Vztahy

SOS - vyberte chlapa Barracudě!+foto!

Milé ženy-in, takový už život je, že i Barracuda teď volá SOS a žádá vás o názor. Je to těžké, možná to bude nesrozumitelné. Jedná se o dva chlapy. Teď si asi většina z vás povzdychne něco ve smyslu: už zase, ale vydržte.

Jeden je můj bývalý, už jsem tu o něm psala. Dva roky s ním byly jako jízda na horské dráze. Jednou cukr, jednou bič. Jenomže on se teď dost změnil (teď asi otáčíte oči v sloup – chlap se nezmění...). Chová se úplně jinak, říká, že pochopil, že se takhle chovat nemůže, že se ptal kamarádů a ti mu potvrdili, že s takovým chováním by je jejich přítelkyně taky poslaly do patřičných míst. Mám pro něj pořád slabost, pořád ho mám ráda. Vlastně teď je to poprvé, co mi dal najevo city. Další věc je, že se mi vždycky moc líbil, o takovým chlapovi jsem snila. Je fakt, že jsem na něj vždy žárlila a trápilo mě to.

A teď ten druhý – můj současný (nový) přítel. Je hrozně hodný, pozorný, udělá pro mě téměř co chci. Nic pro něj není problém. Hrozně si mě tím získal. Vím, že mě miluje. Já ho mám šíleně ráda, je mi s ním dobře, ale nemá to tu jiskru. Možná proto, že on je tak šíleně nekonfliktní, až to člověka vytáčí. Je fakt, že mě vzhledově nepřitahuje tak, jako můj ex. Ale i přitažlivost má přece ve vztahu svou důležitost. Nebo se pletu?

No, a blížíme se do finiše. Možná si říkáte, že nevím, co chci, nebo že jsem tak hloupá, že mi to patří. K bývalému mě táhne spíš srdce a taky ty dva prožité roky (nebylo to jen zlé). K tomu druhému mě táhne srdce jen trochu, spíš je to o rozumu, říkám si, že tam to neklapalo, tak je čas jít dál atd. Ale napište mi prosím svůj názor. Je to těžké, protože zde nemůžu napsat vše, vy mě neznáte a nemáte tak možnost úplně objektivního posouzení. Ale zkuste to.

Máte s takovým rozhodováním zkušenosti?

Zdraví vás čtenářka Barracuda


Milá Barracudo,
divila byste se, jak dobře se dá člověk poznat z diskusního serveru. Já si troufnu říct, že už vás znám. Takže vám do toho budu klidně kecat.

Kdo přebírá, přebere, znáte to. Jestli se vrátíte k bývalému, bude to kolosální blbost, jsem chlap a vím, jak to dopadá. Vydrží mu to možná i půl roku a budete zpět. Kolikrát vás váš ex pochválil za to, jak vypadáte? Kolikrát vám pomohl s nákupem a kolikrát byl nezištně milý?

A kolikrát dělá tyhle věci váš současný partner? Vyberte si – buď chcete doma samce, který vám nepomůže a bude prohlubovat vaše komplexy, nebo chcete někoho do života. Je to na vás.

Na druhou stranu chápu, že pokud jde o typ „hodného chlapce“, je už skoro lepší zlobivej chlap. Ale pozor, aby to nebyl zlobivej kluk. Na to si taky dejte pozor. Zjistěte si, který z nich je chlap a který kluk. To vám pomůže při rozhodování. Já jsem ale pro toho nového.

P. S.: Z adresy redakce@zena-in.cz zdravím i vaše psy!

   
18.08.2006 - Láska a vztahy - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [260] ANAJKA [*]

    Láska nemusí přijít hned,já jsem se se svým nejdříve jen scházela asi půl roku,zašli jsme na nebo na nějaký koncert či do kina,bylo mi s ním hezky,ale zamilovala jsem se do něj později ani nevím jak byl ke mně vždy tak pozorný a v jeho očích bylo tolik lásky,to jsem nikdy předtím u žádného neviděla nebo nechtěla vidět..teď jsem s ním víc jak rok a půl a mám pocit,že ho miluju každý den víc a víc..

    superkarma: 0 20.08.2006, 12:56:38
  2. avatar
    [256] stepka [*]

    Taky se přikláním k tomu - najít si třetího, taková kočka s tím nemůže mít problém . Toho hodného bych nebrala, pokud tam není láska z Tvé strany. Taky hodně záleží, jaký bude v posteli, protože pokud to nebude klapat, je to vztah k ničemu.
    Jako mladá jsem to prožila, pořád jsem si nemohla vybrat, byly kluci, kteří mě chtěli, ale když jsem k nim nic necítila, tak jsem s nimi prostě nemohla být. Rok jsem se rozcházela se svým přítelem, padla i facka ... a pak jsem potkala manžela a jiskra přeskočila až později, ale jsme spolu 15 let. Hlavně - nebát se být chvíli sama, protože pak bys mohla potkat někoho, kdo by opravdu stál za to a celý život by sis to vyčítala. Hodně štěstí.

    superkarma: 0 19.08.2006, 20:35:02
  3. avatar
    [255] monca13 [*]

    ještě je jedna možnost - najít si třetího

    superkarma: 0 19.08.2006, 17:14:34
  4. avatar
    [254] monca13 [*]

    nevěřím, že tvůj bývalý se změní, holt člověk už je takový, že dobrého bydla si neváží

    superkarma: 0 19.08.2006, 17:13:44
  5. avatar
    [253] Aktij [*]

    Bóbika: asi tak nějak

    superkarma: 0 19.08.2006, 14:56:39
  6. avatar
    [251] ANAJKA [*]

    Udělej si seznam pro a proti,jak by tu či onu věc zvládl ex a nynější přítel...Nebo se poohlední po třetím,který bude mít jiskru v očích a bude i zodpovědný a pozorný...

    superkarma: 0 19.08.2006, 12:26:14
  7. avatar
    [250] kora [*]

    Jeden chutna horce a ten druhy sladce,obou dvou jsi uz prejedena.Je to treba necim zapit

    superkarma: 0 19.08.2006, 09:54:12
  8. avatar
    [249] Aktij [*]

    Ale moc mě rozesmála Bednaroi- i můj otec rasista vzal mého tureckého? přítele na milost

    superkarma: 0 19.08.2006, 09:36:46
  9. avatar
    [248] Aktij [*]

    Beruška Elliah: taky si říkám, že si klidně mohla hodit mincí . Ale zmínka o jedináčkovi a vyšilující matince mi malinko napověděla

    superkarma: 0 19.08.2006, 09:34:25
  10. [247] Michaela 323 [*]

    Já být Tebou vykašlu se na oba a začnu se poohlížet...Ale znáš to: Kdybychom čekaly na setkání s ideálem, strávíme celý život v čekárně. Jsi pěkná - tak měj oči otevřené, problém to určitě nebude.

    superkarma: 0 19.08.2006, 08:07:39
  11. avatar
    [246] danca79 [*]

    Barracudo, pridavam se k hlasum co jsou pro to, abys na chvili vypadla nekam do ciziny. Ja byla zamindrakovana az hruza a normalni chlap o me nezakop do mejch dvaceti a ani to nemelo dlouhyho trvani. Furt jsem si pripadala hnusna a tak vubec. Stacil rok coby au-pair v USA a hnedle bylo vsechno jinak - tam co jsem byla chlapi sice byli krapet paranoidni a nic vaznyho by si s holkou z byvalyho Ruska nezacli(vse na vychod od Nemecka je pro ne byvaly Rusko, jaksi jim unika ze Rusko existuje dodnes a rozpadla se SSSR, pricemz CR ani SR soucasti SSSR nikdy nebyly....), ale i tak z nas byli vyprdelkovany a kdyz jsme s kamaradkou nekam sly, temer pokazdy nam pristal na stole od nekoho drink a temer pokazdy se s nama hromada lidi chtela vykecavat. Tam jsem si uvedomila, ze to se mnou tak zly nebude. Porad neziju v iluzi ze bych mohla mit na koho si ukazu (to nikdy realitou nebude ani ve snu) ale uz ani neziju v presvedceni ze vsechno je hrozny a ja ze vsech nejhorsi. A ten pocit ze to se mnou neni tak zly a ze si zaslouzim mit nekoho fajn mi zustal i kdyz jsem se po roce au-pairkovani vratila domu (mimochodem ten rok byl nejtezsi v mem zivote, menila jsem tam rodinu a ta druha byla snad jeste horsi nez ta prvni...ale zatla jsem zuby a vydrzela a ted jsem na sebe hrda ze jsem to nevzdala)
    A co se tyce vyberu mezi chlapy.....dokazu si predstavit cim prochazis. Ja mam ted 4 mesice fajn chlapa - neni idealni, obcas mi pripada ze trochu vic trpelivosti by mu vazne nezaskodilo (zatim - tukam na drevo - tu prchlivost nikdy neobratil proti me, a pokud by se to stalo, asi bych brala nohy na ramena, prestoze on vicemene jen nadava, ale agresivni neni), no a nedavno jsem videla byvaleho - kluka, o kterem jsem si myslela ze je to ten On, a kdyz jsme se rozesli (kdyz jsem resila jestli jet do ciziny nebo ne, on rekl at jedu a nikdy nepadlo slovo o tom ze vztah potrva i nadale, tak jsem usoudila ze chtit po nem aby cekal kdyz nevim jak dlouho budu pryc je vcelku nesmysl, a on cca pul roku po mem odjezdu priznal ze neni sam...to mi tehdy zlomilo srdce hodne zle, protoze tam co jsem byla jsem nemela poradne zname a i tak jsem se proste citila osamela i bez vedomi toho ze on uz si uziva s jinou)tak jsem vic jak rok porad doufala ze treba jednou se zas sejdem.....no a jak jsme se videli ted, dva roky od momentu co jsem zmizela, dozvedela jsem se jak na me casto mysli a jak porad premyslel proc mu tak chybim......coz je neco, co jsem boleste touzila slyset jeste tak pred pul rokem, kdy jsem kazdeho srovnavala prave s byvalym a nikdo mu nesahal ani po kotniky. A jako na potvoru jsem se to dozvedela v dobe, kdy jsem si zila vcelku spokojene a s novym pritelem to v pohode klapalo. A ac mam soucasneho pritele hodne rada, stejne mi ex zamotal hlavu. Jeste ze jsem na opacnem konci sveta nez on, protoze jinak bych asi o vsem premyslela podstatne vic, nez ted. Ale kdyz me soucasny nastve, tak to vis, ze stin pochybnosti se taky objevi...Uz nemam takove tendence srovnavat, ale i tak.....Jo a zapomnela jsem dodat ze byvaly je porad s tou slecnou co si nasel po mem odjezdu, ale evidentne ona ho asi tlaci k necemu, na co on se neciti zraly.....
    Jojo, zivot neni pericko....

    superkarma: 0 19.08.2006, 03:42:02
  12. avatar
    [245] lenagirl [*]

    superkarma: 0 18.08.2006, 23:23:26
  13. [244] 1Mona [*]

    Barracudo,ja ti radit nebudu,jen ti teda skladam kompliment,co se vizaze tyka!Jak jsem najela na foto,tak jsem si rikala "krasna baba!" a jak jsem jela furt niz a ty tvoje nohy porad nekoncily, tak uz jsem zacinala mit jakysi komplex nebo co!!

    superkarma: 0 18.08.2006, 23:06:50
  14. avatar
    [242] mutina [*]

    Milá Barracudo, proč že to chceš pracovat v seniorcentru? Je to jediné místo, kde budeš určitě nejmladší a nejkrásnější, že. Dej vědět, kde budeš. Až nadejde můj čas, ráda bych byla v nějakém jiném. Na hysterickou snůšku komplexů nemám náladu teď, natož v 80. Zvlášť když se k tomu přidá Mesiášský komplex.

    superkarma: 0 18.08.2006, 22:34:43
  15. [238] 7kraska [*]

    Barracuda, mela bys jet nekam do ciziny na studia nebo na praxi, nejlepe na rok. Abys videla svuj zivot z jine perspektivy. Hlavne abys nebyla tak negativni. Krom toho bys mela prestat hledat novy impuls do zivota od chlapa, to by ses mohla seredne zklamat. Kdyz to bude blb, tak se s nim unudis k smrti. A pac ses pekna, tak by sis v cizine mohla najit i novyho pritele, se kterym by ses dostala k zajimavym vecem, novemu prostredi, cestovani a tak. Mne se libi, jak tady pise bednaroi, ta je skoro vzdycky plna nadseni.

    V Usti mame nevlastniho syna, bydli tam s matkou, a mne osobne se tam libi - v mladi jsem hodne cetla Parala. A da se tam delat plno veci v prirode, sportovat a tak - to je u nas v Praze slozitejsi.

    superkarma: 0 18.08.2006, 16:35:56
  16. avatar
    [236] Meander [*]

    Barracuda: Asi by přišel tím okamžikem o další končetinu.

    superkarma: 0 18.08.2006, 16:29:19
  17. avatar
    [235] jaku [*]

    Třeba za to nestojí ani jeden z nich , když váháš ..podle popisu jeden trochu hulvát a druhej vycmrdlej -poslala bych asi k vodě oba a bylo by po SOS

    superkarma: 0 18.08.2006, 16:29:11
  18. avatar
    [234] kareta [*]

    Kterej je lepší ?

    superkarma: 0 18.08.2006, 16:24:52
  19. avatar
    [229] dalusa [*]

    Barracuda: jak to tak pročítám, tak máš v tom životě pěknej chaos, ale to asi skoro každá holka ve 20ti. prostě někdy děláme rozhodnutí, která nejsou nejlepší z pohledu času, jako třeba to tvoje studium práv, ale pak bys třeba nepotkala svýho současnýho přítele. prostě to ber tak, že všechno má svůj smysl

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:59:07
  20. avatar
    [224] bednaroi [*]

    evelyn: jojo,ale je to uz let

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:55:55
  21. avatar
    [222] evelyn [*]

    bednaroi: maturovala jsi z cestiny?

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:45:51
  22. avatar
    [221] bednaroi [*]

    Rikina: protoze ja maturovala ve 20 a stredni byla na 4 roky,kdybych sla na vysku tk ted koncim patej rok

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:44:24
  23. avatar
    [220] evelyn [*]

    Barracuda: nejak mi k tem seniorum nepasujes

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:43:48
  24. avatar
    [216] Kelly [*]

    evelyn: mladá je a vzhledem k věku i nevyzrálá, máš pravdu ... ale vše přijde s věkem

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:41:17
  25. avatar
    [213] evelyn [*]

    Barracuda: tak to jo

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:39:05
  26. avatar
    [212] evelyn [*]

    Rikina: Kelly: se mi zdala moc mlada a na vysokoskolacku i docela nevyzrala

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:38:31
  27. avatar
    [210] man-mimo [*]

    Barracuda: no vida, nakonec se stejně potkáme

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:37:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [208] Kelly [*]

    evelyn: ... proč ne? Já maturovala v 17, jsem totiž srpnová ... a kdybych šla na VŠ, tak přičti 4 roky

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:36:51
  2. [206] Rikina [*]

    evelyn: bednaroi: proč by to nevycházelo - maturita v 18, dva roky VŠ, a třetí před sebou.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:36:18
  3. avatar
    [204] dalusa [*]

    Barracuda: no jasně, ale pro mě by byl asi mladej, tebe tipuju tak kolem 20ti, mě už bude 30. Já vim, že tě to táhne k bývalýmu, ale já po svých zkušenostech bych brala toho druhýho. Ale to si každej musí zažít sám. Taky jsem zvolila fyzickou přitažlivost, takovou tu osudovou a nedopadla jsem dobře
    Ale každý lidský příběh je jiný. Třeba budeš mít víc štěstí. přeju ti to

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:35:31
  4. avatar
    [201] bednaroi [*]

    Barracuda: jakto ze je ti 21 a uz mas posledni rik vysoky,nejak my to nevychazi do poctu

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:33:09
  5. avatar
    [198] Asdareel [*]

    Grizzly (195): Možná bys sem o tom mohl napsat nějaký článek, určitě by se to hodilo.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:31:23
  6. avatar
    [197] evelyn [*]

    Barracuda: mas posledni rok vysoke a je ti 20?

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:30:43
  7. avatar
    [196] Ada1 [*]

    Barracuda: no nevim, jit na materskou je super lecba, hlavne si asi uziva to dite

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:28:58
  8. [193] a.... [*]

    Barracuda: Hm, tak to teda opravdu asi dědíte, ovšem mateřská je na depresivní stavy ta nejhorší terapie....hůř to fakt asi řešit nemohla Zkus trochu pozitivního myšlení, já mám třeba teď takový problémy, že by to bylo na několik výživných SOS...ale hledím konstruktivně do budoucnosti a cestičku si určitě najdu.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:20:31
  9. avatar
    [191] dalusa [*]

    nech si toho prvního a toho hodnýho mi pošli prosím

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:18:55
  10. avatar
    [190] bednaroi [*]

    Barracuda: a to se chlubis,nebo vymlouvas?

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:18:47
  11. avatar
    [189] bednaroi [*]

    Barracuda:

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:18:21
  12. avatar
    [188] Ada1 [*]

    Kelly: 100% souhlas

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:15:48
  13. avatar
    [186] Asdareel [*]

    Grizzly (184): Nedokážu si, při vší své velké a zcela neopodstatněné skromnosti, představit, jak konkrétně by mohl nějaký psycholog komukoliv pomoci najít sama sebe jinak, než se to obvykle dělá

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:12:39
  14. avatar
    [185] Kelly [*]

    Barracuda: jak tady pročítám Tvé příspěvky, nemůžu si jedno odpustit. Z Tebe negativismus jen kape. Vše Tě štve. Děláš věci, které nenávidíš ... Zatím jsem si nevšimla, že by jsi byla s něčím spokojená. Tímhle přístupem otrávíš každého ve svém okolí. Pozor na to. Někdy stačí ráno se na sebe do zrcadla usmát a nebrat sebe a věci okolo tak vážně.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:11:42
  15. avatar
    [183] Asdareel [*]

    Nejlepší psychologové jsme stejně my tady. Žádný psycholog neřekne Barracudě nic jiného, než jí tu říkáme my.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:07:42
  16. [182] a.... [*]

    Barracuda: Ten psycholog je teda pěknej břídil, když jsi na tom tak , jak jsi Zkus si udělat nějaký konstruktivní plány do budoucna, třeba, že až dokončíš školu, tak se přestěhuješ do nějakýho zajímavějšího města, nebo že si seženeš práci v zahraničí. Ze svých plánů ale prozatím vypusť chlapy.

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:04:13
  17. avatar
    [180] tyrkys [*]

    Tak, a teď by se dle klasického scénáře měla Barracuda urazit, všem nám vpálit, jak jí nechápeme a urážíme a odejít

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:03:47
  18. avatar
    [179] bednaroi [*]

    Barracuda: no tak jsem si myslel ze jsi chytra holka,no ale nevim,teda.......

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:01:58
  19. avatar
    [178] tyrkys [*]

    Barracuda: a co čekáš tady? Jak tě budou všichni přesvědčovat o opaku a ukecávat tě, abys to nevzdávala?

    superkarma: 0 18.08.2006, 15:00:15
  20. avatar
    [176] Ada1 [*]

    Barracuda: tak ho vymeň, asi moc nepomáhá

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:58:12
  21. avatar
    [174] tyrkys [*]

    Barracuda: jasně, máš recht . Vybodni se na všechno a nejlépe ihned.
    PS: místo ženy-in bych být tebou navštívila psychologa.

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:55:38
  22. avatar
    [169] Zdenicka1983 [*]

    Já hlavně nechápu tenhle článek....stejně se nakonec musíš rozhodnout podle svýho.....A takových chlapů tě ještě čeká

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:38:57
  23. avatar
    [167] Zdenicka1983 [*]

    Barracuda: oba jsou chudý?!?! Tak proč se s nima zahazuješ?!?!

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:27:01
  24. avatar
    [164] bednaroi [*]

    tak ja se taky pripojim,a reknu svuj nazor.
    ja a muj byvalej:prefektni vztah,dle me,ale stejne skoncil.Myslela jsem si ze to nepreziju,ze uz v zivote nikoho nenajdu,ze se mu nikdo nevyrovna.
    odjela jsem do Londyna s tim ze nechci chlapa aspon dva roky videt,a porad doufala ze se treba nekdy dame zas dohromady (zustali jsme nejlepsimi prateli)
    Osud tomu chtel ze jsem se seznamila s chlapem,ktery me naprosto upoutal.Nebudu rozebitat cim vsim.Seznamily jsme se ale pres internet,a pri nasi prvni zchuzce jsem byla hrozne zklamana,neni ani o hlavu vyssi nez ja,mozna ani o pul.No proste abych se s chlapem citila v bezpeci,musi byt vyssi nez ja.Pri druhem rande,kdy jsem jeste ani pusu nedostala me ale zacal tak priserne pritahovat,ze jsem nemohla malem ani dychat,jak jsem chtela aby se na mne vrhnul.No nevrhnul.
    No zkratim to.prvni okamziky byly absolutne plny hormonu,ale ted,kdy jsme spolu zhruba 7 mesicu tyhle zachvevy touhy moc nemivam,a je mi to jedno.
    Nebyla to laska na prvni pohled jak se rika,jelikoz byvalej byl porad nekde uvnitr,nicmene bych ho nemenila ani za nic.
    Je nekonfliktni,hrozne hodnej,veskera rozhodnuti jsou na mne,pomaha mi jak nikdo,a hlavne je tu vzdycky pro mne.Proste me zboznuje.A hlavne respektuje jako sobe rovneho partnera.
    Bejvalej byl skvelej,ale tenhle je jeste lepsi.Vim ze mi rozhodne nehrozi nejake domaci nasily,a ze me zabezpeci.
    A ohledne rodicu.....Nejsou z nej nadseni,jina kultura,jina zeme.....ale i muj otec rasista ho akceptuje,protoze i kdyz nejsou nadseni,vidi,ze jsem stastna,a to je pro ne to nejdulezitejsi.

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:10:28
  25. [163] Rikina [*]

    grizzly 158: béřeš mi to z klávesnice, nějak tak jsem to chtěla říct.

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:05:40
  26. avatar
    [162] Asdareel [*]

    Barracuda (159): Chemie máš dost v UL, použij malé šedé buňky

    superkarma: 0 18.08.2006, 14:02:18
  27. avatar
    [156] Kocicka [*]

    tak tohle si každý musí rozhodnout sám a ne dávát zodpovědnsot na druhé

    superkarma: 0 18.08.2006, 13:54:58
  28. avatar
    [154] erKa [*]

    k 98

    superkarma: 0 18.08.2006, 13:52:56
  29. avatar
    [153] erKa [*]

    Barracuda: žiši,budeš sním TY nebo MATKA???

    superkarma: 0 18.08.2006, 13:52:36
  30. [152] apina [*]

    Jo jo srdce proti rozumu to je vždycky bitva!!! Já bych se asi řídila tou chemii. Je důležitá ta přitažlivost bez té to nejde! Taky si srovnej priority - co očekáváš dál do života. Jak by s kterým z těch mužů vypadala tvá budoucnost. Hodně štěstí a napiš jak to dopadlo !!

    superkarma: 0 18.08.2006, 13:51:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme