Vztahy

SOS - Už nejsme dva, ale tři

Milá redakce a ženy-in!

Můj problém není nic nového pod sluncem. Ale docela mi dává zabrat. Dokud se mi to nestalo, netušila jsem... nenapadlo mě, že by se něco takového mohlo stát. A jak to bude těžké.

Mám přítele. Mám ho moc ráda. Strašně moc. On mě má taky rád.

A ještě jednu má rád. Ano, nic nového pod sluncem, já vím. Přesto nevím, jak se s tím vyrovnat, co dělat, jestli vůbec jde něco. Když mi řekl o té druhé, byl to šok, naprosto nečekané, bez varování... nebo jsem možná blbá a přehlédla signály? Jenže všechno bylo dobré, fantastické! Nechápu. Říká, že miluje nás obě. Že nechce ztratit ani jednu z nás. Vidíte, jak píšu. Nejsme my! Je on a já, a ona!!

Řekl mi o ní před dvěma dny. Pokouším se s tím nějak vypořádat, ale nejde to. Neumím si představit že bych ho ztratila. Ale taky nedokážu žít takhle. Je brzy, ale myslím, že tohle se nezmění. Není to žárlivost a nejsem majetnická, ale nejsem harémový typ. Dělit se o něj s další ženou či ženami nedokážu. Ale taky nedokážu přestat mít ho ráda.

Přítel vypadá, jako by se mu ulevilo, že je „to“ venku, a chová se... divně. Vypráví mi o ní, jak je úžasná, v čem je mi podobná a v čem jiná, co jí chybí, a co mám zase já a ona ne... je to strašné a on vypadá spokojeně. Nechci to poslouchat! Žijeme spolu něco přes půl roku, takže jsme spolu, ale tamta je jeho kolegyně v práci, takže s ní je část dne a část dne pak se mnou. Včera mu volala, večer, na mobil. Normálně to vzal a povídal si s ní přede mnou. Mluvil s ní s takovou něhou a úsměvem, jako mluvívá se mnou. :-(

Když mi došlo, s kým mluví, odešla jsem z místnosti. Vím, že není dobré být protivná, nedělám scény, ani to nemám v povaze, všechno dusím v sobě, ale bolí mě to... Chvílemi mám chuť křičet... Nevím, jak to vydržím a jestli vůbec jde něco dělat. V noci nemůžu spát, ležím vedle něj a nejsem schopná uspořádat myšlenky. :-( Možná by bylo lepší na čas někam odjet... než se to uklidní, než se uklidním já? Jenže mám pocit, jako bych tím vyklidila a nechala volné pole té druhé.

Hanka


Milá Hanko!

Nikam neodjíždějte a počkejte si na slova podpory od našich čtenářek. Tak nějak mám dojem, že stlučou kříž a pomůžou vám toho vašeho výtečníka srovnat do latě. Myslím, že už hoří i pochodně, takže to bude rychlé. :) Tohle tu ještě nikomu neprošlo. :)

Máte nějakou starost? Žena-in se postará! Redakce@zena-in.cz!

   
27.06.2007 - Láska a vztahy - autor: Richard Klíčník

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [96] elfos [*]

    Nejsem si jistá, Hanko, jestli tě má rád. Na rozdíl od ostatních si myslím, že i když nevyšiluješ a neděláš scény, tvůj partner ví, že tě to trápí. Ono i to dusení v sobě je poznat a nejspíš se změnilo i tvoje obvyklé chování a nálada.
    Radím to co všichni: zvaž, jestli je to člověk pro život, jestli opravdu s někým takovým chceš být.

    superkarma: 0 28.06.2007, 19:13:39
  2. avatar
    [95] Pajinka [*]

    nevím, co řešíš - takový za tvé trápení nestojí, i když si to teď nemyslíš, uvidíš, že najdeš takového, kterému budeš stačit pouze ty rozhodně pryč od něj

    superkarma: 0 27.06.2007, 19:34:08
  3. [94] 7kraska [*]

    Ja jsem sice hodne tolerantni, ale za tohle bych se s nim rozesla. Ted, kdyz jste svobodni a nezavisli, to vypada mozna jeste jako problem, ktery se da resit, ale kdyz Ti tohle udela za 5 let, az budete mit mimino, tak uz to sranda nebude......Bud se s tim pak budes muset smirit nebo se s nim rozejdes s mnohem vetsimi ztratami. A kdyz to udelal jednou, proc by to neudelal podruhe? Tu hranici uz jednou prekrocil, tak ji prekroci klidne znova. Je to od nej bezostysne a taky je to magor, proc si to nenechal pro sebe a nesnazil se to resit v tichosti sam? A copak nema zadny kamarady, se kterymi by to probiral? Jestli ne, pak je to taky divny. Ten musi byt bud naprosto uzasny v posteli nebo Ty sama mas sebevedomi na nule, jiny vysvetleni nemam.

    superkarma: 0 27.06.2007, 16:31:54
  4. [93] Bellana [*]

    Otázka je, čí je byt. Pokud tvůj, pak bych ho požádala, ať si srovná priority někde jinde. Pokud je to jeho byt, asi je mu nemilé vyhodit tě na ulici. Já bych odešla středem, jen co bych si našla náhradní bydlení. A pokud ho máte ve společném nájmu, tak bych se začala chovat jako spolubydlící, to znamená jako samostatně hospodařící jednotka v tomtéž bytě. A hledala bych jiné bydlení. Ale budoucnost bych si s takovým člověkem neplánovala. Asi to bude tím, že je ve mně víc pýchy než pokory a víc si cením své duševní rovnováhy než názoru okolí.
    Znám případ, kdy se rozvedený muž chtěl vrátit ke své manželce, ale jeho přítelkyně mu vyhrožovala sebevraždou, tak bydlel část týdne s bývalou ženou a část s přítelkyní, o jeho syna se taky starali ve třech. Fungovalo jim to mnoho let. Ale kolik z nás stojí o takové uspořádání?

    superkarma: 0 27.06.2007, 15:27:45
  5. [92] dkd [*]

    Teda holky, já nevím, ale mně to připadá, že Hance sice o té druhé řekl ... ale ví vůbec tamta oná kolegyně z práce, že existuje nějaká Hanka? Možná se před ní tváří, že je volný jako pták. No... pták je to určitě : -))
    Pokud si ten příběh vymyslil Richard, tak to nedomyslel

    superkarma: 0 27.06.2007, 15:25:18
  6. [91] Ifankar [*]

    Hanko, přítel se k tobě chová nesmírně bezohledně a je na místě, abys dala najevo, že se ti to nelíbí. Není správné mu nic neříct, naopak, jak píše většina, takhle by se k tobě chovat neměl. A je zarážející, že si neuvědomuje (nebo uvědomit nechce), jak tě tím zraňuje.
    Je ale na zvážení, zda s tímhle člověkem chceš spojit svoji budoucnost a zda o něj stojí za to bojovat. Na každého můžou někdy přijít pochybnosti, ale řešit je tím, že do toho zatáhnu ještě někoho a ten někdo se pak trápí, je příliš sobecké.

    superkarma: 0 27.06.2007, 15:19:09
  7. avatar
    [90] L_B [*]

    bic a pryc

    superkarma: 0 27.06.2007, 14:52:52
  8. avatar
    [88] MicinkaM [*]

    Mělo tam být Hanko

    superkarma: 0 27.06.2007, 14:38:40

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [87] MicinkaM [*]

    Hanto moc ti držím palce, ať se to co nejdřív vyřeší a ať už to dopadne jakkoli, ať už je to za tebou

    Taky znám jednoho kluka, co má 2 holky. Jedna o druhé ví a je to přesně tak, jak říkáš. ta jedna s ním pracuje nechápu, jak mu to může vyhovovat a jak těm holkám.

    Ani já bych se s tím nedokázala srovnat. Nemohla bych se o svěho přítele dělit vůbec s nikým. Zárověň, pokud ho tolik miluješ, není zrovna jednoduché prásknout dveřmi Držím palce, ať se to vyřeší. Ať VYHRAJEŠ

    superkarma: 0 27.06.2007, 14:37:52
  2. avatar
    [86] hanika [*]

    sanvean: nemusí, to netvrdím,ale mít doma chlapa pro většinu z nás znamená i tohle.

    superkarma: 0 27.06.2007, 14:09:59
  3. avatar
    [84] Suzanne [*]

    chuanita: že jo Rozhodně fakt, že míluje jinou a ještě o ní vypráví, beru na roveň domácího násilí Tudíž jako důvod k

    superkarma: 0 27.06.2007, 13:52:41
  4. avatar
    [82] Suzanne [*]

    OMG To já jsem majetnická, jsem žárlivá, a můj chlap ví, že kdyby mi tohle udělal, nakopala bych mu prdel.
    Jo. Buď trpělivá, nemajetnická, nežárli. Buď silná. On to pozná. Bude si tě vážit. A odejde k té druhé, protože ta ho potřebuje víc než ty

    superkarma: 0 27.06.2007, 13:47:17
  5. avatar
    [81] Verana [*]

    Hanko na me to dela dojem, ze tvuj pritel spis pocital s tim, ze po tom, co ti to rekne, ty ten vztah ukoncis, myslim, ze on ma jasno, jen ti nechtel tak okate ublizit, on to na tebe jen sikovne presunul, proboha co bude delat az budete mit dite, vem rozum do hrsti a pryc s nim

    superkarma: 0 27.06.2007, 13:41:28
  6. avatar
    [80] Tosa [*]

    Šmarjá jaká společná budoucnost? Rychle pryč...tohle přece není normální

    superkarma: 0 27.06.2007, 13:25:50
  7. avatar
    [79] Kelly [*]

    Meander: ne, přítel Hanky je Blbec s velkým "Bé" a z ní dělá blbku. Blbost je jejich společná budoucnost.

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:54:51
  8. [77] chuchu [*]

    Meander: ... není masochismus, ale blbost ... tak to se shodnem, z mého pohledu to taky tak je, ale přece jenom jsou lidi, kterým to vyhovuje a to pak asi blbost není, ne?!? To jsou pak (stále z mého pohledu) masochisti...
    A masochisti mi samozřejmě nevadí, pokud jsou tak spokojení a šťastný, ať je každej jakej chce. To je zase jenom můj osobní pohled na věc, že já si to nedokážu představit a prostě mi hlava nebere, že by v takový situaci mohl být někdo šťastnej..
    Nevím, možná to píšu dost hloupě a nesrozumitelně... ale samozřejmě jsem nemyslela masochismus v tom pravém slova smyslu - sexuálním, ale jenom tak jako jak se hovorově říká ve smyslu jako že si ten člověk nechá všechno líbit. A to je právě ten problém, že znám docela dost lidí, který takhle žijou, ale docela trpěj (nejenom kvůli nevěře, ale kvůli spoustě jiným věcem, který nejsou schopní vyřešit).

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:45:52
  9. avatar
    [73] paviocko [*]

    A nebo teda, ať si Hanka taky najde někoho druhýho a pak se uvidí, ne?

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:39:53
  10. avatar
    [72] pajda [*]

    chuanita: no a proč by měla být protivná? Přece s ním občas mluví, nebo ne? Snad si nepíší lístečky? Hranice se dají stanovit i klidně...

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:38:21
  11. avatar
    [71] Meander [*]

    chuchu: Já jen, že toto není masochismus, ale blbost A taky jsem nepochopila to "aspoň doufám". Tobě snad masochisti vadí?

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:35:43
  12. avatar
    [70] Lídy [*]

    Příteli je potřeba polopatě vysvětlit, jak moc to Hance vadí a že to nebude tolerovat, protože jí tím ubližuje. Podle mě on to na ni vysypal, ona ani neprotestovala, takže svoji "bokovku" zlegalizoval bez nepříjemných "vedlejších účinků" a sám má větší pohdu než předtím. Má asi nižší sebevědomí a tímhle si ho zvednul... Buď si vybere a ujasní, co chce, nebo pryč od něj - a hezky rychle!

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:34:13
  13. [69] chuchu [*]

    Meander: v jakým smyslu to teď myslíš? já už jsem tady toho naplácala tolik, že teď nevím přesně, na co reaguješ... jestli na to poslední, tak ne, nejsem masoch. a protože bych si klidně vystačila i bez chlapů (teda aspoň "doma" ), tak rozhodně nehodlám takhle ustupovat... (jen jsem si teď tak vybavila, co říká moje mamka... "no jo, holka, ale vibrátorem zahradu prostě neposekáš...")

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:33:52
  14. avatar
    [67] cmelda [*]

    ja bych do toho sla ... treba zjistis, ze ona je tak fajn, ze vykopnete pritele a budes mit dobrou kamosku
    Nebo mu zacni vykladat o svem dalsim priteli, jak je skvely a uzasny ... a ze se tesis, az se potkate, ze se mu urcite bude libit
    Ale pokud se necitis ani na jedno, tak bud bojuj nebo odejdi.

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:27:02
  15. avatar
    [66] Amálie [*]

    Dokážu uvolněné chování a vyprávění jedné o druhé u Hanky přítele pochopit. Vlastně mi na tom nepřijde nic divného, jsem na tenhle model už pár let zvyklá u zmíněného kamaráda. On taky úplně běžně vypráví jedné o druhé, holky se znaji. Netvrdím tím, že se to musí nutně líbit každému, ale Hanka má přece možnost odejít, ne? Jediný a to dost zásadní rozdíl vidím v tom, že můj kamarád to řekl hned. Hanky přítel až po půl roce soužití... Za což bych s úsměvem odkráčela.

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:24:25
  16. [65] Mončí [*]

    Slípky a fusekle do batůžku a batůžek s vobšoustlíkem za dveře.

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:24:20
  17. avatar
    [63] Meander [*]

    chuchu: Hehe, víš, o čem mluvíš?

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:16:10
  18. [62] chuchu [*]

    chuanita: no jasný, ona se prostě bojí udělat scénu, aby jí náhodou neřek "tak nazdar, jdu k ní"... ale nějak jí asi nedochází, že takovýhle přístup nic neřeší, pokud teda není masoch. a nehodlá se po zbytek života obětovat... (a takových snad není moc - teda aspoň doufám!!!!)

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:14:47
  19. avatar
    [61] pajda [*]

    chuanita: ale to je přesně to, co píšu. Hanka musí stanovit hranice a ty se musí dodržet. Ne ultimáta typu: jenom se mnou a jinak nikam, ale přesné "buď si s ní, když ti vyhovuje, ale pěkně napůl a přede mnou o ní nemluv..."a ta druhá má taky povinnosti - pěkně vyprat, vyžehlit, pozašívat...klidně na střídačku. A občas může uvařit pro všechny...

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:14:45
  20. [58] chuchu [*]

    No jo, holky, ale přeci kdyby chtěl tím sdělením "jenom" ulevit svědomí, tak přeci nepokračuje dál třeba v tom telefonování před Hankou, jak popisuje... to bych spíš řekla, že je to o tom, že mu to teď přijde naprosto v pohodě a od Hanky čeká, že (když už nebude rovnou nadšená) to prostě bude brát tak, jak to je... no nevím, prostě bych klidně čekala, že sketa to prozradí a uleví si, ale ne že to pak bude dál stupňovat... a přesně jak píšete, to je na tom to nejhorší, proto já osobně bych to vůbec neřešila a rovnou se s ním rozešla. Kór po půl roce bydlení... Nějakou jednorázovku - úlet, o tom by se dalo popřemýšlet, ale takovýhle přístup ... nevěřila bych v nějakou budoucnost...

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:08:32
  21. avatar
    [55] sanvean [*]

    hanika: Copak musí každá ženská tomu svýmu prát špinavý trencle a obskakovat ho?

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:03:19
  22. avatar
    [54] Kassy [*]

    Odeslala bych ho za tou druhou s tím, že se teda budete střídat, že teď se bude starat ona a ty se budeš jen bavi a chodit s ním na rande a volat si s ním před ní. A vidělo by se, jak dlouho to bude tu druhou bavit. A taky jeho. S velkou pravděpodobností mu pak položí nůž na krk ona.

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:02:40
  23. avatar
    [53] pajda [*]

    Majucha: celkem s tebou souhlasím. Je důležité stanovit mantinely a ty dodržovat. A dál se uvidí...

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:01:59
  24. avatar
    [52] Aja [*]

    Nerada se dělím, takže pro mne by bylo jediné řešení

    superkarma: 0 27.06.2007, 12:01:18
  25. avatar
    [50] Meander [*]

    Manx: Není to podvodník, je to kokot.

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:56:33
  26. avatar
    [47] hanika [*]

    já souhlasím s holkama, sbal mu špinavé prádlo,když si s ním ta druhá chce užívat,tak ať vidí jaké to je se o něj taky starat!!!

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:51:24
  27. avatar
    [43] Meander [*]

    Ona s vámi bude bydlet?
    Já bych ho buď zmlátila do krvava (kdybych si ho chtěla nechat) nebo vyrazila s kukuřicí zaraženou v řiti (kdybych si ho nechtěla nechat).

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:45:34
  28. avatar
    [40] paviocko [*]

    Holka, zabal mu kufry a tradá! Ať si chlapec ujasní co vlastně chce. Cssss na světě je takovejch chlapů, tenhle Ti určitě nestojí za to, aby ses kvůli němu trápila!

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:42:57
  29. [36] chuchu [*]

    Majucha: a kde se prodávaj ty bystřejší??!!??

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:39:14
  30. [34] chuchu [*]

    drobek: ...a obě holky jsou dosti submisivní a chlap je "agresivní" zvíře potřebující si něco dokazovat... nebo jsou holky bi a všechny to baví...
    no jo, když jsou všichni šťastný, tak proč ne... ale stejně bych řekla, že to jednou skončí tak, že se vykašle na obě a nejde si třetí - neutahanou samici bez dětí....

    superkarma: 0 27.06.2007, 11:34:09

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme