. a jestli jste kolegové - upřímně řečeno, neumím si představit, že bych měla nějakého kolegu, byť bývalého milence, v práci nějak ignorovat a požadovat po něm, aby se na mě neusmíval a tak... to by bylo myslím pod mojí úroveň... prostě musíš ten rozchod zvládnout s nadhledem, jinak se ani nic dělat nedá - nebo možná dá - odejít do jiné práce...

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:50:45
  30. [1] a.... [*]

    proč se s tím volem ještě bavíš???Vykašlal se na tebe,tak jaký daší řeči?A jít na diskusi, jak by ses k němu měla a neměla chovat- no to snad nemyslíš vážně !Prober se!!
    Jde mu o to, aby si na tebe udržel trvalý vliv, abys prostě dělala to co on chce, jak můžeš na něco takového přistoupit?

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:46:01

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme